Hala var olduğunu düşündüğüm şey. Sadece misafirler otursun diye hazırlanmış, genelde kapısı kapalı tutulan ve özellikle çocukların içeri girmesine izin verilmeyen oda.
Eski kuşakların her hafta silip süpürüp üstüne de kapıyı kilitleyip misafirlere bile kapı deliğinden gösterdikleri sonra da bir kere dahi oturulmamış koltukları küflendirdikleri numunelik oda...
Allahtan yeni nesil o odanın ne işe yaradığını farkında...