- Konu Sahibi OLGUNHANIM
- #81
Yamuk değil yayık oluyor yani koltuk altına doğru herkeste böyle mi oluyor bilmiyorum ama iyi bir doktor seçin ben seçememişim söz de Zonguldak’ın en iyisiydi estetik algısı olmayan bir doktor a denk gelmişim.tekrar revizyon düşünüyorum bu sefer implantla maalesef çünkü kasap gibi Okadar çok doku çıkarmış kiÖdem geçince şekli yamuk mu oluyor bide çok küçülmüyormu