Lenf

simgesa

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2025
Mesajlar
25
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
35
benim gibi olan biri varsa lütfen başından geçenleri yazabilir mi çok korkuyorum. Benim bundan 5 ay önce durup dururken kasığımda ani ve geçmeyen bi ağrı başladı lenf nodumun şiştiğini öğrendim 2 cm civarıydı bu bölgede enfeksiyon olduğunda olur bu dedi doktor ve bi kaç gün içinde o bacağımda Zona yaraları çıktı o kadar çok ağrım vardı ki uzun bi süre yürüyemedim antiviral ilaçlar kullandım yaralarım geçti ama sinir ağrısı uzun sürer demişlerdi kasığımdaki lenfin şiş olduğu yer asla geçmiyordu bende sinir ağrısına bağlıyordum bu süreç devam ederken 1 ay içinde kol altımda aynı ağrı başladı onun içinde zonaya bağladı tüm doktorlar birazda psikolojik olduğunu söylediler neyse ben ha geçti ha geçicek derken 4 ay sonra dudağımda uçuk gibi minicik bir yara çıktı ve 1 2 gün içinde ağzımın içine aft ve diş eti iltihabı olarak yayıldı ve aniden boğazımda dışarıdan acımaya başladı tıpkı kasığımdaki ve kolaltımdaki ağrı ile aynıydı hemen Kbb ve diş doktoruna gittik oradaki lenflerimde 2 cm civarı büyümüştü ama dışarıdan tek bir büyük şişlik şeklinde görünmüyordu bunun üzerine beni dahiliyeye yönlendirdiler dahiliye lenfler için tüm olması gereken yerlere ultrason ile baktırdı ve kasık kolaltı boyun iki taraflı olmak üzere lenflerim büyümüştü hepsi 2 cm kadardı ve çok acıyorlardı reaktif lenf nodu olduğunu söylediler ve yinede hematoloji bölümüNe alan açtılar oradaki doktorda sonuçlara bakıp el ile muayene etti ve reaktif bunlar enfeksiyona bağlı sen 2 ay sonra kontrole gel dedi ve bu arada kan tahlillerimde bi enfeksiyon çıkmıyor hatta enfeksiyon bölümünde gittim detaylı kan tahlili aldılar temiz çıktı. Neyse şuan 2. Aya yaklaştım bazen gece terlemelerim oluyor aklerimde bölge bölge ıslaklık oluyor o zaman ama her akşam olmuyor. Kilo hiç vermedim hatta bu süreçte kilo bile aldım biraz. Doktorlarında kafası karıştı gibi bu arada ağrılarım hiç geçmiyor bu lenflerin acısı çok canımı yakıyor bazen müsade ederseler hayatıma bakabiliyorum onun haricinde sürekli olarak ağlıyorum kansermi oldum diye çok korkuyorum bi kaç gün sonra tekrar ultrason çekecekler ve hematolojiye gideceğim yine. Benim gibi benzer bir durum yaşayan varmı başından geçen varsa eğer yardımınıza muhtacım ne duysam yapmaya çalışıyorum yeterki iyi gelsin diye Allah rızası için bu yazıyı gören ve bilgisi olanlar yardımcı olsun. Herkesede çok geçmiş olsun Rabbim bekleyen herkese acil şifalar versin acı çekmek çok zormuş
 
Ben ve 2 adet arkadaşım aynı sorunu yaşıyoruz seninle panik yapma özelden istersen iletişime geçebiliriz panik yapmanıza gerek yok. Ama sizin zonadan korkmayın panik yapmayın.
 

Canm sakin ol aynı süreci birebir yaşıyorum aylardır sakin olmaya çalış zonadan olabilir büyük ihtimalle bu lenf konusu bizde travma yarattı istersen konuşabiliriz
 
Canm sakin ol aynı süreci birebir yaşıyorum aylardır sakin olmaya çalış zonadan olabilir büyük ihtimalle bu lenf konusu bizde travma yarattı istersen konuşabiliriz
sizin nasıl olmuştu kötü bir şey çıktımı ben çok korkuyorum ve çok canım yanıyor sizinde böyle acıyor mu
 
Canm sakin ol aynı süreci birebir yaşıyorum aylardır sakin olmaya çalış zonadan olabilir büyük ihtimalle bu lenf konusu bizde travma yarattı istersen konuşabiliriz
Evet lütfen çok sevinirim sizin süreciniz nasıl oldu yada geçtimi
 
Ben ve 2 adet arkadaşım aynı sorunu yaşıyoruz seninle panik yapma özelden istersen iletişime geçebiliriz panik yapmanıza gerek yok. Ama sizin zonadan korkmayın panik yapmayın.
Evet lütfen çok sevinirim sizin süreciniz nasıl oldu yada geçtimi
 
öncelikle geçmiş olsun zona hastalığı başlı başına çok zor bir hastalık ve vücudunuz şuan da bir savaş veriyor lenf bezleriniz bu yüzden şişmiştir diye düşünüyorum ancak yine de iyi birkaç doktora çıkıp içinizi rahat ettirmekte fayda var benimde kulagımın yanında ark tarafında değil de yüzümde bir şişlik fark ettim sert ve hareketsiz çok panik yaptım ben de her şeyi araştırdım zaten googlea baktığınızda hep kötü şeyler çıkıyor ama aynı zamanda da hastaydım grip geçiriyordum suan hala daha duruyor ancak yumusamıs ve hareket ediyor sanırım geçiyor hastalığım da tam olarak geçmedi biraz beklemekte fayda var zona yaralarınız iyileştiğinde lenflerinizin de ineceğini düşünüyorum
 
