• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayınvalide problemi ne yapacağım bilmiyorum

eyeshot34

Nirvana
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Kasım 2010
Mesajlar
236
Emoji Skoru
40
Puanlar
643
Yer
İstanbul
Merhaba 8 aylık bir bebeğim var sorunlu bir gebelik sonucu 2 ay erken doğdu yoğun bakım süreçleri 2 ayımızı aldı. Üzüntüler stresler… ben çalışan biriyim. Doğumdan sonra apar topar kocamın işi nedeniyle şehir değiştirdik.Annem babam öldü Bu göreve kv talip oldu. 1 hafta önceden çağırdım ki çocuğun rutinlerini öğrensin diye. Neyse geldiler çocuk 7 de uyanıyor kv 12 de sonrası kahvaltı faslı namaz niyaz derken kucağına bile nadir alıyor. Bende bebekten geri kalan vakitlerde temizlik yemek yapıyorum yenilen içilen bile tezgahın üstüne bırakılıyor. Bebeğime baksında eyvallah dedim. Ama içime kuşku düştü çünkü hiç o bakabilecek elektiriği almadım. Çünkü sadece yiyip içip keyfine bakıyor. Neyse dedim abartıyorum mama yapmayı anlatıyorum 1 haftadır 1 kere ben yapiyim demedi çocukla ilgi bilgiler veriyorum sürekli ağlıyor bu bebek hasta herhalde diyor. Hayır diyorum karnı aç karnı acıkınca altı pis oluna uykusu varsa ağlar hasta değil hergün hasta bu sürekli ağlıyor diyor ki asla böyle bir şey yok. Artık kpeder anlatıyorım bak diyorum ben yokken neden ağladığını sen anlat karnı acıkmıştır de tamam diyor adamcağız. Birazda prova olsun diye eşimle avmye gidelim dedim işe dönücem ihtiyacım var. Gittik ve sadece 1,5 saat içerisinde döndük. Geldik çok ağladı zor susturdum dedi kp ise aç olduğunu mama verince sustuğunu söyledi. Neyse dedim yine ama sabrım akrabalarını arayıp bize bırakıp gezmeye gittiler çocuk çok ağladı ben çok ağladım çok yoruldum dediğinde taştı. Kpeder bi yandan eşine sus diyor bi yandan bana balar ya ne var ki diyor Telefonu kapatınca bakamayacaksan ben bakıcı bulacağım dedim. Aa ben bakarım ben kimseye vermem sizin içiniz nasıl alıyor bilmem ne dedi. Dedimki bu bebek senle iken 4 defa mama yiyecek sen her seferinde bu kadar yorulacaksan bakamazsın benim aklım evde kalır ben yapamam dedim hem bakıcıyı kontrol edersin alışsın dedim. Ben bakıcı peşinde dolaşamam bakıcı alır içerki odaya götürür başına iş getirir dedi. Spnrada ben şaka yapıyordum dedi Çıldırma noktasındayım ben bir söze güvenerek bakıcı bakmadığım için şu an o kadar mutsuzum ki ! Bı saat oldu uyuyamadım üzüntüden pazartesi işe başlayacağım. Küçücük masum bir bebeği bütün sülalesine şikayet etmesine mi yanayım pazartesi işe başlayacağıma mı yoksa sadece kendi konfor alanını oluşturup sağa sola ben bebek bakıyorum demesine mi ? Aklımda soru işaretleri ve depresif bir ruh hali var. Akıl verin lütfen ben en acilinden yarım gün çalışacak bir bakıcıyı nasıl bulabilirim ? Bilmediğim küçük bir yerde yaşıyoruz
 
Ucretsiz izini uzatma şansınız yokmu?
 
