- Katılım
- 23 Haziran 2024
- Mesajlar
- 4.463
- Emoji Skoru
- 1.496
- Puanlar
- 53
Anladım bence hapı devlet karşılar ama iğneyi karşılamaz gibiBen de ovutrelleye 1500 tl vermiştim klomen de kullanmıştım da femara kullanmak istiyorum bu sefer oyüzden sordum
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Anladım bence hapı devlet karşılar ama iğneyi karşılamaz gibiBen de ovutrelleye 1500 tl vermiştim klomen de kullanmıştım da femara kullanmak istiyorum bu sefer oyüzden sordum
Dün aldım femara 750 tlNE KADARA ALDINIZ NE ZAMNA ALDINIZ
Canım ne yaptınn tekrar verdın mıBen femerayı 750 ye aldım devlet karşılamıyor ovitrelle 1500 e aldım.
Şubat 13 te vuruldum iğneden sonraki 18. Güne kadar idrar testleri negetifti. Regl 2 gün gecikince kan verdim beta 27 çıktı değer çok düşük ama doktorum olabilir artış önemli dedi. İnşallah sağlıklı artar ve sağlıklıdır çok korkuyorum. Dua eder misiniz
tesekkur ederım demekkı o fıyatlar ben eczaneciden şüphelendım de bırazDün aldım femara 750 tl
Evet bugün tekrar kan verdim çıkmasını bekliyorum elim kalbimde sabah idrar testi yaptım 2 gün önce belli belirsizdi bugün böyle çıkmış umarım yeterli yükselme vardır 1 2 saate sonuç çıkarCanım ne yaptınn tekrar verdın mi
İnşAllah sağlıkla gelir canım benim. Bende 19una çatlatma 20 sine aşılama oldum çatlatmanın 14. Aşılamanın 13.günü idrar negatif çıkıyorEvet bugün tekrar kan verdim çıkmasını bekliyorum elim kalbimde sabah idrar testi yaptım 2 gün önce belli belirsizdi bugün böyle çıkmış umarım yeterli yükselme vardır 1 2 saate sonuç çıkar
Şöyle bir şey soracağım her ay ovülasyongörüyorum ve silikleştiğini de görüyorum. Rahim filmi çekildim bir sorun yok hormonlarmda da bir sorun yok çok şükür yaşıma göre birtık Amh düşüklüğüm var ama birin aşağısında değil yani sebep ne bilmiyorum yani çatlatma yapsam sizce mantıksız mı olur çünkü her ay yumurtam büyüyor ve çatlıyor ben bunu sadece testlerde gördüm doktorda rahim filmi çekilir iki ay oldu hiçbir sorun yok dediEğer ki yumurtanızın büyüme problemi yoksa çok çok da işe yarayan bir şey değil aslında klomenle yumurtalar büyütülüyor sonra ovitrelle veya başka marka bir çatlatma iğnesi yapılıyor (bunun sebebi de yumurtanız zaten çatlıyorsa da bile döllenmenin tam saatini tutturmak için) sonrasında ya tam o saatte doğal ilişki ya da aşılama yapılıyor. Sizin kimyasal gebeliklerinize üzüldümama şöyle bir yönden de bakmakta fayda var demek ki yumurtalarınız çatlıyor spermleriniz yumurtayı dölleyebiliyor bunu biliyorsunuz. Biz 1 buçuk yıldır korunmuyoruz kimyasal bile geçirmedim. Allah hepimize sağlıklı sıhhatli gebelik ve bebiş nasip etsin inşallah
![]()
Sonuç çıktımı canımEvet bugün tekrar kan verdim çıkmasını bekliyorum elim kalbimde sabah idrar testi yaptım 2 gün önce belli belirsizdi bugün böyle çıkmış umarım yeterli yükselme vardır 1 2 saate sonuç çıkar
Benimde 18. Güne kadar hep negatif çıktı. Hatta dedim artık pozitif olmaz temizlik yaptım ertelediğim şeyleri yaptım hala regl olmayınca kan vereyim dedim 2 gün önce 26 çıktı. Bugün verdiğim kanın sonucu da 103 çıktı inşalah sağlıklı ilerlerİnşAllah sağlıkla gelir canım benim. Bende 19una çatlatma 20 sine aşılama oldum çatlatmanın 14. Aşılamanın 13.günü idrar negatif çıkıyor![]()
İnşAllah canım benım yaaa Allah gönlündekini veersinBenimde 18. Güne kadar hep negatif çıktı. Hatta dedim artık pozitif olmaz temizlik yaptım ertelediğim şeyleri yaptım hala regl olmayınca kan vereyim dedim 2 gün önce 26 çıktı. Bugün verdiğim kanın sonucu da 103 çıktı inşalah sağlıklı ilerler
İnşAllah canım benım yaaa Allah gönlündekini veersin![]()
Bana umut oldunuz 12. Günü test yaptım negatif 14. Gün bugünde dayanamadım kaset test yaptım bu sefer yine negatif çıktı sol alt tarafım kasığım iğne batması gibi ağrım oturunca bacaklarımı çekince ağrı hissediyorum göğüslerim hem dolgun hem ağrıyor bu iğneden mi bilmiyorum belirsizlik mahvediyor insanı adetime beş gün var bugünle beraber kan vermemeye karar verdim negatif görünce sizde ki belirtiler neler oldu acabaBenimde 18. Güne kadar hep negatif çıktı. Hatta dedim artık pozitif olmaz temizlik yaptım ertelediğim şeyleri yaptım hala regl olmayınca kan vereyim dedim 2 gün önce 26 çıktı. Bugün verdiğim kanın sonucu da 103 çıktı inşalah sağlıklı ilerler
Maşallah ne güzel sağlıkla gelsin inşallahadet gecikmesinden önce çok fazla bir belirtim yoktu 13 14. Günlerde aşırı bir kaşık ağrısı oldu kalkamadım yürüyemedim sonra hafifledi adet geciktikten sonra da ara ara batmalar oldu ve adet göğüs hassasiyeti de gecikmeden sonra başladısanki taşımakta zorlanır gibi ağırlaştıklarını hissediyorum. Adetim 1 gün geciktiğinde yani iğneden sonra 18. Gün öğrendim beta 26 ile önceki güne kadar idrar testleri negatifdi
Merhaba sonucunuz ne oldu benim de aynı sizin gibi yumurtalarımın boyutu cok merak ettimmerhaba benim yumurtalarım çatlamıyo yada geç çatlıyo bu yüzden yumurta takibi yaptı doktor ve klomen kullandım sabah akşam 2 kere 2 yumurtam oluştu biri 23mm biri 19mm o gün hemen çatlatma iğnesini verdi doktor çatlatalım yoksa kist olcak dedi ve ben o gün hemen çatlatma iğnesini oldum ve 2 gün sonrasında progestana başladım günde 2 kere bugün 12. günüm çatlatma iğnesi günü dahil değil ve ilk defa yaptırıyorum çatlatma iğnesini bu yüzden çok heycanlıyım birçok yerde bu zamanda test yapanlar yanlış gösteriyor diyor sizce idrar testi yapmalı mıyım