kızlarrr acill yardımm lütfenn!!!

db44

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2009
21
0
35
slm kızlar bebeğimin cildinde kızarıklar başladı çok kötü görünüyo ve kuruyup pul pul dökülüyor zaten cildi çok kuru doktor şampuandan dedi ve sebamedin şampuan ve nemlendiricisini önerdi ama geçmediler hala napıcam bilmiorum bebek cildi gibi değil yanakları kızarık kızrık kafayı yiyecemmm:gitme:
 

S.HAYAL

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2007
267
1
canim benim kizimda da ayni sorun olmustu ama sadece yanaklarinda sadece bol bol yikamamizi soyledi ve ardindan cok az badem yagi suruyordum. 2 ay surdu ve gecti. ama sizinki daha farkli olabilir. doktor onemli bisey yok dediyse devamli yika yani temiz tut ve badem yagini kizarikligin bir yerine sur ve dene birkackez. eger is yararsa heryerine uygularsin. cok gecmis olsun
 

caycan

İbrahim Deniz'im
Kayıtlı Üye
7 Nisan 2009
933
6
37
canım geçmiş olsun alerji olduğunu sanmıyorum bizimklindede vardı ama dökülmüyodu,sen bide başka dr a götürsene.
 

db44

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2009
21
0
35
doktor egzema dedi ve kortizonlu krem verdi bilmiorum inşş geçerler çok canım sıkılıyo