Lise donemnide ayni yasta kiz kuzenim gelmisti, ayni evde kaliyorduk, ustelik ailemiz bize sormadan karar vermisti. sen fikirlerini bukadar acik soyleyebiliyorsun, ozamanlar biz soyleyemedik, bu yuzden tebrik ederim seni. Ve kavgali ayrildik, kuzenim evden ayrildigindan beri kuzenimin anne babasi ile benim annem babam hala kusler. o bitmemis gibi, lise sonda, baska bir akrabamiz (hemsire) gezmeye gelmisti bize, is buldu ve bizde kalmaya basladi, babam ve annem onu kendi cocuklarindan ayirmadi, calistigi halde, harcliklar verdi, 2 yil bizde kaldi, ben abla diyordum ona ama bu onu haketmedi, simdi kus degiliz fakat evlenip gitti, ne arar ne sorar, annemlerin okadar hakki gectiki onlara ..... evimizi , yatagimi, odami masami ,herseyimi paylasmistim simdi evlendim 26 yasimdayim, hala icimde bir ukte kaldi aileme karsi kizginim, kac yilimiz onlar yuzunde kizgin, gergin gecti , gecen yillara uzuluyorum sadece...
Ve bekarken kendime bir soz verdim, akraba arkadas vs, bukadar uzun sure misafir agirlamayacagim. Bastan kabul etmesem, incilir kirilirlar, ama daha sonrasi husranla sonuclanmasindan daha iyidir.......