• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayinvalidem

sevim2347

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Nisan 2026
Mesajlar
5
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
37
Arkadaşlar ben 12 yılık evliyim eşimin ailesi her kış bnde kalıyorlar maalesef bn kayinvalidemi hiç sevemedim aramizda büyük tartismalar kavgalar olmadı ama yapı olarak uyusamadik geçen sene eşimin borçlarından dolayı tartışma oldu eşimle alralarinda kayinvederim esime ne maddi ne manevi hiçbir desteği olmadı biz evlenirken bile kredi çekerek evlendik onunda calisarak odemistik zamanı da bu arada maddi gelirleri sadece fındık onun dışında emeklilikleri yok ikisininde en azından yazın fındıktan gelenin faydasını bekledik ama bir türlü kayinpederim bahane bulup parayı köydeki evine yada şahsi borvuna kullandı kayinvalidemle gene bir tartışmamız oldu yakın zamanda evimizdeki olan biteni dışarı anlatigini öğrendim ve. Bana senmi anlatisyosun dediğinde artık kan beynime sıçradı yeter istemiyorum artık dedim yani sürekli diyorum ama kayivlidem umrumda olmuyo her sene 5 -6 ay kalmayin istemiyorum dedim benim çocuklarım ufak arada hasta annemede bakıyorum yatalak bari sen iyisin şuan elini ise sürmez yardımı hiç yok cocukalrim alışmadi ona pazara bile çıkamıyorum bırakıp yani hiçbir destegin yok deyip tartistik halen bunca lafa aylarca kalıyor ne yapayım ben esim goruyir herşeyin farkında bana bıraktı ama kısa kalim destekte gene geliyorlar daha ne yapayım 😞
 
neden bu kadar uzun süre kalıyorlar?
Eşiniz nerede? Eşinize resti çekin o muhattap olsun
 
Emekli olmamaları çok kötü ömür boyu sizde kalacak gibiler başka evlatları yok mu her yıl başka evlatlarında kalsınlar sonuçta hasta değiller eşin çok yumuşak
 
İnsanların tek geliri fındık diyorsunuz ve hala maddi beklenti içindesiniz. Durumunuz yoksa tabi kredi çekip evlenecektiniz. Adamlar yine kendi borcunu ödüyorlar sanki fındıktan gelen parayı başkalarına yediriyorlar. Bu konuda haksız bir beklenti içindesiniz.

Bekar arkadaşımın ailesi her kış gelip 5 ay falan kalıyorlar. Buna ben bile çok gıcık olup bunalıyorum. Valla benim arkadaşımla ilişkimi bile kısıtlıyor. Burada laf edecek sınırı koruyacak kişi eşiniz. Bunu yapmadığı için ona söylenebilirsiniz.
 
Arkadaşlar ben 12 yılık evliyim eşimin ailesi her kış bnde kalıyorlar maalesef bn kayinvalidemi hiç sevemedim aramizda büyük tartismalar kavgalar olmadı ama yapı olarak uyusamadik geçen sene eşimin borçlarından dolayı tartışma oldu eşimle alralarinda kayinvederim esime ne maddi ne manevi hiçbir desteği olmadı biz evlenirken bile kredi çekerek evlendik onunda calisarak odemistik zamanı da bu arada maddi gelirleri sadece fındık onun dışında emeklilikleri yok ikisininde en azından yazın fındıktan gelenin faydasını bekledik ama bir türlü kayinpederim bahane bulup parayı köydeki evine yada şahsi borvuna kullandı kayinvalidemle gene bir tartışmamız oldu yakın zamanda evimizdeki olan biteni dışarı anlatigini öğrendim ve. Bana senmi anlatisyosun dediğinde artık kan beynime sıçradı yeter istemiyorum artık dedim yani sürekli diyorum ama kayivlidem umrumda olmuyo her sene 5 -6 ay kalmayin istemiyorum dedim benim çocuklarım ufak arada hasta annemede bakıyorum yatalak bari sen iyisin şuan elini ise sürmez yardımı hiç yok cocukalrim alışmadi ona pazara bile çıkamıyorum bırakıp yani hiçbir destegin yok deyip tartistik halen bunca lafa aylarca kalıyor ne yapayım ben esim goruyir herşeyin farkında bana bıraktı ama kısa kalim destekte gene geliyorlar daha ne yapayım 😞
Kaynanan ve kayınpederin neden sizin borçlarınızı ödesin ki?
Elbette adam öncelikli olarak kendi borcunu ödeyecek.
 
