• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir'deki Falcılar

Burada kızlar benim şimdiye kdr memnun kaldıgım 2 falcı var biri;

Daisy cafe metin: Müjganda cok sıra var die baktırmıstım. bana o an hiç ihtimal vermediğim bi durumun oldugunu söyledi, iş değişikligi var dedi, okulla ilgili sorun yasıcagımı söyleyen tek falcıydı..ve dedgi hersey oldu. okulda sorun cıktı, işten ayrıldım, hadi canım cok attı dediğim durum oldu....Bunun üzerine işten ayrıldıktan sonra tekrar gittim il cümlesi işle ilgili bir değişiklik görüyorum oldu..diğer dediklerinin vadesi var olursa yazarım:)

Du fiesta Kemal: Kemlade metinle aynı durumu görmüş ve ben onada bilemedi demiştim ama hakkaten dedikleri gibiymiş..içinde bulundugum durumu cok net özetledi, cok kısa bakıo, konusturmuo, 3 soru hakkınız var ama herseyi tak tak söylediğinden soru sormaya gerek kalmıyor. Suanı baya iyi biliyor ama gelecek için vade var...

herkese göre değişiyor ama ben cok falcı gezdim simdilik bu ikisini begendim ama gelecek için vadesi var...Diğer falcıların vadesi gecti ve hiç bir dedikleri olmadı..
 
Ah canım benim,yıldız düşüklüğü hem bir hediye,hem bir lanettir...Hediyesi oldukça kuvvetli 6.histir.Lanetini kırmak içinse dua okumak,pozitif düşüncede kalmak gerekir.Benim bildiğim Ayetel Kürsi Duası,Felak,Nas Sureleri iyi gelir.Birde Kalem Suresi'nin 51. ve 52. Ayetleri nazar için okunur denir.Ben çok çok faydasını gördüğüme inanıyorum.Dene bence :nazar:

Cok tesekkurler, cok naziksin. Kursun dokturmek iyi gelir mi acaba?
 
Burada kızlar benim şimdiye kdr memnun kaldıgım 2 falcı var biri;

Daisy cafe metin: Müjganda cok sıra var die baktırmıstım. bana o an hiç ihtimal vermediğim bi durumun oldugunu söyledi, iş değişikligi var dedi, okulla ilgili sorun yasıcagımı söyleyen tek falcıydı..ve dedgi hersey oldu. okulda sorun cıktı, işten ayrıldım, hadi canım cok attı dediğim durum oldu....Bunun üzerine işten ayrıldıktan sonra tekrar gittim il cümlesi işle ilgili bir değişiklik görüyorum oldu..diğer dediklerinin vadesi var olursa yazarım:)

Du fiesta Kemal: Kemlade metinle aynı durumu görmüş ve ben onada bilemedi demiştim ama hakkaten dedikleri gibiymiş..içinde bulundugum durumu cok net özetledi, cok kısa bakıo, konusturmuo, 3 soru hakkınız var ama herseyi tak tak söylediğinden soru sormaya gerek kalmıyor. Suanı baya iyi biliyor ama gelecek için vade var...

herkese göre değişiyor ama ben cok falcı gezdim simdilik bu ikisini begendim ama gelecek için vadesi var...Diğer falcıların vadesi gecti ve hiç bir dedikleri olmadı..

Bende Mayis'ta Daisy gitmistim, Mujgan fal baktirmaya ama bana dort saat sonra bakar, cok sira var dediklerinde bende ordain garsonun Metin cok iyi ve uzun bakar demesiyle, Metin baktirdim. Ama pisman oldum. Ben onermiyorum. 10 gun sonra dedi 40 gun oldu.
 
ben geldıgınde gıtmeı dusunuorummmm yanı ..
Çıktımı pekı soledıklerı vadesı kısasa

Acikcasi ablamla ikimiz bana soyledikleriyle sasirdik. Ama memnun kalmadim diyenler de var okuduklarimdan. Bana guzel bir tarih vermisti, o olmazsa uzulurum. :/
 
Cafe Daisy Mujgan ve Cafe Cookie Sevgi ile ilgili yorumlari olan varsa, paylasabilir mi?
 
