• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Klomen+ovitrelle+progestan gebe kalanlar var mı?

çok

çok teşekkür ederim o kadar stresliyim ki olsa bile bu stresimden dolayıda da ben kaybederim o yüzden üye oldum sizinle konusmak iyi geldi. işte zaman geçmiyor ve son günleri beklemek daha çok yoruyor insanı
Rica ederm 🌸 bazen burası iyi gelir bazende bağımlılık ve stresi cogaltabilir dikkat etmek lazım ☺️ testi iki gün sonra yapabilirsiniz bişey kalmamış zaten
 
İnşallah regl gelmez ben idrar testlerine asla guvenmiyorum. İnşallah güzel haberleriniz gelir 🙏🏻♥️
Maalesef adet oldum inşallah önümüzdeki aylarda güzel haberler alırım ❤️ sizin için de her şey güzel olur inşallah ❤️
 
merhaba benim yumurtalarım çatlamıyo yada geç çatlıyo bu yüzden yumurta takibi yaptı doktor ve klomen kullandım sabah akşam 2 kere 2 yumurtam oluştu biri 23mm biri 19mm o gün hemen çatlatma iğnesini verdi doktor çatlatalım yoksa kist olcak dedi ve ben o gün hemen çatlatma iğnesini oldum ve 2 gün sonrasında progestana başladım günde 2 kere bugün 12. günüm çatlatma iğnesi günü dahil değil ve ilk defa yaptırıyorum çatlatma iğnesini bu yüzden çok heycanlıyım birçok yerde bu zamanda test yapanlar yanlış gösteriyor diyor sizce idrar testi yapmalı mıyım
Yumurtalarınız çok güzel büyümüş. İğne etkisinden dolayı pozitif çıkabilir o yüzden biraz daha sabredin. Biliyorum zor ama yoksa belirsizliğe düşersiniz 🥹 progestan da çok kasık ağrısı, dolgunluğu yapıyor bu arada. İnşallah siz de güzel haberler alırsınız ❤️
 
Maalesef adet oldum inşallah önümüzdeki aylarda güzel haberler alırım ❤️ sizin için de her şey güzel olur inşallah ❤️
Yeni döngü yeni umutlar olsun inşallah 🤗♥️ çok teşekkür ederim 🌸
 
Yumurtalarınız çok güzel büyümüş. İğne etkisinden dolayı pozitif çıkabilir o yüzden biraz daha sabredin. Biliyorum zor ama yoksa belirsizliğe düşersiniz 🥹 progestan da çok kasık ağrısı, dolgunluğu yapıyor bu arada. İnşallah siz de güzel haberler alırsınız ❤️
Evet kasık ağrısıda çok etkiliyor insanın düşüncelerini çok teşekkür ederim rabbim inşallah gönlünüzdekini en kısa zamanda verir ♥️
 
merhaba, ben 17.02.2026 tarihinde çatlatma iğnesi oldum bu sebeple bugün 13. günüm. Letu + ovitrelle daha sonrasında progestan kullanmaya başladım. 10. Günde gebelik testi yaptım negatif gördüm vücudumdan beta hcg temizlenmiş diye düşündüm . 11.gün tekrar test yaptım hafif silik ve sonraki günde hafif silik gördüm bugün 12. Günüm sabah testimde bir şey göremedim. Ama akşam üstü bir test daha yaptım ve çok hafif bir silik çizgi gördüm. Regl günümü bekliyorum ben de benim gibi olup daha sonra hamile olduğunu öğrenen arkadaşlar var mı?
 
merhaba, ben 17.02.2026 tarihinde çatlatma iğnesi oldum bu sebeple bugün 13. günüm. Letu + ovitrelle daha sonrasında progestan kullanmaya başladım. 10. Günde gebelik testi yaptım negatif gördüm vücudumdan beta hcg temizlenmiş diye düşündüm . 11.gün tekrar test yaptım hafif silik ve sonraki günde hafif silik gördüm bugün 12. Günüm sabah testimde bir şey göremedim. Ama akşam üstü bir test daha yaptım ve çok hafif bir silik çizgi gördüm. Regl günümü bekliyorum ben de benim gibi olup daha sonra hamile olduğunu öğrenen arkadaşlar var mı?
Merhaba anlattığınız gibi durumlar yaşadım. Önce net tek çizgiydi ertesi gün silik oldu iki gün sonra yine net tek çizgi oldu. Chatgpt hcg nin vücuttan sabit bir salınımla atılmadığını, dalgalanma yaptığını söyledi. Yani 14. Günden önceki testler anlamsız maalesef 🥲
 
Bende bugün kontrole gittim 16mm yumurtam varmış yarın yeniden gidicem bu süreç beni heycanlandirdigi kadar korkutuyorda anlamsızca🥺
 
Bende bugün kontrole gittim 16mm yumurtam varmış yarın yeniden gidicem bu süreç beni heycanlandirdigi kadar korkutuyorda anlamsızca🥺
Hiç korkmanıza gerek yok sonucunda bebeğinize kavuşacaksınız inşallah korktuğunuzda o zamanları hayal edin ben öyle yapıyorum 🥹 âdetinizden itibaren kaçıncı gündesiniz şu an 16 mm iyi görünüyor
 
