• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Lanetlenmiş gibiyim, dünyanın en şanssız insanı olabilir miyim?

melancholictears

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nisan 2026
Mesajlar
5
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
25
İyi akşamlar dilerim öncelikle. Kimseye anlatamadığım için burada anonim bir şekilde hem içimi dökmek hem tavsiyenizi almak istedim. Şöyle ki, lanetlenmiş gibi hissediyorum. Her işim, her alanda kötü veya ters gidiyor. Yani etrafımdakiler bile anormal buluyor bunu. Örnek vermem gerekirse, yeni mezun oldum ve iş arıyorum. Bir sürü başvuru yapıyorum, yaklaşık 200 başvuru arasından 1 yer beni yüz yüze mülakata çağırdı. Mülakat güzel geçti, çalışmalarımı beğendiler ve benden işe girmem için gereken belgeleri atmamı söylediler. Ben de ikametgah vs. hepsini yolladım ancak 1 hafta haber alamadım. Geri arayıp sorduğumda, durumda değişiklik olduğunu ve benimle devam edemeyeceklerini daha doğrusu kimseyi alamadıklarını falan söylediler. Umutlanmışken böyle vazgeçilmek beni aşırı üzdü. Neyse, dedim. Başka ilanlara başvurmaya devam ettim. Üniversite arkadaşım benden daha az deneyimli ve program becerisi az olmasına rağmen iyi yerlere girdiğini görünce kendimi çok ezik hissettim. Ardından torpil buldum ancak torpil yapacak insan hastalandı ve felç kaldı hastanede yatıyor. Başka tanıdık bulsam da ancak havuza attılar. Ardından kuzenimin yanında bir süre çalışayım dedim, 5 ay maaş alamayınca çıktım. Yani normal yolla da torpille de ya da aile yerinde bile çalışamayan, işe giremeyen iğrenç ezik aptal biriyim. Bu süreçte bari para kazanmak için avmde mağazalara gireyim dedim, her mağaza bana şuan eleman ihtiyacımız yok dedi. Bunun yanında yaşıtlarımın eski sınıf arkadaşlarımın hayatını görünce kendimi daha da iğrenç hissetmeye başladım. Herkes ilerliyor, iş buluyor, dünyayı geziyor, evleniyor, yani ilerliyorken ben hala aynı yerde aynı yerde hatta çok çok gerideyim. Tabii bunun psikolojik boyutu da ayrı, her gün annem ve kardeşlerim tarafından işsiz olduğum için aşağılanıyor, insan yerine konmuyorum. Hayatımda en sevdiğim insanların hepsi öldü, kedim öldü, babam öldü, amcam öldü, babannem öldü. En yakın arkadaşımla koptuk. Sevgilim vardı ancak beyninde hastalık çıkınca beni terk etti. Kısaca, hayatımda iyi giden hiçbir şey yok. Ev babam öldüğünden beri kaotik, annemle kardeşlerim hep kavga ediyor. Lanetlenmişim gibi hissediyorum ve bu dönem geçer mi, iyi günler gelir mi umudum pek kalmadı. Boşa yaşıyor gibiyim, aldığım nefes bile israf oluyor sanırım. Yaşadığım travmatik olayları bile anca atlattım ama anksiyetimi sosyal fobimin üstesidnen baya gelmeme rağmen hiçbir şey iyileşmedi. Ezik kaldım ve ezik gideceğim gibi. Bilmiyorum, bazen büyücü birine gidip sormak istiyorum ben lanetli miyim diye. O kadar mutsuzum o kadar keyifsizim ki uyanık kalmak zor geliyor. Uyumak ve gerçek dünyadan kopmak istiyorum. Büyücü konusunda güvenilir tanıdık önerileriniz var mı acaba? Cidden merak ediyorum ben hasarlı mıyım diye.

Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim, tavsiye verebilirseniz, bir yol gösterirseniz sevinirim.
 
Yaşadıklarınız kötü ama büyücü ile ne alaka anlamadım. İnançlıysanız her şeyin iyi gitmesi için dualar edebilirsiniz ya da güvendiğiniz birine dua ettirebilirsiniz. Onun dışında herkesin batıp çıktığı dönemler olur iş aramaya devam edin.
 
