3 yıldır evliyim şimdide 15 aylık bir bebeğim var elhamdulillah. Eş ailesiyle nişanlıyken/ düğüne yakın herkes gibi bazı şeyler oldu ozamandan beri mesafeme dikkat ediyorum. Eşimin ailesi herseyi çok kişisel algılayıp yeri geldiğinde pasif agresif davranışları sergiliyorlar. Bu yüzden eşimle çok tartıştığımız oldu. Başta eşimde anlamıyordu ama zamanla daha çok gördü ve bana artık hak verebiliyo.
Bir tane görumce var ve kv dahil ikiside bana hic bi şekilde değer vermez, aileme de öyle ki benim çok ufak bi ailem var. Annemde bende çalışıyoruz kimseye muhtaç değilim hiç bir konuda.
Kendileri çok kalabalık ne misafirlikleri biter ne Mevlütleri ne biseyleri.
Her neyse geçen sene 2 tane Mevlüt yaptılar bebeğim vardı eşime bıraktım gittim her seferinde bi pasta yada bisey istediler yaptım göturdum. Onlari memnun etmek için değil eşimin hatri için.
Sonra yılbaşı geldi tüm aile toplandılar bi bizi seçtiler. Biz bebeğim küçük diye ztn 19.30 da fln yatiriyoruz hergun rutinli şekilde ama sorabilirlerdi diye düşünüyorum neticede kv 10 dk uzaklıkta oturuyor. Gitmesek bile hersey gönül almak degilmi? Bana gelince değil heralde :)
Kızımın doğum günü oldu yılbaşına yakın yine öyle ne hatırladılar ne sordular doğum günü yapicakmosiniz vs diye hic bi şekilde ilgi alaka 0. Esim sonra annesine dedi daha sonradan kendisinin eski bi altın künyesini hediye etti üstüne biraz tabir yapıp doğum gününe getiticektim yaptı. Esime göre torunlarının doğum günlerini hatorlamiyormusmis birinin hatırlatması gerekiyormuş fln fln.
Her neyse şimdi sonradan aileye giren eltim var benden 10-11 yaş büyük daha önceden çocukları var, şimdi doğum yaptı ona babyshowerler vs vs göklere çıkariorlar. Görümcemi hic sevmem ailede cok kindar olarak bilinir hiç iyiligmizi istemez hic bi şekilde o elti aileye girdiginden beri benim yanımda kiskandirmaya vs çalışır daha sonra kendisine itiraf etti bu durumu. Yani böyle nasıl desem oda yaşça büyük ama kavga çıkarmayı , ortalığı karıştırmayı bayılır kvimode bana çok doldurur.
Her neyse kv bi müddet sonra umreye gidicek ve yemek daveti verdiler. Bende ise başladım bu hafta kimse bilmiyor çünkü en son 3 hafta önce görüştük . İçimden gelmedi arayıp sormak biseye ihtiyacınız varmi diye demek. Görümce ztn esime epey bi içecek fln aldirdi misafir çok olucak diye birde zaten pek arayıp sormam genel olarak onlarda öyle.
Görumce bi kaç hafta öncesi eltime supriz babyshower yapicajni söyledi benide davet etti bende güzel şekilde o gün başka planlarım olduğumu söyledim. Tabi benden yardım isticekti peşlerinde koşturacaktım. Ben hamile olduğumda ise anne-kız benimle hic bi şekilde bırak ilgiyi o dönem aramızda gerginlik vardi. Hamile hakimle eşim bu kusluk gibi durum olduğu için oturup konuşuldu. 6 aylık hamileligimde benim gereksiz üzerime geldiler neyse p gin bugündür hala mesafeni koruyorum. Görümce tüm hamileliğim boyu bi kere bile ne mesaj attı ne aradı. Oyuzden beni babyshowern çağırması çok acayip geldi çünkü ben hamileyken yapmadigi kötülük kalmadı…
Benim sorum, mesafeli oldugnuz eş ailelerin herseylerine kosturiyormusunuz?
Elim bonkördür herkesten çok pasta kurabiye vs alırım bayramlarda ufak çocuklara hediyeler vs ama bizi basbaya dışlıyorlar genel anlamda. Kimseye saygısız degilim. Ama 5 davette 1-2 sine gelmeyince hemen Pasif agresif davranışlarda bulunuyorlar. Hayat onların etrafında döniyor çünkü. kendi hallerine bırakıyorum ztn benim için mrb nasılsın okadar. Daha fazla umursamıyorum dediğim gibi oda eşim hayrına. Konuşulursa konuşuyorum yoksa onlar gibi, zaten kendimle ilgili özel hiç bisey paylaşmıyorum onlarda çok sormuyor meraklı değil.
