• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

şu ünlülerin falcısı di mi hapse filan girmişti. noldu acaba ona? bırakmıştır belki

Yine bakıyodur bence ufak ufak ama kimbilir nerdedir adam.bana bakalı sanırım bi dokuz sene falan oldu.yanından cıktıgımda buz gibiydim.para falan da almamıstı.hatra binayen bakmıstı bize.bulamam ama kesin.
bi de su uskudardaki kadın icin not duseym hemen.aylar once gittigimde (o donemki sevgilimle alakalı gitmistim ) sen napıcaksın bu pacozu,senin hayatına girecek kisi kol dugmeleri olan,basarılı bir is adamı ve aynı zamanda basketbolcu olacak demisti.gulmustum ben bu kadar da atılmaz diye.bir ay sonra dedigi kisiyle tanıstım.hala ara ara gorusuyoruz adamla ama henuz ciddiyete binmis bisey yok.hani bunu da atıp tutturmus olamaz diye ekliyim dedim :)
 
Iyı pazarlar ben de uskudar da oturuyorum bu dedıgın bayan kımdır acaba haftaıcı gıtmek ısterım bılgı verırsenız sevınırım msj olarak tlf ısım
 
Iyı pazarlar ben de uskudar da oturuyorum bu dedıgın bayan kımdır acaba haftaıcı gıtmek ısterım bılgı verırsenız sevınırım msj olarak tlf ısım

üsküdar çarşıdaki pasajların birinde.kadının adı perihan.sana ait bişey isteyerek bakıyor.ben genelde fotografımı veriyorum.başka biri için de baktırabiliyorsun yine ona ait bir fotografla.ana çocuk sağlığının karşısındaki pasajdan girince sanırım ikinci kattaydı.sorsan soylerler.kapıda fal merkezi yazıyor.
 
kızlar selam , suadiye de cadde üzerinde cafe falım diye bi fal kafe var sahibi nurcan imir tarot a 300 tl ye bakıyormus ,ben netten biraz arastırdım ama fazla bir bilgiye ulaşamadım.açıkcası fiyat bana biraz yüksek geldi .
burayı bilen ve fal baktıran var mı ? iyi mi acaba..boşuna bunca para vermeyelim...:34:
 
kızlar selam , suadiye de cadde üzerinde cafe falım diye bi fal kafe var sahibi nurcan imir tarot a 300 tl ye bakıyormus ,ben netten biraz arastırdım ama fazla bir bilgiye ulaşamadım.açıkcası fiyat bana biraz yüksek geldi .
burayı bilen ve fal baktıran var mı ? iyi mi acaba..boşuna bunca para vermeyelim...:34:

:53::53::53::53::53::53::53::53: 300 MÜ?! ben de yıllardır önünden geçerim. ya bi masa vardır ya boştur. nasıl dönüyo burda o kadar kirayla diye konuşurz her gördüğümüzde. meğer kadın bi faldan 30 fallık para kazanıyomuş :53::53:
ne yapıyoumş tüy mü konduryo? 300 ne ya ne kadar ne bilebilir ki yani? çok merak ettim ben şimdi. bakalım bilen birileri çıkıcak mı
 
Son düzenleme:
şu sıra kafam da 3 ısım var ;

bakırkoy seba, nısantası fulya ,soganlık emıne.

bunlardan bırını sececegm .hangısını tavsıye edersınız .yaa bıde ben falda

sureye de cok dıkkat edıyorum .5 dakka bakıp yollayanları

hıc sevmıyorum .fulya kısa mı bakıyor uzun mu
 
taksim melekler kahvesinde esmer bir bayan vardı adını hatırlayamadım o da iyi

gulşenden bahsedıyorsun sanırım .kısa kut saclı zayıf esmer bır bayan .

evet onun falı ıyıdı ama gelecekle ılgılı hep kotu seyler soyledı bana

ve hepsı de cıktı sevmıyorum artık onu :33::33::33:

şaka bı yana gercekten gelecekle ılgılı soyledıklerını suan da hepsını

yasıyorum :43:
 
Bi insan fali bu kadar aklina takar mi ben baya bi taktim sebanin falini aklima sana dedikleri ciktimi cok merak ediyorum :))

canım bakıpta cogu dedıgı seyı yemınederım bır bır yasadım,benım sevgılı durumumda tek olumlu konusan falcı o oldu,o ne soyledıyse ne tahmın ettıyse aynı sekılde devam ettı,benım sevgılı durumum bı haylı karısık resmen yılan hıkayesı,farkedemedıgım ayrıntılarda cok gozumu actı..ne hıssedıyosa onu soyler olumlu yada olumsuz,en nıhayetınde fal cokta takılma bence..ama benım suana kadar gıttıgım enıyı falcı.
 
şu sıra kafam da 3 ısım var ;

bakırkoy seba, nısantası fulya ,soganlık emıne.

bunlardan bırını sececegm .hangısını tavsıye edersınız .yaa bıde ben falda

sureye de cok dıkkat edıyorum .5 dakka bakıp yollayanları

hıc sevmıyorum .fulya kısa mı bakıyor uzun mu

diğer ikisini bilmiyorum ama fulya 5-7 dakika bakar. gülşen geleceği hiç bilemedi bende ama geçmişi şoklar içinde dinlemiştim :1:
bi de 3 kere gittim. 3ünde de farklı son vardı. hiç biri olmadı ama. kısmet iştee. gelecek Allahtan. geçmişi anı biliyolar ancak. o kadar.
 
