benimki şimdi 16 aylık oldu
hala çok seviyo oğlumu ama oğlum ondan kaçıyo biraz
o yüzden eskisi gibi aşırı davranamıyo
bnde artık hem alıştım hemde birazdaha laf çaktırmaya başladım
mesala geçn geldiğinde karşımda göğsünü açtı ve gel oğlum em dedi
oğlumda bana bakarak güldü
şimdi ben kaynanama ne yapıyosun desem çok kızacak ağlayacak kırılacaktı
bide üstüne misaifr olduğuu için iyice beter olurdu
bende oğluma kaşlarmı çatarak neyapıyosun ne kadar ayıp
bakılırmı hiçççç dedim bağırarak
öyle diyince hemen toparlandı
idare etcez canım başka çare yok
(