Yaşadıklarınız kötü ama büyücü ile ne alaka anlamadım. İnançlıysanız her şeyin iyi gitmesi için dualar edebilirsiniz ya da güvendiğiniz birine dua ettirebilirsiniz. Onun dışında herkesin batıp çıktığı dönemler olur iş aramaya devam edin.
gittikçe daha da batıyor ve asla çıkamayacak gibi hissediyorum. daha doğrusu boşa giden bi hayat gibi geliyor yaşamım, zevk veren mutlu eden tek bir tane bile bir şey yok
 
Emin ol işe yaramaz ezik kalıbını hak eden insanlar genelde kendinden emin tipler olup kendilerini asla sorgulamıyorlar. Öyle biri değilsin öncelikle yazım tarzına da bakınca.

Hayatta şanssız dönemlerimiz olabilir her şey üst üste gelebilir. İş bulmak zaten zor ülkemizde “ev genci” diye bir kavram türedi. Hayata tutunmalısın. Bu arada sevgilinin olayı sallamış gibi geldi bana Türk filmi mi çeviriyoruz 😀 bunu da söylemiş olayım.
 
Çok negatif geldiniz bana. Kimsenin hayatı muhteşem ilerlemiyor, inişler çıkışlar mutlaka olur, negatif taraflara saplanıp kalarak ilerleyemezsiniz. Bir de insanlarla kendinizi kiyaslamayi birakin.
 
Emin ol işe yaramaz ezik kalıbını hak eden insanlar genelde kendinden emin tipler olup kendilerini asla sorgulamıyorlar. Öyle biri değilsin öncelikle yazım tarzına da bakınca.

Hayatta şanssız dönemlerimiz olabilir her şey üst üste gelebilir. İş bulmak zaten zor ülkemizde “ev genci” diye bir kavram türedi. Hayata tutunmalısın. Bu arada sevgilinin olayı sallamış gibi geldi bana Türk filmi mi çeviriyoruz 😀 bunu da söylemiş olayım.
teşekkür ederim öncellikle. sevgilim olayında da keşke sallamış olsa psikiyatriye adhd tanısı ile gitti hastaneye yönlendirdiler ve beyninde lezyonlar çıktığı tanısı konuldu, ms hastası olduğunu öğrendi ileri seviyede. ben sorun etmedim ancak kendisi istemedi beni
 
gittikçe daha da batıyor ve asla çıkamayacak gibi hissediyorum. daha doğrusu boşa giden bi hayat gibi geliyor yaşamım, zevk veren mutlu eden tek bir tane bile bir şey yok
Yani totale baktığın zaman işe girememe sorunu bu herkeste dönem dönem olabiliyor,yıllarca istediği gibi iş bulamayıp sonra bulan çok kişi var...Bu hayatta daha büyük acılar var..mesela ben bakıyorum Instagram'da yardım sayfalarına,en son gördüğüm misal çocuk hem akciğer kanseri yaşı da küçük 17 falan hem yetim hem parasız hem ev çok kötü, yatacağı yatak yok hem ilaç alamıyor ne kadar üzücü bütün acılar, sıkıntılar onda toplanmış gibi,zaman zaman niye böyle diye isyana girmeden sorguladığım oluyor,sizi çok aşırı negatif gördüm ama haklısınız dönem dönem olabilir, iyi olacağım başaracağım diyip yeni güne öyle başlayın yarın..
 
teşekkür ederim öncellikle. sevgilim olayında da keşke sallamış olsa psikiyatriye adhd tanısı ile gitti hastaneye yönlendirdiler ve beyninde lezyonlar çıktığı tanısı konuldu, ms hastası olduğunu öğrendi ileri seviyede. ben sorun etmedim ancak kendisi istemedi beni
Bir nevi isabet olmuş acımasız gelebilir ama daha çok gençsin 30 yıllık hayat arkadaşın değil ki hastayla ilgilen. Yani Allah şifa versin tabi de, senin tarafından bakınca o da ayrı yıpratıcı olurdu.
 
