• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kocamla tartistik ztn hep beni aldattı defalarca ben affettim çok seviyorum diye gitmedim

sssksks

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Mart 2026
Mesajlar
55
Emoji Skoru
-92
Puanlar
1
Yaş
27
Bana yardım edin suan 6 gun oldu baba evindeyim esım hiçbirsekilde bana yazmadı aramadı bir oğlumuz var 2 bucuk yasında ben güderken oğlumda bunda kaldı tabi ben ertesi gün istedim ama kesinlikle vermeyeceğim diye haber yollatmış görümcemle mesele ise bana değer saygı vermemesi hep yalan dolan işler çevirmesi ztn aldatmayı saymıyorum hep aldattı ben onu affettim oturdum oturduğum yerde aldatmasına rağmen gitmedim baba evine duygularım o yogunki ona oda bunu çok iyi biliyor onu sevdiğimi kıskançlık krizlere girdigimi aşık olduğumu farkında en son bana işte 15 gun once arefe günü tartıştık bana kuzenleri yanında kufur etti s..git git bıktım senden bıktım nedir senden çektiğim üst üste aradım diye aramaminda sebebi vardı mesajlara bakmiyordu ve telefonlara bakmıyordu ne olursa olsun açmalı açmasa bile mesj çekmeli o an eli kanda değildi kuzeniyle yemek yiyorlardı bende arayınca ban haraketler yağdırdı ilk degıldı elemanlar yanindada defalarca laf etmisligi var hep sabır ettim ama bana mesj çekti git baba evine gelme dedi bende sinirlendim aldım oğlumu gittim beni gördü nereye demedi sadece aradı hicbirsey olmamış gibi seni alacam bı hava alak dedi özür dilerim hakını helal et dedi Tm dedim aradan geçti beni aramış duymamışım bende aradım tekrar Şansına küs gidecektik açmadın teli dedi affettirmek isteyen insan böylemi yapar dur gelip seni aliyorum der o kendi için beni çağırdı maç izlemeye aradan beni çıkarmak için çağırdı yoksa insan konuşmaya yıgenini çağırır mı tek gelir sonra bende gittim dedi gitmiyoruz dışarı bende hayır gideceğiz özür dileyeceksin dedim o ise inad etti hayır evimize gideceğiz dedi ben hayır konuşmamız lazım bukdar basit olmamalı ddim evde konuşamam dedim çocuk var hazır annemlerdeyken çocuk dışarı çıkalım konuşalım dedim o inat ben inat öyle oyle oda böyle olmaz dedi bitirmek istiyorum dedi bende Tm dedim sen bana bir özürü çok görüyorsun yazıklar olsun dedim arkdas olsa cafelerde gidersin dedim indim arabadan cocuguda goturdu öyle kaldım bayram geçti gitti yazmadı aramadı ben yazdım görümceme oğlum için vermiyormuş göstermiyormuş oglunu dedi anneyidr tembihlemiş dedi kayınbabayı aradım oda evine don o neden gelmiyor dedim kizinbosver sen gel dedi oğlu gelmiyor demek beni ayağına getirecek inad etmiş denek özür dilemem dye ama suçlu olan odur ben sadece gönlümün alınması istedim çocukta onda olunca belki ondan ki sinirlendi hani benide defalarca aldattı yalan dolan oda benim onun kahrini çektiğimi fedakar deli gibi seven kıskanan herseyine rağmen yanında olan iyi biri olduğumu biliyor ama işte değer vermiyor bana sırf seviyorum diye bence bana böyle umursamaz davranıyor kaybeteme korkusu yok Bugunde 6 gun oldu en sonda istagram resimleri kaldırmış anlamlı yazı paylaşmış sustuysam bitmiştir gibisinden ben yokken bu arada evde ağlıyorken o gidip tanışma siteleri indirmiş tiktoktan kari kızlara bakmis yollu kızlara anladınız siz ben hala seviyorum buna rağmen bende az once yazdım dayanamayıp çocuk bahanesinden aradım reddetti yazdım oğlumu görmek istiyorum senle derdim yok bittiyse bitti oglumu koparamazsın diye cvp yok tekrar aradım açmadı bırdaha yazmadım kime yazsam kimse yuz vermiyor kayinbabam ise baba evinde kal kızım sana oğlun yok geliyorsan evine gel oraya veremeyiz cocgu dedi kapattılar kocam da beni seviyordu sözde ama bak hemende sildi acaba pişman olurmu sizce çok korkuyorum yazmak istemiyorum ona bilmiyorum ne yapım sizce
 
