- Katılım
- 13 Nisan 2007
- Mesajlar
- 34.644
- Emoji Skoru
- 107.390
- Puanlar
- 1.123
- Yaş
- 47
- Konu Sahibi dnnslimanov
- #61
Evlattan bahsediyorsunuz yani?2+1 kişi olmak istiyoruz
Allahım gönlünüze göre versin inşallah arkadaşım sizi üzmek istemiyorum ama gerçekleri söylemek istiyorum çocuk sahibi olmak çok kolay değil.
Yani bize de yıllarca çocuğunuz olmaz denildi. Bunu kabul ederek yaşadık,denemeye devam ettik çok şükür nasip oldu… Ama olmama ihtimali vardı yani…
Allahım gönlünüze göre versin inşallah.