Zona yaraları iyileşti hatta geçtiği 5 ay oluyor Zona sinir ağrısı devam ediyor şuan sadece enfeksiyon yok ama vücudumun farklı yerlerinde lenfler büyümeye devam ediyor hematolojiye gidiyorum artık bakalım bir iki güne ultrason randevum var ona göre biyopsi kararı verilecek ama doktor lenf kanseri şikeyetinde hiç ağrı olmaz diyor benimse çok ağrılarım var lenflerin olduğu yerlerde bıçak saplamışlar sanki o kadar çok canımı acıtıyorlar. Ne olur bana dua edin kimin duası kabul olur belli olmaz pzrtsi ultrasonum var onun sonucuna göre ilerleyecek artık herşey.
 
İnşallah iyi sonuç alırsınız sonucunuzdan da haberdar edin mutlaka
 
Merhabalar öncelikle benimde kasığımda 3cm ye yakın lenf nodları çıktı ve ağrılar başladı reaktif olduğunu saptayıp antibiyotik kullandım ve gerilemedi aynı kaldılar sonrasında boğazımda çıktı iki taraflı bir sürü lenf nodları ve hala duruyor hepsi tüm tahliller ultrason her şey temiz ama ağrılarım inanılmaz devam ediyor bu lenf nodları savunma mekanizması orda bi hastalık var ve onla savaşıyor zonadan kaynaklı olması büyük ihtimal boğazında oluşan lenflerde büyük ihtimalle vitamin eksikliğinden kaynaklı ağız yaraları ve diş iltihabından şişmiş şişmeleri iyi bir şey ağrı varsa tabiki asıl ağrı yoksa korkmalısın düzenli baktırıyorum ultrasonla ve boğazım hala duruyor canını sıkma her şeyi takmaktan savunma mekanizması artık bunu fibromiyaljiye dönüştürüyor rahat ol hepimizin sağlığına kavuşması dileğiyle geçmiş olsun :)
 
Uzun zamandır sürekli hastanelerdeyim artık çok yoruldum buraya bile girip bakamadım ama en son 2 ay kadar önce usg de yine reaktif çıktılar sağ kasığımdaki ve sol boyun tarafım 12mm’e inmişti. Kan tahlilleride temiz çıkıyor ama son bi kaç gündür iki kasığımda karşılıklı olarak gözle görülecek kadar şişlikler büyüdü ve çok ağrım var özellikle yürüdükten sonra çok ağrıyor kasıklarımın içlerine kadar ağrılarım oluyor fazlada yürüyemiyorum zaten 7. Aydayım hayatım kabusa döndü resmen. Boğazım ve kolaltımdakilerde acıyor ama idare edilebilir durumdalar ama kasıklarım bütün hayatıma engel oldular. Eğer küçülmezse böyle kalırsa yandım vay halime 35 yaşındayım dışarıya çıkıp kendi işimi göremez oldum. Doktorda biyopsiye gerek yok demişti en son bakalım bu sefer ne olacak hiç bilmiyorum ama kanser olduğunu düşünüyorum artık bu acı neyin nesi yürütmeyecek kadar hayatıma ızdırap veriyor aşırı derecede yoruluyorum ağrı acı çekmekten ağlamaktan bıktım artık böyle hayat geçermi. Bu kadar çok acıyormu sizinde kasıktakiler
 

Dünde bi tanıdığımızın lenfoma yüzünden vefat ettiğini duydum ağlamaktan helak oldum. Annesi 2 yılıdır vardı arada şişip küçülüyorlardı doktorumuz takip demişti ama başka bi hematolojiye gittik o doktor parça aldı kestikten sonra daha çok çoğaldı sırtına karnınada yayıldı dedi. Normalde lenfomada şişlikler ağrısız oluyor diyorlar ama annesine sorduğumda onunda çok ağrıları olmuş hep. Sizleride korkutmak istemem ama ben çok etkilendim dünden beri ne yattığım ne kalktığım yeri bilmiyorum. Zaten benim bazen gece uykuda terlemem oluyor bazen hiç olmuyor bilmiyorum ama bu kasıklarımdakiler beni çok korkutuyor ve bu yorgunlukta. Doktor yorgunluğumu demir eksikliğinden olabilir dedi ama ben yıllardır demir hapları kullanıyorum evet hep yorgunluğum vardı ama bu sefer düşüp bayılacak kadar bitkin düşüyorum. Ne yapacağımı bilemez durumdayım artık biyopsi yaptırsam mı diye düşünüyorum ama vefat eden kişinin anneside elletmeyin o zaman daha çok yayılıyormuş dedi. Ben resmen yarı engelli oldum artık çok özledim eski halimi sanki o yürüyen koşan atlayan zıplayan insan ben değilmişim bu yaşıma kadar hiç saatlerce günlerce yürümemişim gibi geliyor. Ne olur bana dua edin düzelmek için çok direniyorum ama çok acı çekiyorum acı içime oturdu artık dayanamıyorum bu kadar acıya bide ben bacağımdan zona geçirdiğim için onunda sinir ağrıları hala tam olarak geçmedi o kadar inanılmaz ağrılar çekiyorum ki diş ağrısı regl ağrısını arattı bu dert bana.
 
`