Gururda yapıyorum hani o suçlu kufur eden hareket eden o bana istemiyorum diyen o hala onu düşünen ben yazdım aradım isteseydi birazda olsa mesj yazardı ama yazmadı aramadı suan ne yapacağım sizce neden böyle yapıyor eğer gidersem tukurdugumu yalayacagim herkez bana ondan adam olmaz hep aksatır seni diyorlar ama ben seviyorum o ama sevdiğini söyleyip fırsat buldukça pis şeylere yöneliyor fikir verin kaç gündür aynı pijamalarla evdeyim ölugobiyim çok çaresizim yazsam o daha kendini hint kumaşı sanacak bebeğe kaynanam gil bakıyor bu arada offfff
 
Bana yardım edin suan 6 gun oldu baba evindeyim esım hiçbirsekilde bana yazmadı aramadı bir oğlumuz var 2 bucuk yasında ben güderken oğlumda bunda kaldı tabi ben ertesi gün istedim ama kesinlikle vermeyeceğim diye haber yollatmış görümcemle mesele ise bana değer saygı vermemesi hep yalan dolan işler çevirmesi ztn aldatmayı saymıyorum hep aldattı ben onu affettim oturdum oturduğum yerde aldatmasına rağmen gitmedim baba evine duygularım o yogunki ona oda bunu çok iyi biliyor onu sevdiğimi kıskançlık krizlere girdigimi aşık olduğumu farkında en son bana işte 15 gun once arefe günü tartıştık bana kuzenleri yanında kufur etti s..git git bıktım senden bıktım nedir senden çektiğim üst üste aradım diye aramaminda sebebi vardı mesajlara bakmiyordu ve telefonlara bakmıyordu ne olursa olsun açmalı açmasa bile mesj çekmeli o an eli kanda değildi kuzeniyle yemek yiyorlardı bende arayınca ban haraketler yağdırdı ilk degıldı elemanlar yanindada defalarca laf etmisligi var hep sabır ettim ama bana mesj çekti git baba evine gelme dedi bende sinirlendim aldım oğlumu gittim beni gördü nereye demedi sadece aradı hicbirsey olmamış gibi seni alacam bı hava alak dedi özür dilerim hakını helal et dedi Tm dedim aradan geçti beni aramış duymamışım bende aradım tekrar Şansına küs gidecektik açmadın teli dedi affettirmek isteyen insan böylemi yapar dur gelip seni aliyorum der o kendi için beni çağırdı maç izlemeye aradan beni çıkarmak için çağırdı yoksa insan konuşmaya yıgenini çağırır mı tek gelir sonra bende gittim dedi gitmiyoruz dışarı bende hayır gideceğiz özür dileyeceksin dedim o ise inad etti hayır evimize gideceğiz dedi ben hayır konuşmamız lazım bukdar basit olmamalı ddim evde konuşamam dedim çocuk var hazır annemlerdeyken çocuk dışarı çıkalım konuşalım dedim o inat ben inat öyle oyle oda böyle olmaz dedi bitirmek istiyorum dedi bende Tm dedim sen bana bir özürü çok görüyorsun yazıklar olsun dedim arkdas olsa cafelerde gidersin dedim indim arabadan cocuguda goturdu öyle kaldım bayram geçti gitti yazmadı aramadı ben yazdım görümceme oğlum için vermiyormuş göstermiyormuş oglunu dedi anneyidr tembihlemiş dedi kayınbabayı aradım oda evine don o neden gelmiyor dedim kizinbosver sen gel dedi oğlu gelmiyor demek beni ayağına getirecek inad etmiş denek özür dilemem dye ama suçlu olan odur ben sadece gönlümün alınması istedim çocukta onda olunca belki ondan ki sinirlendi hani benide defalarca aldattı yalan dolan oda benim onun kahrini çektiğimi fedakar deli gibi seven kıskanan herseyine rağmen yanında olan iyi biri olduğumu biliyor ama işte değer vermiyor bana sırf seviyorum diye bence bana böyle umursamaz davranıyor kaybeteme korkusu yok Bugunde 6 gun oldu en sonda istagram resimleri kaldırmış anlamlı yazı paylaşmış sustuysam bitmiştir gibisinden ben yokken bu arada evde ağlıyorken o gidip tanışma siteleri indirmiş tiktoktan kari kızlara bakmis yollu kızlara anladınız siz ben hala seviyorum buna rağmen bende az once yazdım dayanamayıp çocuk bahanesinden aradım reddetti yazdım oğlumu görmek istiyorum senle derdim yok bittiyse bitti oglumu koparamazsın diye cvp yok tekrar aradım açmadı bırdaha yazmadım kime yazsam kimse yuz vermiyor kayinbabam ise baba evinde kal kızım sana oğlun yok geliyorsan evine gel oraya veremeyiz cocgu dedi kapattılar kocam da beni seviyordu sözde ama bak hemende sildi acaba pişman olurmu sizce çok korkuyorum yazmak istemiyorum ona bilmiyorum ne yapım sizce
Canım benim yaşım küçük belki tavsiyemi kale almazsın veya mantık yerine duyguyu seçersin şunu düşünmeni istiyorum evet seviyorsun ama bir ömür aldatmasını göz ardı edebilecekmisin veya seni hor görmesini saygısızlığın ve aldatmanın hiç bir sebebi olamaz bir yandan kusura bakma ama istemiyorum demiş yüzüne sevgini aşkını seni hor görüp rencide edecek kadar kaptırmamalıydın ki bebek daha yani 2.5 yaşında zaten Çocuğun boşansan bile küçük olduğu için bebek sana verilir %80 ihtimalle duyguyu bir kenara bırak ömrün boyunca böyle insana katlanabilecekmisin veya çocuğun belki sonrada çocuğun olacak devam edersen onların öyle bir babayla aldatma saygısızlık rencide bunların içinde büyümesi hoşuna gidecekmi unutma senin kendi benliğin sevgindende aşkındanda önemli sen kendin olabiliyormuydun o evde boşan rahatına bak nafakasını öder aldatma olayını söylersin mahkemede kendi değerini kendi belirler insan
 
Gururda yapıyorum hani o suçlu kufur eden hareket eden o bana istemiyorum diyen o hala onu düşünen ben yazdım aradım isteseydi birazda olsa mesj yazardı ama yazmadı aramadı suan ne yapacağım sizce neden böyle yapıyor eğer gidersem tukurdugumu yalayacagim herkez bana ondan adam olmaz hep aksatır seni diyorlar ama ben seviyorum o ama sevdiğini söyleyip fırsat buldukça pis şeylere yöneliyor fikir verin kaç gündür aynı pijamalarla evdeyim ölugobiyim çok çaresizim yazsam o daha kendini hint kumaşı sanacak bebeğe kaynanam gil bakıyor bu arada offfff
tamam yala ama yalandan, cocugun icin
kanar zaten, bunca zaman hep affettigin icin yine affettin sanar. sabah adam ise gidince sakin sakin ne var ne yok doldur cantaya, birikmisin altinin varsa onlari da al, bebegini de al bas git.
senin derdin cocugunsa böyle yap, en azindan bebegin sensiz kalmaz
derdin kocani dondurmekse bilemiyorum
 
Bana yardım edin suan 6 gun oldu baba evindeyim esım hiçbirsekilde bana yazmadı aramadı bir oğlumuz var 2 bucuk yasında ben güderken oğlumda bunda kaldı tabi ben ertesi gün istedim ama kesinlikle vermeyeceğim diye haber yollatmış görümcemle mesele ise bana değer saygı vermemesi hep yalan dolan işler çevirmesi ztn aldatmayı saymıyorum hep aldattı ben onu affettim oturdum oturduğum yerde aldatmasına rağmen gitmedim baba evine duygularım o yogunki ona oda bunu çok iyi biliyor onu sevdiğimi kıskançlık krizlere girdigimi aşık olduğumu farkında en son bana işte 15 gun once arefe günü tartıştık bana kuzenleri yanında kufur etti s..git git bıktım senden bıktım nedir senden çektiğim üst üste aradım diye aramaminda sebebi vardı mesajlara bakmiyordu ve telefonlara bakmıyordu ne olursa olsun açmalı açmasa bile mesj çekmeli o an eli kanda değildi kuzeniyle yemek yiyorlardı bende arayınca ban haraketler yağdırdı ilk degıldı elemanlar yanindada defalarca laf etmisligi var hep sabır ettim ama bana mesj çekti git baba evine gelme dedi bende sinirlendim aldım oğlumu gittim beni gördü nereye demedi sadece aradı hicbirsey olmamış gibi seni alacam bı hava alak dedi özür dilerim hakını helal et dedi Tm dedim aradan geçti beni aramış duymamışım bende aradım tekrar Şansına küs gidecektik açmadın teli dedi affettirmek isteyen insan böylemi yapar dur gelip seni aliyorum der o kendi için beni çağırdı maç izlemeye aradan beni çıkarmak için çağırdı yoksa insan konuşmaya yıgenini çağırır mı tek gelir sonra bende gittim dedi gitmiyoruz dışarı bende hayır