yaaa bir tek ben rahatsız oluyorum sanıyordum. hatta bir ara acaba kendi cocugum olunca diğer cocuklara tahammülüm mü azaldı diye düsünüyordum. cocuk sonucta falan diye. ama rahatsız oluyorum. kendi oyuncaklarına dokundurtmuyor bile ama bize gelince oğlumun tüm oyuncaklarını sahipleniyor. benim oğlum henüz 13 aylık ama onları izlerken üzülüyorum oğluma
ben bir sey diyemedim ama esim en son görüştüğümüzde direkt “madem oğlumla birlikte oynamıyorsun bir daha gelme” dedi cocuga

annesi falan da saka sandı. her geldiğinde izinsiz mutfak dolaplarını karıltırıyor, oğlumun yediği bir seyi görünce hemen tutturuyor falan. gecen muz yiyordu mesela, oğlum iki dk mama sandalyesine koydu muzu hemen gidip yemiş. kücük olduğu için kendini ve oyuncaklarını da savunamıyor, hala pıtı pıtı her yere peşinden gidiyor, oynamak istiyor.