T tuba_ceren pmk_princess Kayıtlı Üye Katılım 12 Mayıs 2008 Mesajlar 4.507 Emoji Skoru 13 Puanlar 358 Yaş 33 16 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #41
ocwmays Minnişim Prensesim... Kayıtlı Üye Katılım 4 Aralık 2008 Mesajlar 6.111 Emoji Skoru 35 Puanlar 158 Yaş 37 Yer İstanbul 21 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #42 bence biraz zayıuflasa iyi olur yanakları ve boyun kısmı şişko bence gözleri ve saçları süper tabi
VivaLaJuicy KIZIM❤️ Anneler Kulübü Kayıtlı Üye Katılım 20 Şubat 2010 Mesajlar 33.650 Emoji Skoru 6.951 Puanlar 773 25 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #43
VivaLaJuicy KIZIM❤️ Anneler Kulübü Kayıtlı Üye Katılım 20 Şubat 2010 Mesajlar 33.650 Emoji Skoru 6.951 Puanlar 773 25 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #44
_Zebos_ TEK DİL,TEK BAYRAK... Kayıtlı Üye Katılım 28 Aralık 2009 Mesajlar 15.448 Emoji Skoru 92 Puanlar 206 Yer Diğer 26 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #45 çok güzel çok
Egerian Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! tek ayak cezası Kayıtlı Üye Katılım 8 Mayıs 2010 Mesajlar 2.614 Emoji Skoru 7 Puanlar 116 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #46 diziden kaynaklı pek bi alışamamıştım meryeme ama şuan beyaz showa çıktı inanılmaz şirinmiş ya bayıldım çok sempatikmiş
diziden kaynaklı pek bi alışamamıştım meryeme ama şuan beyaz showa çıktı inanılmaz şirinmiş ya bayıldım çok sempatikmiş
T tuba_ceren pmk_princess Kayıtlı Üye Katılım 12 Mayıs 2008 Mesajlar 4.507 Emoji Skoru 13 Puanlar 358 Yaş 33 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #47 çok tatlı bir kız tahmin ettiğim gibi
VivaLaJuicy KIZIM❤️ Anneler Kulübü Kayıtlı Üye Katılım 20 Şubat 2010 Mesajlar 33.650 Emoji Skoru 6.951 Puanlar 773 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #48
VivaLaJuicy KIZIM❤️ Anneler Kulübü Kayıtlı Üye Katılım 20 Şubat 2010 Mesajlar 33.650 Emoji Skoru 6.951 Puanlar 773 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #49
VivaLaJuicy KIZIM❤️ Anneler Kulübü Kayıtlı Üye Katılım 20 Şubat 2010 Mesajlar 33.650 Emoji Skoru 6.951 Puanlar 773 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #50
UcukMavi Guru Kayıtlı Üye Katılım 7 Ekim 2008 Mesajlar 10.655 Emoji Skoru 734 Puanlar 413 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #51 bence böyle gayet güzel zayıflamasın zayıf hallerini hiç beğenmedim yüzü çok uzun duruyor o zaman böyle çok tatlı Son düzenleme: 28 Mayıs 2011
bence böyle gayet güzel zayıflamasın zayıf hallerini hiç beğenmedim yüzü çok uzun duruyor o zaman böyle çok tatlı
mavinci Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 8 Ağustos 2010 Mesajlar 199 Emoji Skoru 1 Puanlar 66 Yer Yozgat 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #52
VivaLaJuicy KIZIM❤️ Anneler Kulübü Kayıtlı Üye Katılım 20 Şubat 2010 Mesajlar 33.650 Emoji Skoru 6.951 Puanlar 773 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #53 Beyoğlu'nda alışveriş yaparken.
ema1 Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr Pro Üye Katılım 10 Ağustos 2009 Mesajlar 26.287 Emoji Skoru 18.416 Puanlar 823 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #54 İçi dışı bir umarım hep böyle kalır bu alamanyadan gelen kızlarımızda bir kalite var bu kesin
VivaLaJuicy KIZIM❤️ Anneler Kulübü Kayıtlı Üye Katılım 20 Şubat 2010 Mesajlar 33.650 Emoji Skoru 6.951 Puanlar 773 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #55 Bebek gibi suratı yau. En beğendiğim kadın tipi gibi bu hareketli görüntüde. Kiraz dudaklar, büyük gözler, masum bebeksi güzellik. Çok sevimli, makyajı süper özellikle de göz makyajı. En sevdiğimden.
Bebek gibi suratı yau. En beğendiğim kadın tipi gibi bu hareketli görüntüde. Kiraz dudaklar, büyük gözler, masum bebeksi güzellik. Çok sevimli, makyajı süper özellikle de göz makyajı. En sevdiğimden.
VivaLaJuicy KIZIM❤️ Anneler Kulübü Kayıtlı Üye Katılım 20 Şubat 2010 Mesajlar 33.650 Emoji Skoru 6.951 Puanlar 773 28 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #56 Fazla makyaj çok yakışıyor, yapmayınca burdaki gibi suratı bir garip gözüküyor. Beğenmedim bu halini.
Fazla makyaj çok yakışıyor, yapmayınca burdaki gibi suratı bir garip gözüküyor. Beğenmedim bu halini.
_Zebos_ TEK DİL,TEK BAYRAK... Kayıtlı Üye Katılım 28 Aralık 2009 Mesajlar 15.448 Emoji Skoru 92 Puanlar 206 Yer Diğer 29 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #57 sarılasım geliyo
Nessy Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 30 Aralık 2006 Mesajlar 1.602 Emoji Skoru 9 Puanlar 116 Yer İstanbul 29 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #58 Sevimli.. Sevdiriyor kendini. Beyaz'ın programında neydi öyle. Kızarıyormuşbulp bulp bulp.. Aman değişmesin,böyle kalsın. :)
Sevimli.. Sevdiriyor kendini. Beyaz'ın programında neydi öyle. Kızarıyormuşbulp bulp bulp.. Aman değişmesin,böyle kalsın. :)
kahvekolik Ya Hafiz! Kayıtlı Üye Katılım 5 Eylül 2008 Mesajlar 8.159 Emoji Skoru 6 Puanlar 156 Yer İstanbul 29 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #59 beyaz show da çok sevimliydi gerçekten, güzel bi kız. ama 172 olup da 65 kg olmasına hiiiiiç inanmadım, ama kilo yakışıyor orsı ayrı.
beyaz show da çok sevimliydi gerçekten, güzel bi kız. ama 172 olup da 65 kg olmasına hiiiiiç inanmadım, ama kilo yakışıyor orsı ayrı.
elektraya Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 30 Haziran 2008 Mesajlar 3.178 Emoji Skoru 40 Puanlar 118 Yer Ankara 29 Mayıs 2011 Konu Sahibi Konu Sahibi yellowkitty #60 172 ye 65 olsaydı dal gibin olurdu.ideal kilosu olan 62 ye çok yakındı çünkü.ama şimdi balık etiyle şişman arası biryerlerde.
172 ye 65 olsaydı dal gibin olurdu.ideal kilosu olan 62 ye çok yakındı çünkü.ama şimdi balık etiyle şişman arası biryerlerde.