- Katılım
- 19 Haziran 2025
- Mesajlar
- 275
- Emoji Skoru
- 57
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 25
Kızlar selam, aşırı stresliyim lütfen yardım edin. 26 yaşındayım evliyim ve ağustosta 3 yıl olacak. Evlendikten sonra hormonlarım, kan değerlerim kendini şaştı, aştı, ne oldu anlamadım ama nevrim döndü. İştahım kapandı, hareketlerim kısıtlandı, sürekli yorgunluk halsizlik. Vitamin değerlerim yerlerde. O iştahsızlığa rağmen bi de birden kilo aldım şiştim falan. Görseniz 8 tane doğurmuşum gibi ama gelin görün ki çocuğumuz olmuyor. Prolaktinim yüksekti dostinex verildi. Sık adet oluyodum (nerdeyse 10-15 günde bir, evlenmeden önce böyle bişey yoktu) Pcos dendi. Yumurtalıkların fazla çalışıyo dendi. Diane35 ve progesteron ağırlıklı ilaçlarla (adet gecikitirici gibi) yavaşlatılıp kontrol altında tutulmaya çalışıldı ama bu kez de yumurtalık tembelliğine dönüştü. Tekrar aktifleştirmeye çalıştılar denek hayvanı gibi tüm tuşlara bastılar üstümde. Geçen ay femara kullandım işe yaramadı yumurtalar çok yavaş büyüdü ve çatlamadı, bu ay da ilk kez klomen kullandım, yani doktor kontrolünde ilaç değişimi ve doz artışı yapıldı. Bugün ultrasonda doktorum çatlama boyutuna ulaşmış 4 tane birden yumurtanın büyüdüğünü gördü. Çoğul gebelik ihtimali var dedi (tutarsa tabi) gözüm korktu gurbette tekim. Çatlatma iğnesi vurulucam cumartesi, o zamana kadar karar vermem lazım. Olursa nasıl olur bilmiyorum, ama ya hiç olmazsa diye de korkuyorum. Ortasını bulamadık. Başına böyle bişey gelen varsa toplaşın tecrübelerinizi paylaşın, morale ihtiyacım var. Yanımda olduğunuz için şimdiden teşekkürler 
Son düzenleme: