- Katılım
- 27 Şubat 2012
- Mesajlar
- 18.415
- Emoji Skoru
- 32.521
- Puanlar
- 798
Müge'nin konusunu mundar ettik ama iyi güldük bugün...
Müge'ye sevindik gecesinede kahveye sevineceğiz gibi görünüyor..
Darısı tüm severek ayrı düşenlere :)
Yook biz mümkün değil şeytan görsün onu