• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

pcos, kilo, tüp mide ameliyatı olanlar ve erken dönem gebe kalanlar bakar mısınız

Tanıdığım ne kadar mide ameliyatlı varsa hepsi de eski hallerine veya yakınına döndüler. Ya da benim etrafımdakiler iradesiz bilemiyorum. Çok kolay bişey de değil. Bence en en en son çare olmalı. Daha yaşınız genç. Obez kategorisindesiniz ama sağlıklısınız. Biraz üzerinizdeki ümitsizliği atsanız da hareketlenseniz aslında halledersiniz. 100 kilonun ne kadar üzerindesiniz bilmiyorum. Ama olmayacak iş değil. İnstagramda glow up hesaplar var. Bi takip edin. Hele Merve diye bi kadın var. Küçük çocukla evde sporla neler yaptı görseniz. Ben de sizinle aynı boydayım. Kilom 100 olmasa da çok uzak da değilim. Tüp mide cidden 120-130dan sonra düşüneceğim çare olur. Mide balonu vs araştırdınız mı ? Bence ameliyat, sonrasındaki eziyetlere katlanılacak bişey değil.
 
Yazmayayım yazmayayım diyorum ama kilolu halinizle de nasil koca buluyorsunuz maşallah yani.attiğimiz her adım nasip ha gerçekten.kıskanmamak elde değil.bir gün tümden tozutacağım valla.
Kız sen bi koca bulsan da site olarak rahatlasak yaa 😂😂😂😂
 
Tup mide diyeti iradeyle yapilan diyetten daha agir diye biliyorum (sifir tecrubeyim bu konuda) ben senin durumunda olsam ameliyat gibi bir riske girdikten sonra kiloma inmeden calismalara baslamazdim, tabi sonucta senin bedenin senin kararın.

Peki doktorun, pcos gibi sorunlarina da care olacağını soyledi mi? Hormon dengelenmesi ne kadar surede gelirmis? Bir de pcoslulara ketojenik diyet hormonal denge icin oneriliyor, tup mide icin diyet verecek olan doktora bunuda bi danismalisin bence.
kadın doğum doktorumda tüp mide için destekledi beni yani şöyle ki kilo veremiyorsan bir şekilde bunu yapamıyorsan olmanı tavsiye ederim dedi. yumurtaların üstünden yük kalkar ilaçla yumurta gelişimi inatçı çıktı en azından ilaca yanıt ihtimalin artar veya hormonlar ve insülin direnci kırılır ve adetin yerine gelir olağan gebelik ihtimali kesinlikle artar dedi.
genel cerrah doktorum da aynı şekilde fayda sağlayacağını söyledi çünkü her bir fazla kilo östrojen hormonu üretiyor ve üreme sistemini baskılıyor. kilo vermenin neticesinde gebe kalan çok hastam var dedi.
Merhaba bende ergenlikten beri ayni sorunlari yasiyorum evliyim 6 sene oldu ve tüp bebege gidicez. Fakat tüp mide ameliyati önermem sonrasinda verdigi kilolari mislisiyla kat kar daha fazla geri alan arkadaslarim oldu. Ben kendim de insülin direncli bir pkoluyum. Zor olsa da yeme düzeni uygulandiginda diyetle cokta güzel veriliyor. Önemli olan o direnci kirmak. Yasam tarzi önemli spor ve akdeniz diyeti ile 1 ayda 7 kilo vermistim sonra ben dikkat etmeyince yine aldim. Fakat doktorum bana inositol takviyesi vermisti ve ben yediklerime dikkat ederek ve bu takviyeyi kullanarak düzenli adet olmaya baslamistim.

Acikcasi kontrol altina alinabilnen bisey o tüp mideye verecegin parayi sakla zayiflayinca tüp bebege git daha iyi. Zaten cok riskli bir ameliyat yani midenin yüzde bilmem kacini kesip aliyorlar bu agriyi bunun icin cekmeye degmez kendi emeklerinle verebilirsin. Kac kilosun bilmiyorum göremedim yazilarinda ama eb gereksiz seylerden biri benim icin.. tüp mide yaptirip yine ayni düzende devam edeceksen ayretten parani cöp etme derim. Bende senin gibi pkoluyum ve ayni sorunlardan geciyorum, önemli olan pes etmemek🍀
zaten normal diyetle bende verdiğim kiloları geri aldım. bu yöntemle hem zayıflamış olacağım dış görünüş itibariyle mutlu olacağım hem de tüp bebeğe para harcamamış olacağım çünkü kendiliğinden veya basit hap tedavisiyle bebek olacağına inanıyorum . hormonal olarak tahlillerim tiroid vs. hepsi temiz çıkıyor birde.
tüp mideyle zayıflamama rağmen hala tüp bebeklik olursa durumum yine şöyle düşünüyorum tedaviye yanıt oranım yükselir yine kar olarak görüyorum her halükülarda
 
