Merhaba,
Ben Ekim ayında adetin 3. Günü doktor tavsiyesi ile letu kullandım 5 gün olarak sabah ve akşam günde 2 kez. Ekim ayında kullandığımda ilaç etki etmedi 16 kasımda hastalandım. Ama kasımda ilaç kullanmadım tekrardan ama ilk defa Aralık ayında sat 8 Aralık 1 hafta erken oldum. İlacı araştırırken ilacın 3 ay etki edebileceğini kullanılmasada gebelik kolaylaştıracağını okumuştum. Hiç aranızda 1 Ay kullanıp diğer ay kullanmadan hamile kalanımız var mı ? Yada düzensiz adet günlerini düzene sokan bir durum yaşayan. Sat 7 Ocak görünüyor uygulama üzerinde ama emin olamıyorum.