- Katılım
- 17 Ağustos 2011
- Mesajlar
- 29.605
- Emoji Skoru
- 188.486
- Puanlar
- 798
e madem ailesiyle degil adamla evlendin, madem bile bile göre göre evlendin o zaman daha ilk günden niye kendini dolduruyorsun?Niye evlenmeyim ki ben o adamla evlenmedim sonuctael opmeye ya da yemek takimlarina falan da merakli degilim normalde takmiyorum zaten ama gorustukce de sinirlerim bozuluyor. Benden baska yasayan var mi neler yaptilar ya da nasil davrandilar ony merak ediyorum ben cunku ailem arkadaslarim hep ayni yorumu yapiyolar o yuzden farkli kisilerden yorum almak istedim
![]()
bayramdan bayrama git, sacma hareketlerine "ay ne mallar ya neyse iki saate kalkariz zaten" de, gormezden gel.
turkiyedeki evliliklerin bitis sebeplerinin basinda "senin anan soyle yapti, babam bunj yapmadi" kavgalari geliyor.
madem yaptigin evlilikten memnunsun, eski defterleri acip ailesini kötüleyip adami kendinden sogutma.
ailene, arkadaslarina da eş aileni kötüleme. bugun rahatlamak icin anlatiyorsun, yarin kimse evliligine saygi duymayinca pisman olursun