Cok tesekkurler, cok naziksin. Kursun dokturmek iyi gelir mi acaba?

Kurşun döktürmek iyi gelir elbet ama bu alan da sahtekarlığa açık.Ben en son bi kurşuncu buldum diye sevindim,fos çıktı...İşin kötüsü gerçekten ihtiyacı olduğunu düşündüğüm 1-2 arkadaşıma da önermiş bulundum,pişmanım vallahi.:53:Sen yine dualarla çare bul canım benim.Günde 3 Ayetel Kürsi,3 Felak,3 Nas,3 Nazar Duası (Kalem Suresi'nin 51. ve 52. ayetleri) oku,sonra gör bak dünyan nasıl artıya doğru gidiyor:52:
 
Arkadaşlar Merhaba , aranıza yeni katıldım. 3 yıldır düzenli olarak Gülistan'a gidiyordum , topçunun karşısındaki ofisini kapatmış , ofis numarası da şu an kullanılmıyor kendime çok kızıyorum şu an cep telf neden almadım diye. Ulaşamıyorum haberi olan varsa lütfen yazabilir mi ? Ya da cep telefonunu bilen..
Herkese ii fallar dilerim :))
 
Son düzenleme:
Valla kızlar burda okuyunca bende yıldızanaya gittim.. Sanırsam bende bişi var ben hiç iyi baktığını düşünmüorum. Ne umutlarla gittim...Bana hiç detay vermedi geçmişi cok iyi bilemedi, kendiyle çelişti.. Masa bası bir iş mi yapıosun dedi suan işsizim:) Birinden ayrılmıssın dedi evet dedim önce bu cocuk cok iyi bir cocuk, seni cok sevio aslında dedi, sanmıorm dedim. Sonlara dogru güvenme buna bunun ciddi bir niyeti yok dedi.. falın basında 1 vadede iş bulcaksın dedi bu cocukda cok cabuk döncek güvenme ama dedi...falın sonunda işte dilek fln tutturdu busefer 3 vadede iş bulcan o cocukta gelcek dedii. Kısacası cok zorlama ve tutarsız baktı...banada yıldızın cok düşük dedi..ama bu kadar güzel yorum var sanırım bende bişi var :) göremiyorlar..

merhaba Torpu
benden bundan 2 ay önce gittim ve burdaki arkadaşları uyarmak için yazdım ama kimse umursamamış Allahtan para kaptırmadım
 
Kurşun döktürmek iyi gelir elbet ama bu alan da sahtekarlığa açık.Ben en son bi kurşuncu buldum diye sevindim,fos çıktı...İşin kötüsü gerçekten ihtiyacı olduğunu düşündüğüm 1-2 arkadaşıma da önermiş bulundum,pişmanım vallahi.:53:Sen yine dualarla çare bul canım benim.Günde 3 Ayetel Kürsi,3 Felak,3 Nas,3 Nazar Duası (Kalem Suresi'nin 51. ve 52. ayetleri) oku,sonra gör bak dünyan nasıl artıya doğru gidiyor:52:

Supersin bu aksam denemeyi düşünüyorum. :)
 
Arkadaslar, Karşıyaka Akbank sokağında Serpil hnm varmış? Onunla ilgili bilgisi olan var mı?
 
Sanırım bu aralar fallara sarmış durumdayım normalde son 1aydir boyleyim. :( ciddi beraberliğim bitti 1 ay önce ve onun geri donecek mı donmeyecek mı diye düşünüyorum 1 aydır. Aglanacak durumdayım halime sanırım.

Ve bana hangi falciya gitmem konusunda yardımcı olun ltf..

( Cafe daisy Metin seni 10 gün sonra arayacak ama hayırlı değil bosver dedi ama 1 ay oldu aramadı. Cafe cookie Sevgi arayacak bununla evleneceksin dedi tarihide 19 Mayıs dedi bugün Haziran 13. Hafta sonu Yildizana'ya gittim seni 3gun 3 hafta arası arayacak dedi bekliyorum. Cafe Daisy Metin hayırlı değil dedi ama Cafe Cookie Sevgi ve Yildizana hayırlı dürüst biri dedi. )

Lütfen bana yardımcı olun LÜTFEN bana sizce en doğru cevabı kim verir kime gitmeliyim? Aramasını çok istiyorum ve hala çok seviyorum. :(

Cevap verecek arkadaslara şimdiden sonsuz teşekkürler.
 
