Arkadaşlar ben 12 yılık evliyim eşimin ailesi her kış bnde kalıyorlar maalesef bn kayinvalidemi hiç sevemedim aramizda büyük tartismalar kavgalar olmadı ama yapı olarak uyusamadik geçen sene eşimin borçlarından dolayı tartışma oldu eşimle alralarinda kayinvederim esime ne maddi ne manevi hiçbir desteği olmadı biz evlenirken bile kredi çekerek evlendik onunda calisarak odemistik zamanı da bu arada maddi gelirleri sadece fındık onun dışında emeklilikleri yok ikisininde en azından yazın fındıktan gelenin faydasını bekledik ama bir türlü kayinpederim bahane bulup parayı köydeki evine yada şahsi borvuna kullandı kayinvalidemle gene bir tartışmamız oldu yakın zamanda evimizdeki olan biteni dışarı anlatigini öğrendim ve. Bana senmi anlatisyosun dediğinde artık kan beynime sıçradı yeter istemiyorum artık dedim yani sürekli diyorum ama kayivlidem umrumda olmuyo her sene 5 -6 ay kalmayin istemiyorum dedim benim çocuklarım ufak arada hasta annemede bakıyorum yatalak bari sen iyisin şuan elini ise sürmez yardımı hiç yok cocukalrim alışmadi ona pazara bile çıkamıyorum bırakıp yani hiçbir destegin yok deyip tartistik halen bunca lafa aylarca kalıyor ne yapayım ben esim goruyir herşeyin farkında bana bıraktı ama kısa kalim destekte gene geliyorlar daha ne yapayım 