Merhaba 8 aylık bir bebeğim var sorunlu bir gebelik sonucu 2 ay erken doğdu yoğun bakım süreçleri 2 ayımızı aldı. Üzüntüler stresler… ben çalışan biriyim. Doğumdan sonra apar topar kocamın işi nedeniyle şehir değiştirdik.Annem babam öldü Bu göreve kv talip oldu. 1 hafta önceden çağırdım ki çocuğun rutinlerini öğrensin diye. Neyse geldiler çocuk 7 de uyanıyor kv 12 de sonrası kahvaltı faslı namaz niyaz derken kucağına bile nadir alıyor. Bende bebekten geri kalan vakitlerde temizlik yemek yapıyorum yenilen içilen bile tezgahın üstüne bırakılıyor. Bebeğime baksında eyvallah dedim. Ama içime kuşku düştü çünkü hiç o bakabilecek elektiriği almadım. Çünkü sadece yiyip içip keyfine bakıyor. Neyse dedim abartıyorum mama yapmayı anlatıyorum 1 haftadır 1 kere ben yapiyim demedi çocukla ilgi bilgiler veriyorum sürekli ağlıyor bu bebek hasta herhalde diyor. Hayır diyorum karnı aç karnı acıkınca altı pis oluna uykusu varsa ağlar hasta değil hergün hasta bu sürekli ağlıyor diyor ki asla böyle bir şey yok. Artık kpeder anlatıyorım bak diyorum ben yokken neden ağladığını sen anlat karnı acıkmıştır de tamam diyor adamcağız. Birazda prova olsun diye eşimle avmye gidelim dedim işe dönücem ihtiyacım var. Gittik ve sadece 1,5 saat içerisinde döndük. Geldik çok ağladı zor susturdum dedi kp ise aç olduğunu mama verince sustuğunu söyledi. Neyse dedim yine ama sabrım akrabalarını arayıp bize bırakıp gezmeye gittiler çocuk çok ağladı ben çok ağladım çok yoruldum dediğinde taştı. Kpeder bi yandan eşine sus diyor bi yandan bana balar ya ne var ki diyor Telefonu kapatınca bakamayacaksan ben bakıcı bulacağım dedim. Aa ben bakarım ben kimseye vermem sizin içiniz nasıl alıyor bilmem ne dedi. Dedimki bu bebek senle iken 4 defa mama yiyecek sen her seferinde bu kadar yorulacaksan bakamazsın benim aklım evde kalır ben yapamam dedim hem bakıcıyı kontrol edersin alışsın dedim. Ben bakıcı peşinde dolaşamam bakıcı alır içerki odaya götürür başına iş getirir dedi. Spnrada ben şaka yapıyordum dedi Çıldırma noktasındayım ben bir söze güvenerek bakıcı bakmadığım için şu an o kadar mutsuzum ki ! Bı saat oldu uyuyamadım üzüntüden pazartesi işe başlayacağım. Küçücük masum bir bebeği bütün sülalesine şikayet etmesine mi yanayım pazartesi işe başlayacağıma mı yoksa sadece kendi konfor alanını oluşturup sağa sola ben bebek bakıyorum demesine mi ? Aklımda soru işaretleri ve depresif bir ruh hali var. Akıl verin lütfen ben en acilinden yarım gün çalışacak bir bakıcıyı nasıl bulabilirim ? Bilmediğim küçük bir yerde yaşıyoruz
Bir bucuk saat içinde donduyseniz bu çocuk nasıl çok aç
Besleyip niye çıkmadınız ki
 
Merhaba 8 aylık bir bebeğim var sorunlu bir gebelik sonucu 2 ay erken doğdu yoğun bakım süreçleri 2 ayımızı aldı. Üzüntüler stresler… ben çalışan biriyim. Doğumdan sonra apar topar kocamın işi nedeniyle şehir değiştirdik.Annem babam öldü Bu göreve kv talip oldu. 1 hafta önceden çağırdım ki çocuğun rutinlerini öğrensin diye. Neyse geldiler çocuk 7 de uyanıyor kv 12 de sonrası kahvaltı faslı namaz niyaz derken kucağına bile nadir alıyor. Bende bebekten geri kalan vakitlerde temizlik yemek yapıyorum yenilen içilen bile tezgahın üstüne bırakılıyor. Bebeğime baksında eyvallah dedim. Ama içime kuşku düştü çünkü hiç o bakabilecek elektiriği almadım. Çünkü sadece yiyip içip keyfine bakıyor. Neyse dedim abartıyorum mama yapmayı anlatıyorum 1 haftadır 1 kere ben yapiyim demedi çocukla ilgi bilgiler veriyorum sürekli ağlıyor bu bebek hasta herhalde diyor. Hayır diyorum karnı aç karnı acıkınca altı pis oluna uykusu varsa ağlar hasta değil hergün hasta bu sürekli ağlıyor diyor ki asla böyle bir şey yok. Artık kpeder anlatıyorım bak diyorum ben yokken neden ağladığını sen anlat karnı acıkmıştır de tamam diyor adamcağız. Birazda prova olsun diye eşimle avmye gidelim dedim işe dönücem ihtiyacım var. Gittik ve sadece 1,5 saat içerisinde döndük. Geldik çok ağladı zor susturdum dedi kp ise aç olduğunu mama verince sustuğunu söyledi. Neyse dedim yine ama sabrım akrabalarını arayıp bize bırakıp gezmeye gittiler çocuk çok ağladı ben çok ağladım çok yoruldum dediğinde taştı. Kpeder bi yandan eşine sus diyor bi yandan bana balar ya ne var ki diyor Telefonu kapatınca bakamayacaksan ben bakıcı bulacağım dedim. Aa ben bakarım ben kimseye vermem sizin içiniz nasıl alıyor bilmem ne dedi. Dedimki bu bebek senle iken 4 defa mama yiyecek sen her seferinde bu kadar yorulacaksan bakamazsın benim aklım evde kalır ben yapamam dedim hem bakıcıyı kontrol edersin alışsın dedim. Ben bakıcı peşinde dolaşamam bakıcı alır içerki odaya götürür başına iş getirir dedi. Spnrada ben şaka yapıyordum dedi Çıldırma noktasındayım ben bir söze güvenerek bakıcı bakmadığım için şu an o kadar mutsuzum ki ! Bı saat oldu uyuyamadım üzüntüden pazartesi işe başlayacağım. Küçücük masum bir bebeği bütün sülalesine şikayet etmesine mi yanayım pazartesi işe başlayacağıma mı yoksa sadece kendi konfor alanını oluşturup sağa sola ben bebek bakıyorum demesine mi ? Aklımda soru işaretleri ve depresif bir ruh hali var. Akıl verin lütfen ben en acilinden yarım gün çalışacak bir bakıcıyı nasıl bulabilirim ? Bilmediğim küçük bir yerde yaşıyoruz
Sanki kendisi hiç çocuk bakmamış gibi. Tamam uzun süre olmuş kendi çocuğu ama anne bu yine de sorumluluk nasıl olur bilmeli. Endişeniz bence çok yerli. 8 aylıkta yenidoğan değil ki bakamasın. Siz söylenecek sözü söylemişsiniz zaten. Madem bakmaya gelmiş çabalayacak.
 
