• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mesafeli olduğunuz eş ailesi ve beklentiler ?

Elif3211

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Ocak 2024
Mesajlar
1.026
Emoji Skoru
268
Puanlar
53
3 yıldır evliyim şimdide 15 aylık bir bebeğim var elhamdulillah. Eş ailesiyle nişanlıyken/ düğüne yakın herkes gibi bazı şeyler oldu ozamandan beri mesafeme dikkat ediyorum. Eşimin ailesi herseyi çok kişisel algılayıp yeri geldiğinde pasif agresif davranışları sergiliyorlar. Bu yüzden eşimle çok tartıştığımız oldu. Başta eşimde anlamıyordu ama zamanla daha çok gördü ve bana artık hak verebiliyo.

Bir tane görumce var ve kv dahil ikiside bana hic bi şekilde değer vermez, aileme de öyle ki benim çok ufak bi ailem var. Annemde bende çalışıyoruz kimseye muhtaç değilim hiç bir konuda.
Kendileri çok kalabalık ne misafirlikleri biter ne Mevlütleri ne biseyleri.
Her neyse geçen sene 2 tane Mevlüt yaptılar bebeğim vardı eşime bıraktım gittim her seferinde bi pasta yada bisey istediler yaptım göturdum. Onlari memnun etmek için değil eşimin hatri için.

Sonra yılbaşı geldi tüm aile toplandılar bi bizi seçtiler. Biz bebeğim küçük diye ztn 19.30 da fln yatiriyoruz hergun rutinli şekilde ama sorabilirlerdi diye düşünüyorum neticede kv 10 dk uzaklıkta oturuyor. Gitmesek bile hersey gönül almak degilmi? Bana gelince değil heralde :)
Kızımın doğum günü oldu yılbaşına yakın yine öyle ne hatırladılar ne sordular doğum günü yapicakmosiniz vs diye hic bi şekilde ilgi alaka 0. Esim sonra annesine dedi daha sonradan kendisinin eski bi altın künyesini hediye etti üstüne biraz tabir yapıp doğum gününe getiticektim yaptı. Esime göre torunlarının doğum günlerini hatorlamiyormusmis birinin hatırlatması gerekiyormuş fln fln.
Her neyse şimdi sonradan aileye giren eltim var benden 10-11 yaş büyük daha önceden çocukları var, şimdi doğum yaptı ona babyshowerler vs vs göklere çıkariorlar. Görümcemi hic sevmem ailede cok kindar olarak bilinir hiç iyiligmizi istemez hic bi şekilde o elti aileye girdiginden beri benim yanımda kiskandirmaya vs çalışır daha sonra kendisine itiraf etti bu durumu. Yani böyle nasıl desem oda yaşça büyük ama kavga çıkarmayı , ortalığı karıştırmayı bayılır kvimode bana çok doldurur.

Her neyse kv bi müddet sonra umreye gidicek ve yemek daveti verdiler. Bende ise başladım bu hafta kimse bilmiyor çünkü en son 3 hafta önce görüştük . İçimden gelmedi arayıp sormak biseye ihtiyacınız varmi diye demek. Görümce ztn esime epey bi içecek fln aldirdi misafir çok olucak diye birde zaten pek arayıp sormam genel olarak onlarda öyle.

Görumce bi kaç hafta öncesi eltime supriz babyshower yapicajni söyledi benide davet etti bende güzel şekilde o gün başka planlarım olduğumu söyledim. Tabi benden yardım isticekti peşlerinde koşturacaktım. Ben hamile olduğumda ise anne-kız benimle hic bi şekilde bırak ilgiyi o dönem aramızda gerginlik vardi. Hamile hakimle eşim bu kusluk gibi durum olduğu için oturup konuşuldu. 6 aylık hamileligimde benim gereksiz üzerime geldiler neyse p gin bugündür hala mesafeni koruyorum. Görümce tüm hamileliğim boyu bi kere bile ne mesaj attı ne aradı. Oyuzden beni babyshowern çağırması çok acayip geldi çünkü ben hamileyken yapmadigi kötülük kalmadı…

Benim sorum, mesafeli oldugnuz eş ailelerin herseylerine kosturiyormusunuz?
Elim bonkördür herkesten çok pasta kurabiye vs alırım bayramlarda ufak çocuklara hediyeler vs ama bizi basbaya dışlıyorlar genel anlamda. Kimseye saygısız degilim. Ama 5 davette 1-2 sine gelmeyince hemen Pasif agresif davranışlarda bulunuyorlar. Hayat onların etrafında döniyor çünkü. kendi hallerine bırakıyorum ztn benim için mrb nasılsın okadar. Daha fazla umursamıyorum dediğim gibi oda eşim hayrına. Konuşulursa konuşuyorum yoksa onlar gibi, zaten kendimle ilgili özel hiç bisey paylaşmıyorum onlarda çok sormuyor meraklı değil.
 
Son düzenleme:
Eşiniz arkanizdaysa oldukça mesafeli olun hatta size bir şey söylendiğinde bile duymazlıktan gelin sanki onlar yokmuş gibi.. Siz o davranışlardan etkilenmezseniz onlar da o davranışları yapmaya devam edemezler..
Haklısınız eskisine bakarak sahada böyle belli etmemeye calisiyorum e arayıp sormuyorum gerek görmiyorum en son kvye kandilde msj attım soğuk bi cevap verdi kimsenin tribini çekmek zorund değilim
 
3 yıldır evliyim şimdide 15 aylık bir bebeğim var elhamdulillah. Eş ailesiyle nişanlıyken/ düğüne yakın herkes gibi bazı şeyler oldu ozamandan beri mesafeme dikkat ediyorum. Eşimin ailesi herseyi çok kişisel algılayıp yeri geldiğinde pasif agresif davranışları sergiliyorlar. Bu yüzden eşimle çok tartıştığımız oldu. Başta eşimde anlamıyordu ama zamanla daha çok gördü ve bana artık hak verebiliyo.

Bir tane görumce var ve kv dahil ikiside bana hic bi şekilde değer vermez, aileme de öyle ki benim çok ufak bi ailem var. Annemde bende çalışıyoruz kimseye muhtaç değilim hiç bir konuda.
Kendileri çok kalabalık ne misafirlikleri biter ne Mevlütleri ne biseyleri.
Her neyse geçen sene 2 tane Mevlüt yaptılar bebeğim vardı eşime bıraktım gittim her seferinde bi pasta yada bisey istediler yaptım göturdum. Onlari memnun etmek için değil eşimin hatri için.

Sonra yılbaşı geldi tüm aile toplandılar bi bizi seçtiler. Biz bebeğim küçük diye ztn 19.30 da fln yatiriyoruz hergun rutinli şekilde ama sorabilirlerdi diye düşünüyorum neticede kv 10 dk uzaklıkta oturuyor. Gitmesek bile hersey gönül almak degilmi? Bana gelince değil heralde :)
Kızımın doğum günü oldu yılbaşına yakın yine öyle ne hatırladılar ne sordular doğum günü yapicakmosiniz vs diye hic bi şekilde ilgi alaka 0. Esim sonra annesine dedi daha sonradan kendisinin eski bi altın künyesini hediye etti üstüne biraz tabir yapıp doğum gününe getiticektim yaptı. Esime göre torunlarının doğum günlerini hatorlamiyormusmis birinin hatırlatması gerekiyormuş fln fln.
Her neyse şimdi sonradan aileye giren eltim var benden 10-11 yaş büyük daha önceden çocukları var, şimdi doğum yaptı ona babyshowerler vs vs göklere çıkariorlar. Görümcemi hic sevmem ailede cok kindar olarak bilinir hiç iyiligmizi istemez hic bi şekilde o elti aileye girdiginden beri benim yanımda kiskandirmaya vs çalışır daha sonra kendisine itiraf etti bu durumu. Yani böyle nasıl desem oda yaşça büyük ama kavga çıkarmayı , ortalığı karıştırmayı bayılır kvimode bana çok doldurur.

