• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

İstanbul;
  • Yenibosnada bir kadın var arkadaşımın annesi gitmiş gittim evine elinde tesbih sürekli dua okuyodu sonra geçelim içeri dedi. Geçtim yerde hamun açma tahtası, yanında küçük tüp üstünde kurşun önünde yasin-i şerif, bir defter, tesbih hem kendi başını hemde benim başıma tülbent geçirip şöyle dedi ben yıldızname bakıyorum rahat olmanı istiyorum sadece dinle dedi sonra. Her baktığında başımdan kurşun döktü kardeşim, babam, iş yerimdeki kişilere kadar isimleriyle bildi geçmişte yaşadığım en son ilişkimi bildi daha birçok şeyi bildi sonra kurşunu verdi bunu göğsünden ayırma üçgün dedi sakın dedi niye dedim korkuturlar dedi korktum biraz. 10gün sonra gel dedi ama korktuğum için gidemedim belki haftaya giderim.
  • Asyam kafede Ergin var onuda çok beğendim. Çok iyiydi.
  • Yaren diye bir kız var eskişehirde ama ben istanbulda baktırdım hergün açıp falını dinliyorum :))) çok değişik fal baktı
  • Janset çok olumlu şeyler söyledi, anı herşeyi güzel bildi ama tabi yukarıda saydıklarımda iyi değil.
Benim beşiktaşta olay falcı Gülşah denen kadın nasıl iyimi bilen varmı bir de ona baktırmak istiyorum randevu alamadım bir türlü yok hastayım yok bugün olmaz?

Bana yenibosnadaki kadının telefonu ve adresini gönderir misiniz rica etsem?
 
İstanbul;
  • Yenibosnada bir kadın var arkadaşımın annesi gitmiş gittim evine elinde tesbih sürekli dua okuyodu sonra geçelim içeri dedi. Geçtim yerde hamun açma tahtası, yanında küçük tüp üstünde kurşun önünde yasin-i şerif, bir defter, tesbih hem kendi başını hemde benim başıma tülbent geçirip şöyle dedi ben yıldızname bakıyorum rahat olmanı istiyorum sadece dinle dedi sonra. Her baktığında başımdan kurşun döktü kardeşim, babam, iş yerimdeki kişilere kadar isimleriyle bildi geçmişte yaşadığım en son ilişkimi bildi daha birçok şeyi bildi sonra kurşunu verdi bunu göğsünden ayırma üçgün dedi sakın dedi niye dedim korkuturlar dedi korktum biraz. 10gün sonra gel dedi ama korktuğum için gidemedim belki haftaya giderim.
  • Asyam kafede Ergin var onuda çok beğendim. Çok iyiydi.
  • Yaren diye bir kız var eskişehirde ama ben istanbulda baktırdım hergün açıp falını dinliyorum :))) çok değişik fal baktı
  • Janset çok olumlu şeyler söyledi, anı herşeyi güzel bildi ama tabi yukarıda saydıklarımda iyi değil.
Benim beşiktaşta olay falcı Gülşah denen kadın nasıl iyimi bilen varmı bir de ona baktırmak istiyorum randevu alamadım bir türlü yok hastayım yok bugün olmaz?
 
Bugün melekler deki gamze ye baktirdim. Genel anlamda iyidi. Ani iyi tasvir etti gelecek ilgili de bir kaç sey soledi. Soru Cevap ilerlemiyor. Bazı seylerde çok az da olsa ben yönlendirdim. Ama ole deil bole deil diyince gördüğümü soluorum dedi. Kötü diyemem deneyebilirsiniz.
 