Böyle bir durumda biraz kemer sıkar borcu beş ay değil 7 ayda öderim ama çocuğumun yanında kalırdım. Ama henüz iki aylıkken bile işe dönmek zorunda olan annelerde var siz bakıcıya karşı değilsiniz güvenilir birini hemen bulamayabilirsiniz ama bence b planınızı hemen hazırlayin çünkü kayınvalidenin bir hafta sonra ben bakamıyorum diyebilir . Eve kamera alın bulduğunuz bakıcıya da kameradan izleyeceğinizi söyleyerek anlasın en iyi böyle bir seçenek gibi duruyor
 
Millete telefon acip sikayet etmek ne demek, kocaman kadin ne kadar ayip. Oglen 12de kalkar ama saga sola ah vah ede ede neler anlatacak kim bilir. Bence simdiden alip evinize kamera koyun, iste imkan oldukca kv bile baksa kontrol edersiniz. Aglayan bebegi sakinlestirmek icin aliyor mu, yoksa kendi kendine susar diye bekleyip daha cok mu aglatiyor benim aklim kalirdi. Ayrica yavastan bakici da bakin bence, 2 gun sonra fitigim var, basim agridi diye cekip gidebilir.
 
Malesef en az 5 ay daha çalışmalıyım ki taşınma masrafları bebek için yapılan borçlar kapansın
5 ayda bitmesin 12 ayda bitsin
sıkıstinjz diye kvden kpdan yardim isteyin
olabildiğince az masraf yapmaya calisin
hem bu kadin bu cocuga bakamaz hem de bebek bakima muhtac.
birakin esiniz düşünsün bir daha asla bu kadar küçük ve anneye muhtac olmayacak
 
5 ayda bitmesin 12 ayda bitsin
sıkıstinjz diye kvden kpdan yardim isteyin
olabildiğince az masraf yapmaya calisin
hem bu kadin bu cocuga bakamaz hem de bebek bakima muhtac.
birakin esiniz düşünsün bir daha asla bu kadar küçük ve anneye muhtac olmayacak
Doğru söylüyorsunız bu yorum o kadar içime dokundu ki sabaha kadar buna ağlicam heralde
 
Doğru söylüyorsunız bu yorum o kadar içime dokundu ki sabaha kadar buna ağlicam heralde
bosver sen aglayacagina kocan aglasin.
gerekirse ailesi de az cok yardimda bulunsun. masrafları olabildigince kısın, zaten bedeniniz degisti- zayiflayacaksiniz. su anki ara donem icin hic kiyafet almayin, bebek arabasiyla cikmak, parka sahile gitmek dışında masraf yapacak yerlere gitmeyin, esiniz zaten erkek, uzun sure alisveris yapmasa ölmez. cocuk da anlayacak caginda degil. bin tane kiyafete, oyuncaklara ihtiyaci yok. arabaniz varsa esiniz bir sure otobusle gitsin işe, benzinden tasarruf etsin, listesiz alisveris yapmayın...
en azindan 6 ay diş sıkarsınız sonra birseyler daha da kolaylasir.
su halde ne çalıştığından anlayacaksin ne is yerinde verimin olacak ne de bu kadin cocuguna bakacak.
ustelik evde devamli elinde telefon evdeki herseyi ona buna yetistiren bjr kaynana. bu lohusa halinle onunla kavga etmeme ihtimalin sifir
 
Yaptığınız iş evden çalışmaya müsait bir iş mi? Yoksa memur vs.misiniz?
 
bosver sen aglayacagina kocan aglasin.
gerekirse ailesi de az cok yardimda bulunsun. masrafları olabildigince kısın, zaten bedeniniz degisti- zayiflayacaksiniz. su anki ara donem icin hic kiyafet almayin, bebek arabasiyla cikmak, parka sahile gitmek dışında masraf yapacak yerlere gitmeyin, esiniz zaten erkek, uzun sure alisveris yapmasa ölmez. cocuk da anlayacak caginda degil. bin tane kiyafete, oyuncaklara ihtiyaci yok. arabaniz varsa esiniz bir sure otobusle gitsin işe, benzinden tasarruf etsin, listesiz alisveris yapmayın...
en azindan 6 ay diş sıkarsınız sonra birseyler daha da kolaylasir.
su halde ne çalıştığından anlayacaksin ne is yerinde verimin olacak ne de bu kadin cocuguna bakacak.
ustelik evde devamli elinde telefon evdeki herseyi ona buna yetistiren bjr kaynana. bu lohusa halinle onunla kavga etmeme ihtimalin sifir
Herşey koca yüzünden zaten. Onun annesini hiç tanımaması. Savurganlığı 8 aydır kendime hiç bir şey almadım sadece dün 1 pantolon aldım işe gideceğim diye. Kilo aldığım için hiç bir şey olmuyor Eşimin baskısı en azından süt izni bitene kadar çalış sonrasında ücretsiz düşün diyor. Süreç uzun diyor
O kadar haklısın ki bir şey diyemiyorum kaynana bütün sülalesiyle hergün görüşüyor günde kaç kez hangi makina çalışıyor onu söylüyor. Benimde bi yerde sabrım taşıyor
 
Oğlumun borcu ödenecek die bakarım bakarım diyor bakacağından değil , çocuk olurken tüm bunların da olacağını biliyordunuz değil mi eşiniz buna göre bi planlama yapmıştır . Yapmadıysa bile bu sizin suan düşünecegınız şey değil

Eve kamera koy seside kaydetsin . Bakıcı aramaya devam et kaynanan 10 numara bakmayı öğrense bile gönder gitsinler .
ev üstüne ev olmaz kayınbaba da varmış üstelik , en hassas süreçte evliliğinizi zedeler bunlar sadece ve sizi yıpratır .Ağlamayı da bırakın stresli anne stresli bebek hisseder

Allah analı babalı büyütsün sağlıkla
 
Herşey koca yüzünden zaten. Onun annesini hiç tanımaması. Savurganlığı 8 aydır kendime hiç bir şey almadım sadece dün 1 pantolon aldım işe gideceğim diye. Kilo aldığım için hiç bir şey olmuyor Eşimin baskısı en azından süt izni bitene kadar çalış sonrasında ücretsiz düşün diyor. Süreç uzun diyor
O kadar haklısın ki bir şey diyemiyorum kaynana bütün sülalesiyle hergün görüşüyor günde kaç kez hangi makina çalışıyor onu söylüyor. Benimde bi yerde sabrım taşıyor
Eee eşiniz bisey demıyor mu bu duruma ? Kesinlikle gönderin gitsinler naklen yayın yapıyor resmen böylesiyle yaşanır mı ?
sizin sorununuz bebeğe bakamamasından önce bu olmalı, çünkü bunun sonunda o bebek ayrılmış bi anne baba çocuğu olarak büyümek durumunda kalır .
 
Eee eşiniz bisey demıyor mu bu duruma ? Kesinlikle gönderin gitsinler naklen yayın yapıyor resmen böylesiyle yaşanır mı ?
sizin sorununuz bebeğe bakamamasından önce bu olmalı, çünkü bunun sonunda o bebek ayrılmış bi anne baba çocuğu olarak büyümek durumunda kalır .
Millete anlatma diyor Kızıyor annesine niye yardım etmiyorsun diyor o zaman geldiğin yere dön dedi bana destek çıktı bakıcı konusunda o da olanladan ötürü utanıyor hissediyorum ve annesi yüzünden eşimi kırmak istemiyorum sonuçta annesi bi yere kadar
 
Millete anlatma diyor Kızıyor annesine niye yardım etmiyorsun diyor o zaman geldiğin yere dön dedi bana destek çıktı bakıcı konusunda o da olanladan ötürü utanıyor hissediyorum ve annesi yüzünden eşimi kırmak istemiyorum sonuçta annesi bi yere kadar
Konu evladınız sizde bi annesiniz unutmayın . Eşinizde evlatlığından önce kendı evladını düşünmeli .
Eşiniz git demiş sizde evet gidin diyip gönderin .
 
Back
X