• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ovulasyon pik mi acilll❗❗❗

mavera_32

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Mayıs 2025
Mesajlar
486
Emoji Skoru
138
Puanlar
23
Yaş
32
Kızlar pcoluyum adetimin 15. Günde yumurtlama belirtileri yasadim şeffaf akinti kasık ağrısı rahim ağrısı falan genelde yumurtladigimi ağrıyla hissediyorum o gün yumurtladigimi düşünüp öncesi ve sonrasini degerlendirmistim fakat bu gün adetin 20. Günü ve aksam ustunden beri alt karın ve kasık ağrım vardı adet sancısı gibi ovulasyon testi yaptım bu şekilde çıktı sizce pik mi degerlendirmelimiyim en alttakini yarım saat önce yaptım
 

Eklentiler

  • IMG20251030214839.webp
    IMG20251030214839.webp
    20,5 KB · Görüntüleme: 345
Esimde sperm sorunu var bu gün dolu yarın boş diğer gün dolu mu olması lazım yoksa 2 günü üst üste mi dolu gecirmeliyim
 
Yanı bugün sabaha karşı çatlar gibi duruyor ben 2 gün üst üste değerlendir sende değerlendir
 
Rica ederim canım eşine keçi boynuzu pekmezi kabak çekirdeği havuç falan yedir :) bunlar spermin kalitesini artırıyor hem senin çatlaman için faydalı
1 ay olacak ameliyat olalı takviye vitamin yazdı kullanıyor proxeed plus ve evicap ve bende keçi boynuzu özü veriyorum 10 gündür falan bende kullanıyorum inşallah tutar bu ay yoksa femara baslicaz inşallah gerek kalmadan kendiliğinden oluşur
 
1 ay olacak ameliyat olalı takviye vitamin yazdı kullanıyor proxeed plus ve evicap ve bende keçi boynuzu özü veriyorum 10 gündür falan bende kullanıyorum inşallah tutar bu ay yoksa femara baslicaz inşallah gerek kalmadan kendiliğinden oluşur
İnşallah canım Allah aratmasın hepimize nasip etsin
 
İnşallah canım Allah aratmasın hepimize nasip etsin
Bu sabah ve öğlen de iki defa test yaptım yine pik çıktı testler gece degerlendiremedim ama öğlen değerlendirdim biraz önce de test yaptım bı tik açılmıştı rengi çatlamış mi oluyor geç kalmamisimdir değil mi
 
Gece sabah ve öğlen pik ogen degerlendirdim öğleden sonra da tam silik değil ama açılmış çatlama oldu sanırım sizlama da oldu çünkü
 
Bu sabah ve öğlen de iki defa test yaptım yine pik çıktı testler gece degerlendiremedim ama öğlen değerlendirdim biraz önce de test yaptım bı tik açılmıştı rengi çatlamış mi oluyor geç kalmamisimdir değil mi
Çatlamış oluyor canım 14 gün sonra adet olmazsan etiketle beni :)
 
Çatlamış oluyor canım 14 gün sonra adet olmazsan etiketle beni :)
Bende ilk defa yapacağım bu ay 32 günlük döngüde adet oldum hiç bir bilgim yok banada söyler misiniz nasıl yapmalıyım ne zaman yapmalıyım ve çizgiler nasıl olmalı çatladığını falan nasıl anlayacağım her ay deniyoruz beş aydır yok olmuyor bu sefer kesin öğrenmek istedim yumurtlama zamanımı
 
O
Bende ilk defa yapacağım bu ay 32 günlük döngüde adet oldum hiç bir bilgim yok banada söyler misiniz nasıl yapmalıyım ne zaman yapmalıyım ve çizgiler nasıl olmalı çatladığını falan nasıl anlayacağım her ay deniyoruz beş aydır yok olmuyor bu sefer kesin öğrenmek istedim yumurtlama zamanım
Canım şöyle tarif ederim sana

Adetin bitigi günden itibaren her gün test yapicaksin.test yapmadan önce en az 2 saat sıvı birşey icmemen gerekiyor ve idrarını tutman gerekiyor.bu test sabah ilk idrarla olmuyor 2.idrar ve sonrasıyla yapılıyor aynı gebelik testi gibi çubuğu ısrarına batırıp 10 saniye sonra çıkartıp düz zemine koyuyor 15 dk tutuyorsun 15.dk sonunda çizgiler belli oluyor 15 dk sonrası geçersizdir.lh testinde vücutta lh herzaman olduğu için hep silik çizgi çıkar eger çizgiler ikiside aynı koyulukta ise veya t çizgisi c den daha koyu ise bu pik demektir o günü ve diğer 3 günü esinle birlikte geçirmen gerekiyor.ama pik gördükten sonra testi yapmaya devam ediyorsun aynı şekilde eğer diğer gün test silik çizgi olduysa çatladı demektir.ve o silik çıkan günü de degerlendirmen gerekiyor gün içinde sabah 8.00 ile akşam 22.00 aralığındaki saatlerde test yapabilirsin
 
Bende ilk defa yapacağım bu ay 32 günlük döngüde adet oldum hiç bir bilgim yok banada söyler misiniz nasıl yapmalıyım ne zaman yapmalıyım ve çizgiler nasıl olmalı çatladığını falan nasıl anlayacağım her ay deniyoruz beş aydır yok olmuyor bu sefer kesin öğrenmek istedim yumurtlama zamanımı
Canım adetın bitince her sabah sıvı alımı yapmadan test yapmaya başla ikisi de koyu kırmızı olunca yumurtlama ertesi gün silikleşince çatlamış oluyor
 
Back
X