Emeklileri yok sadece fındıktan gelirleri var onu da kendi borcu için kullanıyor demeniz hoş değil tek geliri oysa ne yapacaktı başka. Bu kadar emek verip maddi destek görmediğiniz için söylüyorsunuz belli ki anlıyorum ama ekonomik şartları ortadaysa yapacak bişey yok.
Senenin yarısını sizde geçirmeleri delilik. Herkesin kendi düzeni var üstelik çoluk çocuk var.
Siz kendinizi yırtsanız da iş eşinizde bitiyor artık o bir tepki verecek ve durumu anlatacak
 
Emeklisi yoksa fındıktan gelen parayı beklemeniz hoş değil ama sizde kaldığı süreçte market alışverişi evin giderlerine de ortak olması lazım.Gerçi istemediğiniz halde gelip kalmaları ayrı bir olay da.Bunu halledecek kişi eşiniz
 
Eşin neyi sana bıraktı?
 
Bu şekilde yaşamak çok zor onların köyde olması sizin problemınız degıl ben de benzer şeyler yaşamıştım köyde banyo sobası yakmamak ıcın banyoya geldıler ben de kabul edemedim mahremiyet denen bır şey var. Eşinize kabul etmedıgınızı söyleyın hatta gıdın annenızde kalın hem de annenize bakın,evde kendı kendılerıne kalsınlar mecburen Yemegını falan kendısı yapacak.
 
Arkadaşlar ben 12 yılık evliyim eşimin ailesi her kış bnde kalıyorlar maalesef bn kayinvalidemi hiç sevemedim aramizda büyük tartismalar kavgalar olmadı ama yapı olarak uyusamadik geçen sene eşimin borçlarından dolayı tartışma oldu eşimle alralarinda kayinvederim esime ne maddi ne manevi hiçbir desteği olmadı biz evlenirken bile kredi çekerek evlendik onunda calisarak odemistik zamanı da bu arada maddi gelirleri sadece fındık onun dışında emeklilikleri yok ikisininde en azından yazın fındıktan gelenin faydasını bekledik ama bir türlü kayinpederim bahane bulup parayı köydeki evine yada şahsi borvuna kullandı kayinvalidemle gene bir tartışmamız oldu yakın zamanda evimizdeki olan biteni dışarı anlatigini öğrendim ve. Bana senmi anlatisyosun dediğinde artık kan beynime sıçradı yeter istemiyorum artık dedim yani sürekli diyorum ama kayivlidem umrumda olmuyo her sene 5 -6 ay kalmayin istemiyorum dedim benim çocuklarım ufak arada hasta annemede bakıyorum yatalak bari sen iyisin şuan elini ise sürmez yardımı hiç yok cocukalrim alışmadi ona pazara bile çıkamıyorum bırakıp yani hiçbir destegin yok deyip tartistik halen bunca lafa aylarca kalıyor ne yapayım ben esim goruyir herşeyin farkında bana bıraktı ama kısa kalim destekte gene geliyorlar daha ne yapayım 😞
Eşinizin kararı size bırakması size verdiği değeri göstermiyor malesef kendi ardını korumanın derdinde. Kötü olacaksa gelin kötü olsun o söylesin istiyor. En basit hareketleri bile manipülasyon yemin ederim 🤦🏻‍♀️ Size bırakınca sizin sözünüz geçerli olmuyor ne yazık ki. Ailesine gelmeyin kalmayın demesi gereken kendisi. Herkesin evi var köyü var ne bu asalaklık.
 