Sanırım bu aralar fallara sarmış durumdayım normalde son 1aydir boyleyim. :( ciddi beraberliğim bitti 1 ay önce ve onun geri donecek mı donmeyecek mı diye düşünüyorum 1 aydır. Aglanacak durumdayım halime sanırım.

Ve bana hangi falciya gitmem konusunda yardımcı olun ltf..

( Cafe daisy Metin seni 10 gün sonra arayacak ama hayırlı değil bosver dedi ama 1 ay oldu aramadı. Cafe cookie Sevgi arayacak bununla evleneceksin dedi tarihide 19 Mayıs dedi bugün Haziran 13. Hafta sonu Yildizana'ya gittim seni 3gun 3 hafta arası arayacak dedi bekliyorum. Cafe Daisy Metin hayırlı değil dedi ama Cafe Cookie Sevgi ve Yildizana hayırlı dürüst biri dedi. )

Lütfen bana yardımcı olun LÜTFEN bana sizce en doğru cevabı kim verir kime gitmeliyim? Aramasını çok istiyorum ve hala çok seviyorum. :(

Cevap verecek arkadaslara şimdiden sonsuz teşekkürler.
 
Funda Hanım'a sanırım 5-6 ay önce fal baktırmıştım. Hoşuma da gitmişti o zamanlar hayatımda netleşmeyen bazı şeyler olduğundan netlik kazanınca tekrar gitmeye karar vermiştim. Ama çalıştığı Daisy Cafe'den ayrılmış, kafe sahibi de hala çalıştığını ama nerede olduğunu bilmediğini söyledi. Aranızda Funda'nın yerini bilen var mı ki?
 
Funda Hanım'a sanırım 5-6 ay önce fal baktırmıştım. Hoşuma da gitmişti o zamanlar hayatımda netleşmeyen bazı şeyler olduğundan netlik kazanınca tekrar gitmeye karar vermiştim. Ama çalıştığı Daisy Cafe'den ayrılmış, kafe sahibi de hala çalıştığını ama nerede olduğunu bilmediğini söyledi. Aranızda Funda'nın yerini bilen var mı ki?

Ben gecenlerde funda hanıma baktırdım kıbrıs sehitlerinde bi ara sokakta boncukulu bayramın oldugu cafede ama cafenin adını bilmiorm..
 
merhaba Torpu
benden bundan 2 ay önce gittim ve burdaki arkadaşları uyarmak için yazdım ama kimse umursamamış Allahtan para kaptırmadım

Ya okadar cok övüldüki gitmeden duramadım senin yazını da görmemişim:( ama bana cidden cok kötü baktı...ben verdiğim paraya acımıormda binbir ümitle gittim hayalkırıklığı oldu ona yanıorm...
 
Sanırım bu aralar fallara sarmış durumdayım normalde son 1aydir boyleyim. :( ciddi beraberliğim bitti 1 ay önce ve onun geri donecek mı donmeyecek mı diye düşünüyorum 1 aydır. Aglanacak durumdayım halime sanırım.

Ve bana hangi falciya gitmem konusunda yardımcı olun ltf..

( Cafe daisy Metin seni 10 gün sonra arayacak ama hayırlı değil bosver dedi ama 1 ay oldu aramadı. Cafe cookie Sevgi arayacak bununla evleneceksin dedi tarihide 19 Mayıs dedi bugün Haziran 13. Hafta sonu Yildizana'ya gittim seni 3gun 3 hafta arası arayacak dedi bekliyorum. Cafe Daisy Metin hayırlı değil dedi ama Cafe Cookie Sevgi ve Yildizana hayırlı dürüst biri dedi. )

Lütfen bana yardımcı olun LÜTFEN bana sizce en doğru cevabı kim verir kime gitmeliyim? Aramasını çok istiyorum ve hala çok seviyorum. :(

Cevap verecek arkadaslara şimdiden sonsuz teşekkürler.

