• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Klomen ve çoğul gebelik ihtimali

3catmom

😻 Yumak 😻 Peluş 😻 Leydi 😻
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Haziran 2025
Mesajlar
275
Emoji Skoru
57
Puanlar
13
Yaş
25
Kızlar selam, aşırı stresliyim lütfen yardım edin. 26 yaşındayım evliyim ve ağustosta 3 yıl olacak. Evlendikten sonra hormonlarım, kan değerlerim kendini şaştı, aştı, ne oldu anlamadım ama nevrim döndü. İştahım kapandı, hareketlerim kısıtlandı, sürekli yorgunluk halsizlik. Vitamin değerlerim yerlerde. O iştahsızlığa rağmen bi de birden kilo aldım şiştim falan. Görseniz 8 tane doğurmuşum gibi ama gelin görün ki çocuğumuz olmuyor. Prolaktinim yüksekti dostinex verildi. Sık adet oluyodum (nerdeyse 10-15 günde bir, evlenmeden önce böyle bişey yoktu) Pcos dendi. Yumurtalıkların fazla çalışıyo dendi. Diane35 ve progesteron ağırlıklı ilaçlarla (adet gecikitirici gibi) yavaşlatılıp kontrol altında tutulmaya çalışıldı ama bu kez de yumurtalık tembelliğine dönüştü. Tekrar aktifleştirmeye çalıştılar denek hayvanı gibi tüm tuşlara bastılar üstümde. Geçen ay femara kullandım işe yaramadı yumurtalar çok yavaş büyüdü ve çatlamadı, bu ay da ilk kez klomen kullandım, yani doktor kontrolünde ilaç değişimi ve doz artışı yapıldı. Bugün ultrasonda doktorum çatlama boyutuna ulaşmış 4 tane birden yumurtanın büyüdüğünü gördü. Çoğul gebelik ihtimali var dedi (tutarsa tabi) gözüm korktu gurbette tekim. Çatlatma iğnesi vurulucam cumartesi, o zamana kadar karar vermem lazım. Olursa nasıl olur bilmiyorum, ama ya hiç olmazsa diye de korkuyorum. Ortasını bulamadık. Başına böyle bişey gelen varsa toplaşın tecrübelerinizi paylaşın, morale ihtiyacım var. Yanımda olduğunuz için şimdiden teşekkürler 🙏🏻
 
Son düzenleme:
Kızlar selam, aşırı stresliyim lütfen yardım edin. 26 yaşındayım evliyim ve ağustosta 3 yıl olacak. Evlendikten sonra hormonlarım, kan değerlerim kendini şaştı, aştı, ne oldu anlamadım ama nevrim döndü. İştahım kapandı, hareketlerim kısıtlandı, sürekli yorgunluk halsizlik. Vitamin değerlerim yerlerde. O iştahsızlığa rağmen bi de birden kilo aldım şiştim falan. Görseniz 8 tane doğurmuşum gibi ama gelin görün ki çocuğumuz olmuyor. Prolaktinim yüksekti dostinex verildi. Sık adet oluyodum (nerdeyse 10-15 günde bir, evlenmeden önce böyle bişey yoktu) Pcos dendi. Yumurtalıkların fazla çalışıyo dendi. Diane35 ve progesteron ağırlıklı ilaçlarla (adet gecikitirici gibi) yavaşlatılıp kontrol altında tutulmaya çalışıldı ama bu kez de yumurtalık tembelliğine dönüştü. Tekrar aktifleştirmeye çalıştılar denek hayvanı gibi tüm tuşlara bastılar üstümde. Geçen ay femara kullandım işe yaramadı yumurtalar çok yavaş büyüdü ve çatlamadı, bu ay da ilk kez klomen kullandım, yani doktor kontrolünde ilaç değişimi ve doz artışı yapıldı. Bugün ultrasonda doktorum çatlama boyutuna ulaşmış 4-5 tane birden yumurtanın büyüdüğünü gördü. Çoğul gebelik ihtimali var dedi (tutarsa tabi) gözüm korktu gurbette tekim. Çatlatma iğnesi vurulucam cumartesi, o zamana kadar karar vermem lazım. Olursa nasıl olur bilmiyorum, ama ya hiç olmazsa diye de korkuyorum. Ortasını bulamadık. Başına böyle bişey gelen varsa toplaşın tecrübelerinizi paylaşın, morale ihtiyacım var. Yanımda olduğunuz için şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Kimse yok mu??
 
Bi Allah'ın kulu da mı yok :((
 
Merhaba 2024 ocak ayında klomen kullandim çatlatma iğnesi kullanmadim. Bir yumurtam ideal büyüklükleri diğeri de küçüktü. İkiz hamilelik yasadim🌸 bebeklerden birinin kalbi 21. Hafta durmuştu. Ailede ikiz geçmişi de yok. Yani iki yumurta bile çoğul gebeliğe sebebiyet verebiliyor. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌸
 
