Kızlarrr benim gibi olanlar var mı acil yardım ‼️‼️

inciboncuk16

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2020
21
13
25
Herkese merhabalar
Ben iki yıllık evliyim geçtiğimiz Şubat ayında 7 hafta olması gereken bebeğimi beş buçuk haftalıkken gelişmediği ve kalp atışı olmadığı için ve tabi yoğun kanamalı bir şekilde düşük yaptığım için kaybettim kanamalarım hamile olduğumu öğrendikten bir hafta sonra başladı ama doktorum yok yerleşme kanaması dedi gönderdi ikinciye gittiğimde Progestan verdi gönderdi en sonda bacaklarıma vuran şiddetli ağrı ve parçalı kanamam olunca acilen yanına çağırdı sonrasında tahliller testler vs. Gecikmeli düşün yaptığımı öğrendik ve hastaneye yattım şehir Hastanesi olduğu için önce alttan hap gibi bir ilaçla düşük yaptırdılar daha sonra da kürtaja aldılar aradan 9 ay geçmesine rağmen hala hamile kalamadım ayrıca pcoluyum ve hamile kalmadan önce hsg çektirdim de öyle kaldım şimdi asıl soruma gelirsem en son adetimi 9 ekimde oldum ve adetliyken 5 gün hayıt otu 10 gün çakşır kökü suyu içtim yani ovulasyona kadar eşime de her sabah keçi boynuzu suyu işten gelince çakşır kökü suyu uyumadan önce de havuç suyu içirdim yediklerimize dikkat ettik ve batım 11 kasımdı ama adetimi 20 gün geçti iki hafta önce kan verdim negatif doktor adet olmazsan iki hafta sonra yine gel dedi bir hafta önce erken gebelik yaptım negatif yarın kan vermem lazım ama pozitif temaslı olduğumuz için karantinadayız evde gebelik testi yap dedi doktor bütün o kürleri yaptığımdan beri kasıklarımda ara ara şiddetli ağrılarım oldu ama son bir haftadır çok değişik ağrılarım oluyor sanki adet olacak gibi yeni yeni bel ağrılarım başladı burdan duyduğum birkaç belirti de var kirpiklerin yapışık olması el ile alttan kontrolde yaptım elime değen hiçbir şey olmadı sonra vajina girişinde bazen kasılmalar oluyor ateş basması var ayaklarım ara ara buz gibi oluyor karnım hiç doymuyor desem yeridir aşırı gaz ve idrara çıkma çok hafif mide bulanması vs yazsam daha da çıkar ama iyice uzun oldu yazım okuyup yardımcı olursanız çok çok çok mutlu olurum artık kafayı yemek üzereyim iyice takıntı haline geldi hep test yapmıycam bu sefer dediğim aylarda en az 5 test yapıyorum her seferinde uça uça gidip alıp geliyorum ama hep çöp kutusunu boyluyor testler verdiğim paraya da acımıyorum artık terapi gibi geliyor bana o testler işte bu kadar lütfen yardım edin benim gibi olanlarınız var mıdır geç döllenmede olsaydı şimdiye öğrenirmiydim ikinci ovülasyonum geldi adetime 15 gün kaldı vallahi kafam çok karışık inşallah doğru anlatabilmişimdir 😞
 

inciboncuk16

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2020
21
13
25
Ovulasyon testinde mi gördünüz yumurtlamayı? Ve son ilişki ne zamandı
Yok hayır bi uygulama kullanıyorum ona göre takip ediyorum bir gün önce yada sonra adet oluyorum o uygulamaya göre ilişki de yumurtlama zamanımda birer gün arayla oldu yani o günleri değerlendirdik o zaman olsaydı şimdiye çıkardı bir hafta gecikince kan verdim negatif çıktı şimdi 20. Günümdeyim hani adet olması gereken günde hamile kaldıysam diye şimdiye çıkar mıydı
 

chagiless

Kuzusu artık yanında...
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
6 Kasım 2010
6.997
7.566
Yok hayır bi uygulama kullanıyorum ona göre takip ediyorum bir gün önce yada sonra adet oluyorum o uygulamaya göre ilişki de yumurtlama zamanımda birer gün arayla oldu yani o günleri değerlendirdik o zaman olsaydı şimdiye çıkardı bir hafta gecikince kan verdim negatif çıktı şimdi 20. Günümdeyim hani adet olması gereken günde hamile kaldıysam diye şimdiye çıkar mıydı
Uygulamalar doğru tarihi göstermiyor tahmini bi gün veriyorlar kesin değil. Zaten adetine 15 gün kalmışsa hala yumurtlama dönemindesin. Testle yumurtlama takibi yapmalısın. Gecikmen olunca test yap
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 244 gün geçti.