Tanıdığım ne kadar mide ameliyatlı varsa hepsi de eski hallerine veya yakınına döndüler. Ya da benim etrafımdakiler iradesiz bilemiyorum. Çok kolay bişey de değil. Bence en en en son çare olmalı. Daha yaşınız genç. Obez kategorisindesiniz ama sağlıklısınız. Biraz üzerinizdeki ümitsizliği atsanız da hareketlenseniz aslında halledersiniz. 100 kilonun ne kadar üzerindesiniz bilmiyorum. Ama olmayacak iş değil. İnstagramda glow up hesaplar var. Bi takip edin. Hele Merve diye bi kadın var. Küçük çocukla evde sporla neler yaptı görseniz. Ben de sizinle aynı boydayım. Kilom 100 olmasa da çok uzak da değilim. Tüp mide cidden 120-130dan sonra düşüneceğim çare olur. Mide balonu vs araştırdınız mı ? Bence ameliyat, sonrasındaki eziyetlere katlanılacak bişey değil.
doktorum mide balonunu tavsiye etmedi. vücut kitle endeksim 42 mi 43 mü ne çıktı morbid obez kategorisini baş sayıdan itibaren yakalıyorum malesef.
merve denen hanımefendiyi biliyorum keşke bende onun kadar dirayetli olsam...
 
doktorum mide balonunu tavsiye etmedi. vücut kitle endeksim 42 mi 43 mü ne çıktı morbid obez kategorisini baş sayıdan itibaren yakalıyorum malesef.
merve denen hanımefendiyi biliyorum keşke bende onun kadar dirayetli olsam...
Sen başarırsın yeterli ben yapacam deee
 
Hamileliği bilmiyorum ama tüp mide ameliyatı olan 2 arkadaşım var. Süreç çok zorluymuş. Onlar çok dikkat ett. Yaklaşık 1 yıl oldu hala çok dikkat ediyorlar. Dedikleri dikkat etmesek yemeye devam ederiz. Kısaca hep diyetteler. Yani ameliyat oldum , kilo verdim, artık kilo almam diye bir durum yok. Yedikçe tekrar kilo alınıyor ve zaman içinde yemek mikatarı artıyor.
 
kadın doğum doktorumda tüp mide için destekledi beni yani şöyle ki kilo veremiyorsan bir şekilde bunu yapamıyorsan olmanı tavsiye ederim dedi. yumurtaların üstünden yük kalkar ilaçla yumurta gelişimi inatçı çıktı en azından ilaca yanıt ihtimalin artar veya hormonlar ve insülin direnci kırılır ve adetin yerine gelir olağan gebelik ihtimali kesinlikle artar dedi.
genel cerrah doktorum da aynı şekilde fayda sağlayacağını söyledi çünkü her bir fazla kilo östrojen hormonu üretiyor ve üreme sistemini baskılıyor. kilo vermenin neticesinde gebe kalan çok hastam var dedi.

zaten normal diyetle bende verdiğim kiloları geri aldım. bu yöntemle hem zayıflamış olacağım dış görünüş itibariyle mutlu olacağım hem de tüp bebeğe para harcamamış olacağım çünkü kendiliğinden veya basit hap tedavisiyle bebek olacağına inanıyorum . hormonal olarak tahlillerim tiroid vs. hepsi temiz çıkıyor birde.
tüp mideyle zayıflamama rağmen hala tüp bebeklik olursa durumum yine şöyle düşünüyorum tedaviye yanıt oranım yükselir yine kar olarak görüyorum her halükülarda
Walla bacım tabi ki senin kararın bu kimse bişey diyemez yanlış anlama. Çok zor olduğunu biliyorum inan bana bende bu süreçten geçiyorum. Ama tüp mideyi öneren doktor bana hiç mantıklı gelmiyor 200-300 kiloysan tamam bişey diyemem ama sanmıyorum okadar olduğunu. Ben 50-60lı kilolardan 75teyim şuan kısa boylu elma tipiyim toparlak bişeyim yani😆 artık dalga geçebilecek şeye geldim. Eskiden oturur ağlardım ama bu hormonal ve metabolik bir problem insanların ne dediğini takmıyorum ne yaşadığımı ben bilirim sadece.