gideceğiz özür dileyeceksin dedim o ise inad etti hayır evimize gideceğiz dedi ben hayır konuşmamız lazım bukdar basit olmamalı ddim evde konuşamam dedim çocuk var hazır annemlerdeyken çocuk dışarı çıkalım konuşalım dedim o inat ben inat öyle oyle oda böyle olmaz dedi bitirmek istiyorum dedi bende Tm dedim sen bana bir özürü çok görüyorsun yazıklar olsun dedim arkdas olsa cafelerde gidersin dedim indim arabadan cocuguda goturdu öyle kaldım bayram geçti gitti yazmadı aramadı ben yazdım görümceme oğlum için vermiyormuş göstermiyormuş oglunu dedi anneyidr tembihlemiş dedi kayınbabayı aradım oda evine don o neden gelmiyor dedim kizinbosver sen gel dedi oğlu gelmiyor demek beni ayağına getirecek inad etmiş denek özür dilemem dye ama suçlu olan odur ben sadece gönlümün alınması istedim çocukta onda olunca belki ondan ki sinirlendi hani benide defalarca aldattı yalan dolan oda benim onun kahrini çektiğimi fedakar deli gibi seven kıskanan herseyine rağmen yanında olan iyi biri olduğumu biliyor ama işte değer vermiyor bana sırf seviyorum diye bence bana böyle umursamaz davranıyor kaybeteme korkusu yok Bugunde 6 gun oldu en sonda istagram resimleri kaldırmış anlamlı yazı paylaşmış sustuysam bitmiştir gibisinden ben yokken bu arada evde ağlıyorken o gidip tanışma siteleri indirmiş tiktoktan kari kızlara bakmis yollu kızlara anladınız siz ben hala seviyorum buna rağmen bende az once yazdım dayanamayıp çocuk bahanesinden aradım reddetti yazdım oğlumu görmek istiyorum senle derdim yok bittiyse bitti oglumu koparamazsın diye cvp yok tekrar aradım açmadı bırdaha yazmadım kime yazsam kimse yuz vermiyor kayinbabam ise baba evinde kal kızım sana oğlun yok geliyorsan evine gel oraya veremeyiz cocgu dedi kapattılar kocam da beni seviyordu sözde ama bak hemende sildi acaba pişman olurmu sizce çok korkuyorum yazmak istemiyorum ona bilmiyorum ne yapım sizce
Çocuğunuz daha çok küçük eğer boşanırsanız çocuğun velayeti size kalır. Aldatan yine aldatır. Keşke onu hiç affetmeseydiniz. İhanet, şiddet bunlar affedilmemesi gereken şeyler. Size hakaretler ediyor. Hâlâ da sosyal medyadan tanışma uygulamalarından karı kız peşinde. Böyle birini nasıl hâlâ seviyorsunuz? Yazık değil mi size ve çocuğunuza? Kendinize layık gördüğünüz eş; çocuğunuza layık gördüğünüz baba bu mu sahiden? Sizin tek çareniz boşanıp çocuğunuzla yeni bir hayat kurmak. Bu herifin tehditlerine kanmayın. Onunla yaşamaya devam ederseniz ömrünüzü çürütürsünüz.
 