inciboncuk16

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2020
21
13
25
Uygulamalar doğru tarihi göstermiyor tahmini bi gün veriyorlar kesin değil. Zaten adetine 15 gün kalmışsa hala yumurtlama dönemindesin. Testle yumurtlama takibi yapmalısın. Gecikmen olunca test yap
Evet pco var zaten illa ki şaşıyor tarihleri bu ay normalde adet olursam ovülasyon testi yapıcaktım ama ikinci adetimin zamanı geldi hala gelen giden yok 😂🙈 bakalım dışarı çıkamadığımızdan internetten sipariş verdim gebelik testini gelir gelmez yapıcam bu arada cevapladığınız için çok teşekkür ederim 😘😘
 

chagiless

Kuzusu artık yanında...
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
6 Kasım 2010
6.997
7.566
Evet pco var zaten illa ki şaşıyor tarihleri bu ay normalde adet olursam ovülasyon testi yapıcaktım ama ikinci adetimin zamanı geldi hala gelen giden yok 😂🙈 bakalım dışarı çıkamadığımızdan internetten sipariş verdim gebelik testini gelir gelmez yapıcam bu arada cevapladığınız için çok teşekkür ederim 😘😘
Pco varsa testler de göstermeyebilir. Akıntı takibi de yap aynı zamanda. Tez vakitte kalırsın umarım
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 244 gün geçti.

chagiless

Kuzusu artık yanında...
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
6 Kasım 2010
6.997
7.566
Amin inşallah 🙏🏻 Akıntı nasıl olmalı yani benim pek düzenli değil o da 🙈 yada ben fark etmedim nasıl olması gerektiğini
Yumurtlama zamanı vücut sinyal verir bir iki kere dene anlarsın zaten yumurta akı gibi şeffaf bi akıntı olur. Bi iki gün devam eder. Hani uyarılma esnasında şeffaf bi akıntı gelir ya onun gibi ama bu durduk yere gelir. Ben hep ordan anlarım vücudunu tanı testler pco da işe yaramıyor
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 244 gün geçti.

Busraa977

Üye
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2019
117
45
24
Canım bende senin gibiyim döngüm 68 gün geçti gecikmem 30 gün idrar testleri sonradan silik çıkıyor kanda hep negatif bende ne yapacağımı şaşırdım sağlık ocağına gidicem kan vermeye tekrar karantinan bitince mutlaka kan testi yaptır bence
 

inciboncuk16

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2020
21
13
25
Canım bende senin gibiyim döngüm 68 gün geçti gecikmem 30 gün idrar testleri sonradan silik çıkıyor kanda hep negatif bende ne yapacağımı şaşırdım sağlık ocağına gidicem kan vermeye tekrar karantinan bitince mutlaka kan testi yaptır bence
Hadi hayırlı sonuçlar alalım inşallah 🙏🏻 Gidicem bende haftaya hala gebelik testi yapamadım bi Ümit pozitif görmek istiyorum artık hamile olan arkadaşıma sordum belirtilerimi bana da öyle oldu dedi karnımın alt kısmında pıt pıt atıyo göbek deliğimden bi ip çekiliyor gibi inşallah bebişim yerleşiyordur 😊🙈
 

Busraa977

Üye
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2019
117
45
24
Hadi hayırlı sonuçlar alalım inşallah 🙏🏻 Gidicem bende haftaya hala gebelik testi yapamadım bi Ümit pozitif görmek istiyorum artık hamile olan arkadaşıma sordum belirtilerimi bana da öyle oldu dedi karnımın alt kısmında pıt pıt atıyo göbek deliğimden bi ip çekiliyor gibi inşallah bebişim yerleşiyordur 😊🙈
İnşallah canım benimde göbek deliğimin orda sanki kaslar yırtılıyormuş gibi ağrı oldu bulantılarım var inşallah hayırlı sonuçlar alırız 😊
 

Camdakikiz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2020
3.807
2.158
25
Merhaba kızlar bu benim ovulasyon testim sizce pik mi
Bu arada pcosum o yüzden kafam karışık gerçekten yumurtlama mu diye
 

Eklentiler

  • 160A2EF8-798F-4098-8933-D2D3A962F135.png
    160A2EF8-798F-4098-8933-D2D3A962F135.png
    276,2 KB · Görüntüleme: 147

curbin

Guru
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2010
307
156
Merhaba kızlar bu benim ovulasyon testim sizce pik mi
Bu arada pcosum o yüzden kafam karışık gerçekten yumurtlama mu diye
merhaba. Evet pik olmuş. Yarın çatlayıp silikleşmeye bayar.Bugün ve yarını değerlendirebilirsiniz. Ben de Pcosum henüz çift çizgiyi göremedim. insan silikleri bile farklı yorumlayabiliyor.