İstanbul;
  • Yenibosnada bir kadın var arkadaşımın annesi gitmiş gittim evine elinde tesbih sürekli dua okuyodu sonra geçelim içeri dedi. Geçtim yerde hamun açma tahtası, yanında küçük tüp üstünde kurşun önünde yasin-i şerif, bir defter, tesbih hem kendi başını hemde benim başıma tülbent geçirip şöyle dedi ben yıldızname bakıyorum rahat olmanı istiyorum sadece dinle dedi sonra. Her baktığında başımdan kurşun döktü kardeşim, babam, iş yerimdeki kişilere kadar isimleriyle bildi geçmişte yaşadığım en son ilişkimi bildi daha birçok şeyi bildi sonra kurşunu verdi bunu göğsünden ayırma üçgün dedi sakın dedi niye dedim korkuturlar dedi korktum biraz. 10gün sonra gel dedi ama korktuğum için gidemedim belki haftaya giderim.
  • Asyam kafede Ergin var onuda çok beğendim. Çok iyiydi.
  • Yaren diye bir kız var eskişehirde ama ben istanbulda baktırdım hergün açıp falını dinliyorum :))) çok değişik fal baktı
  • Janset çok olumlu şeyler söyledi, anı herşeyi güzel bildi ama tabi yukarıda saydıklarımda iyi değil.
Benim beşiktaşta olay falcı Gülşah denen kadın nasıl iyimi bilen varmı bir de ona baktırmak istiyorum randevu alamadım bir türlü yok hastayım yok bugün olmaz?
Bu yenibosnadaki kadına nasıl ulaşabiliriz, iletişim numarası var mı sizde acaba?
 
Birinizde bana iyi bir falcı önersin ya ben söylediklerimi beğendim ama korktuğum için gidemem birdaha. Böyle varlıklarla değilde enerjiyle bakan biri olsun. Yada mahalle teyzesi varmı. Beşitaşta varmış birtane Gülşah o nasıl
 
Birinizde bana iyi bir falcı önersin ya ben söylediklerimi beğendim ama korktuğum için gidemem birdaha. Böyle varlıklarla değilde enerjiyle bakan biri olsun. Yada mahalle teyzesi varmı. Beşitaşta varmış birtane Gülşah o nasıl
Kimi söylemiştin ki sen
 
son gittiğim falcıları yorumlayayım arkadaşlar.
janset: iki kişi arasında kalacaksın ikiz çocuğun olabilir... sanırım çoğu kişiye söylediği şeyleri söyledi ve anla ilgili aa bunu nasıl bildi dediğim bir şey söylemedi detay veremedi.. gelecekle ilgili müthiş olumlu bir tablo çizdi. handeden daha pembeydi diyebilirim :D 100 tl için değmez diye düşünüyorum.
symbol beşiktaş nihal: anı gerçekten çok iyi bildi. ince detayları söylemesi beni şaşırttı. beğendim nihali. gelecekle ilgili birkaç şey söyledi çok fazla geleceğe odaklanmadı. orta halliydi ne çok pembe ne çok karamsar.fal defterini kapatıcam diye düşünüyorum ama gidersem nihale giderim.
ikisinin de gelecekle ilgili söylediklerine odaklanmıyorum irade ve seçimin her şeyi değiştirdiğini düşünürsek.
 
son gittiğim falcıları yorumlayayım arkadaşlar.
janset: iki kişi arasında kalacaksın ikiz çocuğun olabilir... sanırım çoğu kişiye söylediği şeyleri söyledi ve anla ilgili aa bunu nasıl bildi dediğim bir şey söylemedi detay veremedi.. gelecekle ilgili müthiş olumlu bir tablo çizdi. handeden daha pembeydi diyebilirim :D 100 tl için değmez diye düşünüyorum.
symbol beşiktaş nihal: anı gerçekten çok iyi bildi. ince detayları söylemesi beni şaşırttı. beğendim nihali. gelecekle ilgili birkaç şey söyledi çok fazla geleceğe odaklanmadı. orta halliydi ne çok pembe ne çok karamsar.fal defterini kapatıcam diye düşünüyorum ama gidersem nihale giderim.
ikisinin de gelecekle ilgili söylediklerine odaklanmıyorum irade ve seçimin her şeyi değiştirdiğini düşünürsek.
Ben yıllar önce Nihale baktirmistim. O zaman bana ani da geleceği de baya bilmisti. O cafe kapanmış sembol Akaretler. Şimdi Telefonda mi bakio. Janset bana da ikiz çocukların olabilir dedi.
 
