Burada kızlar benim şimdiye kdr memnun kaldıgım 2 falcı var biri;
Daisy cafe metin: Müjganda cok sıra var die baktırmıstım. bana o an hiç ihtimal vermediğim bi durumun oldugunu söyledi, iş değişikligi var dedi, okulla ilgili sorun yasıcagımı söyleyen tek falcıydı..ve dedgi hersey oldu. okulda sorun cıktı, işten ayrıldım, hadi canım cok attı dediğim durum oldu....Bunun üzerine işten ayrıldıktan sonra tekrar gittim il cümlesi işle ilgili bir değişiklik görüyorum oldu..diğer dediklerinin vadesi var olursa yazarım:)
Du fiesta Kemal: Kemlade metinle aynı durumu görmüş ve ben onada bilemedi demiştim ama hakkaten dedikleri gibiymiş..içinde bulundugum durumu cok net özetledi, cok kısa bakıo, konusturmuo, 3 soru hakkınız var ama herseyi tak tak söylediğinden soru sormaya gerek kalmıyor. Suanı baya iyi biliyor ama gelecek için vade var...
herkese göre değişiyor ama ben cok falcı gezdim simdilik bu ikisini begendim ama gelecek için vadesi var...Diğer falcıların vadesi gecti ve hiç bir dedikleri olmadı..
Daisy cafe metin: Müjganda cok sıra var die baktırmıstım. bana o an hiç ihtimal vermediğim bi durumun oldugunu söyledi, iş değişikligi var dedi, okulla ilgili sorun yasıcagımı söyleyen tek falcıydı..ve dedgi hersey oldu. okulda sorun cıktı, işten ayrıldım, hadi canım cok attı dediğim durum oldu....Bunun üzerine işten ayrıldıktan sonra tekrar gittim il cümlesi işle ilgili bir değişiklik görüyorum oldu..diğer dediklerinin vadesi var olursa yazarım:)
Du fiesta Kemal: Kemlade metinle aynı durumu görmüş ve ben onada bilemedi demiştim ama hakkaten dedikleri gibiymiş..içinde bulundugum durumu cok net özetledi, cok kısa bakıo, konusturmuo, 3 soru hakkınız var ama herseyi tak tak söylediğinden soru sormaya gerek kalmıyor. Suanı baya iyi biliyor ama gelecek için vade var...
herkese göre değişiyor ama ben cok falcı gezdim simdilik bu ikisini begendim ama gelecek için vadesi var...Diğer falcıların vadesi gecti ve hiç bir dedikleri olmadı..