kist problemi olup tüp bebek tedavi yöntemiyle hamile kalan varmı?

ruyamelexgxim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Şubat 2007
809
6
merhaba arkadaşlar ben2 kist operasyonu geçirdim geçen ay tüp bebek tedavisine başlıyacakken tekrar kist çıktı ve hastanede tedavi altında kist ufaldı bu ayda bekliyip kısmetse önümüzdeki ay tüp bebek yapılacak benim merak eetiğim benimle aynı problemi yaşayan arkadaşlar varsa neler yaşadılar ve sonuçları neoldu:uhm:
 

meralun

Rabbim sana sığınırız!
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2007
875
5
merhaba arkadaşlar ben2 kist operasyonu geçirdim geçen ay tüp bebek tedavisine başlıyacakken tekrar kist çıktı ve hastanede tedavi altında kist ufaldı bu ayda bekliyip kısmetse önümüzdeki ay tüp bebek yapılacak benim merak eetiğim benimle aynı problemi yaşayan arkadaşlar varsa neler yaşadılar ve sonuçları neoldu:uhm:

canım ben de de ç.kisti var.

bu konuda baya araştırma yaptım benim kistimi alamadılar bile sadece odakları yaktılar.

sadece kist engel olmaz hamişliğe, ne kadar yapısıklık var o önemli

yalnız endometriyozis ise hastalığın, operasyon ile tedavi olan ileri evre hastalarda HASTALIĞIN İLERLEME SAFHASI ÇOK ETKİLİ -

YUMURTA+SPERM+ RAHİM varsa tüp bebek çocuk sahibi olma şansımız var

yani yumurta kalitesi ve sperm kalitesi de etkili, bu da tüp bebeğe başlayınca belli olacak

endolu olup tüp bebek yaptıranların en az %60-50 si ilk denemelerde hamiş kalıyor ama yukarıdaki etmenler, yaş ve rahim içi kalınlık önemli!

ben seninle aaynı durumdayım ben de yeni lap. oldum kistten ve ocak ayı başlarında 1. tüpbebeğe başlayacağız inşallah



bu rahatsızlıkla -başka forumlarda okudum- hamiş kalan baya var ama tüüpbebek ile normal yolla pek yok.

içini rahat tut canım olacaksa olur, dua et inşallah tutar de Rabbim bizi duysun

olmaz diye bir durum yok ama malesef hemen olur diye bir şey de yok,
sabredip beklememiz gerekiyor umarım tez zamanda yüzümüz güler


şu da varki bebişinin sana tutunmasında senin rahat olman, gergin olmaman çok önemli

derdimiz aynı buadan haberleşelim, dertleşelim belkii bildiklerimizle faydamız olur birbirimize:teselli:Şeniza.s.
 

ruyamelexgxim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Şubat 2007
809
6
canım ben de de ç.kisti var.

bu konuda baya araştırma yaptım benim kistimi alamadılar bile sadece odakları yaktılar.

sadece kist engel olmaz hamişliğe, ne kadar yapısıklık var o önemli

yalnız endometriyozis ise hastalığın, operasyon ile tedavi olan ileri evre hastalarda HASTALIĞIN İLERLEME SAFHASI ÇOK ETKİLİ -

YUMURTA+SPERM+ RAHİM varsa tüp bebek çocuk sahibi olma şansımız var

yani yumurta kalitesi ve sperm kalitesi de etkili, bu da tüp bebeğe başlayınca belli olacak

endolu olup tüp bebek yaptıranların en az %60-50 si ilk denemelerde hamiş kalıyor ama yukarıdaki etmenler, yaş ve rahim içi kalınlık önemli!

ben seninle aaynı durumdayım ben de yeni lap. oldum kistten ve ocak ayı başlarında 1. tüpbebeğe başlayacağız inşallah



bu rahatsızlıkla -başka forumlarda okudum- hamiş kalan baya var ama tüüpbebek ile normal yolla pek yok.

içini rahat tut canım olacaksa olur, dua et inşallah tutar de Rabbim bizi duysun

olmaz diye bir durum yok ama malesef hemen olur diye bir şey de yok,
sabredip beklememiz gerekiyor umarım tez zamanda yüzümüz güler


şu da varki bebişinin sana tutunmasında senin rahat olman, gergin olmaman çok önemli

derdimiz aynı buadan haberleşelim, dertleşelim belkii bildiklerimizle faydamız olur birbirimize:teselli:Şeniza.s.
sağol arkadaşım verdiğin bilgiler için benim birdaha operasyon geçirmem tehlikeli oldugundan dr operasyona yanaşmıyor buay doğum kontrol hapına devam eger buay hap bitiminde tamamen yok olmazsa kistin içini boşaltacak hakkımızda hayırlısı umarım rabbim anne olmayı bizede nasip edera.s.
 

meralun

Rabbim sana sığınırız!
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2007
875
5
benimki hiç vermedi doğum kontrol hapı işte ocakta 4 cm bir kist var
onun içini bolaştacak tüp yapalım dedi ama her gidşimde birşey çıkıyor inş başka bir şey çıkmaz

senin de endo herhalde kaçıncı evre?
 