Yani totale baktığın zaman işe girememe sorunu bu herkeste dönem dönem olabiliyor,yıllarca istediği gibi iş bulamayıp sonra bulan çok kişi var...Bu hayatta daha büyük acılar var..mesela ben bakıyorum Instagram'da yardım sayfalarına,en son gördüğüm misal çocuk hem akciğer kanseri yaşı da küçük 17 falan hem yetim hem parasız hem ev çok kötü, yatacağı yatak yok hem ilaç alamıyor ne kadar üzücü bütün acılar, sıkıntılar onda toplanmış gibi,zaman zaman niye böyle diye isyana girmeden sorguladığım oluyor,sizi çok aşırı negatif gördüm ama haklısınız dönem dönem olabilir, iyi olacağım başaracağım diyip yeni güne öyle başlayın yarın..
haklısınız, her halükarda elimizdekilere şükretmek lazım ama evde şuan olduğum durumdan dolayı asla insan yerine konmuyorum. annem ve kardeşim tarafından sürekli aşağılanıyor, hakaret yiyorum. en kötüsü ise onlara verebilecek bir cevap bulamıyorum. deniyorum diyorum ama onlara göre boş boş evde yatıyorum. avm'de girebilseydim keşke diyorum bari en azından hem evde olmaz en azından param olurdu az da olsa. bilmiyorum, aşırı bunaldım sadece bu durumdan..
 
Bir nevi isabet olmuş acımasız gelebilir ama daha çok gençsin 30 yıllık hayat arkadaşın değil ki hastayla ilgilen. Yani Allah şifa versin tabi de, senin tarafından bakınca o da ayrı yıpratıcı olurdu.
haklısınız ama gerçekten çok seviyordum onu. onun da bana olan sevgisini ilgisini hissediyordum, kaybetmek istememiştim ancak mantıklı düşününce dediğiniz daha iyi gibi.
 
Ezik ve lanetli degilsin, lanetlenmek ve buyulenmek diye bisey yok zaten. İnancliysan bunu soyle aciklayayim, nimet de musibet de sadece allahtan gelir ve onun izniyle olur. Bu dunyanin da nimeti ve musibeti olene dek bitmez. İnancsizsan da kotu enerjiler bilmem nelerin kaderine ket vurdugu seklinde bilimsel bir bulgu yok diye anlatayim.

Ama hayatta bazen hersey ust uste gelir, dibe ceker ve insana kendini sorgulatir. Tum enerjini tuketir, bisey yapmayi canin istemez, canin istemedikce cabalamadigin icin biseyler olmaz, boyle bir kisir donguye girersin. Hayata yeni baslayan bir gence benziyorsun, o kisir donguye girmemenin yolu enerjin dusukse bile ustunu basini silkeleyip hayat mucadelesine devam etmek. Reddedildiysen baska islere basvurmaya devam et. Sureklilik cok onemli. Piyasa kotu seninle ilgisi yok. İs hayatindaki ilk yillarinda da ogrenme sancilarin olacak. İse baslarsan yogunluktan simdiki dusuncelerinin cogu zaten kaybolacak.

Omur uzun daha yolun basindasin, guzel gunlerin de olacak ve bu zamanlari gulumseyerek hatirlayacaksin. Yeter ki ne kadar kotu hissedersen hisset pes etme, hayata karsi disli ol.
 
Sevdiklerinizi kaybetmişsiniz başınız sağ olsun 🙏 her şeyin ters gittiği bir dönemden geçiyorsunuz bugünlerde geçer😌

Yalnız lütfen büyü, büyücü, büyücülük vb içerikli paylaşımlar yapmayın, tanıdık büyücü var mı diye sormayın, bu tip içerikler yasak ve konu kapatma sebebi, konunuz yasak içerik yüzünden kapanmasın diye sitede de yeni olmanız sebebiyle uyarmak istedim.

Not: dini içerik de yasaktır.
 
Son düzenleme:
İş arıyorsun sadece hepsi bu, çoğumuz bu yollardan geçtik. İş bulunca hepsi geçecek merak etme. Kayıpların için üzgünüm bu arada onlardan bahsetmiyorum. İş bulunca genel bir ferahlama gelecek sana.
 
bu dönem geçer mi, iyi günler gelir mi umudum pek kalmadı

Geçer elbette.

İnsanların zaman zaman böyle hayatlarında dibi gördükleri süreçler oluyor, sen de öyle bir süreçtesin. Zorlanman, bu yaşadıklarının sana ağır gelmesi, kendini belki kapısız bir odada sıkışmış hissetmen çok normal sen de bir insansın, duyguların hayata dair hevesleri olan bir insansın.

