• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir'deki Falcılar

pia_35 kullanıcısından alıntı

kızlar bundan 2 hafta önce balçovada bir bayana fal baktırdım ama herkese bakmıyor malesef :( inanılmazdı kısa vadede herşeyi söylüyor yol gösteriyor.ve hayatımda olup biten herşeyi bildi.sonrasında 2 arkadaşımı daha götürdüm onlarda şoka girdiler.özelden telefonunu ve ismini yazarım ama aradığınızda kabul edermi bilmiyorum herkesi bakım için kabul etmiyor.edersede şansınızı deneyin derim çünkü gezmediğim falcı kalmadı ,ben böyle bir falcı hayatımda görmedim.

Numarasını özelden verebilir misiniz...

Numarasını özelden verebilir misiniz lütfen
 
Kemalpaşa'da Ulucanlar yok. Ulucak diye bir belde ismine rastladım. Ulucak olabilir mi? Bir de tam adresini, tel.ini veya soyadını biliyor musunuz?

Ulucak yazarken ıphone atıyor. .. Numarası arkadasımda var alıp vereyım. Ama pek İnan ma kadın ben arkasalarıma söylendikleri çıkmadı
 
Ulucak yazarken ıphone atıyor. .. Numarası arkadasımda var alıp vereyım. Ama pek İnan ma kadın ben arkasalarıma söylendikleri çıkmadı

Çok teşekkürler. Numarasını verebilirsen çok hora geçer.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
valla arkadaslar yazdıklarınızı okuyunca cok şaşırdım.resmen iki ayrı kişilik gibi..yani ben de şimdi buraya yazdıgıma pişman oldum açıkcası.ben gayet memnun kaldıgım için paylaşmıştım.kusura bakmayın arkadaşlar.yani bende hiç öyle olmayınca ...ne biliiim...aman ben bulaşmıyım bi daha bu işlere.üzüldüm gerçekten
ya merhaba ben bu ece hanımı çok merak ettim. bana özelden numarasını yollayabilir misiniz? veya mailde atabilirsiniz oykuselin@live.com çook teşekkürler şimdiden:)
 
ben biraktim sizde birakin arkadaslar hastalik haline geliyor yoksa.sevgiler hepiniz sagolun bilgiler için.
 
selam arkadaşlar nergiz hanma gitmiştim ben daha önce yazdım.. Başka gidenler varsa, verdiği tarihler tutuyor mu acaba? Bana özel bir konuda 1 ay vermişti.. 8 gün kaldı da :) meraklanıyorumm..
 
merhaba arkadaşlar.daha yeni fiesta cafe de niko diye birine tarot baktırdım.ve inanılmaz etkilendim.hayatımda ilk kez tarot baktırdım o da gercekten cok kötuyum ve ıhtıyacım var dıye.adam herseyı söyledı.gercekten böyle tarot baktırıp da cıkan var mı
 
merhaba arkadaşlar.daha yeni fiesta cafe de niko diye birine tarot baktırdım.ve inanılmaz etkilendim.hayatımda ilk kez tarot baktırdım o da gercekten cok kötuyum ve ıhtıyacım var dıye.adam herseyı söyledı.gercekten böyle tarot baktırıp da cıkan var mı

canım babacan cafe birgül vazgecılmezım halıne geldı git dene görr benceee cok tesekkur etceksın bana emın ol ilker ilgileniyo oraya gidince musterilerle gunduz git ve gor o enerjıyı resmen cıglık atarak cıktım bu kadın neler diyorrr dıye denemenı tavskıye ederım ben 1 hafatadır neredeyse hergun gidiyorum cok iyi bak gidince memnun kalcaksın ilgilerinden ve birgül hanımın falından
 
Perşembe günü akşam üstü kendisine fal baktırma şansını yakaladım işine başlamış kendisi de baktığı falda muhteşemdi.Cuma günleri bakım yapmayacakmış.Yine aynı yerinde yayla cafe'de.
 
Kızlar ben bu ara baya bir falcı gezdim Dün en son müjgan cafe Murata baktırdım falından memnun kaldığım üç kişi var telve cafe asiye hanım ayten cafe ayten ve murat.Bu falcılarla ilgili tecrübesi olan varsa paylaşım yapabilirler mi
 
Kızlar ben bu ara baya bir falcı gezdim Dün en son müjgan cafe Murata baktırdım falından memnun kaldığım üç kişi var telve cafe asiye hanım ayten cafe ayten ve murat.Bu falcılarla ilgili tecrübesi olan varsa paylaşım yapabilirler mi

telve kafe ve ayten cafenin yeri neresi acaba?dün bende sibele gittim.çok ama çok özlemişim ve resmen ben söylemeden aklımdaki soruşarın hepsine cevap verdi
 
Perşembe günü akşam üstü kendisine fal baktırma şansını yakaladım işine başlamış kendisi de baktığı falda muhteşemdi.Cuma günleri bakım yapmayacakmış.Yine aynı yerinde yayla cafe'de.

telve kafe ve ayten cafenin yeri neresi acaba?dün bende sibele gittim.çok ama çok özlemişim ve resmen ben söylemeden aklımdaki soruşarın hepsine cevap verdi

Gelecekle ilgili söyledikleri çıkmıyor.Boşuna beklenti içine
girmeyin.:19:
 
sibelin en sevdiğim yani kaliteli duruşu hani normal fal bakanlardan bir farkı var bence bir mesafesi var ama samimide ve bana dediği biçok şeyde çıktı hepsi elbette çıkamaz boyle biri dunyada yoktur
 
Son düzenleme:
Yayladaki sibel mi necodaki sibel mi cevap lutfen

canım zaten yayla necco hepsi aynı yer aynı kişinin yani.necco yada yayla cafe ama tek sibel var:)sibelin şu anla ilgili söyledikleri hep doğru,gelecekle ilgili herkesi bilemem ama bana ve etrafımdakilere söyledikleri hep çıktı.
 
Ben fal baktırma gereği hissettiğimde geçmişden bazı şeylerle şimdi anı baz alıyorum.Geleceği ALLAH'DAN başkası bilemez.Geçmiş ile yeni zamanı birleştirdiğimde yada kişilerin niyetlerini kafasından geçenleri az çok öğrendiğimde geleceğime çok yardımcı oluyorlar zaten.Bence sizde falı danışma olarak kullanın gelecekten haber almak için değil.
 
selam arkadaşlar nergiz hanma gitmiştim ben daha önce yazdım.. Başka gidenler varsa, verdiği tarihler tutuyor mu acaba? Bana özel bir konuda 1 ay vermişti.. 8 gün kaldı da :) meraklanıyorumm..

hayır maalesef tutumadı bende hem zaten yaaşadığım bir çok olayıda bilemedi nergiz
 
Back
X