• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

GÖĞÜS KÜÇÜLTME DENEYİMLERİM

Ayna da ödemli göğüslwrinizi görünce küçük gibi görünüyorlar ama yandan fotosunu çekerseniz daha gerçekçi bir görüntü oluşuyor. İçinizi ferah tutun ben küçük oldu diye 1 gece oturup ağlamıştım bu ne böyle erkek çocuğu oldum diye. Meğer olmamışım yandan bakınca anladım
Evet dediğiniz gibi yandan bakınca baya geniş koltuk altına doğru önden yatarken bakınca daha farklı görünüyor doktor da ayağa kalk öyle bak dedi
 
Merhaba, ben de 1 hafta önce küçültme ameliyatı oldum. Öncesinde 80 C-D arasiydi, B ye düşmesini istedim. Dr um da B yaptığını söyledi. Ama sanki daha küçük oldu gibi hissediyorum ve bu durum biraz canımı sıktı doğrusu. Chat cpt ye sordum, ilk etapta çoğu kişinin aynı şeyi düşündüğünü, haftalar ilerledikçe meme altının dolacagini, şu anda memenin en düz döneminde olduğunu söyledi. Siz bu konuda nasıl bir tecrübe yaşadınız, payalasabilirseniz çok sevinirim.
Merhaba..Öncelikle çok geçmiş olsun..Ben bu durumu yaşamadım..Sürekli yatarken hariç korse taktığım için fark etmemiş olabilirim..3 ay bitti..Ama şunu biliyorum sanırım tam oturması 6 ayı buluyor..Sevgilerimle..
 
Arkadaşlar selam herkese geçmis olsun daha yeni rahmim yumurtalarim alindi , 1 aylik:)zor surec ancak meme amelyati bir tik daha rahat diye dusundugumden buna öncelik tanidim.1.65 boyum kilom 68 /70 arasi gidip geliyor.85 b sirt agrilarim surekli kontrol edilen meme kitlelerim yuzunden artik catladim .
Benim sorumlarim sunlar idrar icin mesaneye sonra takiliyor mu ? Rahim amelyati sonrasi idrar yolu enfeksiyonu cok kotu oldum , o nedenle cok cekiniyorum diren herhalde gogus bolgesine takiliyor degil mi?
Çok geçmiş olsun..Benim de 2010 aralık da rahmim alınmış ve maalesef mesanem yırtılmıştı ameliyatta..Göğüs ameliyatı rahim ameliyatı yanında çok daha kolay..Sadece pansuman ve ilk bir kaç gün yataktan tek kalkamamak zor..Onun dışında dren ameliyatta göğüse takılıyor..Sonda takılıyor ama ameliyattan 1-2 saat sonra falan çıkarılıyor..Bence süreç çok zor değil..Sadece meme küçültmede izlerin, dikişlerin geçmesi zaman alıyor..Sevgilerimle..
 
Tesekkurler size de geçmiş olsun , benim asıl amacim kitlelerden kurtulmak , normalde sadece gögüs küçültmeye cesaret edemezdim :)) ameliyat doktorunuzdan memnunsaniz paylasabilirseniz sevinirim
 
Hangi doktora oldunuz ? Hangi cup oldu c mi?
Hacettepe de gencay üstüne ameliyat oldum. B ye yakın bir cup yaptı bana. Süreç zaten çok olumlu geçti benim için. Sadece doktordan randevu bulmak biraz zor ve ameliyat genelde 5-6 ay sonra oluyor.
 
Merhaba..Öncelikle çok geçmiş olsun..Ben bu durumu yaşamadım..Sürekli yatarken hariç korse taktığım için fark etmemiş olabilirim..3 ay bitti..Ama şunu biliyorum sanırım tam oturması 6 ayı buluyor..Sevgilerimle..
Merhaba sizin 3 ay olmuş ameliyat sonrası ile nasıl bir fark var çok mu küçülüyor ödemler gidince acaba
 
Merhabalar ..Ben GÖĞÜS ( MEME) ameliyatına girmeden önce bu forumda çok gezdim ve ameliyattan sonra da kendimi buraya katılıp, yaşadıklarımı anlatma gereğini bir vefa borcu gibi gördüm.Bu sebeple yazıyorum..Öncelikle SEVGİLERİMLE 🌹başlamak istiyorum.Ben 58 yaşında bir bayanım.28 kasım 2025 de( yani bir hafta önce) meme küçültme ameliyatı oldum.Buraya deneyimlerimi iki bölümde paylaşacağım..NEDENLERİM VE YAŞADIKLARIM..NEDENLERİM : 1- Sol göğsümde yıllar önce (16 sene kadar önce) bir kitle bulunmuştu, eğer yıllar içinde bu göğüste farklılık hissedersem doktora gitmem söylenmişti 2- Gençliğimde 75 C olan ve doku yoğunluğu / yapısı gereği dik duran göğüslerim son 10 yılda büyümeye başlamıştı ve 75 D kap bile zor oluyordu..Sırtım dar, meme büyüktü 3- sol göğsümde sağa göre daha fazla büyüme oldu ve batmalar vardı..Ailemin ( babaannemin 36, halamın 54 yaşında )meme kanseri nedeni ile ölmesi de gidip içine baktırmam ve küçültmem için itici bir neden oldu 4- Bu etken de önemliydi korkunç SIRT AĞRILARI ile uyanıyordum 5- Alt bedenim 38 olmasına rağmen üst beden 40 dı ve artık biraz daha büyüdükleri için kıyafet seçmem zor oluyordu..Bu yazdığım nedenler çerçevesinde hem küçültüp hem de içine baktırmak istedim, neler oluyor diye…Bunu yaparken de GENEL değil ESTETİK CERRAH seçtim..DR Ekrem Keskin / Kadıköy/İstanbul…YAŞADIKLARIM..1- daha önce travma sonucu ortepedi ameliyatları olmuş, bacak ve omuza farklı zamanlarda platinler konmuş , rahim ameliyatı olmuş biri olarak bu ameliyatın sürecini çok zor bulmadım..1.8 kg doku çıkarıldı..Memem dokusu yoğun bir memeydi..75 D olmasına rağmen..Sadece 1 gece yatırdılar..3/4 saat sonra drenlerle yürü dediler..Korse sıkı olduğu için biraz zor oldu başta alışmam..Sırt üstü yatma konusu biraz zor..Ama bu konuda daha önce REFLÜ Yastığım vardı çok işe yaradı..çünkü korseli ve ağrılı ilk 2 gün yataktan yardımsız kalkmanız çok zor..Halen izlere pansuman yapıyorum..Sol göğüste memede biraz sıvı birikmesi var, doktorum normal dedi..Öyle çok ağrısı olan bir ameliyat değil bayanlar..Ancak hemen de mucize beklemeyin, oturması 6 ay sürüyormuş..Doktorum çok ilgili ve tecrübeli biriydi..Çok memnun kaldım..Fiyat bilgisi veremem çünkü her vakaya göre değişiyor anladığım..Kaç beden sütyen olmuştur derseniz, isteğim 75C/B bu ikisinden küçük de olsun istemem..😀Göğüs bir hanıma yakışıyor kanımca..Pansumanlara devam, sırt üstü yatmaya devam..Umarım bunları yazarak faydam olmuştur..Umarım herkes istediği göğ sağlıkla kavuşur..Elbette birinci neden sağlık ve sonra istenilen formda göğüslerle ÖZGÜRCE GİYİNMEK😀SEVGİLERİMLE🌹
Ameliyat sonrası meme başlarında his var mıydı acaba?
 
Merhaba sizin 3 ay olmuş ameliyat sonrası ile nasıl bir fark var çok mu küçülüyor ödemler gidince acaba
Hayır, çok küçülmüyor.Korse giymeye çok dikkat edin şeklin oturması için ..Eski 75 D sütyenimi denedim gayet güzel oldu..Eskiden 75 D nin üstünden taşardı..Ancak tabiki korseye ben devam ediyorum..
 
