PCOS,AŞILAMA,UMUT HİKAYEM..

birdunyayolcusu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
13 Ocak 2021
3
18
26
Merhabalar.. Uzun bir yazı olacak öncelikle onu belirteyim okumaka isteyenler buyursun içeriye :)..
2.5 yılı geçkin evliyim nerdeyse 3 yıl olacak. Evlendikten neredeyse 1 yıl sonra bebek istemeye başladık her kadın gibi ben de hemen olacak diye düşündüm ama dank etti bi ay sonra hemen olmayacağı. Çünkü araştırmaya başladım. Adetlerim çok düzensizdi genç kızlığımdan beri. Doğum kontrol hapı kullanmak istemedim rahmi tembelleştiriyor gibi söylentiler vardı ne kadar doğru bilmem ama kullanmadım işte.. Evlendikten sonra çok kısa bir sürede 10 kiilo aldım. Çok zayıf olduğum için göze batmadı ama içte benim sistemlerimi bu kilolar altüst etmiş meğerse.. Baktım 2ayda da çocuk olmadı hemen doktora koştum ve paatt hormanlar çok kötü.. Troid 52 çıkmış düşünüN halimi.. Doktor sen böyle hamile kalamazsın dedi zateen direk.. Sonra başladık ilaçlara.. bir hormon iniyor biri çıkıyor biri düzeliyor biri bozuluyor ve benim moral yerlerde tabi.. Daha yaşım genç evleneli de çok olmadı diyerek strese aşırı girmemeye çalıştım.. Yaklaşık 5 6 ay kadar doğum kontrol hapı içtim adet olamıyorum el mahkum.. sonra bıraktım ve yine istmeye başladık ama yine sonuç hüsran.. Gel zaman git zaman 2 sene böylece bitti. Artık tedirgin olmaya başladım hiç olmayacak sandım. Çevre baskısı da çabası.. Yani bu en kötüsü bence. girdiğim ortamlarda çocuk yok mu diye sormalar (Ki olsa görürsünüz kör değilsiniz ya!) yok deyince hemen falancanın da olmadı şöyle şöyle yaptılar demeler falan çıldırıyordum yani.. Artık öyle bi duruma geldim gayet iyi niyetli çocuk duası eden insanlara bile sinir oluyordum içinden etsin diye... Eşim etrafın lafına çok bakıyorsun boşver diyordu ama yapamıyordum işte napim.. Herkesin arkamdan konuştuğuna da emindim.. Ama sorunum bu değildi tam ben anne olamamaktan çok korktum sanki hiç olmayacakmış gibi geldi. Eşimi baba yapamamaktan daha çok korktum çünkü çok iyi bir insan ve baba olmayı bana göre dünyada en çok hakeden insanlardan birisi. Ama ona sorsan hiç sıkıntı yok olursa olur olmazsa olmaz tamamen Allahın nasibi diyip beni teselli etmeye çalışıyor canım benim...
Evet devam edeyim:) Artık beni sabrım kalmadı eşimle de konuştuk dedik aşılama yapalım karar verdik gittik hastaneye. doktor baktı bana abartmıyorum bir yumurtalığımda sanırım 15 16 tane küçük küçük kist var toplamda 30un üstündedir heralde o amh22 lerde çıktı aşırı yüksek.. Nyse dr klomen verdi ama yok yumurta büyümedi küçük kistler çok fazla olduğu içi yeni bi tane yumurta büyümesini engelliyormuş. Sonra gonalf verdi ve bi tane yumurta oluştu. Tabi ben sanki hamileymişcesine sevindim :)).. Sonra çatlatma iğnesi ve aşılama günü gelldiii.. Olduk aşılamayı geldik eve bekle bakalım şimdi 10 gün zaman geçer mi.. O da geçti koşa koşa test yaptım ve sonuç negatif 2 gün sonra da adet oldum zaten ben tabi yine ağla ağla içim çıktı.. Artık pes ettim dedim normal yoldan olmayacak yaza tüp bebek yaptıralım diye konuştuk.. Yaza kadar beklememizin sebebi de tüp bebek raporu çıkarttırabilmekti. Zeynep Kamile gittim tüm belgeleri toparladık cuma gününe randevu aldık gidip dosya açtıracağız ve tedaviye başlayağız..
Salı ya da çarşambaydı tam hatırlamıyorum benim göğüslerim acımaya başladı. Adet olmadan önce her zmana da acır 4 5 gün ve sonra adet olurum. Yine tabi üzüldüm insan yine de Allahtan umut kesilmez diye bekliyor küçük bi şey belki olur kendiliğinden diye ama işte yine olmadı adet olacağım dedim..Aşılamadan sonra 14 şubatta adeti gördüm 14 martta olmadı ben yine bi umut diye 31 Martta kan testi verdim ama negatifti sonuç hatta tarlusal kullanacaktım sonra dedimki neyse doktora gideyim o versin kafama göre almayayım. 8 nisandı sanırım Perşembe sabah uyandım (CuMA DA randevu günümüz bu arada) evde de 2 tane hamilelik testi vardı dedim bi tanesini yapayım ya nolcak sonucun negatif çıkacağından eminim ama yine de yapayım dedim çünkü hobi oldu :)) Bi de gögüs ağrısının hamilelik belirtisi olabilceğini biliyorum ama önceden de hem adetimden önce ağrıdığı için karmaşık duygulardaydım ama içimden bi hiS yaptırdı bana o testii. Vee sonuç 2.çizgi silik.. Ben ŞOKK.. Dedim test bozuk, olmaz yani hamile olamam hemen eşimi uyandırdım o da aynı şeyi düşündü :)) neyse ikinci testi de yaptık ve o da aynı çıktı ve bize 2. bir şok daha.. Sonra hemen eczaneye koştum 3 test aldım en iyilerinden ve hepsi pozitif.. Allahım inanamıyorum olabilir mi diyorum sen gerçekten nasip ettin mi diyorum.. Sonra hemen kan testi vermeye gittik ve BETA -HCG 53 ÇIKTI :)))) Hemen hemşireye msj attım hamilesin tebrikler dedi. Aşılama sonrası rahim ve yumurtalar uyarıldığı için bazı insanlar böyle kendilğinden hamile kalabiliyormuş..Allahım ben ağlayamıyorum gülemiyorum böyle birbirimize baktık kaldık.. Yani o kadar kendi kendine olmayacağa şartlamışızki hiç beklemiyoruz.. AMa işte Allah ol deyince oluyor bunu hep biliyordum ama süreç içerisinde psikolojik olarak o kadar yıpranıyorsun ki unuttuğun anlar çok oluyor ama sonuçta hep Allaha sığındım hep ondan istedim hayırlsını ,olacağı güne kadar da bana sabır vermesini istedim ve o gün gelmiş beni haberim yok...
2 gün sonra hemen kan testi vermeye gittik yine 96lara çıkmış değer.. Biz yine sevinemiyoruz ama böyle garip bi şey :) doktor 10 gün sonra gel keseye bakalım dedi ama 10 gün nasıl geçeçek değer artacak mı kimyasal olur mu ne olur çıldırıcam kafam da sorulardan.. Sonra dedimki ben tevekkül ediyorum Allah nasip ettiyse bu çocuk olacak ruhu üfleyen o dünyanın en iyi doktoru da gelse bu çocuğu yapamaz ve beklemeye başladık.. 5 gün geçti benim göğüs ağrım bi anda azaldı nerdeyse bitti.. Ben yine ağlamaya başladım bi şey oldu kesin gitti düştü falan eşim beni sakinleştirmeye çalışıyor. Dedi beklemeyElim gel kan testi verelim ben de tamam dedim bugün gittik az önce sonucumu aldım değerim BETAHCG 1014 olmuşş.. Artık tam anlamıyla hamile olduğumu hissttim ağladım şükrettim ve hemen buraya yazmaya geldim.. Çünkü bu süreçte burdaki insanların güzel hikayeleri bana hep umut oldu belki dedim birine de benimkisi umut olur.. Allaha dua edin umudunuzu kesmeyin sabırla bekleyin. Hiç bir şeyin bu hayatta garantisi yok herkesin binbir türlü imtihanı var.. Mesela ben hastaneye gittiğimde bi kadın 8 yıldır beklediklerini söyledi... Ben her zaman isteyen ve bir bebeğe hakkıyla bakacak olan herkese Rabbim bu mutluluğu yaşatsın diye dua ediyorum. Burada ben Hz Zekeriyya as ın duasını çok okudum siz de internetten kolayca bulabilirsiniz o duayı da ezberleyip kendinize okuyun.. Bu süreçte ek bi şey yapmadım onu da belirteyim bi ara eve bi sürü ot aldım hayıt otu civan perçemi sarıkantoron aslanpençesi hepsini karıştırdım bi kaç kere içmiştim faydası oldumu bilemeem ama düzenli kullanmadım.. Neyse uzun bi yazı oldu bayanlar :) Siz unutmayın burda bir kardeşiniz her daim sizlere dua ediyor sağlıcakla kalın ve bebemi de sağlıkla kucağıma almam için siz de bana dua edin sevgiler :)..


EKLEME: arakadaşlar çok kısa bir süre gliforda kullandım bu süreçte etkisi nedir bilmem ama onu da belirteyim pcos hastalarına faydalıymış sanırım.
 
Son düzenleme:

Duygu62

Üye
Kayıtlı Üye
8 Aralık 2020
631
278
Merhabalar.. Uzun bir yazı olacak öncelikle onu belirteyim okumaka isteyenler buyursun içeriye :)..
2.5 yılı geçkin evliyim nerdeyse 3 yıl olacak. Evlendikten neredeyse 1 yıl sonra bebek istemeye başladık her kadın gibi ben de hemen olacak diye düşündüm ama dank etti bi ay sonra hemen olmayacağı. Çünkü araştırmaya başladım. Adetlerim çok düzensizdi genç kızlığımdan beri. Doğum kontrol hapı kullanmak istemedim rahmi tembelleştiriyor gibi söylentiler vardı ne kadar doğru bilmem ama kullanmadım işte.. Evlendikten sonra çok kısa bir sürede 10 kiilo aldım. Çok zayıf olduğum için göze batmadı ama içte benim sistemlerimi bu kilolar altüst etmiş meğerse.. Baktım 2ayda da çocuk olmadı hemen doktora koştum ve paatt hormanlar çok kötü.. Troid 52 çıkmış düşünüN halimi.. Doktor sen böyle hamile kalamazsın dedi zateen direk.. Sonra başladık ilaçlara.. bir hormon iniyor biri çıkıyor biri düzeliyor biri bozuluyor ve benim moral yerlerde tabi.. Daha yaşım genç evleneli de çok olmadı diyerek strese aşırı girmemeye çalıştım.. Yaklaşık 5 6 ay kadar doğum kontrol hapı içtim adet olamıyorum el mahkum.. sonra bıraktım ve yine istmeye başladık ama yine sonuç hüsran.. Gel zaman git zaman 2 sene böylece bitti. Artık tedirgin olmaya başladım hiç olmayacak sandım. Çevre baskısı da çabası.. Yani bu en kötüsü bence. girdiğim ortamlarda çocuk yok mu diye sormalar (Ki olsa görürsünüz kör değilsiniz ya!) yok deyince hemen falancanın da olmadı şöyle şöyle yaptılar demeler falan çıldırıyordum yani.. Artık öyle bi duruma geldim gayet iyi niyetli çocuk duası eden insanlara bile sinir oluyordum içinden etsin diye... Eşim etrafın lafına çok bakıyorsun boşver diyordu ama yapamıyordum işte napim.. Herkesin arkamdan konuştuğuna da emindim.. Ama sorunum bu değildi tam ben anne olamamaktan çok korktum sanki hiç olmayacakmış gibi geldi. Eşimi baba yapamamaktan daha çok korktum çünkü çok iyi bir insan ve baba olmayı bana göre dünyada en çok hakeden insanlardan birisi. Ama ona sorsan hiç sıkıntı yok olursa olur olmazsa olmaz tamamen Allahın nasibi diyip beni teselli etmeye çalışıyor canım benim...
Evet devam edeyim:) Artık beni sabrım kalmadı eşimle de konuştuk dedik aşılama yapalım karar verdik gittik hastaneye. doktor baktı bana abartmıyorum bir yumurtalığımda sanırım 15 16 tane küçük küçük kist var toplamda 30un üstündedir heralde o amh22 lerde çıktı aşırı yüksek.. Nyse dr klomen verdi ama yok yumurta büyümedi küçük kistler çok fazla olduğu içi yeni bi tane yumurta büyümesini engelliyormuş. Sonra gonalf verdi ve bi tane yumurta oluştu. Tabi ben sanki hamileymişcesine sevindim :)).. Sonra çatlatma iğnesi ve aşılama günü gelldiii.. Olduk aşılamayı geldik eve bekle bakalım şimdi 10 gün zaman geçer mi.. O da geçti koşa koşa test yaptım ve sonuç negatif 2 gün sonra da adet oldum zaten ben tabi yine ağla ağla içim çıktı.. Artık pes ettim dedim normal yoldan olmayacak yaza tüp bebek yaptıralım diye konuştuk.. Yaza kadar beklememizin sebebi de tüp bebek raporu çıkarttırabilmekti. Zeynep Kamile gittim tüm belgeleri toparladık cuma gününe randevu aldık gidip dosya açtıracağız ve tedaviye başlayağız..
Salı ya da çarşambaydı tam hatırlamıyorum benim göğüslerim acımaya başladı. Adet olmadan önce her zmana da acır 4 5 gün ve sonra adet olurum. Yine tabi üzüldüm insan yine de Allahtan umut kesilmez diye bekliyor küçük bi şey belki olur kendiliğinden diye ama işte yine olmadı adet olacağım dedim..Aşılamadan sonra 14 şubatta adeti gördüm 14 martta olmadı ben yine bi umut diye 31 Martta kan testi verdim ama negatifti sonuç hatta tarlusal kullanacaktım sonra dedimki neyse doktora gideyim o versin kafama göre almayayım. 8 nisandı sanırım Perşembe sabah uyandım (CuMA DA randevu günümüz bu arada) evde de 2 tane hamilelik testi vardı dedim bi tanesini yapayım ya nolcak sonucun negatif çıkacağından eminim ama yine de yapayım dedim çünkü hobi oldu :)) Bi de gögüs ağrısının hamilelik belirtisi olabilceğini biliyorum ama önceden de hem adetimden önce ağrıdığı için karmaşık duygulardaydım ama içimden bi hiS yaptırdı bana o testii. Vee sonuç 2.çizgi silik.. Ben ŞOKK.. Dedim test bozuk, olmaz yani hamile olamam hemen eşimi uyandırdım o da aynı şeyi düşündü :)) neyse ikinci testi de yaptık ve o da aynı çıktı ve bize 2. bir şok daha.. Sonra hemen eczaneye koştum 3 test aldım en iyilerinden ve hepsi pozitif.. Allahım inanamıyorum olabilir mi diyorum sen gerçekten nasip ettin mi diyorum.. Sonra hemen kan testi vermeye gittik ve BETA -HCG 53 ÇIKTI :)))) Hemen hemşireye msj attım hamilesin tebrikler dedi. Aşılama sonrası rahim ve yumurtalar uyarıldığı için bazı insanlar böyle kendilğinden hamile kalabiliyormuş..Allahım ben ağlayamıyorum gülemiyorum böyle birbirimize baktık kaldık.. Yani o kadar kendi kendine olmayacağa şartlamışızki hiç beklemiyoruz.. AMa işte Allah ol deyince oluyor bunu hep biliyordum ama süreç içerisinde psikolojik olarak o kadar yıpranıyorsun ki unuttuğun anlar çok oluyor ama sonuçta hep Allaha sığındım hep ondan istedim hayırlsını ,olacağı güne kadar da bana sabır vermesini istedim ve o gün gelmiş beni haberim yok...
2 gün sonra hemen kan testi vermeye gittik yine 96lara çıkmış değer.. Biz yine sevinemiyoruz ama böyle garip bi şey :) doktor 10 gün sonra gel keseye bakalım dedi ama 10 gün nasıl geçeçek değer artacak mı kimyasal olur mu ne olur çıldırıcam kafam da sorulardan.. Sonra dedimki ben tevekkül ediyorum Allah nasip ettiyse bu çocuk olacak ruhu üfleyen o dünyanın en iyi doktoru da gelse bu çocuğu yapamaz ve beklemeye başladık.. 5 gün geçti benim göğüs ağrım bi anda azaldı nerdeyse bitti.. Ben yine ağlamaya başladım bi şey oldu kesin gitti düştü falan eşim beni sakinleştirmeye çalışıyor. Dedi beklemeyElim gel kan testi verelim ben de tamam dedim bugün gittik az önce sonucumu aldım değerim BETAHCG 1014 olmuşş.. Artık tam anlamıyla hamile olduğumu hissttim ağladım şükrettim ve hemen buraya yazmaya geldim.. Çünkü bu süreçte burdaki insanların güzel hikayeleri bana hep umut oldu belki dedim birine de benimkisi umut olur.. Allaha dua edin umudunuzu kesmeyin sabırla bekleyin. Hiç bir şeyin bu hayatta garantisi yok herkesin binbir türlü imtihanı var.. Mesela ben hastaneye gittiğimde bi kadın 8 yıldır beklediklerini söyledi... Ben her zaman isteyen ve bir bebeğe hakkıyla bakacak olan herkese Rabbim bu mutluluğu yaşatsın diye dua ediyorum. Burada ben Hz Zekeriyya as ın duasını çok okudum siz de internetten kolayca bulabilirsiniz o duayı da ezberleyip kendinize okuyun.. Bu süreçte ek bi şey yapmadım onu da belirteyim bi ara eve bi sürü ot aldım hayıt otu civan perçemi sarıkantoron aslanpençesi hepsini karıştırdım bi kaç kere içmiştim faydası oldumu bilemeem ama düzenli kullanmadım.. Neyse uzun bi yazı oldu bayanlar :) Siz unutmayın burda bir kardeşiniz her daim sizlere dua ediyor sağlıcakla kalın ve bebemi de sağlıkla kucağıma almam için siz de bana dua edin sevgiler :)..
Ne kadar güzel bir mucize Allah'ım saglikla kucağına almayı nasip etsin inşallah
 

golden rose

Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2021
416
217
26
Merhabalar.. Uzun bir yazı olacak öncelikle onu belirteyim okumaka isteyenler buyursun içeriye :)..
2.5 yılı geçkin evliyim nerdeyse 3 yıl olacak. Evlendikten neredeyse 1 yıl sonra bebek istemeye başladık her kadın gibi ben de hemen olacak diye düşündüm ama dank etti bi ay sonra hemen olmayacağı. Çünkü araştırmaya başladım. Adetlerim çok düzensizdi genç kızlığımdan beri. Doğum kontrol hapı kullanmak istemedim rahmi tembelleştiriyor gibi söylentiler vardı ne kadar doğru bilmem ama kullanmadım işte.. Evlendikten sonra çok kısa bir sürede 10 kiilo aldım. Çok zayıf olduğum için göze batmadı ama içte benim sistemlerimi bu kilolar altüst etmiş meğerse.. Baktım 2ayda da çocuk olmadı hemen doktora koştum ve paatt hormanlar çok kötü.. Troid 52 çıkmış düşünüN halimi.. Doktor sen böyle hamile kalamazsın dedi zateen direk.. Sonra başladık ilaçlara.. bir hormon iniyor biri çıkıyor biri düzeliyor biri bozuluyor ve benim moral yerlerde tabi.. Daha yaşım genç evleneli de çok olmadı diyerek strese aşırı girmemeye çalıştım.. Yaklaşık 5 6 ay kadar doğum kontrol hapı içtim adet olamıyorum el mahkum.. sonra bıraktım ve yine istmeye başladık ama yine sonuç hüsran.. Gel zaman git zaman 2 sene böylece bitti. Artık tedirgin olmaya başladım hiç olmayacak sandım. Çevre baskısı da çabası.. Yani bu en kötüsü bence. girdiğim ortamlarda çocuk yok mu diye sormalar (Ki olsa görürsünüz kör değilsiniz ya!) yok deyince hemen falancanın da olmadı şöyle şöyle yaptılar demeler falan çıldırıyordum yani.. Artık öyle bi duruma geldim gayet iyi niyetli çocuk duası eden insanlara bile sinir oluyordum içinden etsin diye... Eşim etrafın lafına çok bakıyorsun boşver diyordu ama yapamıyordum işte napim.. Herkesin arkamdan konuştuğuna da emindim.. Ama sorunum bu değildi tam ben anne olamamaktan çok korktum sanki hiç olmayacakmış gibi geldi. Eşimi baba yapamamaktan daha çok korktum çünkü çok iyi bir insan ve baba olmayı bana göre dünyada en çok hakeden insanlardan birisi. Ama ona sorsan hiç sıkıntı yok olursa olur olmazsa olmaz tamamen Allahın nasibi diyip beni teselli etmeye çalışıyor canım benim...
Evet devam edeyim:) Artık beni sabrım kalmadı eşimle de konuştuk dedik aşılama yapalım karar verdik gittik hastaneye. doktor baktı bana abartmıyorum bir yumurtalığımda sanırım 15 16 tane küçük küçük kist var toplamda 30un üstündedir heralde o amh22 lerde çıktı aşırı yüksek.. Nyse dr klomen verdi ama yok yumurta büyümedi küçük kistler çok fazla olduğu içi yeni bi tane yumurta büyümesini engelliyormuş. Sonra gonalf verdi ve bi tane yumurta oluştu. Tabi ben sanki hamileymişcesine sevindim :)).. Sonra çatlatma iğnesi ve aşılama günü gelldiii.. Olduk aşılamayı geldik eve bekle bakalım şimdi 10 gün zaman geçer mi.. O da geçti koşa koşa test yaptım ve sonuç negatif 2 gün sonra da adet oldum zaten ben tabi yine ağla ağla içim çıktı.. Artık pes ettim dedim normal yoldan olmayacak yaza tüp bebek yaptıralım diye konuştuk.. Yaza kadar beklememizin sebebi de tüp bebek raporu çıkarttırabilmekti. Zeynep Kamile gittim tüm belgeleri toparladık cuma gününe randevu aldık gidip dosya açtıracağız ve tedaviye başlayağız..
Salı ya da çarşambaydı tam hatırlamıyorum benim göğüslerim acımaya başladı. Adet olmadan önce her zmana da acır 4 5 gün ve sonra adet olurum. Yine tabi üzüldüm insan yine de Allahtan umut kesilmez diye bekliyor küçük bi şey belki olur kendiliğinden diye ama işte yine olmadı adet olacağım dedim..Aşılamadan sonra 14 şubatta adeti gördüm 14 martta olmadı ben yine bi umut diye 31 Martta kan testi verdim ama negatifti sonuç hatta tarlusal kullanacaktım sonra dedimki neyse doktora gideyim o versin kafama göre almayayım. 8 nisandı sanırım Perşembe sabah uyandım (CuMA DA randevu günümüz bu arada) evde de 2 tane hamilelik testi vardı dedim bi tanesini yapayım ya nolcak sonucun negatif çıkacağından eminim ama yine de yapayım dedim çünkü hobi oldu :)) Bi de gögüs ağrısının hamilelik belirtisi olabilceğini biliyorum ama önceden de hem adetimden önce ağrıdığı için karmaşık duygulardaydım ama içimden bi hiS yaptırdı bana o testii. Vee sonuç 2.çizgi silik.. Ben ŞOKK.. Dedim test bozuk, olmaz yani hamile olamam hemen eşimi uyandırdım o da aynı şeyi düşündü :)) neyse ikinci testi de yaptık ve o da aynı çıktı ve bize 2. bir şok daha.. Sonra hemen eczaneye koştum 3 test aldım en iyilerinden ve hepsi pozitif.. Allahım inanamıyorum olabilir mi diyorum sen gerçekten nasip ettin mi diyorum.. Sonra hemen kan testi vermeye gittik ve BETA -HCG 53 ÇIKTI :)))) Hemen hemşireye msj attım hamilesin tebrikler dedi. Aşılama sonrası rahim ve yumurtalar uyarıldığı için bazı insanlar böyle kendilğinden hamile kalabiliyormuş..Allahım ben ağlayamıyorum gülemiyorum böyle birbirimize baktık kaldık.. Yani o kadar kendi kendine olmayacağa şartlamışızki hiç beklemiyoruz.. AMa işte Allah ol deyince oluyor bunu hep biliyordum ama süreç içerisinde psikolojik olarak o kadar yıpranıyorsun ki unuttuğun anlar çok oluyor ama sonuçta hep Allaha sığındım hep ondan istedim hayırlsını ,olacağı güne kadar da bana sabır vermesini istedim ve o gün gelmiş beni haberim yok...
2 gün sonra hemen kan testi vermeye gittik yine 96lara çıkmış değer.. Biz yine sevinemiyoruz ama böyle garip bi şey :) doktor 10 gün sonra gel keseye bakalım dedi ama 10 gün nasıl geçeçek değer artacak mı kimyasal olur mu ne olur çıldırıcam kafam da sorulardan.. Sonra dedimki ben tevekkül ediyorum Allah nasip ettiyse bu çocuk olacak ruhu üfleyen o dünyanın en iyi doktoru da gelse bu çocuğu yapamaz ve beklemeye başladık.. 5 gün geçti benim göğüs ağrım bi anda azaldı nerdeyse bitti.. Ben yine ağlamaya başladım bi şey oldu kesin gitti düştü falan eşim beni sakinleştirmeye çalışıyor. Dedi beklemeyElim gel kan testi verelim ben de tamam dedim bugün gittik az önce sonucumu aldım değerim BETAHCG 1014 olmuşş.. Artık tam anlamıyla hamile olduğumu hissttim ağladım şükrettim ve hemen buraya yazmaya geldim.. Çünkü bu süreçte burdaki insanların güzel hikayeleri bana hep umut oldu belki dedim birine de benimkisi umut olur.. Allaha dua edin umudunuzu kesmeyin sabırla bekleyin. Hiç bir şeyin bu hayatta garantisi yok herkesin binbir türlü imtihanı var.. Mesela ben hastaneye gittiğimde bi kadın 8 yıldır beklediklerini söyledi... Ben her zaman isteyen ve bir bebeğe hakkıyla bakacak olan herkese Rabbim bu mutluluğu yaşatsın diye dua ediyorum. Burada ben Hz Zekeriyya as ın duasını çok okudum siz de internetten kolayca bulabilirsiniz o duayı da ezberleyip kendinize okuyun.. Bu süreçte ek bi şey yapmadım onu da belirteyim bi ara eve bi sürü ot aldım hayıt otu civan perçemi sarıkantoron aslanpençesi hepsini karıştırdım bi kaç kere içmiştim faydası oldumu bilemeem ama düzenli kullanmadım.. Neyse uzun bi yazı oldu bayanlar :) Siz unutmayın burda bir kardeşiniz her daim sizlere dua ediyor sağlıcakla kalın ve bebemi de sağlıkla kucağıma almam için siz de bana dua edin sevgiler :)..
Gözlerim dolu dolu okudum yazınızı 🥲 benzer durumlar ben de de var asılama yaptırdım subatta tutmadı çok üzüldüm yıkıldım tekrar kalktım tedavıye devam ettım ama sabrım git gıde tukenıyor acaba olmayacak mı dıye stres kaygı hepsi üzerimde bır de ınsanların sacma sapan soruları bitmiyor hâlâ mı bebek yok demelerı... zaten yeterınce uzuluyoruz bır de boyle densiz insanlar yuzune ıkı defa uzuluyoruz .. senın adına cok sevındım Rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın bizlere de dua edersen sevınırım ınsallah benım de emeklerım bosa cıkmaz ve olur tek duam bu.
2 yıldır olmuyor sebepsızce 😞
Bu umut dolu yazınızı oluyunca içinde küçük bir umut belirdi
 

birdunyayolcusu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
13 Ocak 2021
3
18
26
Gözlerim dolu dolu okudum yazınızı 🥲 benzer durumlar ben de de var asılama yaptırdım subatta tutmadı çok üzüldüm yıkıldım tekrar kalktım tedavıye devam ettım ama sabrım git gıde tukenıyor acaba olmayacak mı dıye stres kaygı hepsi üzerimde bır de ınsanların sacma sapan soruları bitmiyor hâlâ mı bebek yok demelerı... zaten yeterınce uzuluyoruz bır de boyle densiz insanlar yuzune ıkı defa uzuluyoruz .. senın adına cok sevındım Rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın bizlere de dua edersen sevınırım ınsallah benım de emeklerım bosa cıkmaz ve olur tek duam bu.
2 yıldır olmuyor sebepsızce 😞
Bu umut dolu yazınızı oluyunca içinde küçük bir umut belirdi
Emin olun her namaz vaktimde ediyorum etmeye de devam edecegim.. Umudunuzu kaybetmeyin Allah verecek siz ondan isteyin kendi de demiyor mu zaten sabır ve namazla benden isteyin diye.. Benim imanım olmasa bu süreci nasıl atlatırdim bilmiyorum.. Bir gün bi bakmışsınız orda bi minik var siz de inanamayacaksınız benim gibi muhtemelen o gün tez zamanda gelsin insallah canım 😍😍
 

golden rose

Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2021
416
217
26
Emin olun her namaz vaktimde ediyorum etmeye de devam edecegim.. Umudunuzu kaybetmeyin Allah verecek siz ondan isteyin kendi de demiyor mu zaten sabır ve namazla benden isteyin diye.. Benim imanım olmasa bu süreci nasıl atlatırdim bilmiyorum.. Bir gün bi bakmışsınız orda bi minik var siz de inanamayacaksınız benim gibi muhtemelen o gün tez zamanda gelsin insallah canım 😍😍
Allah razı olsun güzel dilekleriniz için rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah🥰 ben de kendim için hep aynı cumleyı kurarım inancım olmasaydı bu süreci asla bu sekılde sakince gecıremezdım birgun olacagına inanarak yasıyorum ❤️
 

gunesss48

Hayallerimi yaşıyorum şükrüm çoğalıyor 🙏🏻🧿
Kayıtlı Üye
10 Şubat 2021
376
165
24
Merhabalar.. Uzun bir yazı olacak öncelikle onu belirteyim okumaka isteyenler buyursun içeriye :)..
2.5 yılı geçkin evliyim nerdeyse 3 yıl olacak. Evlendikten neredeyse 1 yıl sonra bebek istemeye başladık her kadın gibi ben de hemen olacak diye düşündüm ama dank etti bi ay sonra hemen olmayacağı. Çünkü araştırmaya başladım. Adetlerim çok düzensizdi genç kızlığımdan beri. Doğum kontrol hapı kullanmak istemedim rahmi tembelleştiriyor gibi söylentiler vardı ne kadar doğru bilmem ama kullanmadım işte.. Evlendikten sonra çok kısa bir sürede 10 kiilo aldım. Çok zayıf olduğum için göze batmadı ama içte benim sistemlerimi bu kilolar altüst etmiş meğerse.. Baktım 2ayda da çocuk olmadı hemen doktora koştum ve paatt hormanlar çok kötü.. Troid 52 çıkmış düşünüN halimi.. Doktor sen böyle hamile kalamazsın dedi zateen direk.. Sonra başladık ilaçlara.. bir hormon iniyor biri çıkıyor biri düzeliyor biri bozuluyor ve benim moral yerlerde tabi.. Daha yaşım genç evleneli de çok olmadı diyerek strese aşırı girmemeye çalıştım.. Yaklaşık 5 6 ay kadar doğum kontrol hapı içtim adet olamıyorum el mahkum.. sonra bıraktım ve yine istmeye başladık ama yine sonuç hüsran.. Gel zaman git zaman 2 sene böylece bitti. Artık tedirgin olmaya başladım hiç olmayacak sandım. Çevre baskısı da çabası.. Yani bu en kötüsü bence. girdiğim ortamlarda çocuk yok mu diye sormalar (Ki olsa görürsünüz kör değilsiniz ya!) yok deyince hemen falancanın da olmadı şöyle şöyle yaptılar demeler falan çıldırıyordum yani.. Artık öyle bi duruma geldim gayet iyi niyetli çocuk duası eden insanlara bile sinir oluyordum içinden etsin diye... Eşim etrafın lafına çok bakıyorsun boşver diyordu ama yapamıyordum işte napim.. Herkesin arkamdan konuştuğuna da emindim.. Ama sorunum bu değildi tam ben anne olamamaktan çok korktum sanki hiç olmayacakmış gibi geldi. Eşimi baba yapamamaktan daha çok korktum çünkü çok iyi bir insan ve baba olmayı bana göre dünyada en çok hakeden insanlardan birisi. Ama ona sorsan hiç sıkıntı yok olursa olur olmazsa olmaz tamamen Allahın nasibi diyip beni teselli etmeye çalışıyor canım benim...
Evet devam edeyim:) Artık beni sabrım kalmadı eşimle de konuştuk dedik aşılama yapalım karar verdik gittik hastaneye. doktor baktı bana abartmıyorum bir yumurtalığımda sanırım 15 16 tane küçük küçük kist var toplamda 30un üstündedir heralde o amh22 lerde çıktı aşırı yüksek.. Nyse dr klomen verdi ama yok yumurta büyümedi küçük kistler çok fazla olduğu içi yeni bi tane yumurta büyümesini engelliyormuş. Sonra gonalf verdi ve bi tane yumurta oluştu. Tabi ben sanki hamileymişcesine sevindim :)).. Sonra çatlatma iğnesi ve aşılama günü gelldiii.. Olduk aşılamayı geldik eve bekle bakalım şimdi 10 gün zaman geçer mi.. O da geçti koşa koşa test yaptım ve sonuç negatif 2 gün sonra da adet oldum zaten ben tabi yine ağla ağla içim çıktı.. Artık pes ettim dedim normal yoldan olmayacak yaza tüp bebek yaptıralım diye konuştuk.. Yaza kadar beklememizin sebebi de tüp bebek raporu çıkarttırabilmekti. Zeynep Kamile gittim tüm belgeleri toparladık cuma gününe randevu aldık gidip dosya açtıracağız ve tedaviye başlayağız..
Salı ya da çarşambaydı tam hatırlamıyorum benim göğüslerim acımaya başladı. Adet olmadan önce her zmana da acır 4 5 gün ve sonra adet olurum. Yine tabi üzüldüm insan yine de Allahtan umut kesilmez diye bekliyor küçük bi şey belki olur kendiliğinden diye ama işte yine olmadı adet olacağım dedim..Aşılamadan sonra 14 şubatta adeti gördüm 14 martta olmadı ben yine bi umut diye 31 Martta kan testi verdim ama negatifti sonuç hatta tarlusal kullanacaktım sonra dedimki neyse doktora gideyim o versin kafama göre almayayım. 8 nisandı sanırım Perşembe sabah uyandım (CuMA DA randevu günümüz bu arada) evde de 2 tane hamilelik testi vardı dedim bi tanesini yapayım ya nolcak sonucun negatif çıkacağından eminim ama yine de yapayım dedim çünkü hobi oldu :)) Bi de gögüs ağrısının hamilelik belirtisi olabilceğini biliyorum ama önceden de hem adetimden önce ağrıdığı için karmaşık duygulardaydım ama içimden bi hiS yaptırdı bana o testii. Vee sonuç 2.çizgi silik.. Ben ŞOKK.. Dedim test bozuk, olmaz yani hamile olamam hemen eşimi uyandırdım o da aynı şeyi düşündü :)) neyse ikinci testi de yaptık ve o da aynı çıktı ve bize 2. bir şok daha.. Sonra hemen eczaneye koştum 3 test aldım en iyilerinden ve hepsi pozitif.. Allahım inanamıyorum olabilir mi diyorum sen gerçekten nasip ettin mi diyorum.. Sonra hemen kan testi vermeye gittik ve BETA -HCG 53 ÇIKTI :)))) Hemen hemşireye msj attım hamilesin tebrikler dedi. Aşılama sonrası rahim ve yumurtalar uyarıldığı için bazı insanlar böyle kendilğinden hamile kalabiliyormuş..Allahım ben ağlayamıyorum gülemiyorum böyle birbirimize baktık kaldık.. Yani o kadar kendi kendine olmayacağa şartlamışızki hiç beklemiyoruz.. AMa işte Allah ol deyince oluyor bunu hep biliyordum ama süreç içerisinde psikolojik olarak o kadar yıpranıyorsun ki unuttuğun anlar çok oluyor ama sonuçta hep Allaha sığındım hep ondan istedim hayırlsını ,olacağı güne kadar da bana sabır vermesini istedim ve o gün gelmiş beni haberim yok...
2 gün sonra hemen kan testi vermeye gittik yine 96lara çıkmış değer.. Biz yine sevinemiyoruz ama böyle garip bi şey :) doktor 10 gün sonra gel keseye bakalım dedi ama 10 gün nasıl geçeçek değer artacak mı kimyasal olur mu ne olur çıldırıcam kafam da sorulardan.. Sonra dedimki ben tevekkül ediyorum Allah nasip ettiyse bu çocuk olacak ruhu üfleyen o dünyanın en iyi doktoru da gelse bu çocuğu yapamaz ve beklemeye başladık.. 5 gün geçti benim göğüs ağrım bi anda azaldı nerdeyse bitti.. Ben yine ağlamaya başladım bi şey oldu kesin gitti düştü falan eşim beni sakinleştirmeye çalışıyor. Dedi beklemeyElim gel kan testi verelim ben de tamam dedim bugün gittik az önce sonucumu aldım değerim BETAHCG 1014 olmuşş.. Artık tam anlamıyla hamile olduğumu hissttim ağladım şükrettim ve hemen buraya yazmaya geldim.. Çünkü bu süreçte burdaki insanların güzel hikayeleri bana hep umut oldu belki dedim birine de benimkisi umut olur.. Allaha dua edin umudunuzu kesmeyin sabırla bekleyin. Hiç bir şeyin bu hayatta garantisi yok herkesin binbir türlü imtihanı var.. Mesela ben hastaneye gittiğimde bi kadın 8 yıldır beklediklerini söyledi... Ben her zaman isteyen ve bir bebeğe hakkıyla bakacak olan herkese Rabbim bu mutluluğu yaşatsın diye dua ediyorum. Burada ben Hz Zekeriyya as ın duasını çok okudum siz de internetten kolayca bulabilirsiniz o duayı da ezberleyip kendinize okuyun.. Bu süreçte ek bi şey yapmadım onu da belirteyim bi ara eve bi sürü ot aldım hayıt otu civan perçemi sarıkantoron aslanpençesi hepsini karıştırdım bi kaç kere içmiştim faydası oldumu bilemeem ama düzenli kullanmadım.. Neyse uzun bi yazı oldu bayanlar :) Siz unutmayın burda bir kardeşiniz her daim sizlere dua ediyor sağlıcakla kalın ve bebemi de sağlıkla kucağıma almam için siz de bana dua edin sevgiler :)..


