- Katılım
- 17 Ağustos 2011
- Mesajlar
- 29.617
- Emoji Skoru
- 188.360
- Puanlar
- 798
yani senin hayatın ama son pismanlik fayda etmezHerşey koca yüzünden zaten. Onun annesini hiç tanımaması. Savurganlığı 8 aydır kendime hiç bir şey almadım sadece dün 1 pantolon aldım işe gideceğim diye. Kilo aldığım için hiç bir şey olmuyor Eşimin baskısı en azından süt izni bitene kadar çalış sonrasında ücretsiz düşün diyor. Süreç uzun diyor
O kadar haklısın ki bir şey diyemiyorum kaynana bütün sülalesiyle hergün görüşüyor günde kaç kez hangi makina çalışıyor onu söylüyor. Benimde bi yerde sabrım taşıyor
dogadaki cogu canli disisi yeni dogum yaptığında avlanmaya gidiyor. sen zaten calisan bir kadinsin bunca zaman destek oldun, hamileliginin sonuna kadar da ise gittin.
e cocuk biraz toparlayinca yine calisacaksin - ev hanimi olma hayalin yok.
eeee?
bari su donemde gitme ise
esin de ne yaparsa yapsin
kredi ceksin, arabasinin modelini düşürsün. savurgan olacak parasi olmayinca birakir savurgan olmayi. siz ekonomik seylerden elinizi cekin, bebeğinize odaklanin
para da geri gelir, krediler de odenir. ama su gunler geri gelmez. hicbir kadin da lohusaliginj asla unutmaz