• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayinbabam beni istemiyor olabilir mi?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

kediliki

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mart 2026
Mesajlar
4
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Merhaba
Ben 25 yasindayim ve yeni nikahim kiyildi esimi cok seviyorum ama ailesi ile bag kuramiyorum.
Esimle daha sevgililik zamanlarimizdan beri kayinbabam bana hic sicak bakmiyordu cunku o oglunu kendi buldugu bi kizla evlendirmek istiyormus.
Aile tanismasindan nisanda sozde nikahta bayramda bana 1 kez bile elini opturmedi esime opturuyor ama bana opturmuyor, benimle hic sohbet etmiyor nasilsin hos geldin bile demiyor. Aileme karsi sohbet muhabbet var ama benimle neredeyse hic konusmuyor bile. Nikahtan sonra hayirli olsun bile demedi bana esime soyluyorum onun huyu oyle takilma diyor ama ben takiliyorum cunku ne zaman gorussek hep diken ustundeyim gerginim rahat edemiyorum. Kayinvalidem de bi iyi bi sinirimi bozuyor anlamiyorum nikah kiyildi bana elini uzatip op dedi ki ben her zaman elini opuyorum zaten esime eskiden ceyiz almis yemek takimi sadece onlarin yasadigi sehirde yasarsak vercekmis yoksa vermicekmis. Bayramda el opmeye gittik babasi opturmedi annesi opturdu ama ben yeni gelinim ve tek gelinleriyim ne bir harclik ne bi hediye hicbir sey vermediler gozum oldugundan degil ben calisiyorum esim calisiyor ihtiyacim da yok ama ben de maneviyat olarak bekliyorum boyle seyleri bunu disinda birkac sey daha var ama fazla da uzatmak istemiyorum ve ilk kez yazdigim icin cok mu uzun oldu bilmiyorum yorumlarinizi merakla bekliyorum tesekkur ederim🙏🏻
 
Yani aranızda hiç laf olayları yada hosuna gitmeyen şeyler oldu mu acaba
 
bunu dert edeceksen evlenmeden önce etseydin.
bazi kadinlari anlayamiyorum. tanismada, sözde, nişanda, düğün sürecinde ne bir güleryüz görmüşsün ne zırnık koklatmislar, kıçıkırık tabak takimini bile dediklerini kabul edersen vereceklerini söylemisler. ayan beyan görmüşsün herseyi ama dünyada baska erkek yok gibi evlenmissin herseye ragmen kabul edip sonra nikahi basinca eski defterleri aciyorsun anasi soyleydi babasi boyleydi
dur daha kac gun oldu evleneli? bu kadar dert edeceksen evlenmeseydin.
sanki nisanliyken ne vermisler de bayramda verecekler
ayrica bazi insanlar el öptürmez. benim babam da asla el öptürmez hele ki damadina. bayramda gittik, esim elini opecegini dusunuyordu ama ben öptüm, ona vermedi elini. sonra mutfakta basbasa kalinca soyledim "bayramda senin elini de opecegini dusunuyordu, o yüzden kravat taktı - vermemissin elini" diye. ben oyle diyince yeniden seramoni yaptik, eller öpüldü harcliklar verildi vs. cok da dert edecek birsey yok. cok icinde kaldiysa eşin senden gizli uyarmaliydi
 
Bazı insanlar dümdüz soğuk bi acayip olabiliyor. Çok takmayın. Israrla elini öptürmüyor belli ki siz de öpmeyin kayınvalidenizin öpün. Yaşlı insanların tuhaf özellikleri olabiliyor valla takılmayın hiç.
 
Bir yemek takımına tav etmeye çalışması çok komik. İnsanlar ev teklif ediyorlar. İkametiniz karşılığında yemek takımı teklif ediliyor, bayram harçlığı, hediye gibi beklentiler sizi istemeyen bu aile için fazla.
Evet ya modası bile geçmiştir kendi kullansın. Milletteki bu el öpme öptürme merakını hiç anlamayacağım. Ortalık virüs kaynıyor millet şapır şupur ya Rabbi şükür.
 