Her neyse kv bi müddet sonra umreye gidicek ve yemek daveti verdiler. Bende ise başladım bu hafta kimse bilmiyor çünkü en son 3 hafta önce görüştük . İçimden gelmedi arayıp sormak biseye ihtiyacınız varmi diye demek. Görümce ztn esime epey bi içecek fln aldirdi misafir çok olucak diye birde zaten pek arayıp sormam genel olarak onlarda öyle.

Görumce bi kaç hafta öncesi eltime supriz babyshower yapicajni söyledi benide davet etti bende güzel şekilde o gün başka planlarım olduğumu söyledim. Tabi benden yardım isticekti peşlerinde koşturacaktım. Ben hamile olduğumda ise anne-kız benimle hic bi şekilde bırak ilgiyi o dönem aramızda gerginlik vardi. Hamile hakimle eşim bu kusluk gibi durum olduğu için oturup konuşuldu. 6 aylık hamileligimde benim gereksiz üzerime geldiler neyse p gin bugündür hala mesafeni koruyorum. Görümce tüm hamileliğim boyu bi kere bile ne mesaj attı ne aradı. Oyuzden beni babyshowern çağırması çok acayip geldi çünkü ben hamileyken yapmadigi kötülük kalmadı…

Benim sorum, mesafeli oldugnuz eş ailelerin herseylerine kosturiyormusunuz?
Elim bonkördür herkesten çok pasta kurabiye vs alırım bayramlarda ufak çocuklara hediyeler vs ama bizi basbaya dışlıyorlar genel anlamda. Kimseye saygısız degilim. Ama 5 davette 1-2 sine gelmeyince hemen Pasif agresif davranışlarda bulunuyorlar. Hayat onların etrafında döniyor çünkü. kendi hallerine bırakıyorum ztn benim için mrb nasılsın okadar. Daha fazla umursamıyorum dediğim gibi oda eşim hayrına. Konuşulursa konuşuyorum yoksa onlar gibi, zaten kendimle ilgili özel hiç bisey paylaşmıyorum onlarda çok sormuyor meraklı değil.
Hamilelikte arayıp sormayanin bir şeyine koşmam (benzer durumlar yaşadım). Bırak pasif agresif takilsinlar umursama sen kendi ailene odaklan.
 
Hanimefendi benim bi beklentim yok demek istedigim zaten karşılıklı mesafe var e daha ne diye benden bekliyorlar onları aramamı yatdim
İhtiyaç varmi diye sormamı? Ne misafirlik bitiyo ne o bu üstüne selam vermek istememelere kadar vardı. Babyshower giymedim diyede tavır aldıklarını biliyorum.
Yapamam küçük bebeğim var diyeceksiniz. Bahane çok. Gitmediğine iyi etmişsin.
 
Hamilelikte arayıp sormayanin bir şeyine koşmam (benzer durumlar yaşadım). Bırak pasif agresif takilsinlar umursama sen kendi ailene odaklan.
Teşekkür ederim beni anladınız aynen öyle koca sene hamileyken burun kivitip sokakta biti doğurmuş gibi davranip üstüne daha eltimle yaşadığı aşkı gözüme sokmak için babyshowerler yapıp beni cagirmasi ve gelmiyorum diye tavır alması çok ilginç :)) hic jiseylerine uzulmuyorum çok tuhaf bi kafa yapisindalat. Annem ramazanda kvyi çağırdı bana dddi cagir oda buyursun gelsin diye son dk iptal etti bi bahaneyle ararım anneni dedi ne aradı ne sordu zaten annelerde anlaşamıyor oyuzden artık görüştürmem hic bi şekilde annemde diyor bi daha ne ararım ne bisruine sorarim
 
Yapamam küçük bebeğim var diyeceksiniz. Bahane çok. Gitmediğine iyi etmişsin.
İşte sormadım üstüne sormami ilgilenmemi bekliyorlar yapmayıncada tavır selam vermek istememeye kdr gidiyor bende inadıma bisey yokmuş gibi yapıyorum öğrendim artık . Yok ne gidip onun eltimle yaşadığı aşkının showunu izlicrm
 
İşte sormadım üstüne sormami ilgilenmemi bekliyorlar yapmayıncada tavır selam vermek istememeye kdr gidiyor bende inadıma bisey yokmuş gibi yapıyorum öğrendim artık . Yok ne gidip onun eltimle yaşadığı aşkının showunu izlicrm
Ay boşver be, mis gibi yap bebeğinin doğum gününü eşinle gez toz storylerini at. Kimseyi umursama.
 
Eşim istemedi ben biraz annem gibiyim sanirim vermeyi seviyorum insanları mutlu etmeyi seviyorum eşini sevdiğim için yaptim ama fazla abartiya gerek yok heleki bu insanlar icin
valla, siz iyice yıprandıktan sonra eşiniz de "Ben senden böyle bir şey istemedim ki" der haklı olarak, siz üzüldüğünüzle kalırsınız. Kimseye de yaranamazsınız. O yüzden sınırlarınızı koyun ve muhatap olmayın
 
valla, siz iyice yıprandıktan sonra eşiniz de "Ben senden böyle bir şey istemedim ki" der haklı olarak, siz üzüldüğünüzle kalırsınız. Kimseye de yaranamazsınız. O yüzden sınırlarınızı koyun ve muhatap olmayın
Haklısınız dddigim gibi öyle sürekli kendimden vermiyorum
Mesafemi sınırimida arayıp sormayarak seyrek şekilde görusup bisey yokmuş gibi kısa ve öz davranarak öyle devam ediyprum
 
Aynen sizin kafanızdayım bizded aynidir görumcenin kendi gibi arkadaşların doğum günlerine eltim gider onu her ortama sokar havalara kaldırır hiç umurumda değil benlik değil zaten. Vaktimde yok. Eşimle kızımla iyi oluyum kendi ailemle o bana yeter. Kvnin doğum gunun her sene msk attım ufak hediye aldim o bana almadığı halde ama bu sene kızımın doğum gününü unutunca benden onunkini unuttum gitti :))
Ben istemem onlar benim biseyimi kutlasın etsin çünkü kalpten yapmiyorlar yapmazlarda zaten sorun o. Ben bugüne kdr hic kimseden hic bi konuda yardım beklemedim ama isimede karistirmadim eltim ise tam tersi onu istedikleri gibi davraniyorlar. Aynen öyle mecbur değilim benimde küçük bi kızım var üstüne herkesten çok aldim gittigmizde pasta kurabiye hiç bi karşılık beklemeden . Zaten ayda bi fln anca görüyorum eşimin kardeşleri kvyide belki ayda 2 oyuzden sorun olmuyor ama fark ediyorum kavga etmek istiyorlar. Dediğim gibi biz misafirlerden önce geldik pasif agresifler slm vermek istememeler gibi hareketler ama asla hiç bi şekilde alindigmi fln göstermem çünkü amacım sadece mesafe
Gün sonunda kapınızı kapatıp sadece eşinizle baş başa kalıyorsunuz öyle düşünün. Herkes kendisine yakışanı yapar, ileride de torunu onu unutur bu işler böyledir. Kavga konusunda da hiç o durumlara düşüp eşinizin arada kalmasına neden olmayın. Ben eşe bu durumları şikayet etmeyi de doğru bulmuyorum zaten çoğu erkek şeytan gibi kendisi neyin ne olduğunu görebiliyorsa size bu konuda baskı yapmıyorsa sorun yok. Ben en başında söyledim mesela eltimi evimde görmek istemiyorum diye eğer nişanlıma durduk yere bunu söylesem tepki gösterirdi ama eltimle birkaç problem yaşadık çevreden de beni kıskandığına dair cümleler duymuş o yüzden bana hak verdi. Yani her şey eşte bitiyor aslında. İnsanlara ayna gibi olmak lazım her zaman, onlar size nasılsa sizde onlara öyle yansıtın.
 
