• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Manipüle mi ediliyorum?

Manipülasyonun tillahını yaşıyorsunuz hem de, tüm tuşlara aynı anda basmış adam.
 
Sizce ben mi hatalıyım?
Evet, "birşey yapmadan duracaksan" boşuna içini bulandirip bu adama da koz veriyorsun, sessizce izleyecektin, şimdi izleyemeyeceksin, kaç senelik mevzuyu da bu şekilde gündeme getirip toksikleşmişsin özel seyler yazilmamis sonuçta birilerinin çalışmasını beğenmiş, iş arkadaşnn doğum günüymüş falan 🙄
 
Son düzenleme:
Merhaba bir önceki konudan sonra şeytan dürttü eşimin sosyal medya mesajlarına baktım. Evli olduğumuz ilk yıllarda tanımadığım birilerinin doğum gününü kutlamış, yine tanımadığım bir kişiye şarkı göndermiş, bir de sanat paylaşan birkaç kadına bir iki kelimelik övgü mesajı yazmış ama onlardan mesaj gelmemiş. Şimdi aşağıya eşimden bana gelen tepkileri yazıyorum:
"Yok artık saçmalama mesaj attığımı bile unutmuşum."
"Networking için yazmışımdır."
"Telefonumu karıştırdığın için artık sana hiç güvenmiyorum."
"Ben senin bunu yaptığına şok oldum."
"Istersen hesabımı komple silerim."

Sizce ben mi hatalıyım?
Sizin tanımadığınız ama onun tanıdığı biri ise doğum günü kutlamasını yadırgamadım (kutlama şekli de önemli tabi :) ) fakat şarkı göndermesi falan normal değil. Eşinizi tanırsınız. Başka kadınlarla iletişim şekli, üslubu, bakışı, duruşu onun hakkında net fikirler verir size. Neye meylettiğini, fırsatını bulsa neler yapabileceğini en iyi siz bilirsiniz. Kalbiniz size en doğru cevabı verir inanın.
Eşinizin yaptığından yorumla ben dikkatli olun ya da potansiyel var diyebilirim mesela :))
 
Senin hoşuna gitmeyecek bir şey yapmamalı da sen bunu öğrendin ve eşine de anlattın bundan sonra ne yapacaksın ? Ne değişecek mesela
 
O da böyle dedi. Sanki sexting mi yapmışım napmışım diyor. Ben de dedim ki tamam sence ben de daha önce sana adını geçirmediğim kişilere yazıp şarkı falan atsaydım rahat karşılar mıydın. Sana rahat karşıla demiyorum adaletli ol diyorum dedi. Of ben muhakeme mi edemiyorum acaba
Siz başka bir şey den söz ederken sxting mi yapmışım siyerek kendi yaptığı hareketi en aza indirgiyor ki sen aa evet bunu yapmadı diye düşün diye

Klasik erkek hareketleri ya.
Sxting yapsaydı da naptım yattım mı sanki derdi klasik erkek saçmalıkları. Bunları gördükçe erkeklerden uzaklaşıyorum.
 
Senin hoşuna gitmeyecek bir şey yapmamalı da sen bunu öğrendin ve eşine de anlattın bundan sonra ne yapacaksın ? Ne değişecek mesela
Sindiremediğim için 2 gündür aynı konuyu konuşuyoruz. Bunun için ayrılmak istiyorsan çok saçma dedi.
 
Back
X