noluuuurrr yardıım ediiiiiiiiiiiinnnn :(:(

G

GaydiricubbatCemilem

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi GaydiricubbatCemilem
  • #1
merhabalar arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım..
Bu saç boyattma konusunda ben de çok dertliyim ve ne yapıcağımı bilmiorm..
beyaz tenli ve yeşil gözlüyüm saçımın normal rengi kumral...
saçlarım röfleliyken salak gibi kapansın die gidip koyu kestaneye boyattım,aktı.
evde boyayım dedim kestane kızıl aldım yanlışlıkla saçın bi tuhaf renk oldu ama güzeldi bi süre onu kullandım aktı..
tekrar koyu kestane yaptım fln..en son tekrar ksetane kızlı yaptım ve neredeyse 4 aydır hiç bi işlemden geçmedi saçlarım..dibinden baya bi kendi saçımda geldi..
bu noktada derdim şu dur ki..
1 saçlarıma tekrar röfle istiorm sıksık atılmış bir röfle tabanada bal köpüğü istiyorum,yapılabilirmi oreal saçımın rengini açabilirmi?
2 acaba kızıl tonlarından birini mi yapsam mesela tarçın-bakır gibi falan ama o da çok uğraştırır beni diye düşünüorm...
önerilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olucam..
sevgilerkaydirigubbakcemile5
 
M

melekkk_

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi GaydiricubbatCemilem
  • #2
orealle saçnı açarlarr ama sonuçlarnaa katlanırsn yanii cnmm saçlarn kötü olur kesim falan yaptrrsan belkii ilk terchn olabilir kendi saçnda baya çıktıysa kızıl tonlarnı terch etme bnce o da zor bi renk çünkü
 

justis

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2009
780
1
  • Konu Sahibi GaydiricubbatCemilem
  • #3
röfle yıpratır kızıl tonlarıda zor olurr ama röfleden yanayım yinede beyaz ten ve yesil gözee en iyisi =) karamel yada kahve tonlarıda cok hos olur aslında
 
G

GaydiricubbatCemilem

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi GaydiricubbatCemilem
  • #4
kahve tonlarından çok sıkıldım açıkçası,deişik olsun istiorm,ben de röfle daha çok istiyorum kızıldan aslında:)
 
G

GaydiricubbatCemilem

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi GaydiricubbatCemilem
  • #5
ama bu akan boyayı rahat bi şekilde açabilirler dimi orealle falan açılır kesin?
 

moonshine76

sabirsiz
Pro Üye
17 Nisan 2007
1.242
15
  • Konu Sahibi GaydiricubbatCemilem
  • #6
saclarin önceden cok yipranmis degilse acilir millet siyah boyali saci aciyor
 

perii_perii

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2009
472
1
  • Konu Sahibi GaydiricubbatCemilem
  • #7
hiç oriyele bulaşma bencee saçın yanar mahfolurr