• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

pcos, kilo, tüp mide ameliyatı olanlar ve erken dönem gebe kalanlar bakar mısınız

Tamam da nasil tanışıyor bunlar? Nasıl birinin dikkatini çekebiliyorlar.tanimak için vakit geçirmek lâzim.basbayağı garip bir düzen işte.romantize etmenin anlamı yok.bazı şeylerin açıklaması yok bu dünyada.150 kilo kadınla sevişiyor adam.akıl alıyor mu şimdi?
Ya konumdan defolup gider misin cidden KÖTÜ KALPLİ BİR KISKANÇSIN.
 
Yazmayayım, yazmayayım dediğin zamanlarda yazma teyzem tamam mı 🙏🏼 Hunin de görünüyor burdan aslında, tozutmamış oluşun süpheli
Selo konudan nasıl ban yapabilirim bunu göremedim ben yapılıyor mu öyle bir şey sen bilirsin
 
@Mune konumdan @/aysenimi kullanıcısını engeller misin veya öyle bir şey varsa tarif eder misin görmek istemiyorum yorumlarını
Bdv dışındaki bölümlerde konularınızdan üye yasaklama yapılamaz yasak, yorumundan rahatsız olduğunuz kişinin kurallara aykırı olan mesajını Şikayet Et butonuna basarak rapor etmelisiniz.

Şayet üyenin yazdığı kurallara aykırıysa banlanır, değilse şikayet pas geçilir, yalnız kimseyi topik size ait dahi olsa kovamazsınız.
 
Bir dönem çok denedim inan ki ama başaramadım.çok kolay değil böyle yaşamak.
Kendi başına başaramıyorsan prof. Bir destek almak iyi bir çözüm olabilir. Bunu düşünmende fayda var. Böyle devam edersen ömür boyu böyle olursun. Herşeyi geçtim çevrende anlaşabileceğin tek insan bile bırakmazsın. Bu daha kötü.
 
Tamam da nasil tanışıyor bunlar? Nasıl birinin dikkatini çekebiliyorlar.tanimak için vakit geçirmek lâzim.basbayağı garip bir düzen işte.romantize etmenin anlamı yok.bazı şeylerin açıklaması yok bu dünyada.150 kilo kadınla sevişiyor adam.akıl alıyor mu şimdi?
Akıl almaz kalp alır o da sende düzgün çalışmıyor belli.
Abuk sabuk insanlarla birlikte olmuyorum
Konumuz bu ya abuk subuk olan karşı taraf değil senin nasibin olan kesim düzgün olduğu için hastalık kapmiyorsun demekki
 
Yazmayayım yazmayayım diyorum ama kilolu halinizle de nasil koca buluyorsunuz maşallah yani.attiğimiz her adım nasip ha gerçekten.kıskanmamak elde değil.bir gün tümden tozutacağım valla.
Bu üslupsuzlugunuzun bir tedavisi yok biliyor musunuz ? Kilo alip verilir falan da buna bir çare var mi bilemedim. Balik etli hatta kilolu sayilan bir kadinim yüzüm de taş gibidir. Gayet de koca buldum gebe de kaldim. Sizi de bu üslupla bas basa birakayim ben simdi !
 
Yazmayayım yazmayayım diyorum ama kilolu halinizle de nasil koca buluyorsunuz maşallah yani.attiğimiz her adım nasip ha gerçekten.kıskanmamak elde değil.bir gün tümden tozutacağım valla.
Yazmayayım yazmayayım diyorum ama Ferhans bazen gerçekten haddini aşıyorsun. Bak aptal bir kız da değilsin akıllı akıllı konuştuğun çok oluyor. Görmüşsün geçirmişsin yaşamışsın. Bu yazdığın nedir? Nasıl bir ahlaki aymazlık bu? Kalbini temiz tut biraz. Belki daha güzel şeyler nasip olur.
 
Kıskanıyorum.herşeyin nasip olduğunu çok iyi görüyorum.o yüzden gıcık oluyorum zaten.bakıyorsun manken gibi kadınlar yalnız, bakıyorsun çok kısa boylu, kilolu kadınlar falan evleniyor.kabullenemiyorum bir türlü.adalet duygum tetikleniyor.instagrama bir baktım kadın, yarısına anca geldiği adamla evlenmiş, bir kaydirdim dünya güzeli kız yalnızlıkla mücadele etme postu atmış.sanki birileri bizimle dalga geçiyor.
Şimdi bir şey yazacağım ama ömür boyu ban yememek için yazmıyorum.

Senin halen daha memurluk yapman hata. Nasıl ihraç olamadın hayret ediyorum
 
Tamam da nasil tanışıyor bunlar? Nasıl birinin dikkatini çekebiliyorlar.tanimak için vakit geçirmek lâzim.basbayağı garip bir düzen işte.romantize etmenin anlamı yok.bazı şeylerin açıklaması yok bu dünyada.150 kilo kadınla sevişiyor adam.akıl alıyor mu şimdi?

İnceller de aynı şeyi soruyor biliyor musun
 
Kıskanıyorum.herşeyin nasip olduğunu çok iyi görüyorum.o yüzden gıcık oluyorum zaten.bakıyorsun manken gibi kadınlar yalnız, bakıyorsun çok kısa boylu, kilolu kadınlar falan evleniyor.kabullenemiyorum bir türlü.adalet duygum tetikleniyor.instagrama bir baktım kadın, yarısına anca geldiği adamla evlenmiş, bir kaydirdim dünya güzeli kız yalnızlıkla mücadele etme postu atmış.sanki birileri bizimle dalga geçiyor.
"Adalet" duygusu tetikleniyormuşdkkskdd. Sana bu hayatta iyi ve güzel şeylerin sadece ve sadece fiziksel özellikler ile hak edilebildiğini kim söyledi? Sarsıl kendine gel artık, kendi kendini çukura itiyorsun haberin yok.
 
Son düzenleme:
@amanbocegi abla zeynosumun konusu burda
 
Yazmayayım yazmayayım diyorum ama kilolu halinizle de nasil koca buluyorsunuz maşallah yani.attiğimiz her adım nasip ha gerçekten.kıskanmamak elde değil.bir gün tümden tozutacağım valla.
Sen düzelmezsin. Sitede sevilmiyorsun , hayata bakışın yaşam tarzın toksik. Bir de normal üyelerle uğraşıyorsun pes.
 
Kız sen bi koca bulsan da site olarak rahatlasak yaa 😂😂😂😂
Bu kadını yok sayalım ya bıktırdı iyice. Yıllardır kadın sitesinde ,kadınların fiziğini aşağılar , evli çocuklu kadınlardan nefret eder.O kadar kişi yorum yaptı yıllardır, tek ders almamış . Kendine bakmadan , normal kadınları beğenmiyor.
 
selam arkadaşlar.
ben yüksek kilolu bir pcos hastasıyım ama hormon değerlerim normal çıkıyor. insülin direncim var ama o da aşırı yüksek değil en son 12,1 çıkmıştı.
ergenliğimden beri bir adet düzensizliğim vardı ama kilo aldıkça adetlerim kesildi diyebiliriz. çocuğumuz olsun istiyoruz ama yumurtlama görmediğim için mümkün olmuyor. eşimin de sperm testi normal.
doktora gittiğimde hepsi kilo ver olur diyor. en son bir doktorla klomen falan kullandım oluşan yumurta yoktu siklusu iptal etti ama sonradan ovülasyon testlerinde pik, çatlama ve 14 gün sonrası da adet oldum. adet olmayan ben bu şekilde adet olunca yumurtanın bir şekilde çalıştığını düşündüm keza progesteron 26,9 gelmişti.
sonrasında femara kullandım onda da aynı senaryo siklus iptalden 10 gün sonra ovülasyon testinde pik çatlama gördüm bu veriye göre adet günüme daha var.

velhasıl kelam bu kilo olaylarını da yine ergenliğimden beri çekiyorum kaç kere diyet yaptım kaç kere diyetisyene gittim sayısı belli değil. evlenmeden önce bile çocuk için endişeleniyordum o yüzden ilk günden beri korunmuyorum. 2 senelik evliyim. üstümde de baskı var ailem olsun eşimin ailesi olsun hepsi çocuk bekliyor. yanlış anlamayın onlar istiyor diye değil kendim de istiyorum çocuk ama onların beklentisi , benim 7/24 bu konuyu düşünüyor olmam falan ne bileyim çıkmazda gibi hissediyorum. zayıflarım yaparım ederim dedim ama yapamadım tam tersine evlenince üstüne bile kattım kilo olarak.

belki uzun vadede ilaç, iğne tedavileriyle bir şekilde hamile kalırım/kalırdım ama ne kadar sağlıklı olur orası mechul olduğu için tüp mide olmaya karar verdim. hem bu şekilde de olmuyor zaten zaman geçiyor gidiyor hem de zayıflarsam adetlerim biraz düzene girer ve kendiliğinden gebelik oluşur diye düşünüyorum kendimce. son çare yol olarak bunu buldum.
tüp mide tarihim belli pazartesi günü olacağım. tüp mideden 6 ay sonra çocuk denemelerine başlamak istiyorum anca tutar mantığıyla ve gebelikte de ilk 3 ay diyet yapılabiliyor mantığıyla.