Hiç korkmanıza gerek yok sonucunda bebeğinize kavuşacaksınız inşallah korktuğunuzda o zamanları hayal edin ben öyle yapıyorum 🥹 âdetinizden itibaren kaçıncı gündesiniz şu an 16 mm iyi görünüyor
İnşallah çok teşekkür ederim rabbim sevindirsin bizleri 🥹♥️ adetimin 12.günüydü 16mm dedi bugün yeniden gittim 18mm olmuş güzel dedi 6 Mart'ta sabah 10.00 da iğneyi vur dedi o zamana kadar da 22 olmuş oluyorda aklıma takılan bu yumurta kendi kendine catlamaz mi catlarsa iğneyi boş yere mi vurmuş olurum bunu nasıl ayarliyolar
 
Selamlar, ben de bu ay ilk defa clomifen kullandım ve 10. günü gittiğimde 21, 19 ve 16 mm lik üç yumurta olmuşmuş. Normalde ovitrelle yapılacaktı ama doktor üçüz riski olabilir diye yapmadı. Korunabilirsiniz dedi ama doğal deneyeceğimizi söyledim. Sizce normal mi? Yani zaten hamile hiç kalamadım 2 yıl olacak. Daha önce progestoran düşük, onun için takviye vericez demişti onu da vermedi. Sizce bir şans olur mu bu ay? Önümüzdeki ay için dozu yarıma düşürdü.
 
Ben kullandım.8 ci günümdəyim. HİÇ BİR yan etki olmadı
Femara yi devlet karşılıyor mu ne kadar a aldınız bi eczane 800 tl dedi de o yüzden soruyorum
 
Femara yi devlet karşılıyor mu ne kadar a aldınız bi eczane 800 tl dedi de o yüzden soruyorum
Ben devlet hastanesine gidiyorum doktorum klomen yazmıştı onu eczaneden 100 liraya aldık devlet karşılamış belliki. Ama ovitrella yi karşılamadı ona 1600lira verdik
 
İnşallah çok teşekkür ederim rabbim sevindirsin bizleri 🥹♥️ adetimin 12.günüydü 16mm dedi bugün yeniden gittim 18mm olmuş güzel dedi 6 Mart'ta sabah 10.00 da iğneyi vur dedi o zamana kadar da 22 olmuş oluyorda aklıma takılan bu yumurta kendi kendine catlamaz mi catlarsa iğneyi boş yere mi vurmuş olurum bunu nasıl ayarliyolar
22 mm kendi kendine çatlaması için çok büyük değil bence ideal. Siz aşılama değil de yumurta geliştirme yaptıracaktınız değil mi? Garanti olsun diyorsanız o zaman doktorun verdiği ilişki saatinden 2 gün önceyi de değerlendirebilirsiniz 😊
 
Selamlar, ben de bu ay ilk defa clomifen kullandım ve 10. günü gittiğimde 21, 19 ve 16 mm lik üç yumurta olmuşmuş. Normalde ovitrelle yapılacaktı ama doktor üçüz riski olabilir diye yapmadı. Korunabilirsiniz dedi ama doğal deneyeceğimizi söyledim. Sizce normal mi? Yani zaten hamile hiç kalamadım 2 yıl olacak. Daha önce progestoran düşük, onun için takviye vericez demişti onu da vermedi. Sizce bir şans olur mu bu ay? Önümüzdeki ay için dozu yarıma düşürdü.
Doktorlar iki yumurtaya dahi riskli gebelik baktıkları için öyle demiştir. Ben de doğal denemek isterdim sizin yerinizde olsam 😊
 
Ben femerayı 750 ye aldım devlet karşılamıyor ovitrelle 1500 e aldım.
Şubat 13 te vuruldum iğneden sonraki 18. Güne kadar idrar testleri negetifti. Regl 2 gün gecikince kan verdim beta 27 çıktı değer çok düşük ama doktorum olabilir artış önemli dedi. İnşallah sağlıklı artar ve sağlıklıdır çok korkuyorum. Dua eder misiniz
 
Ben devlet hastanesine gidiyorum doktorum klomen yazmıştı onu eczaneden 100 liraya aldık devlet karşılamış belliki. Ama ovitrella yi karşılamadı ona 1600lira verdik
Ben de ovutrelleye 1500 tl vermiştim klomen de kullanmıştım da femara kullanmak istiyorum bu sefer oyüzden sordum
 
22 mm kendi kendine çatlaması için çok büyük değil bence ideal. Siz aşılama değil de yumurta geliştirme yaptıracaktınız değil mi? Garanti olsun diyorsanız o zaman doktorun verdiği ilişki saatinden 2 gün önceyi de değerlendirebilirsiniz 😊
Aynen aşılama değil. Doktor dün akşam ilişki önerdi. Bide iğneden 36 saat sonra. İğneyi cuma vurucam. Sonrası da zaten günaşırı dedi🙈
 
Back
X