Valla bende senin gibi sevgilimden ayrıldıktan sonra sardım fallara ve kime gittiysem döncek dedi...verilen bütün vadeler geçti dönen yok malesef:(
Bu falcılar: Angel, fatoş, sevdam cafe sevda, ayten, cadı cafe cansu, daisy müjgan, babacan cafe birgül, fısıltı canan, yayla berk, yayla katina
aman tanrım nekadar cokmus:))ki dahada var aklıma gelmiyor suan...

Daisy metin ile du fiesta kemalin vadesi daha dolmadı olursa yazarım:)
 
Sanırım bu aralar fallara sarmış durumdayım normalde son 1aydir boyleyim. :( ciddi beraberliğim bitti 1 ay önce ve onun geri donecek mı donmeyecek mı diye düşünüyorum 1 aydır. Aglanacak durumdayım halime sanırım.

Ve bana hangi falciya gitmem konusunda yardımcı olun ltf..

( Cafe daisy Metin seni 10 gün sonra arayacak ama hayırlı değil bosver dedi ama 1 ay oldu aramadı. Cafe cookie Sevgi arayacak bununla evleneceksin dedi tarihide 19 Mayıs dedi bugün Haziran 13. Hafta sonu Yildizana'ya gittim seni 3gun 3 hafta arası arayacak dedi bekliyorum. Cafe Daisy Metin hayırlı değil dedi ama Cafe Cookie Sevgi ve Yildizana hayırlı dürüst biri dedi. )

Lütfen bana yardımcı olun LÜTFEN bana sizce en doğru cevabı kim verir kime gitmeliyim? Aramasını çok istiyorum ve hala çok seviyorum. :(

Cevap verecek arkadaslara şimdiden sonsuz teşekkürler.


Merhaba ! zaten falcıların çoğunluğu vadeyi hiç tutturamıyor , ortalamanın üstünde olanları bile ender bilebilyor. O yüzden kesin ve net 'şuna gitmelisin' demek hem de binlerce kişinin okuduğu bir yerde cesaret ister.O da bende yok .Büyük sorumluluk bu .Çünkü az çok para veriliyor, umut bağlanıyor .Herzaman , kötü bakan falcı var ama bir iyi bir kötü fal bakan da var.Sürekli hem olayları hem vadeleri bilebilen ultra falcıyı kimse aramasın çünkü öyle biri yok.

Carpedisunny İnsanı :) şu sıralar aşırı duygusal ve hassas olduğundan iyi br falcının bile sana doğru dürüst bir fal bakabileceğini sanmıyorum.Aşırı duygusal yoğunluk manyetik düğüm yaratır.Bir de falcı seni üzmemek ya da kaçırmamak adına senin hoşuna gidebilecek şeyleri söyleyebilir çünkü senin durumun onda da duygusal baskı oluşturur.İş, arkadaş, akraba çevresinden aşırı hassas dönemden geçen insanları ne falcıya götürürüm ne de öneririm .Falcı malcı bilmiyorum derim :))hiç haber ya da bilgi vermem.Onların tabi ki kendilerinin de elinde olmadan ,içine düştükleri hassasiyeti , kırılganlığı , para vererek umut istemeleri beni tedirgin eder , üzer. O yüzden çorbada benim de tuzun olsun asla istemem.Fala lay lay lom bakış açısı olan insanlarla gitmek en güzeli , hafif hafif böyle. O zaman fal da kasılmadığı için nispeten daha kaliteli olur kimse de zarar görmez.

Gerçekten çok sıkıntılı , oldukça zor bir durum içindesin .Anlıyorum kafanı dağıtmak , istediklerini duymak istiyorsun.40-45 gün hiç fala gitmesen şu pus ,toz ,duman dağılsa .Bu ruh halindeyken fal da karışır.Merak etme herşeyin bir zamanı var .Fırtınılar da ne kadar şiddetli olursa olsun bir gün diner ve güneş doğar eninde sonunda:112:
 
Son düzenleme:
Back
X