Yeni üye oldum arkadaşlar bu ilk msj bir çok kez fal baktırmış olan bir fal mağduru olarak olga hanım veya soğanlık eminenin tlf numarasını gönderebilirmisiniz onları çok duydum denemek istiyorum bu gün selma toprağı aradım 150 tl çok pahalı yada bana iyi birisisn ismini lütfen acil
 
Siteyi okudukca yeni isimler görüyorum lütfen birisi bana yardım etsin nil hanımında ismi çok geçiyor numarasını bana gönderebilirmisiniz
 
şu sıra kafam da 3 ısım var ;

bakırkoy seba, nısantası fulya ,soganlık emıne.

bunlardan bırını sececegm .hangısını tavsıye edersınız .yaa bıde ben falda

sureye de cok dıkkat edıyorum .5 dakka bakıp yollayanları

hıc sevmıyorum .fulya kısa mı bakıyor uzun mu

bir de eğer fulyayı benden görüp karar aldıysanız tavsiye etmediğimi belirtmek istiyorum.
yanlış yönlendirme olmasın. kendim gitmiyorum yani, memnun değilim
 
sen bilirsin. fulya biraz enteresandır ama uyarayım da :) 4te gelir kafeye. ama mesela gidersin 3te beklersin. saat 5 olur, 6 olur kadın gelmez. haber de vermez gelmiyeceğini. çok boş döndüğüm oldu oradan. nişantaşının elemanlarıyla kavga etmiştim enson. böyle terbiyesiz elemanlar olamaz. sahibinin kızından oğluna tüm garsonlar dahil olmak üzere çok terbiyesizler. soru sorarsınız yüzünüze bakıp giderler. bi kere içeri girip fulya hanım bugün burada mı demiştim. hayır değil dediler. gelecek mi dedim. ne bileyim ben gelicek mi koca fal kafe burası bi sürü adam var gel baktır işte birine canım aa! demişti adam bana. bir değil iki deil ama. her hafta giderdim ben oraya.sırf fulya hatırna katlanırdım ama o da bozunca... daha kapısından girmem.
fulyaya baktıracaksan katinasını tarotunu boşver. bana çıkan falları kahveydi. ama dediğim gibi son zamanlarda hiç çıkmadı. hatta alakasız şeyler sıraladı bana. sadece bana değil epeyce birilerine. bi bekleyelim bakalım. vardır yorum yapacak birileri. ha ben daha kesin gitmem o ayrı.
paramla rezil olamam daha.

Fulya bana da bir kez bakmıştı herkezin a dedigine (benim de a bildigime) o b demişti ve sonra onun dogru oldugu cıkmıştı.
N.taşı sembolun müşteriye davranışı gerçekten çok çirkin bende çok rahatsız olmuştum
 
Fulya bana da bir kez bakmıştı herkezin a dedigine (benim de a bildigime) o b demişti ve sonra onun dogru oldugu cıkmıştı.
N.taşı sembolun müşteriye davranışı gerçekten çok çirkin bende çok rahatsız olmuştum

bu dediğin ne zaman olmuştu peki? yani ne zaman bakmıştı falına?
forumda genel bi kanı var. fulya çok iyiydi ve artık çok kötü diye. ben de katılıyorum bu görüşe. uzun zamandır gitmedim o yüzden merak ettim falın tarihini :D
 
Son düzenleme:
bu dediğin ne zaman olmuştu peki? yani ne zaman bakmıştı falına?
forumda genel bi kanı var. fulya çok iyiydi ve artık çok kötü diye. ben de katılıyorum bu görüşe. uzun zamandır gitmedim o yüzden merak ettim falın tarihini :D

Geçen sene baktırmıştım sonraki iki gidişimde maalesef bir gün izinliydi diger gün ev mi taşıyordu ne gelip gelmeyecegini cafedekiler de net bilmiyordu meryeme baktırmıştım. Meryem bir konuda içimi karartmıştı ama sonuç ne olur bilmiyorum (umarım dedigi olmaz) . Fakat dedigim gibi fulyanın belirttiği konuyu Zeynep turan bile benim bildigim gibi yorumlamıştı ama ben yanlış biliyormusum fulyanınki dogru çıktı.
 
Geçen sene baktırmıştım sonraki iki gidişimde maalesef bir gün izinliydi diger gün ev mi taşıyordu ne gelip gelmeyecegini cafedekiler de net bilmiyordu meryeme baktırmıştım. Meryem bir konuda içimi karartmıştı ama sonuç ne olur bilmiyorum (umarım dedigi olmaz) . Fakat dedigim gibi fulyanın belirttiği konuyu Zeynep turan bile benim bildigim gibi yorumlamıştı ama ben yanlış biliyormusum fulyanınki dogru çıktı.

geçen sene bana da iyiydi. şeyi merak ettim yanlış anlama: acaba dedim elektiriğimiz mi tutmuyor artık.
ama benim de iyi dediğim zamanlar geçtiğimiz 4-5 sene. en son aralıkta iyi bi fal baktı. sonra nisan sonuna kadar her hafta gittim yine. direndim yani düzelir eskisi gibi olur diye. ama olmadı :(
 
Ama acaba çok sık gitmektende kaynaklanıyor olabilir mi bu bozulma hani mesela uzun bir süre ara versen sonra bir kez daha gözlemlesen belki düzeldigini görürsün
 
Back
X