Gururda yapıyorum hani o suçlu kufur eden hareket eden o bana istemiyorum diyen o hala onu düşünen ben yazdım aradım isteseydi birazda olsa mesj yazardı ama yazmadı aramadı suan ne yapacağım sizce neden böyle yapıyor eğer gidersem tukurdugumu yalayacagim herkez bana ondan adam olmaz hep aksatır seni diyorlar ama ben seviyorum o ama sevdiğini söyleyip fırsat buldukça pis şeylere yöneliyor fikir verin kaç gündür aynı pijamalarla evdeyim ölugobiyim çok çaresizim yazsam o daha kendini hint kumaşı sanacak bebeğe kaynanam gil bakıyor bu arada offfff
Gurur yapmış haliniz bu mu? Aldatan ,hakaretler saydıran , maymun gibi daldan dala atlayan herifi affetmişsiniz ve hâlâ seviyorum bana yazmadı pişman olmadı diyorsunuz. Bu evliliğin cılkı çıkmış,hayır gelmez artık. Ortada yuva muva yok maalesef.
 
Çocuğunuz daha çok küçük eğer boşanırsanız çocuğun velayeti size kalır. Aldatan yine aldatır. Keşke onu hiç affetmeseydiniz. İhanet, şiddet bunlar affedilmemesi gereken şeyler. Size hakaretler ediyor. Hâlâ da sosyal medyadan tanışma uygulamalarından karı kız peşinde. Böyle birini nasıl hâlâ seviyorsunuz? Yazık değil mi size ve çocuğunuza? Kendinize layık gördüğünüz eş; çocuğunuza layık gördüğünüz baba bu mu sahiden? Sizin tek çareniz boşanıp çocuğunuzla yeni bir hayat kurmak. Bu herifin tehditlerine kanmayın. Onunla yaşamaya devam ederseniz ömrünüzü çürütürsünüz.

Sevmiyor zaten konu sahibi. Başkasına oyuncağını kaptırıyor gibi hissesiyor. Sevgi bu değil.
 
Gururda yapıyorum hani o suçlu kufur eden hareket eden o bana istemiyorum diyen o hala onu düşünen ben yazdım aradım isteseydi birazda olsa mesj yazardı ama yazmadı aramadı suan ne yapacağım sizce neden böyle yapıyor eğer gidersem tukurdugumu yalayacagim herkez bana ondan adam olmaz hep aksatır seni diyorlar ama ben seviyorum o ama sevdiğini söyleyip fırsat buldukça pis şeylere yöneliyor fikir verin kaç gündür aynı pijamalarla evdeyim ölugobiyim çok çaresizim yazsam o daha kendini hint kumaşı sanacak bebeğe kaynanam gil bakıyor bu arada offfff
Gururun kelime anlamını bildiğinizden şüpheliyim. Türkçeniz de berbat zaten. Lütfen biraz gurur yapın, karakterli davranın. Sizi defalarca aldatıp sürekli arkanızdan iş çeviren, sizden kurtulmak isteyen adama hala seviyorum deyip yapışmayın. Asla sevilmeyeceksiniz, değer görmeyeceksiniz belli ki. Bunu kabullenin. Çocuğunuzu böyle bir ortamda büyütmeyin. Sizden gördüğü şeyleri normalleştirir çünkü, doğalı bu zannederek büyür.
 
Canım benim yaşım küçük belki tavsiyemi kale almazsın veya mantık yerine duyguyu seçersin şunu düşünmeni istiyorum evet seviyorsun ama bir ömür aldatmasını göz ardı edebilecekmisin veya seni hor görmesini saygısızlığın ve aldatmanın hiç bir sebebi olamaz bir yandan kusura bakma ama istemiyorum demiş yüzüne sevgini aşkını seni hor görüp rencide edecek kadar kaptırmamalıydın ki bebek daha yani 2.5 yaşında zaten Çocuğun boşansan bile küçük olduğu için bebek sana verilir %80 ihtimalle duyguyu bir kenara bırak ömrün boyunca böyle insana katlanabilecekmisin veya çocuğun belki sonrada çocuğun olacak devam edersen onların öyle bir babayla aldatma saygısızlık rencide bunların içinde büyümesi hoşuna gidecekmi unutma senin kendi benliğin sevgindende aşkındanda önemli sen kendin olabiliyormuydun o evde boşan rahatına bak nafakasını öder aldatma olayını söylersin mahkemede kendi değerini kendi belirler insan
Ay ablacım evet yaşım küçük o benden 4 yaş büyük ama ben ona o kdar sevgimi belli ettim ki artık beni cepte görüyor beni ilk gordugunde imkansızdım onun için öyle diyordu bu bana bakmaz evlenmez benimle tipimden dolayı hani ondan kat ve kat güzel olduğumu söylerler huyumda suyunda güzeldir hani herkezde onun yalanci duzenbaz capkin oldugunu bilir ama ben aşık oldum oldukça o geri çekildi kendini hint kumaşı sanki 3 sene boyunca her zaman aldattı ama gizli gizli Dısarda bana aslan kesiliyordu insan içinde sinirden bagrirdi eve gelince kuzuydu ama seni seviyorum sensiz olmaz vs söz yapmam etmem bırdaha ama yapanları dolanları aynı kontrolcuyun ben takipler uygulamalar annesi gibi peşindeydim sindi ayrıldık hani ona ulaşamıyorum açmıyor bile oglum bahanesiyle bile ulaşsam açmıyor demek istemiyor yada sinirli hala sizce gelir mi özür diker mi beni kaybettiğine pişman olurmu onun gözünde iyi bir profildim oda farkında kimse benim kdar onuda sevmez katlanamaz ama işte böyle saygısız suan oğlum onda diye koz onda nede olsa gelir diye göstermiyor eve gitsem bısı demez ama gururumdan gitmiyorum ya oturcam oturduğum yerde sessiz kalacam gerekirse oglumu sormam bir süre sonra eğer bitirmişse aileler araya girerse o zaman işte polisle kapisisna giderim ne diyorsunuz suan tek terdim kocammm😒😒
 
