• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir'deki Falcılar

pia_35 kullanıcısından alıntı

kızlar bundan 2 hafta önce balçovada bir bayana fal baktırdım ama herkese bakmıyor malesef :( inanılmazdı kısa vadede herşeyi söylüyor yol gösteriyor.ve hayatımda olup biten herşeyi bildi.sonrasında 2 arkadaşımı daha götürdüm onlarda şoka girdiler.özelden telefonunu ve ismini yazarım ama aradığınızda kabul edermi bilmiyorum herkesi bakım için kabul etmiyor.edersede şansınızı deneyin derim çünkü gezmediğim falcı kalmadı ,ben böyle bir falcı hayatımda görmedim.

Numarasını özelden verebilir misiniz...

Balcovadaki kadjnin tlf no sunu verirmisin
 
Bana kimse numara vermedi ne yazikki bu yuzden ben de veremiyorum... cunku hicbir numarayi bilmiyorum...Butun yardim cagrilarim cevapsiz kaldi ve sevdanin kehanetlerinin en onemli olani cikmadi. Ben olsam bu kadar ricaya telefon numaralarini seve seve verirdim ama kimseden tik yok...
 
arkadaşım ben gıttım dediği hiç birsey çıkmadı arkadasımada çıkmadı.evlenmeyceksın dediği ınsanla evledım ve çocuğum var. muğlada yasayacaksın dedı izmir de yasıyorum hala.abın ıstanbulda yasayacak ıs kuracak dedı alm gıttı orda ıs kurduç
arkadaşıma dedığı seyler çıkmadı.

ilginiz için teşekkür ederim. ancak bu bayanın yıldızının tutması gerekiyor. ben arkadaşımla gittim yıllar önce söylediği her şey oldu. beraber gittiğim insan önce inanmadı ama yıllar içinde ona da söylenenlerin hepsi doğru çıktı. bu yüzden ısrarla arıyorum. ama hala bir bilene rastlamadım. siz en son nerede gitmiştiniz? belki bir ipucu olabilir.
 
YA ARKADAŞLAR, KİMSEDEN DÖNÜŞ OLMADI... EĞER ÖZELDEN MESAJ HAKKINIZ YOKSA
cemresevinebilir@gmail.com
adresinden gönderebilir misiniz???? LÜTFEEEEEEEEEEEEEEN...
Gülistan yok, Sibel yok, bir tane falcı önerdiler gittim rezaletti... Önerip, önerip numarasını vermemek biraz ayıp olmuyor mu??? O zaman neden burada bahsediyorsunuz... Gerçekten ihtiyacım olmasa sormam...

BEKLİYORUUUUUUUUUUUUUM

Telefon numarası verilmemesinin nedeni ilk izlenimde aaa çok şahane bildi geçmiş ve şimdiki zaman
harika gelecek için söyledikleri bakalım çıkacakmı diyoruz.
Çünki yaşanmışlıkları bilebilen ve isimler vererek anlatan çok falcı var.Şok oluyorsunuz dinlerken.
Sonra gelip burada bir heyecanla anlatıyoruz.Zamanı bekliyoruz anlatılandan çok farklı şeyler olunca
fal çıkmayınca bir daha da gelip öneride bulunmuyoruz.Şimdi bu durumda size nasıl telefon verelim.
Geleceği bildi çok iyi falcı diyenlerinde burada 3 üyelik alıp reklam yapanlar olduğu anlaşıldı.
Geleceği bilebilmek mümkün değil.Eğlencesine güzel şeyler duymak istiyorsanız gidin derim yoksa
boşuna uğraşmayın.
 
