- Katılım
- 29 Mart 2022
- Mesajlar
- 6.104
- Emoji Skoru
- 5.708
- Puanlar
- 148
- Yaş
- 36
- Konu Sahibi hiiicccoylesine
- #141
Seninkileri de gorcez deyınce diğer iki çocuğunuzu gösterip ben çocuklarımdan razıyım dıyerek iki çocuğunuzu da opseydiniz catlasaydi orta yerinden
Her ikimizinde 2 cocuklari buyuk. Kizim 11 oglum 15 yasinda. Cok seviyorlar hatta kizimda oglumda cok ilgilenir. Ama arkadas cok rahat yani çocuk hareketli olur anlarim buna bisey diyemeyiz. Pesinden zarar vermesin diye dolasiriz bu farkli bi durumdur. Ama bizim ekstra sorunumuz maalesef pis olmasi. Gezerken corba yedirir agzini koltuklara siler cocuk. Eline herseyi verir. Balik bile yedi cocuk eliyle sonra annesi saldi ortaligaDıger çocuklarınız büyük mü. Onlara zarar veriyor mu