İş konusu maalesef referans, torpil olmadan iş bulabilmek çok çok zor. Üniversite mezunu olarak, part time çalışmak zor gelebilir sonuçta o kadar okudum diyebilirsin, ama part time çalışmak eğer şuan çalışmıyorsan eline para geçmesi için sana iyi gelebilir.
 
Zengin olursunuz öyle bir şey yuklendiyse size .İnsanlar belli ücret karşılığı sizi sevmedikleri insanların yanına gönderir .Onların kafasınada yıldırım düşer .Yada ne hükümetler devirir ne devrimler yaoarsiniz siz .Bu enerjiyle .Neyse ben enerjiye inanırım lanetlenmek değil düşünce frekansına .Ezik dediniz kendinize hasarlı buna inanıyorsunuz ve buna inandığıniz sürece orada kalacaksınız.İyi iş size layık değil para almadan bir ay çalışır çıkarsın beş ay nedir ? Torpil yapıp hak yiyenin bı yerinden çıkıyor bunu tüm yapanlar okusun az kaldı sizede.Onun dışında atın şu toprağı üstünüzden hırs yapın.Buradan yüklenmez o .Daha çok başvuru yapın daha çok yönelecek yeni bir alan bulun.Hiçbirsey yaoamiyorsaniz bisiklete binin doğa yürüyüşü bulun katılın.Biraz açık havaya çıkın Olacak bulacağım burada çakılı kalmayacağım deyin.Hem kayıplar hem aile ortamının kargaşası hemde toksik fikirler sizi zehirleyen bu .Kendi havaniz.
 
açıkçası sicili yahut bulunduğu çevre ciddi şekilde suç teşkil eden bir insan ancak bu kadar aksilik yaşayabilir gibi geliyor bana. net bir bilgim yok bu konuda ama bazı kişilerin iş konusunda mimlenebildiğini biliyorum, bu tarz bir mimlenmeye sebep olacak siyasi/kamu zararı sicili, çeşitli ciddi suç adleden örgüt yakınlıkları vb. durumlarda bulunan kişilerin legal yollardan işe girmesi(olması gerektiği gibi) imkansız gibi. bilemiyorum, benim aklıma büyüden önce böyle şeyler gelirdi herhalde. kendimden eminsem bulunduğum çevrede bir bit yeniği arardım. yine bir şey bulamadığım takdirde çabalamaya, enerjimi koruyup mental sağlığımı düşünmeden iş konusunda sosyal olarak neleri hatalı yaptığıma odaklanırdım ve bunları düzeltmeye uğraşırdım.

iletişiminiz mi zayıf? dışarıdan garip bir çekingenlikte görünüyor olabilir misiniz? bunların üzerine iyice depresyona girmek için değil sorunun kaynağını bulup çözmek için düşünmeniz gerekiyor. en mikro detaydan en makro görüntüye kadar, oturup düşünmek gerekiyor. ben kendi açımdan empati edince oturup vücut kokuma, oturuşuma, kullandığım kelimelere, sosyal çevreme, tavırlarıma, beden dili ve ses tonuna kadar düşüneceğimi öngörüyorum böyle bir durumda. ergenliğimde birkaç kere sosyal olarak istediğim dönütleri almadığımda karşıma bir kamera koyup monolog kurarak kendimi gözlemlemişliğim ve sıkıntılarımı tespit etmişliğim bile var açıkçası.

buhran sizin arkadaşınız değil, dirayetli olun. ezik ve özgüvensiz hissetmek de bu hayatın bir parçası. hatalar yapıp utanabilirsiniz, başarısız olup değersiz ve kıymetsiz hissedebilirsiniz. önemli olan sorunu çözme kabiliyetine erişecek kadar güçlü olmayı öğrenmek.
 
kariyer sitelerindeki şirketlerin önemli bir kısmı, eleman ihtiyacı olmadığı halde halihazırda çalışanlar zam istemesin de işten çıkarılmaktan korksunlar diye sürekli ilan açıyormuş diye bir şey duymuştum. ne kadar doğru bilmiyorum. ama etrafımda sayısız işe başvurup geri dönüş alamayan çok genç insan var. yalnız değilsiniz üzülerek söylüyorum.
 
Back
X