Bu ayrı ,ama herşey kilo ver ameliyat ol ile bitmiyor ..sen ameliyat oldun kilo verdin tamam. Pat diye hamile de kalamayabilirsin bak moral bozmak için söylemiyorum. Eğrı oturup doğru konuşmak lazım şimdi benim bi arkadaşım senin gibi bebek sahibi olmak için midesini aldırdı hamile kalamadı gitti tüp bebeğe öyle hamile kaldı. Diğer arkadaşım devamlı midesinden rahatsız 2 kez mide kanaması geçirdi. Korkutmak istemem ama mantıksız bişey insanın iradesi varsa verebiliyor gerçekten. Zaten bu tüp mide ameliyatı da diyetsiz olmuyor. Seni kafaya koymuş gördüm bu işi hakkında hayırlısı olsun inşallah🍀 hiç bişeyin garantisi yok zayıflarsın hamile de kalırsın zayıflarsın hamile kalamazsın desteklemek gerekebilir ucu açık bişey. Hakkında hayırlısı olsun inşallah. Önce sağlık sonra sağlıklı Evlat🙏🏼
 
Walla bacım tabi ki senin kararın bu kimse bişey diyemez yanlış anlama. Çok zor olduğunu biliyorum inan bana bende bu süreçten geçiyorum. Ama tüp mideyi öneren doktor bana hiç mantıklı gelmiyor 200-300 kiloysan tamam bişey diyemem ama sanmıyorum okadar olduğunu. Ben 50-60lı kilolardan 75teyim şuan kısa boylu elma tipiyim toparlak bişeyim yani😆 artık dalga geçebilecek şeye geldim. Eskiden oturur ağlardım ama bu hormonal ve metabolik bir problem insanların ne dediğini takmıyorum ne yaşadığımı ben bilirim sadece.

Bu ayrı ,ama herşey kilo ver ameliyat ol ile bitmiyor ..sen ameliyat oldun kilo verdin tamam. Pat diye hamile de kalamayabilirsin bak moral bozmak için söylemiyorum. Eğrı oturup doğru konuşmak lazım şimdi benim bi arkadaşım senin gibi bebek sahibi olmak için midesini aldırdı hamile kalamadı gitti tüp bebeğe öyle hamile kaldı. Diğer arkadaşım devamlı midesinden rahatsız 2 kez mide kanaması geçirdi. Korkutmak istemem ama mantıksız bişey insanın iradesi varsa verebiliyor gerçekten. Zaten bu tüp mide ameliyatı da diyetsiz olmuyor. Seni kafaya koymuş gördüm bu işi hakkında hayırlısı olsun inşallah🍀 hiç bişeyin garantisi yok zayıflarsın hamile de kalırsın zayıflarsın hamile kalamazsın desteklemek gerekebilir ucu açık bişey. Hakkında hayırlısı olsun inşallah. Önce sağlık sonra sağlıklı Evlat🙏🏼
yorumların için çoook teşekkür ederim bir önceki yazıda da söylediğim gibi evet bebek olmayabilir , tüp bebeğe de kalabilirim yine ama bu kilodayken tutma şansıyla zayıfladıktan sonra tutma şansı aynı değil büyük oranda artar.
200-300 kilo zaten ağır yaşamlar kilosu ama bende 100 den fazla olmuşum azımsanacak bir kilo değil. 75 falan olsaydım şu an 10 kilocuk fazlam var derdim her şeye okey olurdum da. çok fazlam olduğu için gözümde çok büyüyor o kadar zaman sabrımda yok. ameliyat diyete zorlar beni seve seve dikkat etmek zorunda kalmış olcam
iyi dileklerin içinde teşekkürler ayrıca :KK16:
 
