o kadar kırgınımkı aramak ıstemıyorum askeden gelelı daha bı hafta oldu ben onu o kadar özlemısken gelmesı gerekmıyor mu????gecen hafta düzenli görüştük ama pazar gununden beri görmüyorum dedigim gibi 2 gündürde aramıyor 1 sene boyunca onu bekledım onu askerde üzecek hıç bişey yapmadım hep yanında oldum destek oldum onu ne kadar özledıgımı biliyordu ben bu davranıslarını haketmıyorum dugunede az kaldı gelınlıgım dıkıldı salon tutuldu offff cıldırmak üzereyim
nısanlım askerlıgıni cok rahat yaptı yedek subaydı altında arabası laptopu cep telefonu kendıne aıt tek basına kaldıgı bı odası vardı hep ordu evınde yemek yedı yanı bı nevi tatil gibiydi onun için ama burda ben telefonun başında nöbet tutuyordum kabus gıbı bi dönemdi çok özlüyordum onun sayesınde arkadaş cevremın kalmamasından dolayı çok yanlızlık çektim geldıkten sonra hemen işlerinin başına geçti halbuki birbirimize anlatacak çok şeyimiz olması gerekmezmiydi cok büyük hayal kırıklıgı yaşadım anlayacagınız
herkese iyi geceler ben nişanlıyım ama nişanlımın bana karsı olan tavırlarına anlam veremıyorum bı bakıyorsunuz çok iyi bi bakıyorsunuz cok soguk herseyden önce işi geliyor kendi iş yeri var ve yogun çalısıyor dıyebılırım ama yinde bu beni gün içinde aramasına engel olabılırmı günde 1 defa bıle aramıyor aksam eve gelınce arıo o kadar başlarda böyle degildi sonradan cok degişti anlayamıyorum artık benım herseyıme karısıyor ona sormadan dısarı cıkamıyorum sorsamda cogu zaman izin vermıyor zaten dun aradım arkadaslarının yanına gıtmıs benım haberım yok bende kızdım bu ne rahatlık ya dedım bana neden haber vermedın cıkacagını sen böyle takılmaya devam et dedim kapattım suratına ve aramadı hala bugun 2 gun bugunde aramadı cok sınılerım bozuldu ne yapım nasıl davranım bilmiyorum cıldırmak üzereyim ne olur bı yorum yazın...