son gittiğim falcıları yorumlayayım arkadaşlar.
janset: iki kişi arasında kalacaksın ikiz çocuğun olabilir... sanırım çoğu kişiye söylediği şeyleri söyledi ve anla ilgili aa bunu nasıl bildi dediğim bir şey söylemedi detay veremedi.. gelecekle ilgili müthiş olumlu bir tablo çizdi. handeden daha pembeydi diyebilirim :KK70: 100 tl için değmez diye düşünüyorum.
symbol beşiktaş nihal: anı gerçekten çok iyi bildi. ince detayları söylemesi beni şaşırttı. beğendim nihali. gelecekle ilgili birkaç şey söyledi çok fazla geleceğe odaklanmadı. orta halliydi ne çok pembe ne çok karamsar.fal defterini kapatıcam diye düşünüyorum ama gidersem nihale giderim.
ikisinin de gelecekle ilgili söylediklerine odaklanmıyorum irade ve seçimin her şeyi değiştirdiğini düşünürsek.
Bende gidiyim ona ozaman. Sembole gitmiştim bikere bi adam vardı ismini hatırlamıyorum vasattı
 
Damlalar Tuğba ya baktirirsaniz mutlaka ses kaydı alın dediklerinden tek kelime anlamadım bir insan nasıl bu kadar hızlı konuşabilir 😄
 
Kuzey e baktirdim bir de kızlar gelecek konusunda nasıl kuzey an da geçmişte bildiği şeyler oldu. Bir de birçok kişiye baktirdim bir konu hakkında yarısı a yarısi b dedi hangisi doğru bilemedim.
 
Damlalar Tuğba ya baktirirsaniz mutlaka ses kaydı alın dediklerinden tek kelime anlamadım bir insan nasıl bu kadar hızlı konuşabilir 😄

tugbaya bir kac gun once gittim. eskisi kadar memnun ayrilmadim yanindan. kotu diyemem ama onceden baya detayli bakiyordu, bu sefer biraz genel oldu
 
Ben yıllar önce Nihale baktirmistim. O zaman bana ani da geleceği de baya bilmisti. O cafe kapanmış sembol Akaretler. Şimdi Telefonda mi bakio. Janset bana da ikiz çocukların olabilir dedi.
Artık burda haddinden fazla agresif sözler okuduğum için eskisi kadar yorum yapmak da gelmiyor içimden ama Janset bana da aynı şeyleri söyledi malesef. Çok özenli davranıp cidden odaklanarak baktığı kişilere daha gerçekçi ve isabetli konuşmuş olabilir ama yorumların genelinden anladığım kadarıyla iki erkek arasında kalma hikayesini ve ikiz çocuk öngörüsünü her 10 kişiden sekizine falan söylüyor sanırım. Asmindeyken hiç gitmedim ona, o zamanlar iyi bir falcı olabilir. Ama o da Hande gibi, ünlü olunca tarzından vazgeçip herkese mutlu mesut hikayeler yazan birine dönmüş bence.
 
Damlalar Tuğba ya baktirirsaniz mutlaka ses kaydı alın dediklerinden tek kelime anlamadım bir insan nasıl bu kadar hızlı konuşabilir 😄
durdurup durdurup dinliyorum, amma ses kaydı bile anlaşılmıyor...o derece
 
Ben yıllar önce Nihale baktirmistim. O zaman bana ani da geleceği de baya bilmisti. O cafe kapanmış sembol Akaretler. Şimdi Telefonda mi bakio. Janset bana da ikiz çocukların olabilir dedi.
Beşiktaş Symbol mu kapanmış?
 
Artık burda haddinden fazla agresif sözler okuduğum için eskisi kadar yorum yapmak da gelmiyor içimden ama Janset bana da aynı şeyleri söyledi malesef. Çok özenli davranıp cidden odaklanarak baktığı kişilere daha gerçekçi ve isabetli konuşmuş olabilir ama yorumların genelinden anladığım kadarıyla iki erkek arasında kalma hikayesini ve ikiz çocuk öngörüsünü her 10 kişiden sekizine falan söylüyor sanırım. Asmindeyken hiç gitmedim ona, o zamanlar iyi bir falcı olabilir. Ama o da Hande gibi, ünlü olunca tarzından vazgeçip herkese mutlu mesut hikayeler yazan birine dönmüş bence.
Bana iki kişi arasında kalacaksin demedi şimdi hakkını yemiyim ama ikiz çocuğu dedi. Demek o da atio çok üzücü. Bana çok olumlu konuştu. En son asmin de senay a baktırdım bi de melekler Gamzeye. Ikişi de çok olumlu konuştu hatta sordum gamze ye de senay a da bu kadar mı olumlu hersey gamze dedi ki ben acimam asla derim olumsuzlari dedi.
 
Back
X