Canim bende kismetse yarin gtcem. Burda duydum yukarda arkadasim sifreli verdi telini 3 -4 kisi yukarda olmali. Cikuyormu dedikleri bilmiyorum...denicez inslh
Bende Cook iyiydi baskasında kötü olur bilemem ama sanırım dedikleri çıkmaya başladı sen gittiğinde paylasirmisin bilip bilmediği merak ediyorum bu arada zekam için övgünden dolayı tsklr