• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Artık burda haddinden fazla agresif sözler okuduğum için eskisi kadar yorum yapmak da gelmiyor içimden ama Janset bana da aynı şeyleri söyledi malesef. Çok özenli davranıp cidden odaklanarak baktığı kişilere daha gerçekçi ve isabetli konuşmuş olabilir ama yorumların genelinden anladığım kadarıyla iki erkek arasında kalma hikayesini ve ikiz çocuk öngörüsünü her 10 kişiden sekizine falan söylüyor sanırım. Asmindeyken hiç gitmedim ona, o zamanlar iyi bir falcı olabilir. Ama o da Hande gibi, ünlü olunca tarzından vazgeçip herkese mutlu mesut hikayeler yazan birine dönmüş bence.
Bana hande olumsuz da demisti. 2014 de gitmistim. Hande ye iki kişi sormuştum bunlar asla olmaz demisti zaten olmadı. Kesinlikle enerji meselesi. Ama bu gittiğim de iyi konuştu. Neslihan da hep olumsuzlari bana dedi zamanında o da şimdi olumlu konusuo. Ben onun masasında aglamistim. Fakat yine de ısrarla olumsuzu solemisti. Bi de nesibe abla avcilar da o da istarla olumsuz konuşmuştu. O da tutmuştu. O da dukkan açtı bozdu diolar.
 
maşallah bana ya neredeyse 4 ay olmuş fal baktırmayalı ve bu süreçte hiç yeni bir bomba falcı çıkmamış forumu okuduğum kadarıyla. şimdi sizlere soracağım şu. son sevgili adayım bana üsküdarda bir falcı olduğunu söylemişti. inanılmaz iyi mutlaka götüreyim seni diye. fal müptelası olduğumu anlamasın diye aa olur gideriz demiş ve çok da detay almamıştım açıkçası :KK1: e şimdi bizim ilişki yalan oldu, bunu bahane ediyorum da arıyorum sanmasın diye aramak da istemiyorum. var mı hiç üsküdar'da bildiğiniz bu denli iyi bir falcı. o adam bile inandıysa bence baya başarılı olmalı!!
İyi geceler arzunun numarasını bulduysanız bana da gönerirmisiniz. Bir de kaça baktığını bilen var mı acaba. Ben 2001 de baktırmıştım çok iyiydi numarasını kaybettim bir daha da bulamadım. Teşekkürler
 
İyi geceler arzunun numarasını bulduysanız bana da gönerirmisiniz. Bir de kaça baktığını bilen var mı acaba. Ben 2001 de baktırmıştım çok iyiydi numarasını kaybettim bir daha da bulamadım. Teşekkürler
Mesajın tarihini yeni farkettim kusura bakmayın ama bilen varsa ve gönderirseniz çok sevinirim
 
İyi geceler arzunun numarasını bulduysanız bana da gönerirmisiniz. Bir de kaça baktığını bilen var mı acaba. Ben 2001 de baktırmıştım çok iyiydi numarasını kaybettim bir daha da bulamadım. Teşekkürler
Cafede çalışmayan arzu mu? Sadece kahve falı bakan. Kaç yaşlarındaydı baktırdıgınuz
 
Evet ya, ben de şimdi onu söyleyecektim. Kafedeyken 40 değil miydi? Nasıl bir kahramanlık yapmış da o fiyata değer bulmuş kendini ben de anlamadım:)
Bana 150 bakiyo kuzey vallahi ahhahahaah hic 60 duymadim yurt disi oldugum icindir oda heralde
 
Ben öyle kolay kolay beğenmem çok da fal baktırmam kuzeyin numarası Baydır vardı bir baktırayım dedim. Ya gerçekten bildi şuanı hayatımdaki insanla olan durumumuzu ayrıntılarıyla bildi geçmişimi bildi. Enerjimiz turmuş da olabilir tabii ki
Gelecek hakkında nasıldır kuzey? Ya da kişilik analizinde?
Bana kuzry cikiyor canim , amma kendisi bile hep soyluyor birisine aevmedimse enerjim tutmadiysa ona bakamiyorum diye cunki burda bazi arkadaslra bakamamista zaten
 