Ben sizi hatırladım sanki
Sizin yatalak annenizde sürekli sizinle kalıyordu ve siz bakıyorsunuz yanlış hatırlıyor olabilirim tabii
Bu durumu acaba hak görüyor olabilirler mj kendilerine o kalıyor biz de kalacağız gibi
 
kış zaten senede 9 ay sürüyor
yazında fındık işleri olduğu için gidiyorlardır
fındık olmasa gitmezler
insanların bu kadar anlayışsız olmasından nefret ediyorum

ama emeklileri bile yokmuş
tek gelirleri fındık ise size zaten destek olamazlar
muhtemelen kışın da hava soğuk maddi anlamda da kendilerine yetemedikleri için gelip kalıyorlardır
 
Tamam bütün kış sende kalmaları çok kötü eşinin sınır çizmesi lazım. Gelmeyin demesi lazım bitti gitti. Ama galiba sizde kalma sebepleri evlerindeki ısınma problemi diye düşünüyorum doğal gaz vs olmadığı için böyle yapıyorlar ama sizi ilgilendirmez. Aile maddi olarak yetersiz bir aile bunu bilerek görerek evlendiniz şimdi de şikayet ediyorsunuz. Maddi durumları yok hazır para geliyor bir hastalık çıksa o para ellerinden uçar gider yaşlılar zaten daha da tutumlu olurlar. Sizin onlardan maddi destek bekleme sebebiniz bütün kış sizde kalmaları ama onlar zaten ceplerinden para çıkmasın diye sizde kalıyorlar. Sizde kaldıkları gibi bir de üzerinize daha çok yük oluyorlar net bir şekilde kötü olup evden gönderin bir daha da gelemezler siz kovun eşiniz kovmuyorsa.
 
Arkadaşlar ben 12 yılık evliyim eşimin ailesi her kış bnde kalıyorlar maalesef bn kayinvalidemi hiç sevemedim aramizda büyük tartismalar kavgalar olmadı ama yapı olarak uyusamadik geçen sene eşimin borçlarından dolayı tartışma oldu eşimle alralarinda kayinvederim esime ne maddi ne manevi hiçbir desteği olmadı biz evlenirken bile kredi çekerek evlendik onunda calisarak odemistik zamanı da bu arada maddi gelirleri sadece fındık onun dışında emeklilikleri yok ikisininde en azından yazın fındıktan gelenin faydasını bekledik ama bir türlü kayinpederim bahane bulup parayı köydeki evine yada şahsi borvuna kullandı kayinvalidemle gene bir tartışmamız oldu yakın zamanda evimizdeki olan biteni dışarı anlatigini öğrendim ve. Bana senmi anlatisyosun dediğinde artık kan beynime sıçradı yeter istemiyorum artık dedim yani sürekli diyorum ama kayivlidem umrumda olmuyo her sene 5 -6 ay kalmayin istemiyorum dedim benim çocuklarım ufak arada hasta annemede bakıyorum yatalak bari sen iyisin şuan elini ise sürmez yardımı hiç yok cocukalrim alışmadi ona pazara bile çıkamıyorum bırakıp yani hiçbir destegin yok deyip tartistik halen bunca lafa aylarca kalıyor ne yapayım ben esim goruyir herşeyin farkında bana bıraktı ama kısa kalim destekte gene geliyorlar daha ne yapayım 😞
Canım benim zaten yatalak annene bakıyorsun küçücük çocukların var evliliğinizde bile destek olmamışlar Kredi çekmişsiniz aynı şekilde eşin de bu durumdan şikayetçi neden evinde ağırlıyorsun bu insanları e şimdi karşına al de ki bu insan senin annen bizim evimizde olan şeyleri dışarıya anlatıyor zaten ben çok bunaldım kendi annem olsun çocukları olsun üstümde çok büyük sorumluluk var gerçekten kolay değil yatalak bir insana bakmak Allah kimseyi kimsenin eline düşürmesin hele bir de küçük çocuk yani üstündeki yükü tahmin edemiyorum eşiniz de bu üstünüzdeki yükü almıyorsa o zaman diyeceksin ki burada yolları ayırıyoruz yani böyle bir şey olamaz kabul etmeyin kardeşim o zaman düzgün davranacak sizin evinizdeki özeli sağa sola anlatmayacak maalesef kayınvalidelerin böyle bir huyları var
 
Back
X