Tanıdığım ne kadar mide ameliyatlı varsa hepsi de eski hallerine veya yakınına döndüler. Ya da benim etrafımdakiler iradesiz bilemiyorum. Çok kolay bişey de değil. Bence en en en son çare olmalı. Daha yaşınız genç. Obez kategorisindesiniz ama sağlıklısınız. Biraz üzerinizdeki ümitsizliği atsanız da hareketlenseniz aslında halledersiniz. 100 kilonun ne kadar üzerindesiniz bilmiyorum. Ama olmayacak iş değil. İnstagramda glow up hesaplar var. Bi takip edin. Hele Merve diye bi kadın var. Küçük çocukla evde sporla neler yaptı görseniz. Ben de sizinle aynı boydayım. Kilom 100 olmasa da çok uzak da değilim. Tüp mide cidden 120-130dan sonra düşüneceğim çare olur. Mide balonu vs araştırdınız mı ? Bence ameliyat, sonrasındaki eziyetlere katlanılacak bişey değil.