Kızlar selam, aşırı stresliyim lütfen yardım edin. 26 yaşındayım evliyim ve ağustosta 3 yıl olacak. Evlendikten sonra hormonlarım, kan değerlerim kendini şaştı, aştı, ne oldu anlamadım ama nevrim döndü. İştahım kapandı, hareketlerim kısıtlandı, sürekli yorgunluk halsizlik. Vitamin değerlerim yerlerde. O iştahsızlığa rağmen bi de birden kilo aldım şiştim falan. Görseniz 8 tane doğurmuşum gibi ama gelin görün ki çocuğumuz olmuyor. Prolaktinim yüksekti dostinex verildi. Sık adet oluyodum (nerdeyse 10-15 günde bir, evlenmeden önce böyle bişey yoktu) Pcos dendi. Yumurtalıkların fazla çalışıyo dendi. Diane35 ve progesteron ağırlıklı ilaçlarla (adet gecikitirici gibi) yavaşlatılıp kontrol altında tutulmaya çalışıldı ama bu kez de yumurtalık tembelliğine dönüştü. Tekrar aktifleştirmeye çalıştılar denek hayvanı gibi tüm tuşlara bastılar üstümde. Geçen ay femara kullandım işe yaramadı yumurtalar çok yavaş büyüdü ve çatlamadı, bu ay da ilk kez klomen kullandım, yani doktor kontrolünde ilaç değişimi ve doz artışı yapıldı. Bugün ultrasonda doktorum çatlama boyutuna ulaşmış 4-5 tane birden yumurtanın büyüdüğünü gördü. Çoğul gebelik ihtimali var dedi (tutarsa tabi) gözüm korktu gurbette tekim. Çatlatma iğnesi vurulucam cumartesi, o zamana kadar karar vermem lazım. Olursa nasıl olur bilmiyorum, ama ya hiç olmazsa diye de korkuyorum. Ortasını bulamadık. Başına böyle bişey gelen varsa toplaşın tecrübelerinizi paylaşın, morale ihtiyacım var. Yanımda olduğunuz için şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Ben sizin yerinizde olsam göze alır vurdururdum çatlatma iğnesini. Çoğul gebelik olacağına dair bir kesinlik söz konusu değil sonuçta. Sadece bir ihtimal. Ama vurdurmazsanız da ya hiç olmazsa dediğiniz gibi. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah🌸
 
Ben sizin yerinizde olsam göze alır vurdururdum çatlatma iğnesini. Çoğul gebelik olacağına dair bir kesinlik söz konusu değil sonuçta. Sadece bir ihtimal. Ama vurdurmazsanız da ya hiç olmazsa dediğiniz gibi. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah🌸
Bu sabah vurdurdum, gerisi takdiri ilahi.. 🥹
 
Merhaba 2024 ocak ayında klomen kullandim çatlatma iğnesi kullanmadim. Bir yumurtam ideal büyüklükleri diğeri de küçüktü. İkiz hamilelik yasadim🌸 bebeklerden birinin kalbi 21. Hafta durmuştu. Ailede ikiz geçmişi de yok. Yani iki yumurta bile çoğul gebeliğe sebebiyet verebiliyor. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌸
Yaa başınız sağolsun çok üzüldüm öteki bebiş için 🥺. Yeterince gelişen 1 yumurtayla bile çoğul gebelik olabiliyo demek ki. Benim olgunlaşan 4 tane vardı onlara yetişmeye çalışan başka yumurtalar da var dedi doktor. Zaten pcosta olabiliyo böyle yumurta fazlalığı. Artık kaç tanesi sağlıklı, kaliteli, orasını bilemem. Tutar mı tutmaz mı onu da Allah bilir. Bugün iğnemi vuruldum. Takdiri ilahi diyorum. Diğer bebişin durumu nasıl peki? Allah onu size bağışlasın 🙏🏻
 
Yaa başınız sağolsun çok üzüldüm öteki bebiş için 🥺. Yeterince gelişen 1 yumurtayla bile çoğul gebelik olabiliyo demek ki. Benim olgunlaşan 4 tane vardı onlara yetişmeye çalışan başka yumurtalar da var dedi doktor. Zaten pcosta olabiliyo böyle yumurta fazlalığı. Artık kaç tanesi sağlıklı, kaliteli, orasını bilemem. Tutar mı tutmaz mı onu da Allah bilir. Bugün iğnemi vuruldum. Takdiri ilahi diyorum. Diğer bebişin durumu nasıl peki? Allah onu size bağışlasın 🙏🏻
Merhaba sonucunuz ne oldu 😘
 
Merhaba sonucunuz ne oldu 😘
Merhaba, iğne günü hariç 15 gün bitti halâ adet olmadım ama evde yaptığım testler negatif. Yarın sabah kan verip netleştiricem, eğer bişey çıkmazsa adet söktürücü yazdırıcam niye böyle uzadı anlamadım
 
Merhaba, iğne günü hariç 15 gün bitti halâ adet olmadım ama evde yaptığım testler negatif. Yarın sabah kan verip netleştiricem, eğer bişey çıkmazsa adet söktürücü yazdırıcam niye böyle uzadı anlamadım
Ben ilk çatlatma iğnesi yaptırdığım zaman 18. Günde adet olmuştum. Bazen gebelik yoksa eğer iğneden veya ilaçtan kaynaklı gecikmeler olabiliyormuş
 
Ben ilk çatlatma iğnesi yaptırdığım zaman 18. Günde adet olmuştum. Bazen gebelik yoksa eğer iğneden veya ilaçtan kaynaklı gecikmeler olabiliyormuş
Bende geçen ay iğneden 20 gün sonra adet olmustum fitil gecikme yaptırıyormus
 
Evet onu da duymuştum ama ben hiç bişey kullanmıyorum
İnşallah hayırlısıyla iyi haberlerini alırız canım olmazsa da canını sıkma Allahın izniyle gelecek ay olur inşallah
 
Rabbimin elbet bildiği vardır uzulmeyin rabbim kucağınızı boş bırakmasın
Tabiki öyle, herşeyin hayırlısı 🤲🏻 Rabbim kimseyi ne evlatla ne de evlatsızlıkla sınamasın
 
Back
X