Bir tane görumce var ve kv dahil ikiside bana hic bi şekilde değer vermez, aileme de öyle ki benim çok ufak bi ailem var. Annemde bende çalışıyoruz kimseye muhtaç değilim hiç bir konuda.
Kendileri çok kalabalık ne misafirlikleri biter ne Mevlütleri ne biseyleri.
Her neyse geçen sene 2 tane Mevlüt yaptılar bebeğim vardı eşime bıraktım gittim her seferinde bi pasta yada bisey istediler yaptım göturdum. Onlari memnun etmek için değil eşimin hatri için.
Sonra yılbaşı geldi tüm aile toplandılar bi bizi seçtiler. Biz bebeğim küçük diye ztn 19.30 da fln yatiriyoruz hergun rutinli şekilde ama sorabilirlerdi diye düşünüyorum neticede kv 10 dk uzaklıkta oturuyor. Gitmesek bile hersey gönül almak degilmi? Bana gelince değil heralde :)
Kızımın doğum günü oldu yılbaşına yakın yine öyle ne hatırladılar ne sordular doğum günü yapicakmosiniz vs diye hic bi şekilde ilgi alaka 0. Esim sonra annesine dedi daha sonradan kendisinin eski bi altın künyesini hediye etti üstüne biraz tabir yapıp doğum gününe getiticektim yaptı. Esime göre torunlarının doğum günlerini hatorlamiyormusmis birinin hatırlatması gerekiyormuş fln fln.
Her neyse şimdi sonradan aileye giren eltim var benden 10-11 yaş büyük daha önceden çocukları var, şimdi doğum yaptı ona babyshowerler vs vs göklere çıkariorlar. Görümcemi hic sevmem ailede cok kindar olarak bilinir hiç iyiligmizi istemez hic bi şekilde o elti aileye girdiginden beri benim yanımda kiskandirmaya vs çalışır daha sonra kendisine itiraf etti bu durumu. Yani böyle nasıl desem oda yaşça büyük ama kavga çıkarmayı , ortalığı karıştırmayı bayılır kvimode bana çok doldurur.
Her neyse kv bi müddet sonra umreye gidicek ve yemek daveti verdiler. Bende ise başladım bu hafta kimse bilmiyor çünkü en son 3 hafta önce görüştük . İçimden gelmedi arayıp sormak biseye ihtiyacınız varmi diye demek. Görümce ztn esime epey bi içecek fln aldirdi misafir çok olucak diye birde zaten pek arayıp sormam genel olarak onlarda öyle.
Görumce bi kaç hafta öncesi eltime supriz babyshower yapicajni söyledi benide davet etti bende güzel şekilde o gün başka planlarım olduğumu söyledim. Tabi benden yardım isticekti peşlerinde koşturacaktım. Ben hamile olduğumda ise anne-kız benimle hic bi şekilde bırak ilgiyi o dönem aramızda gerginlik vardi. Hamile hakimle eşim bu kusluk gibi durum olduğu için oturup konuşuldu. 6 aylık hamileligimde benim gereksiz üzerime geldiler neyse p gin bugündür hala mesafeni koruyorum. Görümce tüm hamileliğim boyu bi kere bile ne mesaj attı ne aradı. Oyuzden beni babyshowern çağırması çok acayip geldi çünkü ben hamileyken yapmadigi kötülük kalmadı…
Benim sorum, mesafeli oldugnuz eş ailelerin herseylerine kosturiyormusunuz?
Elim bonkördür herkesten çok pasta kurabiye vs alırım bayramlarda ufak çocuklara hediyeler vs ama bizi basbaya dışlıyorlar genel anlamda. Kimseye saygısız degilim. Ama 5 davette 1-2 sine gelmeyince hemen Pasif agresif davranışlarda bulunuyorlar. Hayat onların etrafında döniyor çünkü. kendi hallerine bırakıyorum ztn benim için mrb nasılsın okadar. Daha fazla umursamıyorum dediğim gibi oda eşim hayrına. Konuşulursa konuşuyorum yoksa onlar gibi, zaten kendimle ilgili özel hiç bisey paylaşmıyorum onlarda çok sormuyor meraklı değil.
Son düzenleme: