• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ohss belirtileri nedir

gzdshn

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ocak 2026
Mesajlar
172
Emoji Skoru
109
Puanlar
18
Cumartesi günü opu oldum o günden beri ağrılarım devam ediyo midemden kasıklarıma kadar büyük bir şişlik ağrı mevcut kramplar giriyo bulantım var bugün ayağa kalkığımda 2 kere başım döndü normal mi bunlar anlamıyorum
 
Öncelikle geçmiş olsun. Doktorunuza sordunuz mu? İdrara çıkış var mı? Hafif geçiriyor olabilirsiniz. İdrara çıkış azalıyor, karnınız şişiyorsa acile gitmekte fayda var bence.
 
Cumartesi günü opu oldum o günden beri ağrılarım devam ediyo midemden kasıklarıma kadar büyük bir şişlik ağrı mevcut kramplar giriyo bulantım var bugün ayağa kalkığımda 2 kere başım döndü normal mi bunlar anlamıyorum
Merhaba nasilsin gittin mi doktora ? Ben daha tedaviye baslamadim ama konu acmistim asiri korkuyorum ohssden ama cok yakin arkadasimda bas dönmesi mide bulantisi yasadigini söyledi 1-2 güne toparlanmis hatta eger affedersin ilaci cikarirsan miden rahatlar gecer
 
Teşekkür ederim , doktoruma yazdım regl olana kadar devam edebilir dedi zaten ilaç vermişti onları kullanıyorum ama bu kadar devam etmesi merak ettirdi beni doktorum o şekilde cevaplayınca gitmedim açıkçası
 
Teşekkür ederim , doktoruma yazdım regl olana kadar devam edebilir dedi zaten ilaç vermişti onları kullanıyorum ama bu kadar devam etmesi merak ettirdi beni doktorum o şekilde cevaplayınca gitmedim açıkçası
Çok geçmiş olsun durumun nasıl peki ilaçlar fayda ediyormu? Hareket etmen belki işe yarayabilir çoğu kişi öyle yazmıs ohss de idrar çıkışı önemliymiş bide hafif egzersiz ve protein ağırlıklı beslenme yumurta tavuk.
 
Teşekkür ederim , doktoruma yazdım regl olana kadar devam edebilir dedi zaten ilaç vermişti onları kullanıyorum ama bu kadar devam etmesi merak ettirdi beni doktorum o şekilde cevaplayınca gitmedim açıkçası
Bu arada kaç yumurta toplandı inşallah güzel sonuçlar alırsın❤️🍀
 
Çok geçmiş olsun durumun nasıl peki ilaçlar fayda ediyormu? Hareket etmen belki işe yarayabilir çoğu kişi öyle yazmıs ohss de idrar çıkışı önemliymiş bide hafif egzersiz ve protein ağırlıklı beslenme yumurta tavuk.
Valla bugün bir tık daha iyiyim açıkçası ama ağrılarım batmalarım hala var idrara zoraki çıkıyorum
 
Valla bugün bir tık daha iyiyim açıkçası ama ağrılarım batmalarım hala var idrara zoraki çıkıyorum
Bişeyler dedi mi doktor peki ? çok geçmiş olsun🌸
 
Bendede çok fazla toplanmıştı ağrılarım vardı ve ohss olacak diye çok korkmuştum ama olmadım sizde olmazsınız inşallah merak etmeyin
 
Bendede çok fazla toplanmıştı ağrılarım vardı ve ohss olacak diye çok korkmuştum ama olmadım sizde olmazsınız inşallah merak etmeyin
Merhaba ay bende aşırı korkuyırum daha başlamadım tedaviye , kaç yumurta toplanmıştı acaba sizde ? Bide pozitif haberini alabildinizmi 🥹🙏🏼 inşallah yaptıran kızlar hepsi birer birer güzel haber alırsınız🍀
 
Back
X