teşekkür edreim yerini tarif ettiğin için.
en tatlı bal tavsiyen için çok teşekkür ederim .. cafe evrekadaki yeliz hanıma gittim harika bir fal baktı. Acı ve tatlı herşeye hazırlıklı olmak lazım herşeyi söylüyor.!!!
kızlar kahve falı filan hikaye eşrefpaşada bir kadın var yağhaneler diye tabir edilen bölgede oturuyor,kadının bilemediği bişey yok,ben şok oldum.yıllar önce gitmiştim ama birdaha gitsem bulamam ozamanlar yerini kafaya yazmadığıma bin pişmanım kadın büyü filanda bozuyo,yıllar önce annem yüzüğünü çıkarıp gitmişti bana kısmet varmı bekarım dedi,kadın dedi yanındaki senin kızın eşinde şöle böle die saydı,bide dedi sen gebesin.falcıdan cıktık dışarda annem dedi işte gebelik olayını attı,1 hafta sora hamile olduğunu farketti
kızlar kahve falı filan hikaye eşrefpaşada bir kadın var yağhaneler diye tabir edilen bölgede oturuyor,kadının bilemediği bişey yok,ben şok oldum.yıllar önce gitmiştim ama birdaha gitsem bulamam ozamanlar yerini kafaya yazmadığıma bin pişmanım kadın büyü filanda bozuyo,yıllar önce annem yüzüğünü çıkarıp gitmişti bana kısmet varmı bekarım dedi,kadın dedi yanındaki senin kızın eşinde şöle böle die saydı,bide dedi sen gebesin.falcıdan cıktık dışarda annem dedi işte gebelik olayını attı,1 hafta sora hamile olduğunu farketti
canım lütfen bana adresi ve telefonu mesaj atabilirmisin