Merhaba
Ben 25 yasindayim ve yeni nikahim kiyildi esimi cok seviyorum ama ailesi ile bag kuramiyorum.
Esimle daha sevgililik zamanlarimizdan beri kayinbabam bana hic sicak bakmiyordu cunku o oglunu kendi buldugu bi kizla evlendirmek istiyormus.
Aile tanismasindan nisanda sozde nikahta bayramda bana 1 kez bile elini opturmedi esime opturuyor ama bana opturmuyor, benimle hic sohbet etmiyor nasilsin hos geldin bile demiyor. Aileme karsi sohbet muhabbet var ama benimle neredeyse hic konusmuyor bile. Nikahtan sonra hayirli olsun bile demedi bana esime soyluyorum onun huyu oyle takilma diyor ama ben takiliyorum cunku ne zaman gorussek hep diken ustundeyim gerginim rahat edemiyorum. Kayinvalidem de bi iyi bi sinirimi bozuyor anlamiyorum nikah kiyildi bana elini uzatip op dedi ki ben her zaman elini opuyorum zaten esime eskiden ceyiz almis yemek takimi sadece onlarin yasadigi sehirde yasarsak vercekmis yoksa vermicekmis. Bayramda el opmeye gittik babasi opturmedi annesi opturdu ama ben yeni gelinim ve tek gelinleriyim ne bir harclik ne bi hediye hicbir sey vermediler gozum oldugundan degil ben calisiyorum esim calisiyor ihtiyacim da yok ama ben de maneviyat olarak bekliyorum boyle seyleri bunu disinda birkac sey daha var ama fazla da uzatmak istemiyorum ve ilk kez yazdigim icin cok mu uzun oldu bilmiyorum yorumlarinizi merakla bekliyorum tesekkur ederim
Ben 25 yasindayim ve yeni nikahim kiyildi esimi cok seviyorum ama ailesi ile bag kuramiyorum.
Esimle daha sevgililik zamanlarimizdan beri kayinbabam bana hic sicak bakmiyordu cunku o oglunu kendi buldugu bi kizla evlendirmek istiyormus.
Aile tanismasindan nisanda sozde nikahta bayramda bana 1 kez bile elini opturmedi esime opturuyor ama bana opturmuyor, benimle hic sohbet etmiyor nasilsin hos geldin bile demiyor. Aileme karsi sohbet muhabbet var ama benimle neredeyse hic konusmuyor bile. Nikahtan sonra hayirli olsun bile demedi bana esime soyluyorum onun huyu oyle takilma diyor ama ben takiliyorum cunku ne zaman gorussek hep diken ustundeyim gerginim rahat edemiyorum. Kayinvalidem de bi iyi bi sinirimi bozuyor anlamiyorum nikah kiyildi bana elini uzatip op dedi ki ben her zaman elini opuyorum zaten esime eskiden ceyiz almis yemek takimi sadece onlarin yasadigi sehirde yasarsak vercekmis yoksa vermicekmis. Bayramda el opmeye gittik babasi opturmedi annesi opturdu ama ben yeni gelinim ve tek gelinleriyim ne bir harclik ne bi hediye hicbir sey vermediler gozum oldugundan degil ben calisiyorum esim calisiyor ihtiyacim da yok ama ben de maneviyat olarak bekliyorum boyle seyleri bunu disinda birkac sey daha var ama fazla da uzatmak istemiyorum ve ilk kez yazdigim icin cok mu uzun oldu bilmiyorum yorumlarinizi merakla bekliyorum tesekkur ederim