• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Klomen+ovitrelle+progestan gebe kalanlar var mı?

Ovitrelle mi klomen mi bilmiyorum birisi fena gaz yapıyor evet 🤭 ama progestan daha fena gaz yapıyor. Bu ay kullanmadım ama geçen ay kullanmıştım. Ben 21 bine yaptırdım 12 şubatta, 26 sında kan vereceğim ama günler geçmiyor 🫠🫠
Hangi şehirde 21 bin bende 15 bine yaptırdım. İnşAllah güzel sonuclar alırsın
 
Ol
Direkt aşılama mı yaptırdınız yoksa aşılama öncesi yumurta çatlatma vs yaptı mı doktor
femara kullandım adetin 5. Günü itibariyle sanırım sonraa ovitrelle çatlatma iğnesi 36 saat sonra aşılama
 
Direkt aşılama mı yaptırdınız yoksa aşılama öncesi yumurta çatlatma vs yaptı mı doktor
Ben önceki ay yumurta geliştirme yaptırdım. Bu ay aşılama yaptırdım. Sizin tercihinize bağlı aslında biz önceki ay tarihler uymadığı için aşılamayı yapamadık 😊
 
Ben önceki ay yumurta geliştirme yaptırdım. Bu ay aşılama yaptırdım. Sizin tercihinize bağlı aslında biz önceki ay tarihler uymadığı için aşılamayı yapamadık 😊
hormon ilaçları size de kilo aldırdı mı
 
Merhaba. Size bir sorum olacaktı, ben de bu ay adetin 3.gününden itibaren femara kullandım 5 gün. Döngümün 13.gününde tahlil yaptırmıştım, E2 88, progesteron çok düşük çıktı - 0.09. Yumurtam vardı ama 18 mm, doktor aynı gün için çatlatma iğnesi vurdurdu. O gün progestan 100mg bir kapsül vajinal fitil olarak da koymamı istedi. Ama neden 1 tane ki? Şimdi benim endişem, acaba yumurta döllenirse bile progesteron eksikliğinden ya tutunamazsa? Ben yine de 2.gün de fitil koydum ama devam da etmek istiyorum adet günüme kadar. En azından takip de edilsin. Sizde böyle durum oldu mu? Nasıl kullandınız progestanı? Sizce kendi başıma devam edeyimmi acaba?

Bu arada, son bir kaç aydır luteal fazım da kısaldı, 10-11 gün falan sürüyor. O da progesteron eksikliğinden olur diye biliyorum.
 
Bir kapsül derken günde 1 kapsül olmasın? Çok az geldi bana da. E devletten reçetelerde doz yazıyoe ordan bir kontrol edin isterseniz
 
Teşekkürler inşallah siz de güzel sonuçlar alırsınız. 12 şubat Perşembe günü oldum bugün 9. Günüm 😊
Ne yaptınız acaba test yaptınız mı merak ettim 🫠
 
Ne yaptınız acaba test yaptınız mı merak ettim 🫠
İdrar testlerim negatif çıktı ben de kan vermeye gitmedim. Bugün regl günüm bugün yarın gelmesini bekliyorum. Gelmezse eğer gidip kan vereceğim 😔
 
İdrar testlerim negatif çıktı ben de kan vermeye gitmedim. Bugün regl günüm bugün yarın gelmesini bekliyorum. Gelmezse eğer gidip kan vereceğim 😔
İnşallah regl gelmez ben idrar testlerine asla guvenmiyorum. İnşallah güzel haberleriniz gelir 🙏🏻♥️
 
merhaba benim yumurtalarım çatlamıyo yada geç çatlıyo bu yüzden yumurta takibi yaptı doktor ve klomen kullandım sabah akşam 2 kere 2 yumurtam oluştu biri 23mm biri 19mm o gün hemen çatlatma iğnesini verdi doktor çatlatalım yoksa kist olcak dedi ve ben o gün hemen çatlatma iğnesini oldum ve 2 gün sonrasında progestana başladım günde 2 kere bugün 12. günüm çatlatma iğnesi günü dahil değil ve ilk defa yaptırıyorum çatlatma iğnesini bu yüzden çok heycanlıyım birçok yerde bu zamanda test yapanlar yanlış gösteriyor diyor sizce idrar testi yapmalı mıyım
 
merhaba benim yumurtalarım çatlamıyo yada geç çatlıyo bu yüzden yumurta takibi yaptı doktor ve klomen kullandım sabah akşam 2 kere 2 yumurtam oluştu biri 23mm biri 19mm o gün hemen çatlatma iğnesini verdi doktor çatlatalım yoksa kist olcak dedi ve ben o gün hemen çatlatma iğnesini oldum ve 2 gün sonrasında progestana başladım günde 2 kere bugün 12. günüm çatlatma iğnesi günü dahil değil ve ilk defa yaptırıyorum çatlatma iğnesini bu yüzden çok heycanlıyım birçok yerde bu zamanda test yapanlar yanlış gösteriyor diyor sizce idrar testi yapmalı mıyım
Biraz daha bekleyin sabredebiliyorsaniz. 14.gün test yapmanız daha sağlıklı
 
Biraz daha bekleyin sabredebiliyorsaniz. 14.gün test yapmanız daha sağlıklı
kasık ağrılarım var adet olacakmışım gibi o yüzden korkuyorum negatif görmekten kiste dönüşmüş müdür ki tekrardan diyerek oyli bir ihtimal var mıdır çatlamamış olabilir mi
 
kasık ağrılarım var adet olacakmışım gibi o yüzden korkuyorum negatif görmekten kiste dönüşmüş müdür ki tekrardan diyerek oyli bir ihtimal var mıdır çatlamamış olabilir mi
Onu burdan ben bilemem ama burda catlatma iğnesi kullandığı halde catlamayan yumurtaları olanları okumuştum. Ama onların yumurta boyutları biraz daha büyüktü sizin catlamistir belki öyle ihtimalleri düşünmeyin bence. İki gün sonra test yapın ya da reglinizi bekleyin
 
çok
Onu burdan ben bilemem ama burda catlatma iğnesi kullandığı halde catlamayan yumurtaları olanları okumuştum. Ama onların yumurta boyutları biraz daha büyüktü sizin catlamistir belki öyle ihtimalleri düşünmeyin bence. İki gün sonra test yaptım ya da reglinizi bekleyin
çok teşekkür ederim o kadar stresliyim ki olsa bile bu stresimden dolayıda da ben kaybederim o yüzden üye oldum sizinle konusmak iyi geldi. işte zaman geçmiyor ve son günleri beklemek daha çok yoruyor insanı
 
Back
X