EKLEME: arakadaşlar çok kısa bir süre gliforda kullandım bu süreçte etkisi nedir bilmem ama onu da belirteyim pcos hastalarına faydalıymış sanırım.
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 darısı bana ve isteyen herkese nasip olsun 💕
 

Zehra ungrms

Kalbim iki bedende ❤
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2016
7.912
12.346
Merhabalar.. Uzun bir yazı olacak öncelikle onu belirteyim okumaka isteyenler buyursun içeriye :)..
2.5 yılı geçkin evliyim nerdeyse 3 yıl olacak. Evlendikten neredeyse 1 yıl sonra bebek istemeye başladık her kadın gibi ben de hemen olacak diye düşündüm ama dank etti bi ay sonra hemen olmayacağı. Çünkü araştırmaya başladım. Adetlerim çok düzensizdi genç kızlığımdan beri. Doğum kontrol hapı kullanmak istemedim rahmi tembelleştiriyor gibi söylentiler vardı ne kadar doğru bilmem ama kullanmadım işte.. Evlendikten sonra çok kısa bir sürede 10 kiilo aldım. Çok zayıf olduğum için göze batmadı ama içte benim sistemlerimi bu kilolar altüst etmiş meğerse.. Baktım 2ayda da çocuk olmadı hemen doktora koştum ve paatt hormanlar çok kötü.. Troid 52 çıkmış düşünüN halimi.. Doktor sen böyle hamile kalamazsın dedi zateen direk.. Sonra başladık ilaçlara.. bir hormon iniyor biri çıkıyor biri düzeliyor biri bozuluyor ve benim moral yerlerde tabi.. Daha yaşım genç evleneli de çok olmadı diyerek strese aşırı girmemeye çalıştım.. Yaklaşık 5 6 ay kadar doğum kontrol hapı içtim adet olamıyorum el mahkum.. sonra bıraktım ve yine istmeye başladık ama yine sonuç hüsran.. Gel zaman git zaman 2 sene böylece bitti. Artık tedirgin olmaya başladım hiç olmayacak sandım. Çevre baskısı da çabası.. Yani bu en kötüsü bence. girdiğim ortamlarda çocuk yok mu diye sormalar (Ki olsa görürsünüz kör değilsiniz ya!) yok deyince hemen falancanın da olmadı şöyle şöyle yaptılar demeler falan çıldırıyordum yani.. Artık öyle bi duruma geldim gayet iyi niyetli çocuk duası eden insanlara bile sinir oluyordum içinden etsin diye... Eşim etrafın lafına çok bakıyorsun boşver diyordu ama yapamıyordum işte napim.. Herkesin arkamdan konuştuğuna da emindim.. Ama sorunum bu değildi tam ben anne olamamaktan çok korktum sanki hiç olmayacakmış gibi geldi. Eşimi baba yapamamaktan daha çok korktum çünkü çok iyi bir insan ve baba olmayı bana göre dünyada en çok hakeden insanlardan birisi. Ama ona sorsan hiç sıkıntı yok olursa olur olmazsa olmaz tamamen Allahın nasibi diyip beni teselli etmeye çalışıyor canım benim...
Evet devam edeyim:) Artık beni sabrım kalmadı eşimle de konuştuk dedik aşılama yapalım karar verdik gittik hastaneye. doktor baktı bana abartmıyorum bir yumurtalığımda sanırım 15 16 tane küçük küçük kist var toplamda 30un üstündedir heralde o amh22 lerde çıktı aşırı yüksek.. Nyse dr klomen verdi ama yok yumurta büyümedi küçük kistler çok fazla olduğu içi yeni bi tane yumurta büyümesini engelliyormuş. Sonra gonalf verdi ve bi tane yumurta oluştu. Tabi ben sanki hamileymişcesine sevindim :)).. Sonra çatlatma iğnesi ve aşılama günü gelldiii.. Olduk aşılamayı geldik eve bekle bakalım şimdi 10 gün zaman geçer mi.. O da geçti koşa koşa test yaptım ve sonuç negatif 2 gün sonra da adet oldum zaten ben tabi yine ağla ağla içim çıktı.. Artık pes ettim dedim normal yoldan olmayacak yaza tüp bebek yaptıralım diye konuştuk.. Yaza kadar beklememizin sebebi de tüp bebek raporu çıkarttırabilmekti. Zeynep Kamile gittim tüm belgeleri toparladık cuma gününe randevu aldık gidip dosya açtıracağız ve tedaviye başlayağız..