Evet ya modası bile geçmiştir kendi kullansın. Milletteki bu el öpme öptürme merakını hiç anlamayacağım. Ortalık virüs kaynıyor millet şapır şupur ya Rabbi şükür.
Çok doğru.
Küçükken annemin dedesi her bayramda nasıl el öpeceğimizin provasını yaptırırdı. Dudak yerine çene konacak sonra alın. 'Tükürükle bulaşıcı hastalık kapma riskimiz var, dudağınızı başkasının dudağının değdiği yere değmeyin' derdi. Birde tren garından hastalık kapan bir kızı anlatırdı. Çocuklar ya hiç öpmesinler, öpecek yaşta olanların da böyle yapması daha sağlıklı.
 
Çok doğru.
Küçükken annemin dedesi her bayramda nasıl el öpeceğimizin provasını yaptırırdı. Dudak yerine çene konacak sonra alın. 'Tükürükle bulaşıcı hastalık kapma riskimiz var, dudağınızı başkasının dudağının değdiği yere değmeyin' derdi. Birde tren garından hastalık kapan bir kızı anlatırdı. Çocuklar ya hiç öpmesinler, öpecek yaşta olanların da böyle yapması daha sağlıklı.
Ben öptürenlere şöyle yapıyorum el sıkışınca baş parmağın üstte kalıyor ya kendi parmağıma dudağımı değdiriyorum😂
 
Ben öptürenlere şöyle yapıyorum el sıkışınca baş parmağın üstte kalıyor ya kendi parmağıma dudağımı değdiriyorum😂
Hahahah ben de ışık hızıyla fırt fırt çene alın götürüp getiriyorum eli. Hiç suratıma bile değdirmiyorum 😂😂
 
bunu dert edeceksen evlenmeden önce etseydin.
bazi kadinlari anlayamiyorum. tanismada, sözde, nişanda, düğün sürecinde ne bir güleryüz görmüşsün ne zırnık koklatmislar, kıçıkırık tabak takimini bile dediklerini kabul edersen vereceklerini söylemisler. ayan beyan görmüşsün herseyi ama dünyada baska erkek yok gibi evlenmissin herseye ragmen kabul edip sonra nikahi basinca eski defterleri aciyorsun anasi soyleydi babasi boyleydi
dur daha kac gun oldu evleneli? bu kadar dert edeceksen evlenmeseydin.
sanki nisanliyken ne vermisler de bayramda verecekler
ayrica bazi insanlar el öptürmez. benim babam da asla el öptürmez hele ki damadina. bayramda gittik, esim elini opecegini dusunuyordu ama ben öptüm, ona vermedi elini. sonra mutfakta basbasa kalinca soyledim "bayramda senin elini de opecegini dusunuyordu, o yüzden kravat taktı - vermemissin elini" diye. ben oyle diyince yeniden seramoni yaptik, eller öpüldü harcliklar verildi vs. cok da dert edecek birsey yok. cok icinde kaldiysa eşin senden gizli uyarmaliydi
Niye evlenmeyim ki ben o adamla evlenmedim sonucta😂 el opmeye ya da yemek takimlarina falan da merakli degilim normalde takmiyorum zaten ama gorustukce de sinirlerim bozuluyor. Benden baska yasayan var mi neler yaptilar ya da nasil davrandilar ony merak ediyorum ben cunku ailem arkadaslarim hep ayni yorumu yapiyolar o yuzden farkli kisilerden yorum almak istedim😊
 
Niye evlenmeyim ki ben o adamla evlenmedim sonucta😂 el opmeye ya da yemek takimlarina falan da merakli degilim normalde takmiyorum zaten ama gorustukce de sinirlerim bozuluyor. Benden baska yasayan var mi neler yaptilar ya da nasil davrandilar ony merak ediyorum ben cunku ailem arkadaslarim hep ayni yorumu yapiyolar o yuzden farkli kisilerden yorum almak istedim😊
Size karşı tavırlarını bile bile evlenmişsiniz,bunu nikah kıyıldıktan sonra dert etmeniz tuhaf değil mi? Kocanız şimdilik ağzımızın tadı bozulmasın modunda,yakında babam ne derse o doğrudur,sen sus derse ne olacak???
 