Gün sonunda kapınızı kapatıp sadece eşinizle baş başa kalıyorsunuz öyle düşünün. Herkes kendisine yakışanı yapar, ileride de torunu onu unutur bu işler böyledir. Kavga konusunda da hiç o durumlara düşüp eşinizin arada kalmasına neden olmayın. Ben eşe bu durumları şikayet etmeyi de doğru bulmuyorum zaten çoğu erkek şeytan gibi kendisi neyin ne olduğunu görebiliyorsa size bu konuda baskı yapmıyorsa sorun yok. Ben en başında söyledim mesela eltimi evimde görmek istemiyorum diye eğer nişanlıma durduk yere bunu söylesem tepki gösterirdi ama eltimle birkaç problem yaşadık çevreden de beni kıskandığına dair cümleler duymuş o yüzden bana hak verdi. Yani her şey eşte bitiyor aslında. İnsanlara ayna gibi olmak lazım her zaman, onlar size nasılsa sizde onlara öyle yansıtın.
Öyle haklısınız eşim benden cooook zeki herseyi görüyor da iste bisey demiyor neticede aile ama oda öyle olduğu için bana baskı yapmıyor. Ona aylar önce demiştim sizinkiler gel git işlerine anca çağırıyor diye oda gitme ozaman mecbur değilsin dedi. Aynen öyle karşındakiler ztn herseyi sorun ediyor nefes alsam sorun gibi varlığımdan çok rahatsız oluyor görumce mesela omların ortamında asla kimseyle tanistirmsz bilerek yok sayar bende aynı şekilde canim isterse yardım edip istemezsem etmiyorum kimsenin oyuncağı degilim
Açıkçası . Anneme banads değer vermiyorlar
 
Öyle haklısınız eşim benden cooook zeki herseyi görüyor da iste bisey demiyor neticede aile ama oda öyle olduğu için bana baskı yapmıyor. Ona aylar önce demiştim sizinkiler gel git işlerine anca çağırıyor diye oda gitme ozaman mecbur değilsin dedi. Aynen öyle karşındakiler ztn herseyi sorun ediyor nefes alsam sorun gibi varlığımdan çok rahatsız oluyor görumce mesela omların ortamında asla kimseyle tanistirmsz bilerek yok sayar bende aynı şekilde canim isterse yardım edip istemezsem etmiyorum kimsenin oyuncağı degilim
Açıkçası . Anneme banads değer vermiyorlar
Çok da önemli değiller bence eş ailesi. El yani Allah göstermesin eşinle her şey bitse bir daha görüşmeyeceksin o kişilerle o yüzden hiç kafana takma. Onlar sana nasılsa sende öyle ol. Ben görümcemi çok severdim hep abla gibi yaklaşırdım ta ki cinsiyet partisinde herkese tahmin videosu çektirip beni es geçene kadar. Ama görümcemin sırlarını bana çok farklı şekilde anlatan, bayram günü ağlatan, saygısızlık yapan, düğün haftası abisiyle arasını bozup sonra bir köşede zevkle izleyen yengesini koymuş mesela. Üzüldüm mü evet çünkü gerçekten kendi kız kardeşimden farkı yoktu gözümde, onun için yaptıklarıma üzüldüm açıkçası. Ama ne nişanlıma ne bir başkasına anlatmadım bile hatta tebrik mesajı da attım hiçbir şey olmamış gibi. Bundan sonra benden ablalık görür mü? Hayır :). Böyle böyle akıllanıyoruz işte çok iyi niyetli olmak da iyi değil.
 
