ne zaman şiddete uğramış birini dinlesem ya da okusam''üstüne çok gittim'' ifadesi kullanılır.
kendi kendine bahane hazırlamak mıdır acaba.ama çok üstüne gittim.
üstüne git,tepesine çık ister. hiç kimse layık değildir bir tokata bile.
hep derim ki daha o ilk tokat gelmeden olacaklardan haberi olsun.
yani her kadının durduğu yere göre bi kozu vardır elinde.
bana bi tokat atarsan:yakarım,yıkarım,dünyayı ayağa kaldırırım,giderim,gidersin...
vardır işte karşıdakinin göze alamayacağı şeyler.sonuna kadar kullanmak lazım bunu.
ha geldiyse tokat.artık yapacak bi şey yok.
bu sefer de feleğini şaşırtmalı ki 2.ye 3. ye yeltenmesin.malum alışkanlık yapar...