maşallah bana ya neredeyse 4 ay olmuş fal baktırmayalı ve bu süreçte hiç yeni bir bomba falcı çıkmamış forumu okuduğum kadarıyla. şimdi sizlere soracağım şu. son sevgili adayım bana üsküdarda bir falcı olduğunu söylemişti. inanılmaz iyi mutlaka götüreyim seni diye. fal müptelası olduğumu anlamasın diye aa olur gideriz demiş ve çok da detay almamıştım açıkçası

e şimdi bizim ilişki yalan oldu, bunu bahane ediyorum da arıyorum sanmasın diye aramak da istemiyorum. var mı hiç üsküdar'da bildiğiniz bu denli iyi bir falcı. o adam bile inandıysa bence baya başarılı olmalı!!