Eş ailesiyle nişanlıyken/ düğüne yakın herkes gibi bazı şeyler oldu ozamandan beri mesafeme dikkat ediyorum. Eşimin ailesi herseyi çok kişisel algılayıp yeri geldiğinde pasif agresif davranışları sergiliyorlar. Bu yüzden eşimle çok tartıştığımız oldu. Başta eşimde anlamıyordu ama zamanla daha çok gördü ve bana artık hak verebiliyo.

Her neyse geçen sene 2 tane Mevlüt yaptılar bebeğim vardı eşime bıraktım gittim her seferinde bi pasta yada bisey istediler yaptım göturdum. Onlari memnun etmek için değil eşimin hatri için.

Sonra yılbaşı geldi tüm aile toplandılar bi bizi seçtiler. Biz bebeğim küçük diye ztn 19.30 da fln yatiriyoruz hergun rutinli şekilde ama sorabilirlerdi diye düşünüyorum neticede kv 10 dk uzaklıkta oturuyor. Gitmesek bile hersey gönül almak degilmi? Bana gelince değil heralde :)
Kızımın doğum günü oldu yılbaşına yakın yine öyle ne hatırladılar ne sordular doğum günü yapicakmosiniz vs diye hic bi şekilde ilgi alaka 0

Her neyse şimdi sonradan aileye giren eltim var benden 10-11 yaş büyük daha önceden çocukları var, şimdi doğum yaptı ona babyshowerler vs vs göklere çıkariorlar

Görumce bi kaç hafta öncesi eltime supriz babyshower yapicajni söyledi benide davet etti bende güzel şekilde o gün başka planlarım olduğumu söyledim. Tabi benden yardım isticekti peşlerinde koşturacaktım. Ben hamile olduğumda ise anne-kız benimle hic bi şekilde bırak ilgiyi o dönem aramızda gerginlik vardi.

Benim sorum, mesafeli oldugnuz eş ailelerin herseylerine kosturiyormusunuz?
Elim bonkördür herkesten çok pasta kurabiye vs alırım bayramlarda ufak çocuklara hediyeler vs ama bizi basbaya dışlıyorlar genel anlamda. Kimseye saygısız degilim. Ama 5 davette 1-2 sine gelmeyince hemen Pasif agresif davranışlarda bulunuyorlar.
Kusura bakmayın ama mesafeli olmak böyle bir şey değildir.
Mesafeli olduğunuz insanlar yılbaşında çağırmadı, kızınızın doğum gününü kutlamadı diye kırılmazsınız, gönül almak için yılbaşında çağırmalarını beklemezsiniz, aileye sonradan katılan etliye bebek partisi yapıldı bana yapılmadı diye kıyaslamaya girmezsiniz ya da eltiyi göklere çıkarıyor diye düşünmezsiniz, aksine aman benden uzak Allah’a yakın dersiniz, mesafeli insan sınır çizdiği kişileri umursamaz önemsemez ama siz mesafeli olduğunuzu söylediğiniz insanlar yılbaşında gönül almak için dahi çağırmalılardı deyip kırılıyorsunuz, mesafeliyim dediğiniz insanlar 5 davet ediyorsa 3-4’üne bir de pasta kurabiye börek artık her neyse bir şeyler yapıp gidiyorsunuz, 1-2 davete gitmediğinizde pasif agresif davranışları oluyor deyip dert ediyorsunuz.

