- Katılım
- 6 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 948
- Emoji Skoru
- 589
- Puanlar
- 103
- Konu Sahibi MoonlitSoul
- #1
Oğlum 3 senedir bulunduğumuz şehirdeki köklü bir koleje gidiyor 1. sınıfta şuan. Geçen senelerden okula ve arkadaşlarına alıştığı için bu sene de alternatifleri araştırmadan buraya gönderdik ama tabi bu sene sınıflar dağıtıldı ve iyi arkadaşlarıyla aynı sınıfa denk gelemedi. Öğretmenimiz de yeni geldi bu sene ama şansımıza biz iyi anlaşıyoruz oğlum da öyle ilgili bize karşı. Bazı veliler şikayetçi öğretmenden çok ters olduğunu söylüyorlar ama biz bir problem yaşamadık.
Ancak içime sinmeyen şeyler var, biraz problemli çocukları attıkları bir sınıf olmuş sanki öğretmen yeni geldiği için de ona vermişler gibi geldi bana. Okulun akademik ve İngilizce eğitiminden de çok memnun değilim, 3 senedir İngilizce gören çocuklar hala my name is kısmındalar mesela. Evde sürekli ben destekliyorum dil anlamında.
Devlet okuluna geçmeyi düşünüyorum sınıfların 20 kişi olduğu proje okulu var gönderebileceğim. Ama oğlum sessiz sakin bir çocuktur uyum sağlar mı dışlanır mı sonradan geldiği için emin olamıyorum. Bir yandan tr şartlarında el bebek gül bebek olmasını istemiyorum o yüzden de geçiş yapmak istiyorum. Bu sene fiyatlar çok yüksek ve bizi zorlayacak. Ödediğimiz meblağlara göre beklentimi hiç karşılamıyor benim. Benim gibi düşünüp özelden devlete geçenler neler yaşadınız çocuğunuz uyum sağladı mı paylaşabilir misiniz?
Ancak içime sinmeyen şeyler var, biraz problemli çocukları attıkları bir sınıf olmuş sanki öğretmen yeni geldiği için de ona vermişler gibi geldi bana. Okulun akademik ve İngilizce eğitiminden de çok memnun değilim, 3 senedir İngilizce gören çocuklar hala my name is kısmındalar mesela. Evde sürekli ben destekliyorum dil anlamında.
Devlet okuluna geçmeyi düşünüyorum sınıfların 20 kişi olduğu proje okulu var gönderebileceğim. Ama oğlum sessiz sakin bir çocuktur uyum sağlar mı dışlanır mı sonradan geldiği için emin olamıyorum. Bir yandan tr şartlarında el bebek gül bebek olmasını istemiyorum o yüzden de geçiş yapmak istiyorum. Bu sene fiyatlar çok yüksek ve bizi zorlayacak. Ödediğimiz meblağlara göre beklentimi hiç karşılamıyor benim. Benim gibi düşünüp özelden devlete geçenler neler yaşadınız çocuğunuz uyum sağladı mı paylaşabilir misiniz?