SodaLemon

Guru
Kayıtlı Üye
8 Aralık 2006
454
201
Arkadaşım çok geçmiş olsun bende endemetriyozis hastasıydım çikolata kisti ileri derecede tüm yumurtalıklarımı ve barsaklarımı sarmıştı başarılı bir operasyonla temizlendi yardımcı üreme teknikleriyle dğil normal yollardan gebe kaldım darısı sizlerin başına.....
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 383 gün geçti.

meralun

Rabbim sana sığınırız!
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2007
875
5
Arkadaşım çok geçmiş olsun bende endemetriyozis hastasıydım çikolata kisti ileri derecede tüm yumurtalıklarımı ve barsaklarımı sarmıştı başarılı bir operasyonla temizlendi yardımcı üreme teknikleriyle dğil normal yollardan gebe kaldım darısı sizlerin başına.....

CANIM çok mutluoldum açık ameliyatla mı temizlendi
 

ruyamelexgxim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Şubat 2007
809
6
benimki hiç vermedi doğum kontrol hapı işte ocakta 4 cm bir kist var
onun içini bolaştacak tüp yapalım dedi ama her gidşimde birşey çıkıyor inş başka bir şey çıkmaz

senin de endo herhalde kaçıncı evre?
benim kistler yumurta çatlayamadığı için ürüyor başka endo değil umarım başka engellerle karşılaşmayız bu halimizede şükretmeli umutsuz vakkalar değiliz:1hug:
 

ruyamelexgxim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Şubat 2007
809
6
Arkadaşım çok geçmiş olsun bende endemetriyozis hastasıydım çikolata kisti ileri derecede tüm yumurtalıklarımı ve barsaklarımı sarmıştı başarılı bir operasyonla temizlendi yardımcı üreme teknikleriyle dğil normal yollardan gebe kaldım darısı sizlerin başına.....
ne mutlu sana rabbim sağlıkla dünyaya gelmesini nasip etsin meleğini:nazar:a.s.:nazar:
 

meralun

Rabbim sana sığınırız!
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2007
875
5
benim de bağırsakarıma kadar bulaşmış benimki ni doktor alamamış laparoskopi ile .
gerek yok dedi tüp yapalım dedi.

sen nerede tedavi oldun
 

meralun

Rabbim sana sığınırız!
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2007
875
5
soda lemon canım senin sayende bende kendi derdime ışık buldum sağol canım

rüya meleğim sen de yiyi ki bu topiği açmışsın :)
 

meralun

Rabbim sana sığınırız!
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2007
875
5
ben de 4 cm bir kist var onu da tüp bebek sırasında abrosbe ederiz dedi bize engel değil dedi...
 

SodaLemon

Guru
Kayıtlı Üye
8 Aralık 2006
454
201
ayyy çok sordum kusura bakma nerede oldun


ve ne zaman sonra gebe kaldın :)

canım izmirliyim ben bornova şifa hastanesinde oldum doktorum prf.dr.erol tavmergen bu işte kesinlikle tek geçerim doktorumu binlerce aileye umut olmuştur kendisi ayrıca Ege ünv. tüp bebek mrk müdürüdür ve türkiyeye ilk tüp bebeği getiren kişilerden birisidir.....

endolu hastaların tekrarlamaması için tek çözümü gebe kalmak o yüzden doktorum bir an önce gebe kalmamı istedi laparoskobimi oldum 3 ay sonra aşılama oldum sonuç negatifti aşılamadan 2 ay sonra kendiliğimden hamile kaldım yani toplam laparoskobiden hemen hemen 6 ay sonra hamile kaldım....

Rabbim sizlerede yaşatsın sakın umutsuzluğa kapılmayın umut etmek başarmanın yarısıdır ve bol bol dua edin....

benimle aynı durumda olan yine bu sitede arkadaşımız var o da endolu ve hastalığı ileri derecedeydi o da hamile oldu onu duyunca inanın o da benim umut ışığım olmuştu bende sizlerin umut ışığı olurum inşallah...

 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 383 gün geçti.

meralun

Rabbim sana sığınırız!
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2007
875
5
ağlıcam aha da ağladım valla

iyiyiz filan diyoruz ama yıpranıyor insan

teşekkür ederim canım görüşmek dileğiyle

Allah bebişini analı babalı büyütsün inşallah

darısı hepimizin başına

öptüm seni