• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

GÖĞÜS KÜÇÜLTME DENEYİMLERİM

Ödem geçince şekli yamuk mu oluyor bide çok küçülmüyormu
Yamuk değil yayık oluyor yani koltuk altına doğru herkeste böyle mi oluyor bilmiyorum ama iyi bir doktor seçin ben seçememişim söz de Zonguldak’ın en iyisiydi estetik algısı olmayan bir doktor a denk gelmişim.tekrar revizyon düşünüyorum bu sefer implantla maalesef çünkü kasap gibi Okadar çok doku çıkarmış ki
 
Back