Oğlum ortaokula kadar özelde okudu
Sonra devlet lisesini kazandı orda devam ediyor
Hepsinin ayrı ayrı artısı eksisi var
Özel okul öğretmenleri davranış olarak daha yumuşak idareci

İngilizce oğlum kabul etmese de çok iyi öğretildi
Güvenlik konusunda kafam çok rahat idi
Sınıf kalabalık değildi
Hijyen iyiydi
Bir sürü satranç buz pateni müzik aletleri çalmak yüzme öğrenmek gibi artıları oldu
Kötü yanları arkadaşları iyi ama iletişimleri zayıftı
Yan yana gelince sohbet yoktu hiç birbirleri hakkında bilgi sahibi değillerdi
Sınıf ortamında rekabet yoktu kimsenin ders umrunda değildi sanki

Yemek pahalı ve güzel değildi
İstedikleri kadar yiyemiyorlardı
Müdür gelirse yemeye ,dağıtıyorlar ,gelmezse bizi üzmeyin diyolarmış

çocuk yemek istediği için üzülen çalışanları vardı
Devlet okuluna geleyim
Çok çok iyi öğretmenleri de var hiç sevmediği öğretmenleri de

Sevdiği öğretmenin dersleri çok iyi

Bir yıl hazırlık okudu özelde okumanın rahatlığını yaşadı hala yaşıyor
Devletten gelen arkadaşları baya zorlandılar hala devam ediyor zorlukları
Arkadaşları ile iletişimi çok iyi farklı okullardan gelen çocukların kattığı bir sürü şey oldu
Onunla beraber biz de öğreniyoruz

Toplu taşımayla tanıştı gözüm arkada kalsa da öğrenmesi kendi başarabilmesi hoşuma gidiyor
Okulunfa çok fazla öğrenci klubü bulunuyor baya sosyal
Sınıf mevcudu 30 oğlumun eski okullarına göre çok yüksek 6 kişilik sınıflarda okumuşluğu oldu çünkü

Hijyen okul çalışanları yapıyor ama kalabalık çabuk kirleniyormuş
Yemek ucuz ama kötü
Eğitim bana göre öğretmenler elinden geleni yapıyor
Oğlum da harıl harıl bir çalışma yok
Tabi benimki büyük
20 kişilik bir sınıf olsa gönderir miydim bilmiyorum çünkü yaşadığım semt kötüydü malum İstanbul
Şimdiki okulunu kazanmasa yine özelden devam ederdim
Eğer çevre iyi ise denenebilir yaşı küçük ,orta sınıfta vermektense şimdi vermek daha iyi olabilir alışması açısından(tabi öğretmen arkadaşlar daha iyi bilir)