Bence kuzey kötü deil sadece kısa bakıyor. Bana çok pahali gelmedi sole ki 50 tl zaten her yerde 10 tl fazla verip baktırırım. En azından bir şeyleri bilio.
Bi de iyice arka sayfaları oku. 10 kişiyi daha övgümus onlarda reklam mi?? Dmek baya neslihan reklamı da yapiorum. 10 kişinin reklamını yapiorum demek ki ben. Çınar kötü dedim diye niyeyapiosun bunu çok mu begendin çınar i git bakalım beğenecek misin?? Nesibe avcilar da haftaya giderim ben sana dedim aç yazdOklarimi oku. Janset e gittim onun yerine. Ahmet iyi dedim sadece meleklerden ahmet in de reklamını yapiorum herhalde. Baya reklamci olmuşum ben ahmet neslihan tutku kuzey hande nesibe baksana baya var.
Hadi bas git seni zarfladım janset 3 farklı kartla bakıyor diye evet sazan gibi atladın git de kaç farklı kartla baktığını öğren ; Ahmet’i övmedin iyi vs dedin çünkü gitmediğin bana şunu dedi diyemiyorsun amacın güven oluşturup reklam yapmak direk reklam yaparsan olmaz patlarsın ne yapacaksın başka larından elde ettiğin bilgileri burada satmak gitmediğin halde gidiyormuş gibi yapmak jansete gideceğim dediğin zaman nesibeden randevu almıştın nesibe yerine güya jansete gittin saat 6 da gitmene rağmen forumda yazacağım demen rağmen yazmadın ben sana mesaj attım akşam 10 da gittin mi diye handeyi övüp duruyorsun hamdeyi aklamaya çalışıyorsun yok bana hep olumsuz konuştu diyorsun sen hiç biryere gitmiyorsun amacın miş gibi yapıp başkalarının sana güvem duymasını sağlayıp reklam yapmak hadi jansete gitte kaç farklı kartla baktığını öğren Hande Yılmaz
 
Bugün melekler deki gamze ye baktirdim. Genel anlamda iyidi. Ani iyi tasvir etti gelecek ilgili de bir kaç sey soledi. Soru Cevap ilerlemiyor. Bazı seylerde çok az da olsa ben yönlendirdim. Ama ole deil bole deil diyince gördüğümü soluorum dedi. Kötü diyemem deneyebilirsiniz.
Hadi ordan Gamze’ye gitmiş Gamze takır takır anlatır tarzı öyle değil sana sonunda soru sorma şansı verir interaktif değildir çünkü kendisi dominant dır seni Tavrına göre falı şekillendiren biri değil nasıl atıyorsun anlamadım maşallah hergün falcıya gidiyorsun haftada 5 falcıya gidiyorsun sadece attığın her falımdan belli Gamze geçmiş anlatmaz anda çok değil gelecek odaklıdır Gamze’nin öz güveni tavandır takır takır anlatır hadi ordan
 
Ben yıllar önce Nihale baktirmistim. O zaman bana ani da geleceği de baya bilmisti. O cafe kapanmış sembol Akaretler. Şimdi Telefonda mi bakio. Janset bana da ikiz çocukların olabilir dedi.
YAlan sen önce git de kaç çeşit kartla baktığını öğren karalayıp handeye yönlendireceksin ya senin foyanı ortaya çıkaracağım
 
Bana kuzry cikiyor canim , amma kendisi bile hep soyluyor birisine aevmedimse enerjim tutmadiysa ona bakamiyorum diye cunki burda bazi arkadaslra bakamamista zaten
Canda çıkıyordu değilmi sen ya orada çalışansın yada sahibisin seni keriz misin kuzeye 150 veririyorsun Asmin dekileri övüp duruyorsun hadi reklamcı seni
 
Hadi bas git seni zarfladım janset 3 farklı kartla bakıyor diye evet sazan gibi atladın git de kaç farklı kartla baktığını öğren ; Ahmet’i övmedin iyi vs dedin çünkü gitmediğin bana şunu dedi diyemiyorsun amacın güven oluşturup reklam yapmak direk reklam yaparsan olmaz patlarsın ne yapacaksın başka larından elde ettiğin bilgileri burada satmak gitmediğin halde gidiyormuş gibi yapmak jansete gideceğim dediğin zaman nesibeden randevu almıştın nesibe yerine güya jansete gittin saat 6 da gitmene rağmen forumda yazacağım demen rağmen yazmadın ben sana mesaj attım akşam 10 da gittin mi diye handeyi övüp duruyorsun hamdeyi aklamaya çalışıyorsun yok bana hep olumsuz konuştu diyorsun sen hiç biryere gitmiyorsun amacın miş gibi yapıp başkalarının sana güvem duymasını sağlayıp reklam yapmak hadi jansete gitte kaç farklı kartla baktığını öğren Hande Yılmaz
3 kartla bakio. Biraz Terbiyeli konuş. Ahmet e sevgilim bile gitti. Janset tin yeri hostes Rona sokak hatta sokağında küçük market var. 3 kartla baktı bana. Ama sen bu kafayla bu sekil adamlarla konusursun zaten seni istememe leri çok çok normal. Ben handeye de wow demiorum. Onunda bazı bildikleri oldu dedim. Ahmet çok tatli sempatik iyi biri dedim. O da koray i yazdım tutku yu yazdım
 
