kader konusu anlayamadığım bir konu.ne kadar anlatılırsa anlatılsın bunun içinden çıkamıyorum ben.kaderin kendi seçtiğimiz yollar olduğunu söylüyorlar ancak ben kendim istemediğim halde,sürekli kaçtığım halde yakamı bırakmayan bazı durumlar yaşadım bugüne kadar.bir de basiret bağlanması gibi şeyler yaşıyorum.tam olarak basiret bağlanması diye bir şey var mı yoksa insan kendini mi kandırıyor bilemiyorumm ama tam olarak hissettiğim bu:basiret bağlanması.yapmam dediğini yapmak,yaparım dediğini yapamamak.görmen gerekeni görememek ya da geç görmek,ve bunun gibi enteresan şeyler,tuhaf tesadüfler...bilemiyorum büyük bir sır.ya da bazen kaderini değiştirmek için çırpınır durursun,,,hep o seçtiğin yolda yürümeye çalışırsın ama yolun bir yerinde ya aklın başından gider şaşar kalırsın,ya da bir taşa takılır tökezlersin ve o kaçtığın kader seni yine yakalar....