Eşinizin hatırına yaptığınızı söylüyorsunuz da sizin yapınız bu bence, insanlarla ilgili olayım onlar da genimle ilgilensinler diye düşünüp hayal kırıklığı yaşıyorsunuz.
Eşiniz sizden kek yap börek yap pasta yap diye talepte bulunuyor mu? Bulunmuyordur, ara sıra ailesini ziyaret etmeniz bile zaten eşinizin hatırı için kafi fazlası koyduğunuzu sandığınız mesafeyi ihlale giriyor ve sınırı koruyamayan da kendinizsiniz maalesef🤷‍♀️
 
Kusura bakmayın ama mesafeli olmak böyle bir şey değildir.
Mesafeli olduğunuz insanlar yılbaşında çağırmadı, kızınızın doğum gününü kutlamadı diye kırılmazsınız, gönül almak için yılbaşında çağırmalarını beklemezsiniz, aileye sonradan katılan etliye bebek partisi yapıldı bana yapılmadı diye kıyaslamaya girmezsiniz ya da eltiyi göklere çıkarıyor diye düşünmezsiniz, aksine aman benden uzak Allah’a yakın dersiniz, mesafeli insan sınır çizdiği kişileri umursamaz önemsemez ama siz mesafeli olduğunuzu söylediğiniz insanlar yılbaşında gönül almak için dahi çağırmalılardı deyip kırılıyorsunuz, mesafeliyim dediğiniz insanlar 5 davet ediyorsa 3-4’üne bir de pasta kurabiye börek artık her neyse bir şeyler yapıp gidiyorsunuz, 1-2 davete gitmediğinizde pasif agresif davranışları oluyor deyip dert ediyorsunuz.

Eşinizin hatırına yaptığınızı söylüyorsunuz da sizin yapınız bu bence, insanlarla ilgili olayım onlar da genimle ilgilensinler diye düşünüp hayal kırıklığı yaşıyorsunuz.
Eşiniz sizden kek yap börek yap pasta yap diye talepte bulunuyor mu? Bulunmuyordur, ara sıra ailesini ziyaret etmeniz bile zaten eşinizin hatırı için kafi fazlası koyduğunuzu sandığınız mesafeyi ihlale giriyor ve sınırı koruyamayan da kendinizsiniz maalesef🤷‍♀️
Ben gerçekten mesafeliyim ve onu koruyoeum açıkçası ben asla istemezdim bana parti marti yapıp beni borçlu hissetmelerini… ama güya ben çocuğumu göstermiyorum durumuna geliniyor kvyi 3 kere cagirdiysam 1 nde anca geliyor sürekli kendini ağırdan sayıyor öyle olunvada. Neyse çokta umursamamak gerek hiç biseyi bundan sonrada ztn birsey almamda bermemde
 
Çok da önemli değiller bence eş ailesi. El yani Allah göstermesin eşinle her şey bitse bir daha görüşmeyeceksin o kişilerle o yüzden hiç kafana takma. Onlar sana nasılsa sende öyle ol. Ben görümcemi çok severdim hep abla gibi yaklaşırdım ta ki cinsiyet partisinde herkese tahmin videosu çektirip beni es geçene kadar. Ama görümcemin sırlarını bana çok farklı şekilde anlatan, bayram günü ağlatan, saygısızlık yapan, düğün haftası abisiyle arasını bozup sonra bir köşede zevkle izleyen yengesini koymuş mesela. Üzüldüm mü evet çünkü gerçekten kendi kız kardeşimden farkı yoktu gözümde, onun için yaptıklarıma üzüldüm açıkçası. Ama ne nişanlıma ne bir başkasına anlatmadım bile hatta tebrik mesajı da attım hiçbir şey olmamış gibi. Bundan sonra benden ablalık görür mü? Hayır :). Böyle böyle akıllanıyoruz işte çok iyi niyetli olmak da iyi değil.
Aynen öyle katılıyorum. Belli ki hayal kırıklarınız var kendinizve sebepleriniz vardır ama ben eş ailesi dahil kim olursa olsun az mesafe olmalı diye düşünüyorum sağlık açısından
 
Back
X