• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mart ve Nisan Ayı Tüp bebek sürecinde olanlar !

@M0naR0za canım nasılsın uzun zamandır görüşemedik her şey yolunda mı inşallah 🙏
Mesajımı görünce yazarsın 😘
 
Canım yeni gördüm kusura bakma ancak cvp yazabiliyorum! Benim durumum çok sıkıntılı ve çok uzun bir süreç anlatsam yetmez şimdi😅 ben zaten riskli gebeyim sürekli kontrollerinde perinatologda sürekli doktorum Aytaç hocaydi! Çok erken dönemde bı sıkıntı fark edip emin olmak için Recep hocaya yonlendirmisti sonuca ikisi karar vermişti o yüzden gitmiştim😔 detaylı için değil yani

Oyy benim canım Nasılsın iyi misin nasıl geçiyor günlerin umarım daha iyisindir inşallah 🤲🏻🥲♥️
 
Merhaba canım ♥️
Amin sağol güzel dileklerin için 🙏
Allahım bu yolda sizi çok yormadan hayırlısıyla sağlıkla nasip eylesin inşallah en kısa zamanda kucağın sağlıklı hayırlı güzel bebeklerle doldursun Amin 🤲🏻🐣
Ay nasıl güzel bir dua canım benim amin inşallah, dilerim isteyen herkesin istekleri olsunn🥹🥹🌻🌻🙏🏻🙏🏻
 
Ben de yasmin kullanıyorum canım 2 aydır. Geçen ay son ilaçtan 4 gün sonra adet oldum. Bu ay pazar bitti daha olmadım ama bir hafta içinde geliyor.

Canım benim nasılsın nasıl gidiyor 😍
 
Ablacım bu ay doğum kontrol hapını bıraktım bakalım ne olacak. Sen nasılsın? 💕

İyiyim canım çok şükür 🙏
İkizlerle birlikte yoğun geçiyor biraz onun için çok giremiyorum 😍

Hadi inşallah 🙏 umarım her şey gönlünce güzel olsun Amin 🫶🏻 güzel haberlerini bekliyorum 😘
 
İyiyim canım çok şükür 🙏
İkizlerle birlikte yoğun geçiyor biraz onun için çok giremiyorum 😍

Hadi inşallah 🙏 umarım her şey gönlünce güzel olsun Amin 🫶🏻 güzel haberlerini bekliyorum 😘
Amin ablacım inşallah benim de ikizlerim olur 😍❤️
 
@M0naR0za canım nasılsın uzun zamandır görüşemedik her şey yolunda mı inşallah 🙏
Mesajımı görünce yazarsın 😘
Canim çok şükür. Halen aynı. Gitmek nasip olmadı . Annem ağır bir süreçten gecti. Daha 62 yaşında, ayağı ampute oldu, kalp ameliyatı derken ertelendi. Cumadan pazara annemlerde, diğer günler iş ve kendi evim. İnşallah nasip ise 7. Ayda gideceğim. Korkum rahim kalinlasmasi olmasa boşa gitmiş gibi olacağım. Sen nasılsın @mayala m. Bebişler nasıl? ❤️🥰🌺🌺
 
Canim çok şükür. Halen aynı. Gitmek nasip olmadı . Annem ağır bir süreçten gecti. Daha 62 yaşında, ayağı ampute oldu, kalp ameliyatı derken ertelendi. Cumadan pazara annemlerde, diğer günler iş ve kendi evim. İnşallah nasip ise 7. Ayda gideceğim. Korkum rahim kalinlasmasi olmasa boşa gitmiş gibi olacağım. Sen nasılsın @mayala m. Bebişler nasıl? ❤️🥰🌺🌺

Ay canım çok büyük geçmiş olsun 💐 Rabbimden acil şifalar diliyorum 🤲🏻
Geç olsun güç olmasın canım yeter ki sonun da sağlıcakla hayırlı haberlerini alalım inşallah 🙏
Sen kafana takma herşeyin güzel olacağına inan umarım her şey su gibi geçer hiç anlamadan çok yorulmadan Rabbim yanında olsun her şey gönlünce güzel olsun sağlıcakla hayırlı güzel evlatların olsun Amin 🙏
7.ayda umarım buraya hamileyim diye mesaj yazarsın çok Amin 🤲🏻🥹🐣

Ben de iyiyim ☺️ canım çok teşekkür ederim ♥️
Bebişler de iyi ellerinden öperler teyzesi inan çok yoğun iki bebeğe bakmak baya meşakkatli 😁
Gün sonunda enerjim sıfır kalıyor. Darısı buradaki herkesin başına benim gibi saçınızı tarıyacak vakit bulamayın inşallah 🤲🏻😍
 
Ay canım çok büyük geçmiş olsun 💐 Rabbimden acil şifalar diliyorum 🤲🏻
Geç olsun güç olmasın canım yeter ki sonun da sağlıcakla hayırlı haberlerini alalım inşallah 🙏
Sen kafana takma herşeyin güzel olacağına inan umarım her şey su gibi geçer hiç anlamadan çok yorulmadan Rabbim yanında olsun her şey gönlünce güzel olsun sağlıcakla hayırlı güzel evlatların olsun Amin 🙏
7.ayda umarım buraya hamileyim diye mesaj yazarsın çok Amin 🤲🏻🥹🐣

Ben de iyiyim ☺️ canım çok teşekkür ederim ♥️
Bebişler de iyi ellerinden öperler teyzesi inan çok yoğun iki bebeğe bakmak baya meşakkatli 😁
Gün sonunda enerjim sıfır kalıyor. Darısı buradaki herkesin başına benim gibi saçınızı tarıyacak vakit bulamayın inşallah 🤲🏻😍
Caniminici aminnnn inşallah tatlı telaslarimiz olsun🥰🤲🏻😍❤️ Bebişler şimdi büyümüştür 🧿❤️.
Bir gideyim olsun burada paylaşacağım🥹
 
Amin çok teşekkür ederim Beyza hocam ♥️
Nasılsın iyi misin bebiş nasıl inşallah iyi geçiyordur hamilelik 🤰 sağlıcakla gelsin minik prenses 👑
Yaaa canım mayalam çok şükür iyiyim şimdilik bir sıkıntı yok 🥰 Çarşamba günü 24 olacağım çok şükür bu günlere sen nasılsın nasıl gidiyor
 
Back
X