Doktorunuz sizi uzun süredir takip ettiği ve bu işin eğitimini aldığı için tüp mide olayida çocuk olayida onu dinleyerek ilerleyin.Amiliyattan sonraki süreçte o ne zaman vücut buna uygun derse o doğrultuda ilerleyin.Hepimizin iyileşme hızı genleri olası sağlık problemleri farklı farklı.Tavsiye ile hareket etmeyin diyorum ben .Allah yardımcınız olsun bu süreçlerde
 
Bu amiliyati olup gayet memnun tanıdıklarım var onlara ne dediysem sizede onu yazdım
 
Yazmayayım yazmayayım diyorum ama kilolu halinizle de nasil koca buluyorsunuz maşallah yani.attiğimiz her adım nasip ha gerçekten.kıskanmamak elde değil.bir gün tümden tozutacağım valla.
Valla seninde bu genislikle (ne kastettigimi seni tanıyanlar anladı )nasıl hastalık kapmadan onlarca kişiyle birlikte olduğun tamamen nasip kısmet...
 
Valla seninde bu genislikle (ne kastettigimi seni tanıyanlar anladı )nasıl hastalık kapmadan onlarca kişiyle birlikte olduğun tamamen nasip kısmet...
mesajı yeni görüyorum hayatım bende görmüştüm onun mimli olduğunu başka konularda
 
Doktorunuz sizi uzun süredir takip ettiği ve bu işin eğitimini aldığı için tüp mide olayida çocuk olayida onu dinleyerek ilerleyin.Amiliyattan sonraki süreçte o ne zaman vücut buna uygun derse o doğrultuda ilerleyin.Hepimizin iyileşme hızı genleri olası sağlık problemleri farklı farklı.Tavsiye ile hareket etmeyin diyorum ben .Allah yardımcınız olsun bu süreçlerde
Bu amiliyati olup gayet memnun tanıdıklarım var onlara ne dediysem sizede onu yazdım
çok teşekkür ediyorum genelde 1 sene diyor doktorlar ama kişinin ideal kilosuna ne kadar sürede vardığı da önemli
 
Nekadar kötü kalplisiniz.. kötülükle de iyilik bulamazsiniz bunu hıc öğrenemediniz mi..

Hanımefendi metabolik ve hormonal bir sorun yaşıyor hiç birimiz evlenirken bu halde değildik. Coğu kadın evlendıkten sonra hormonal problemlerle savaşıyor kimimiz de ergenlikte başlayıp evlilikte daha da problemli hale gelebiliyoruz. Fakat sizin bu çirkin yorumunuzu ben anlayamadım derdiniz ne gerçekten? Sizde bir kadınsınız ,keşke buraya faydalı birşeyler yazsaydınız. Bu konu hakkında hiç fikriniz dahi olmasa bile motive edebilir moral verebilirdiniz. Kadınlığınızdan utanmalısınız. Çok sesli düşünüyorsunuz birgün bu diliniz sizi yakar benden söylemesi.

Bu arada dış görüntü değişir , ama kalp değişmez niyet değişmez! Temiz kalp de kimseye nasip olmuyor insanlıkta o yüzden attığı her adım nasip!
Kıskanıyorum.herşeyin nasip olduğunu çok iyi görüyorum.o yüzden gıcık oluyorum zaten.bakıyorsun manken gibi kadınlar yalnız, bakıyorsun çok kısa boylu, kilolu kadınlar falan evleniyor.kabullenemiyorum bir türlü.adalet duygum tetikleniyor.instagrama bir baktım kadın, yarısına anca geldiği adamla evlenmiş, bir kaydirdim dünya güzeli kız yalnızlıkla mücadele etme postu atmış.sanki birileri bizimle dalga geçiyor.
 
Son düzenleme:
Kıskanıyorum.herşeyin nasip olduğunu çok iyi görüyorum.o yüzden gıcık oluyorum zaten.bakıyorsun manken gibi kadınlar yalnız, bakıyorsun çok kısa boylu, kilolu kadınlar falan evleniyor.kabullenemiyorum bir türlü.adalet duygum tetikleniyor.instagrama bir baktım kadın, yarısına anca geldiği adamla evlenmiş, bir kaydirdim dünya güzeli kız yalnızlıkla mücadele etme postu atmış.sanki birileri bizimle dalga geçiyor.
Demekki herkes senin baktığın gözle bakmıyor
Kalp diye bir organ var sevgi orada oluyor bilgin olsun .
 