sizce bu durum mantıklı mı yani hem tüp mide olacak olmam hem 1 sene dolmadan çocuk düşünüyor olmam (belkide denemeler yaptığım süre zarfında 1 seneyi bile doldurmuş olcam hemen tutmazsa eğer)
uzun yazdım ama genel olarak durumumu özetlemek istedim daha iyi anlayabilin ruh halimi diye...
Merhaba bende de pcos var adet 5 ay da bir oluyordum hormon testlerim kötü çıkıyordu saç dökülmesi cabası bende diyetle yapamadığım için 101 kiloyla mide ameliyatı oldum 9 ay önce.
Ameliyatın dördüncü ayı çok fazla saç dökülmem olmaya başladı yaklaşık 2 ay kadar sonra normale döndü dökülenler uzamaya başladı bile iki hafta önce genel kontrolde bütün tahlilerim temiz ve düzgün çıktı ama hala pcos görünümü var ultrason da ve bende 6 ayda korunmayı bırakmıştım ama hala hamile kalamadım ve üç senelik evliyim bir buçuk aydır da Ocean polysitol kullanmaya başladım belki hormonlarımın iyi çıkması inositole de bağlıdır
Rahim filmini de bu ay adet bitimi çektirdim tüplerim ucun da genişleme varmış belki hamile kalmama engel olan oda olabilir. 40 kilo verdim ne kadar ili iki ay zor olsada ameliyat olduğuma pişman değilim artık daha mutluyum diyabet şeker insülün hiçbiri yok
 
selam arkadaşlar.
ben yüksek kilolu bir pcos hastasıyım ama hormon değerlerim normal çıkıyor. insülin direncim var ama o da aşırı yüksek değil en son 12,1 çıkmıştı.
ergenliğimden beri bir adet düzensizliğim vardı ama kilo aldıkça adetlerim kesildi diyebiliriz. çocuğumuz olsun istiyoruz ama yumurtlama görmediğim için mümkün olmuyor. eşimin de sperm testi normal.
doktora gittiğimde hepsi kilo ver olur diyor. en son bir doktorla klomen falan kullandım oluşan yumurta yoktu siklusu iptal etti ama sonradan ovülasyon testlerinde pik, çatlama ve 14 gün sonrası da adet oldum. adet olmayan ben bu şekilde adet olunca yumurtanın bir şekilde çalıştığını düşündüm keza progesteron 26,9 gelmişti.
sonrasında femara kullandım onda da aynı senaryo siklus iptalden 10 gün sonra ovülasyon testinde pik çatlama gördüm bu veriye göre adet günüme daha var.

velhasıl kelam bu kilo olaylarını da yine ergenliğimden beri çekiyorum kaç kere diyet yaptım kaç kere diyetisyene gittim sayısı belli değil. evlenmeden önce bile çocuk için endişeleniyordum o yüzden ilk günden beri korunmuyorum. 2 senelik evliyim. üstümde de baskı var ailem olsun eşimin ailesi olsun hepsi çocuk bekliyor. yanlış anlamayın onlar istiyor diye değil kendim de istiyorum çocuk ama onların beklentisi , benim 7/24 bu konuyu düşünüyor olmam falan ne bileyim çıkmazda gibi hissediyorum. zayıflarım yaparım ederim dedim ama yapamadım tam tersine evlenince üstüne bile kattım kilo olarak.

belki uzun vadede ilaç, iğne tedavileriyle bir şekilde hamile kalırım/kalırdım ama ne kadar sağlıklı olur orası mechul olduğu için tüp mide olmaya karar verdim. hem bu şekilde de olmuyor zaten zaman geçiyor gidiyor hem de zayıflarsam adetlerim biraz düzene girer ve kendiliğinden gebelik oluşur diye düşünüyorum kendimce. son çare yol olarak bunu buldum.
tüp mide tarihim belli pazartesi günü olacağım. tüp mideden 6 ay sonra çocuk denemelerine başlamak istiyorum anca tutar mantığıyla ve gebelikte de ilk 3 ay diyet yapılabiliyor mantığıyla.

sizce bu durum mantıklı mı yani hem tüp mide olacak olmam hem 1 sene dolmadan çocuk düşünüyor olmam (belkide denemeler yaptığım süre zarfında 1 seneyi bile doldurmuş olcam hemen tutmazsa eğer)
uzun yazdım ama genel olarak durumumu özetlemek istedim daha iyi anlayabilin ruh halimi diye...
Birde eğer olcaksanız yada olduysanız kesinlikle diyetisyeni dinleyip içebildiğiniz kadar su için ben ne olabir ki dedim ve günde belki bir iki bardak içtim sonrası zaten safra kesesi taşı iş işten geçti şimdi günde bir buçuk litre içiyorum daha aldırmadım saframı
 
Back
X