Merhaba bir önceki konudan sonra şeytan dürttü eşimin sosyal medya mesajlarına baktım. Evli olduğumuz ilk yıllarda tanımadığım birilerinin doğum gününü kutlamış, yine tanımadığım bir kişiye şarkı göndermiş, bir de sanat paylaşan birkaç kadına bir iki kelimelik övgü mesajı yazmış ama onlardan mesaj gelmemiş. Şimdi aşağıya eşimden bana gelen tepkileri yazıyorum:
"Yok artık saçmalama mesaj attığımı bile unutmuşum."
"Networking için yazmışımdır."
"Telefonumu karıştırdığın için artık sana hiç güvenmiyorum."
"Ben senin bunu yaptığına şok oldum."
"Istersen hesabımı komple silerim."
Sizce ben mi hatalıyım?