Hadi ordan Gamze’ye gitmiş Gamze takır takır anlatır tarzı öyle değil sana sonunda soru sorma şansı verir interaktif değildir çünkü kendisi dominant dır seni Tavrına göre falı şekillendiren biri değil nasıl atıyorsun anlamadım maşallah hergün falcıya gidiyorsun haftada 5 falcıya gidiyorsun sadece attığın her falımdan belli Gamze geçmiş anlatmaz anda çok değil gelecek odaklıdır Gamze’nin öz güveni tavandır takır takır anlatır hadi ordan
sen okuduğunu anlamiosun bana soru sordu yazmio soru sormadan ileriyor o ıyu yazdım. Okuduğunu bile anlamiosun adamı da elinden kaçırmanın nedenleri bunlar işte. Tombul dalgali saçlı bir kadin. Hatta daha önce akbank ta mudur mu neymiş kendi dedi bana. Eskiden de çalışmış burada. Giderim param varsa giderim. Ona da mı karışıo run.
 
YAlan sen önce git de kaç çeşit kartla baktığını öğren karalayıp handeye yönlendireceksin ya senin foyanı ortaya çıkaracağım
Ne hande deyip duruosun. Ben hande mi diorum. Nihal çok iyi bakmışti yıllar önce bana dedim. Nihali reklamı bu da herhalde. Nihal de çok tatli bir kizdi. Hatta onur diye biriyle evliydi tombul bir kadin. Çok güzel de bakmışti bana. Bak şimdi neslihan reklamı da yapiyim o da çok çok başarılıydı. Gidebilir herkes neslihan a hatta tutku da başarılı ona da gidilebilir baya bildi bana. Bak bunlar da reklam. Onlar sana ne dedi bilmem ama bole birini erkekler istemez. Burada kızlar bile şikayet etti seni adamlar hep kaçar. Sana bir tavsiye psikoloğa git bölece duzelirsin fallari seni iyice mahveder. Benim umrumda deil fal paralarını bile sevgilim verio. Zaten yoksa gitmezdim. Eski sevgili lerim bile beni hala ario. Ben falda başka şeyler soruorum. Fakat ilişki de çıkıo. Ama senin durumun tuhaf yalandan soluosun. Çünkü gerçekten 3 kartla baktı. Sol tarafta bir masasi var bir sürü kart var masada 3 ten de fazla. Teşvikiye de Şok market e yakın. İyi de bakti bana ben zaten iyi dedim. Fakat ikiz çocukları bana da dedi. Hatta astrologum dedi. Harita da cikartiorum dedi satmak için zorlamadi. Ama dedi. Handeye bir kaç ay önce gittim. Kızın kafasını sürekli senin gibi yemedim. Kimbilir nasıl darladin. O da bikti. Bana olumlu olumsuz soledi. Arasında da tutanlar var tutmayanlar var illa tavsiye etmio rum tercih meselesi. Senin karakterin de garip iyi yaklaşıp sonra tuhaf davraniosun burada özelden konuştuğu n şeyleri kızlarla ortada anlatio sun. Çok kötü birsey. Adamları en çok karakterine etkilersin bu da sana bir tavsiye...
 
Çok hızlı konusuo o da eskiden daha iyiydi şimdi deil . Zaten kimin adı çıksa suyu da cikio işin.

Katılıyprum falcılarn bazlarında ego var zamanla sallamıyorlae yqda işi.sevmiyorlar bunn en bilibdiği nihal evet tugbada oylw.gecen yıl pat diye hemde zamanıyla çıkmıştı şimdi oyle deil hemde.can gibi oda geçmişi an gibi.yorumladı nu sene gittğimde.nihal.fulya tugba bunlqr bozmuşlar ama şuankilerde bozmadan gitmk lazım
 
Bana hande olumsuz da demisti. 2014 de gitmistim. Hande ye iki kişi sormuştum bunlar asla olmaz demisti zaten olmadı. Kesinlikle enerji meselesi. Ama bu gittiğim de iyi konuştu. Neslihan da hep olumsuzlari bana dedi zamanında o da şimdi olumlu konusuo. Ben onun masasında aglamistim. Fakat yine de ısrarla olumsuzu solemisti. Bi de nesibe abla avcilar da o da istarla olumsuz konuşmuştu. O da tutmuştu. O da dukkan açtı bozdu diolar.

Çünkü handede artık nozanlardan ona eskiden gidilmeliyniş.anlaşıloyorki şimdi.sadece.ticari.kaygılarla bakıyor
 
Falcılr hakkında tartışılabilir ama bence eski erkek arkadaşları ve psikolog gibi insanın onurunu zedeleyen şeyler hoş değil erkeklere karşı boyle mi.güçlü olucağız bırda okdr erkek varki okuyan kızlar rezl olmayalım
 
Şu arkadaşın yazdıklarıyla ilgilenmeyin gerçekten. Ona göre herkes reklamcı, bi tek o değil. Üslubu zaten çok kötü. Cevap vermeye bile değmez.
 
Back
X