Bende geçen hafta Salı günü oldum. Görüntüden çok memnunum açıkçası. Yanlara doğru ödemim var onlar indikçe sanırım daha da oturacak görüntü.
Merhaba hangi doktora oldunuz istanbulda devlet hastanesinde olmayı dusunuyorum bende (kartal lutfi kırdar veya goztepe suleyman yalcın) bana onerebileceginiz dr veya hastane var mıdır
 
Merhaba hangi doktora oldunuz istanbulda devlet hastanesinde olmayı dusunuyorum bende (kartal lutfi kırdar veya goztepe suleyman yalcın) bana onerebileceginiz dr veya hastane var mıdır
Merhaba ben Ankara hacettepede oldum ameliyatı. Doktorum Galip Gencay Üstündü. İstanbul’da önerebileceğim bir doktor yok maalesef.
 
Merhaba ben Ankara hacettepede oldum ameliyatı. Doktorum Galip Gencay Üstündü. İstanbul’da önerebileceğim bir doktor yok maalesef.
Tamam tesekur ederim bende istanbul da dr arayış içerisindeyim iyi bi dr bulduğum zaman direkt ameliyata giricem artık gercekten taşımakta güclük cekiyorum. Bir sorum var sürec nasıl ilerliyo istanbulda cok yogun oldugu icin 1 veya 1.5 sene de haber veriyolarmis sizin sureciniz nasıl ilerledi kısaca anlatabilirmisiniz
 
Tamam tesekur ederim bende istanbul da dr arayış içerisindeyim iyi bi dr bulduğum zaman direkt ameliyata giricem artık gercekten taşımakta güclük cekiyorum. Bir sorum var sürec nasıl ilerliyo istanbulda cok yogun oldugu icin 1 veya 1.5 sene de haber veriyolarmis sizin sureciniz nasıl ilerledi kısaca anlatabilirmisiniz
Rica ederim. Ben 2025 Ağustos sonu eylül başı gibi muayene oldum. Doktorum süreci anlattı 17 şubata ameliyat tarihi verdi. Ameliyattan önceki cuma günü bütün kan testlerim yapıldı. Anestezi onay verdi. Ameliyattan bir gün önce çizimim yapıldı. Ameliyat günü Sabah erken saatte hastaneye gittik saat 10:30 gibi ameliyata girdim. Uyanma odasında saate baktığımda 14:30 du. Sonrasında zaten çok aşırı bir ağrım olmadı sadece yanma batma gibi bir ağrı. Diren de takılmadığı için baya rahattım açıkçası. Ertesi günde korsem takıldı ve taburcu oldum. Zaten nasıl yatmanız gerektiğini ne yapmanız gerektiğini size söylüyorlar. Benim dikişlerimde omnistrip adında bantlar vardı ve ilk ay kontrolüne kadar kaldılar. O yüzden dikişlerimde açılma ya da akıntı olmadı. Şuanda da çok ince bir çizgi halinde görünüyor. Yani korkulacak bir ameliyat değil. Tek pişmanlığım daha önce yaptırmamış olmak gerçekten çok rahatladım.
 
Rica ederim. Ben 2025 Ağustos sonu eylül başı gibi muayene oldum. Doktorum süreci anlattı 17 şubata ameliyat tarihi verdi. Ameliyattan önceki cuma günü bütün kan testlerim yapıldı. Anestezi onay verdi. Ameliyattan bir gün önce çizimim yapıldı. Ameliyat günü Sabah erken saatte hastaneye gittik saat 10:30 gibi ameliyata girdim. Uyanma odasında saate baktığımda 14:30 du. Sonrasında zaten çok aşırı bir ağrım olmadı sadece yanma batma gibi bir ağrı. Diren de takılmadığı için baya rahattım açıkçası. Ertesi günde korsem takıldı ve taburcu oldum. Zaten nasıl yatmanız gerektiğini ne yapmanız gerektiğini size söylüyorlar. Benim dikişlerimde omnistrip adında bantlar vardı ve ilk ay kontrolüne kadar kaldılar. O yüzden dikişlerimde açılma ya da akıntı olmadı. Şuanda da çok ince bir çizgi halinde görünüyor. Yani korkulacak bir ameliyat değil. Tek pişmanlığım daha önce yaptırmamış olmak gerçekten çok rahatladım.
İz kremi verildi mi? Markası nedir acaba
 
Back
X