2 Gün önce kemeraltında alışveriş yaparken babacan cafenın oldugu sokaktan gectım.. Babacan cafe'nin önünde bulunan genc İlker benim önümü kesti ve bana falcısını anlattı baktırmazdım hayatımda fal. onlarca insan ilker'e adeta hayranlıkta bakıyor espirilerine kahkahalarla gülüyorlardı. Beni Birgül hanım diye birini önerdi normalde sıfır musterı almayan bayana sırf ben ınanmıyorum dıye en iyi falcısına verdi. ama o muhteşem etkileyici ve sasırtıcı bi ikna kapasitesi olan ilker cok iyi biri oldugunu gösteriyordu onu kıramazdım o kadar iyi birine benziyordu kiiii. konusması adeta elit bir beyefendiye benzeyip kahveyi elleriyle hazırlayıp bana getirdi lokum ve suyumuda unutmadı tabii. ilkere resmen hayran kaldım. ve begenmezsem para ödemem sende kalırsın öyle hersey tatlılık degıl dedım oda senden para isteyen yok zaten faldan cıkınca emın ol bana tesekkur ediceksin dedi. ve dediği gibi oldu birgül hanım baya yogundu ama ilker benı bi an önce aldı ve adeta aglayarak cıktım elim ayagım titredi bütün cafedekiler bana bakıyor ilker benımle cok cok iyi ilgileniyordu. benim yasım 34 ama hasta kaldım ilkere o ilgilenmesi ve bana mendil getirip ben sana söylemistim ama sen para vermemenın derdindeydin dedi güldürdü beni ya :))) Gözleri hep musterilerinde olan ve çok iyi ilgilenmesi beni resmen büyüledi cok tesekkur ederim.. yaşı 22 Olan ilker yasından daha olgun davranıslarıyla musterılerıne sıcak kanlı davranmasıyla kendısını sevdiriyor.. Dilerim ki bence deneyin babacan cafeyi hatta gidince İlkeri bulun emin olun pişman olmıycaksınız. İlker orda mekandan sorumlu biri sanırsam. O kadar iyi hizmeti ben hic biryerde görmedim. Falcısı zaten cok iyi biri cok sıcakkanlı ve senı memnun edebilcek kapasitede. Bence gec olmadan deneyın burdakı kotu yorumlara aldanmayın Ben denedim ve bugun 9 iş arkadaşımla gittim hepside gayet memnun kaldı. Sağolsun bizi kırmayan ilker bizimle cok iyi ilgilendi o yoğunlugunda. unutmayın arkadaşlar BABACAN CAFE BİRGÜL .. Gidince İlker'i bulmayı unutmayın o ilgilensin sizinlede :) inş gorusuruz ordada serpil benim isimim :) :nazar::nazar::nazar::nazar:
 
2 Gün önce kemeraltında alışveriş yaparken babacan cafenın oldugu sokaktan gectım.. Babacan cafe'nin önünde bulunan genc İlker benim önümü kesti ve bana falcısını anlattı baktırmazdım hayatımda fal. onlarca insan ilker'e adeta hayranlıkta bakıyor espirilerine kahkahalarla gülüyorlardı. Beni Birgül hanım diye birini önerdi normalde sıfır musterı almayan bayana sırf ben ınanmıyorum dıye en iyi falcısına verdi. ama o muhteşem etkileyici ve sasırtıcı bi ikna kapasitesi olan ilker cok iyi biri oldugunu gösteriyordu onu kıramazdım o kadar iyi birine benziyordu kiiii. konusması adeta elit bir beyefendiye benzeyip kahveyi elleriyle hazırlayıp bana getirdi lokum ve suyumuda unutmadı tabii. ilkere resmen hayran kaldım. ve begenmezsem para ödemem sende kalırsın öyle hersey tatlılık degıl dedım oda senden para isteyen yok zaten faldan cıkınca emın ol bana tesekkur ediceksin dedi. ve dediği gibi oldu birgül hanım baya yogundu ama ilker benı bi an önce aldı ve adeta aglayarak cıktım elim ayagım titredi bütün cafedekiler bana bakıyor ilker benımle cok cok iyi ilgileniyordu. benim yasım 34 ama hasta kaldım ilkere o ilgilenmesi ve bana mendil getirip ben sana söylemistim ama sen para vermemenın derdindeydin dedi güldürdü beni ya :))) Gözleri hep musterilerinde olan ve çok iyi ilgilenmesi beni resmen büyüledi cok tesekkur ederim.. yaşı 22 Olan ilker yasından daha olgun davranıslarıyla musterılerıne sıcak kanlı davranmasıyla kendısını sevdiriyor.. Dilerim ki bence deneyin babacan cafeyi hatta gidince İlkeri bulun emin olun pişman olmıycaksınız. İlker orda mekandan sorumlu biri sanırsam. O kadar iyi hizmeti ben hic biryerde görmedim. Falcısı zaten cok iyi biri cok sıcakkanlı ve senı memnun edebilcek kapasitede. Bence gec olmadan deneyın burdakı kotu yorumlara aldanmayın Ben denedim ve bugun 9 iş arkadaşımla gittim hepside gayet memnun kaldı. Sağolsun bizi kırmayan ilker bizimle cok iyi ilgilendi o yoğunlugunda. unutmayın arkadaşlar BABACAN CAFE BİRGÜL .. Gidince İlker'i bulmayı unutmayın o ilgilensin sizinlede :) inş gorusuruz ordada serpil benim isimim :) :nazar::nazar::nazar::nazar:

Bir kere gittim burada ki tavsiyeleri göz önünde bulundurarak.Bana çirkin bir oyun oynadılar ve bu sebepten asla gitmem.
Ama bu İlker'i görmek için önünden geçebilirim:))Ne ilkermiş bu böyle falcıyı bile solladı:))
 
Asma altı cafe'de kumru diye bir bayan başlamış.Dün işim gereği oradaydım cuma saatine kadar bitiremeyince gidip bir kahve içeyim cuma namazı biter bu arada hem cuma saati geçer dedim.O esnada oradaki biri yoldan geçen birine kumru hanım geldi şöyle iyi böyle iyi diye övünce akşam üstüne randevu aldım.işim bitince de gittim gayet başarılı ve benden önce fal baktıranlar da memnun kaldıklarını söylediler.Denene bilir tavsiye ederim.
 
Haklisiniz... falcilar bugunu ve gecmisi biliyorlar... ama gelecek icin soyledikleri cikmiyor..
 
ben birgül hanıma 2 kez baktırdım ikisindede birbirinden çok farklı şeyler söyledi ve maalesef 2.side çıkmadı.bide çok hızlı konuşuyor .tarzını sibele benzettim ben.hangi konuya yoğunlaşıyım falan demesi,tek noktaya bakıp kalması gibi.ama ilker konusunda haklısın komik birisi:)
 
kızlarrr bu arada sanırım haftaya haftasonu sibel başlıyormuşşşş:52:.kesin haberleri alınca yazıcam:)
 
Evet ilker gercekten harika birisi, önünden gecerim diyen arkadaş bence gecme direkt otur ilkerle muhabbet et o kadar hoş bi sohbeti var kiiiii :) İlker gibisini bulmak zor.. Birgül hanım için söylenecek söz yok gercekten cok iyi biri. Bence tekrar denemelisiniz. Babacan cafe bi şahane İlker oldukça ahahah :))))))) Gidin ilkerlede konuşun özellikle ilgilenmesini isteyin :)) yarın pazar sakin bi gün ama ben ilk sıralardan yerimi ayırtttım birgüle :)) Yarın sizlerde gelin ve deneyin tekrar emin olun pişman olmıycaksınız. Sizler bir gidin önce ilkerle konusun mutu etsin sizi sonrada birgüle girin ağlatsın sizi :)) sevgiler hepinizee:34::56::49:
 
[ilkerimi falcıyımı övdün anlamadık :)))

bence ikiside övünmeye değer canım :)) ama git ilkerle bi muhabbet et hoşuna gitmezse yalan atıyosun de ya :) İşine çok sahip birisi Müşterileriyle bizzat ilgilenip sıra daha olunca çay vs ikram eden birisi :))) Yaşı 22 olmasına rağmen gerçekten daha olgun yaa :)):nazar::nazar:
 
ben birgül hanıma 2 kez baktırdım ikisindede birbirinden çok farklı şeyler söyledi ve maalesef 2.side çıkmadı.bide çok hızlı konuşuyor .tarzını sibele benzettim ben.hangi konuya yoğunlaşıyım falan demesi,tek noktaya bakıp kalması gibi.ama ilker konusunda haklısın komik birisi:)

evet öyle canım hem komik hem tatli :))) :nazar::nazar:
 
Konu içeriğini düzenleme seçeneği ile boşaltmak / İçeriği değiştirmek, Resim vb silmek.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
E
ilginiz için teşekkür ederim. ancak bu bayanın yıldızının tutması gerekiyor. ben arkadaşımla gittim yıllar önce söylediği her şey oldu. beraber gittiğim insan önce inanmadı ama yıllar içinde ona da söylenenlerin hepsi doğru çıktı. bu yüzden ısrarla arıyorum. ama hala bir bilene rastlamadım. siz en son nerede gitmiştiniz? belki bir ipucu olabilir.

Kemâlpaşa ulucanlarda orda herkes tanıyor
 
Back
X