Niye evlenmeyim ki ben o adamla evlenmedim sonucta😂 el opmeye ya da yemek takimlarina falan da merakli degilim normalde takmiyorum zaten ama gorustukce de sinirlerim bozuluyor. Benden baska yasayan var mi neler yaptilar ya da nasil davrandilar ony merak ediyorum ben cunku ailem arkadaslarim hep ayni yorumu yapiyolar o yuzden farkli kisilerden yorum almak istedim😊
Kocan arkanda durmuyor. Evlendigin adam da babasından çok farklı değildir emin ol. Zamanla anlarsın.

Değer görmediğin yere gitmeyeceksin biz öyle yapıyoruz.
 
Size karşı tavırlarını bile bile evlenmişsiniz,bunu nikah kıyıldıktan sonra dert etmeniz tuhaf değil mi? Kocanız şimdilik ağzımızın tadı bozulmasın modunda,yakında babam ne derse o doğrudur,sen sus derse ne olacak???
Benim esim oyle bi insan degil ben bu durumu nikahtan once de konustum esimle her zaman benim arkamda durdu ailesine de bunu yansitiyor onlarin yaninda beni her zaman daha da yuceltiyor. Esimin ailesiyle de zaten baska sehirlerde yasiyoruz ve dedigim gibi onlara da cok merakli degilim her gun oturupta karalar baglamiyorum
 
Benim esim oyle bi insan degil ben bu durumu nikahtan once de konustum esimle her zaman benim arkamda durdu ailesine de bunu yansitiyor onlarin yaninda beni her zaman daha da yuceltiyor. Esimin ailesiyle de zaten baska sehirlerde yasiyoruz ve dedigim gibi onlara da cok merakli degilim her gun oturupta karalar baglamiyorum
Eee tamam o zaman sıkıntı yok Adam sizi sevmiyor,kendince tepkisini böyle gösteriyor Oğluna saygısından yakmıyor,yıkmıyor size sınır koyuyor.Kocanla bir sorunun yoksa ,durumu kabullen ve hayatına devam et....
 
Yani el öptürmemekten sevip sevmediğini anlayamayız ki. Artik el öptürme yavaş yavaş kalktı bence çoğu kişi öptürmek istemiyor çoğu kişi de öpmek istemiyor sacma sapan bir adet zaten. Ama öptürmeme şekli gerek yok öpme şeklinde mi yoksa Ali Rıza beyin Ferhunde'ye yaptığı gibi trip atma amaçlı mı bunu o ortamda olanlar bilebilir.
Bir de sevmiyorsa ne olacak oğlu sevmiş evlenmişsiniz işte dert etme bence. Yemek takımını da kayinvaliden kendi kullanabilir öyle tehditle verilecek tabak çanak hiç verilmesin gider alırsın kendi zevkine göre.
 
Bir yemek takımına tav etmeye çalışması çok komik. İnsanlar ev teklif ediyorlar. İkametiniz karşılığında yemek takımı teklif ediliyor, bayram harçlığı, hediye gibi beklentiler sizi istemeyen bu aile için fazla.
Ay evet ya kv'nin tehdidine ben de koptum. Liseyi yeni bitiren çocuklara uni'de başka şehire gitme diye araba vaad ediliyor evlenenlere ev veriliyor bu kadın da tabakla tehdit etmiş çok komik biri ahahahahah
 
Ay evet ya kv'nin tehdidine ben de koptum. Liseyi yeni bitiren çocuklara uni'de başka şehire gitme diye araba vaad ediliyor evlenenlere ev veriliyor bu kadın da tabakla tehdit etmiş çok komik biri ahahahahah
Ben zaten onu duyunca hic cevap bile vermedim😂 yazdiklarimdan cok uzuluyomusum gibi anlasilmis sanirim ama sadece anlik sinirlerim bozuluyor sonra ben de guluyorum komik cunku gercekten 😂😂
 
Ya istemiyorlar ya da şimdiden sizi sindirmeye haddinizi bildirmeye calisiyorlar.sen gelinsin duracağin yeri bileceksin öyle sivrilip özgüvenin olmayacak mesajı veriyorlar.
Dugun falan olmadı ise ayrılın çünkü eşiniz şimdiden gardını almış savunmaya geçmiş bile.onlari öyle kabul et diyor eşime nişanlıma bu şekilde davranamazsiniz diyemiyor çünkü.
Sonuç olarak sevginiz bitecek mecburi bir evlilik yürüyeceksiniz genç yaşta hastalıklarınız başlayacak
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X