Kıskanıyorum.herşeyin nasip olduğunu çok iyi görüyorum.o yüzden gıcık oluyorum zaten.bakıyorsun manken gibi kadınlar yalnız, bakıyorsun çok kısa boylu, kilolu kadınlar falan evleniyor.kabullenemiyorum bir türlü.adalet duygum tetikleniyor.instagrama bir baktım kadın, yarısına anca geldiği adamla evlenmiş, bir kaydirdim dünya güzeli kız yalnızlıkla mücadele etme postu atmış.sanki birileri bizimle dalga geçiyor.
Hayat bu herkesin kaderi yolu çok ayrı.
İmrenmek başka kıskanmak çok başka bişey.
Kıskanmak kötü fesat insanlara yakışan bişeydir sen kendine yakıştırıyormusn? Kalben iyileşmen gerekiyor dua ve tevekkül etmen gerekir. Kader yazı doğarken yazılmış zaten herkes nasibinde ne varsa onu yaşar. Biri geç biri erken orası muamma bir tek Allah bilir. Önemli olan kalbi temiz tutmaktır. Elindekileri güzelleştirirsen hayatında güzelleşir. Fakat bu hanımefendi başka sorunlar yaşıyor sağlıkla alakalı. Senin kıskançlık edeceğin yer burası değil çok yanlış konuya gelmişsin. Hepimiz kadınız imrenebiliriz bişeylere.. ama hiç tanımadığın bilmediğin birine bir insan nasıl kıskanabilir kinlenebilir? Bu hiç hoş bişey değil. Kendine bu duyguları layık görmen ne üzücü. Senin özün bu değil. Bir an önce kendini bulman sana şifa verecektir. 🙏🏼 benim biraz spiritüel yanım var ve hissediyorum bu sen değilsin. Eğer kalbini temiz tutarsan en güzelleri sana nasip olcaktır hiç şüphem yok💚
 
Demekki herkes senin baktığın gözle bakmıyor
Kalp diye bir organ var sevgi orada oluyor bilgin olsun .
Tamam da nasil tanışıyor bunlar? Nasıl birinin dikkatini çekebiliyorlar.tanimak için vakit geçirmek lâzim.basbayağı garip bir düzen işte.romantize etmenin anlamı yok.bazı şeylerin açıklaması yok bu dünyada.150 kilo kadınla sevişiyor adam.akıl alıyor mu şimdi?
 
Hayat bu herkesin kaderi yolu çok ayrı.
İmrenmek başka kıskanmak çok başka bişey.
Kıskanmak kötü fesat insanlara yakışan bişeydir sen kendine yakıştırıyormusn? Kalben iyileşmen gerekiyor dua ve tevekkül etmen gerekir. Kader yazı doğarken yazılmış zaten herkes nasibinde ne varsa onu yaşar. Biri geç biri erken orası muamma bir tek Allah bilir. Önemli olan kalbi temiz tutmaktır. Elindekileri güzelleştirirsen hayatında güzelleşir. Fakat bu hanımefendi başka sorunlar yaşıyor sağlıkla alakalı. Senin kıskançlık edeceğin yer burası değil çok yanlış konuya gelmişsin. Hepimiz kadınız imrenebiliriz bişeylere.. ama hiç tanımadığın bilmediğin birine bir insan nasıl kıskanabilir kinlenebilir? Bu hiç hoş bişey değil. Kendine bu duyguları layık görmen ne üzücü. Senin özün bu değil. Bir an önce kendini bulman sana şifa verecektir. 🙏🏼 benim biraz spiritüel yanım var ve hissediyorum bu sen değilsin. Eğer kalbini temiz tutarsan en güzelleri sana nasip olcaktır hiç şüphem yok💚
Bir dönem çok denedim inan ki ama başaramadım.çok kolay değil böyle yaşamak.
 
Yazmayayım yazmayayım diyorum ama kilolu halinizle de nasil koca buluyorsunuz maşallah yani.attiğimiz her adım nasip ha gerçekten.kıskanmamak elde değil.bir gün tümden tozutacağım valla.
Yazmayayım, yazmayayım dediğin zamanlarda yazma teyzem tamam mı 🙏🏼 Hunin de görünüyor burdan aslında, tozutmamış oluşun süpheli
 
Back
X