Sevmiyor zaten konu sahibi. Başkasına oyuncağını kaptırıyor gibi hissesiyor. Sevgi bu değil.
Evet gerçek ve sağlıklı olan sevgi böyle değildir kesinlikle. Konu sahibi sevdiğini sanıyor, takıntı yapmış. Toksik bir alışkanlık olmuş artık.
 
Sevmiyor zaten konu sahibi. Başkasına oyuncağını kaptırıyor gibi hissesiyor. Sevgi bu değil.
Evet bu değil sevse zaten dedim bak benden özür dile gönlümü al konuşalım anlaşalım hayır direk eve dedi benimde zoruma gitti beni umursamaması inat ettim oda inat öyle öyle bitti dedi oncesinde eve gıdek diye söyledi özür diledi ama hep kirip özür dilemekle yürümez ki
 
Ay ablacım evet yaşım küçük o benden 4 yaş büyük ama ben ona o kdar sevgimi belli ettim ki artık beni cepte görüyor beni ilk gordugunde imkansızdım onun için öyle diyordu bu bana bakmaz evlenmez benimle tipimden dolayı hani ondan kat ve kat güzel olduğumu söylerler huyumda suyunda güzeldir hani herkezde onun yalanci duzenbaz capkin oldugunu bilir ama ben aşık oldum oldukça o geri çekildi kendini hint kumaşı sanki 3 sene boyunca her zaman aldattı ama gizli gizli Dısarda bana aslan kesiliyordu insan içinde sinirden bagrirdi eve gelince kuzuydu ama seni seviyorum sensiz olmaz vs söz yapmam etmem bırdaha ama yapanları dolanları aynı kontrolcuyun ben takipler uygulamalar annesi gibi peşindeydim sindi ayrıldık hani ona ulaşamıyorum açmıyor bile oglum bahanesiyle bile ulaşsam açmıyor demek istemiyor yada sinirli hala sizce gelir mi özür diker mi beni kaybettiğine pişman olurmu onun gözünde iyi bir profildim oda farkında kimse benim kdar onuda sevmez katlanamaz ama işte böyle saygısız suan oğlum onda diye koz onda nede olsa gelir diye göstermiyor eve gitsem bısı demez ama gururumdan gitmiyorum ya oturcam oturduğum yerde sessiz kalacam gerekirse oglumu sormam bir süre sonra eğer bitirmişse aileler araya girerse o zaman işte polisle kapisisna giderim ne diyorsunuz suan tek terdim kocammm😒😒
Kafayı yemişsin. Tek derdim kocam gerekirse oğlumu soramam ne demek ayy delircem.
 
Evet bu değil sevse zaten dedim bak benden özür dile gönlümü al konuşalım anlaşalım hayır direk eve dedi benimde zoruma gitti beni umursamaması inat ettim oda inat öyle öyle bitti dedi oncesinde eve gıdek diye söyledi özür diledi ama hep kirip özür dilemekle yürümez ki
Ay kusucam yaşlar 12 13 filan mı? Neye inat ettin de bilmem ne of. Kafalara bak ya...

Algılayamamışsın asla ne yazdığımı.
 
Back
X