Salı ya da çarşambaydı tam hatırlamıyorum benim göğüslerim acımaya başladı. Adet olmadan önce her zmana da acır 4 5 gün ve sonra adet olurum. Yine tabi üzüldüm insan yine de Allahtan umut kesilmez diye bekliyor küçük bi şey belki olur kendiliğinden diye ama işte yine olmadı adet olacağım dedim..Aşılamadan sonra 14 şubatta adeti gördüm 14 martta olmadı ben yine bi umut diye 31 Martta kan testi verdim ama negatifti sonuç hatta tarlusal kullanacaktım sonra dedimki neyse doktora gideyim o versin kafama göre almayayım. 8 nisandı sanırım Perşembe sabah uyandım (CuMA DA randevu günümüz bu arada) evde de 2 tane hamilelik testi vardı dedim bi tanesini yapayım ya nolcak sonucun negatif çıkacağından eminim ama yine de yapayım dedim çünkü hobi oldu :)) Bi de gögüs ağrısının hamilelik belirtisi olabilceğini biliyorum ama önceden de hem adetimden önce ağrıdığı için karmaşık duygulardaydım ama içimden bi hiS yaptırdı bana o testii. Vee sonuç 2.çizgi silik.. Ben ŞOKK.. Dedim test bozuk, olmaz yani hamile olamam hemen eşimi uyandırdım o da aynı şeyi düşündü :)) neyse ikinci testi de yaptık ve o da aynı çıktı ve bize 2. bir şok daha.. Sonra hemen eczaneye koştum 3 test aldım en iyilerinden ve hepsi pozitif.. Allahım inanamıyorum olabilir mi diyorum sen gerçekten nasip ettin mi diyorum.. Sonra hemen kan testi vermeye gittik ve BETA -HCG 53 ÇIKTI :)))) Hemen hemşireye msj attım hamilesin tebrikler dedi. Aşılama sonrası rahim ve yumurtalar uyarıldığı için bazı insanlar böyle kendilğinden hamile kalabiliyormuş..Allahım ben ağlayamıyorum gülemiyorum böyle birbirimize baktık kaldık.. Yani o kadar kendi kendine olmayacağa şartlamışızki hiç beklemiyoruz.. AMa işte Allah ol deyince oluyor bunu hep biliyordum ama süreç içerisinde psikolojik olarak o kadar yıpranıyorsun ki unuttuğun anlar çok oluyor ama sonuçta hep Allaha sığındım hep ondan istedim hayırlsını ,olacağı güne kadar da bana sabır vermesini istedim ve o gün gelmiş beni haberim yok...
2 gün sonra hemen kan testi vermeye gittik yine 96lara çıkmış değer.. Biz yine sevinemiyoruz ama böyle garip bi şey :) doktor 10 gün sonra gel keseye bakalım dedi ama 10 gün nasıl geçeçek değer artacak mı kimyasal olur mu ne olur çıldırıcam kafam da sorulardan.. Sonra dedimki ben tevekkül ediyorum Allah nasip ettiyse bu çocuk olacak ruhu üfleyen o dünyanın en iyi doktoru da gelse bu çocuğu yapamaz ve beklemeye başladık.. 5 gün geçti benim göğüs ağrım bi anda azaldı nerdeyse bitti.. Ben yine ağlamaya başladım bi şey oldu kesin gitti düştü falan eşim beni sakinleştirmeye çalışıyor. Dedi beklemeyElim gel kan testi verelim ben de tamam dedim bugün gittik az önce sonucumu aldım değerim BETAHCG 1014 olmuşş.. Artık tam anlamıyla hamile olduğumu hissttim ağladım şükrettim ve hemen buraya yazmaya geldim.. Çünkü bu süreçte burdaki insanların güzel hikayeleri bana hep umut oldu belki dedim birine de benimkisi umut olur.. Allaha dua edin umudunuzu kesmeyin sabırla bekleyin. Hiç bir şeyin bu hayatta garantisi yok herkesin binbir türlü imtihanı var.. Mesela ben hastaneye gittiğimde bi kadın 8 yıldır beklediklerini söyledi... Ben her zaman isteyen ve bir bebeğe hakkıyla bakacak olan herkese Rabbim bu mutluluğu yaşatsın diye dua ediyorum. Burada ben Hz Zekeriyya as ın duasını çok okudum siz de internetten kolayca bulabilirsiniz o duayı da ezberleyip kendinize okuyun.. Bu süreçte ek bi şey yapmadım onu da belirteyim bi ara eve bi sürü ot aldım hayıt otu civan perçemi sarıkantoron aslanpençesi hepsini karıştırdım bi kaç kere içmiştim faydası oldumu bilemeem ama düzenli kullanmadım.. Neyse uzun bi yazı oldu bayanlar :) Siz unutmayın burda bir kardeşiniz her daim sizlere dua ediyor sağlıcakla kalın ve bebemi de sağlıkla kucağıma almam için siz de bana dua edin sevgiler :)..


EKLEME: arakadaşlar çok kısa bir süre gliforda kullandım bu süreçte etkisi nedir bilmem ama onu da belirteyim pcos hastalarına faydalıymış sanırım.
Çok mutlu oldum bi pcoslu olarak bende 2 hüsran gebelik sonrası 3.çocuğumu nasip etti Allah. Herseyin hayırlısını dilemekte fayda var. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. ❤️